Geverslijstje:quote:OPSONISATIE: Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
van een leuke fokster wil ik best ontvangen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof xcachetzal je even in de OP gooien
Tof, ik zet je erbij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
van een leuke fokster wil ik best ontvangen.
wel ook best 2 kaarten sturen
Tof, ik voeg je toe!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef Crip het volgende:
Wil ook wel 2 kaartjes versturen, xoxo.
ik ben ook ontvanger hequote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof, ik zet je erbij.
Nu nog hopen dat er ontvangers komen, maar dat lukt vast wel
goeie tipquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
is dit srs. ;oquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Ja, klopt inderdaad. Zal dit ook even in de OP zetten!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit srs. ;o
Criplipstickkusje op de envelop it is
Geldt dit ook in Spanje?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Moet je even je adres dm'en/pm'en waar het kaartje heen moetquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geldt dit ook in Spanje?
Ik wil vrouwens ook wel een kaartje terug.
Interessant.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo cute dit, ben nu echt excited weet nie wrm.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jahttp://www.postnl.nl/campagnes/kaartje/
Nee helaasquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geldt dit ook in Spanje?
Ik wil vrouwens ook wel een kaartje terug.
quote:Het betreft een tijdelijke Actie die uitsluitend plaatsvindt op vrijdag 12februari2016 en wordt gehouden in Nederland
Ik zet je erbijquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben morgen wel wat laat vrij maaruhm wil ook wel kaartje sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |