Nee, niks te zoekenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Wat moet ik daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Nee dat is Fok-itquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en nadelen.
Door GGMM voor pedo uitgemaakt te worden.
Fokkie dacht laatst dat ik met de tien jaar jongere kawai liep te flirten hier.quote:
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.quote:
kaakchrirugquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt vast goeie shit van de tandarts
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fokkie dacht laatst dat ik met de tien jaar jongere kawai liep te flirten hier.
En ggmm heeft volgens mij nog nooit liefde gekend met een vrouw.
Waarom wel? Ik zou geen fok relatie willen straks staat je vriendin topless in kpd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Flirt de hele dag met sof
Ah, nou dat is de bedoeling toch?!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.
Vond het wel leuk, maar denk dat ik morgen wel spierpijn ga hebben.
Misschien ga ik volgende week ook wel weer. Beetje lenig worden en ontspannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou dat is de bedoeling toch?!![]()
Voor herhaling vatbaar?
Daar selecteer jij je hossels toch juist op?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik zou geen fok relatie willen straks staat je vriendin topless in kpd.
Kut tijden joh.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ga ik volgende week ook wel weer. Beetje lenig worden en ontspannen.
Heb toch niets te doen op donderdagen, heb dan les van 3 tot 7.
Dat was gewoon om te chillen goed geheugen trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar selecteer jij je hossels toch juist op?
kaakchirurgquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
kaakchrirug
er zijn er al 2 uit, heb nog wel wat thuis
maar vind t alsnog naar
Spierpijn is goed.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.
Vond het wel leuk, maar denk dat ik morgen wel spierpijn ga hebben.
Goed voor de lagers van je wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben paar schoenen aan t wassen, wat een tyfusherrie
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor de lagers van je wasmachine.
Geld teveel?
Ja, precies op het enige moment dat ik ook werk had kunnen inplannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut tijden joh.
Maar wel fijn dat je daar iets kunt inplannen. Wat ook nog gezond is en waar je mooier van wordt en en en.
Waarom jij dan wel?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja echt super slecht voor je wasmachine.
Hoe kun je nou je schoenen in je wasmachine doen, dat doet echt NIEMAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |