Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, precies op het enige moment dat ik ook werk had kunnen inplannen.
Maar dit is wel leuk en goed om de tijd van tevoren een beetje vol te krijgen.
Ik heb overduidelijk geld te veelquote:
Uni Utrecht, twee minuten van mijn huis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijk
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja echt super slecht voor je wasmachine.
Hoe kun je nou je schoenen in je wasmachine doen, dat doet echt NIEMAND
Niet goedkoopquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Zondag is mn mams jarig en gaan ik en mn zus met mn moeder stadje in en high tea en shit. High tea is 20 euro per persoon, wtf?Ik vind dat echt duuuurr
.
Maar ok, heb gewoon meegedaan want heb er opzich ook wel zin in en ik heb besloten dat ik gewoon geld ga lenen. Yolo fuck it alles.
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
2.5 jaar als onderhoudsmonteur bij Miele gewerkt.Dat gebonk wat je hoort slaat op de lagers van je machine.
Laat me raden, je centrifugeert de schoenen ook gewoon op 1400 toeren?
Maar aangezien je het toch denkt beter te weten vooral lekker zelf weten dan.
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uitetenquote:
De experience en loonkosten en de locatiequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat maakt een high tea zo duur?
Thee en een paar koekjes dan kom je toch nooit aan 20 euro p.p?
Ik denk niet dat je door hebt wat de high tea van de afgelopen jaren inhoudt, want daar zie je nog amper koekjes uberhauptquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high teaquote:Een overheerlijke, uitgebreide en verse lunch met: diverse soorten verse thee, vier mini sandwiches, soepje, muffin, koekjes, vers fruitspiesje, verse taart, slagroomsoesjes en een glas verse jus d'orange.
Prestaties, meh. Levensduurquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.
Net zoals dat je auto niet kapot zal gaan als je 'n uur rond rijdt met handrem omhoog etc etc etc.
Is het de bedoeling van het product? Nee
Zal je product er meteen kapot van gaan of zelfs meteen minder presteren? Nee ook niet.
[..]
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uiteten
Deze was dan wel luxe, met soepjes en jus d'orange en weet ik veel wat voor onzin
Je krijgt ook vaak broodjes en zo. En gebakjes. Taart is duur vaak.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh oke, wél koekjes excuses moi
[..]
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high tea
Als man kun je ook naar een high tea gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.
Ben wel blij dat ik geen vrouw ben.
Kijken wie er gelijk heeft met wat precies?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Prestaties, meh. Levensduur
Vraag anders je fabrikant even. Kijken wie er gelijk heeft.
Met een andere man jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.
Als je niks te zeggen hebquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.quote:
Nee dat lijkt me echt niks aan echt een vrouwen ding dat zou je Kaneel mee krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.
Waar ligt dat dan aan, hou je niet van dat soort eten? Want eigenlijk ga je toch gewoon ergens lunchen, dat is toch niet zo apart of vrouwelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me echt niks aan echt een vrouwen ding dat zou je Kaneel mee krijgen?
Ik zou dan gewoon bij een lunchroom gaan zitten en betalen voor wat we eten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.
En die zijn nu allemaal homo geworden?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Mijn exen vonden het ook altijd wel leuk om ergens te gaan lunchen met allerlei dingetjes. Gelukkig
Dat het funest is voor je lagers. Elke trommel centrifugeert op een bepaald vastgesteld algoritme waardoor hij stabiliseert en het minst slijtage onderhevig is. Schoenen hebben de neiging dat ritme te verstoren, vandaar ook dat gebonk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijken wie er gelijk heeft met wat precies?
Oke dus precies hetzelfde met ander soort eten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon bij een lunchroom gaan zitten en betalen voor wat we eten.
High tea heeft iets wijverigs.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke dus precies hetzelfde met ander soort eten.
Jullie met jullie mannelijkheid
quote:
Ik val in de herhaling, maar nog maar een keer; ik zeg nergens dat het goed is, ik zeg zelfs dat het inderdaad vast niet goed is voor je machine maar dat ik er niet in geloof dat één keer schoenen in je wasmachine stoppen zo funest is zoals jij beweerd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat het funest is voor je lagers. Elke trommel centrifugeert op een bepaald vastgesteld algoritme waardoor hij stabiliseert en het minst slijtage onderhevig is. Schoenen hebben de neiging dat ritme te verstoren, vandaar ook dat gebonk.
Daarom is het slecht voor de lagers. Aangezien je je al druk maakt om 2 tientjes kun je mijn advies wellicht beter gewoon aannemen en zuinig op je spullen zijn. In plaats van met je eigen domheid te koop te lopennou gr gr xx
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
En die zijn nu allemaal homo geworden?
nee flauw
Weggooienquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Waar moet je je schoenen dan in wassen als het niet in de wasmachine mag?
Handwasje?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Waar moet je je schoenen dan in wassen als het niet in de wasmachine mag?
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Handwasje?
Man man, tijd dat de huishoudschool weer in ere hersteld gaat worden.
Als het dan al schoon is, want handwasje werkt maar half bij schoenen vaakquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.
Je kunt wel op wolwas doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.
huh?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
zo ze zijn eruit
ik hoef NOOIT meer terug
Yesss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |