SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Je komt natuurlijk ook al snel ouder over als je het hebt over trouwen en allesquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf echt niet volwassen overkomen.
Gewoon normaal voor 21 gok ik.
Klopt. Maar vind volwassenheid eerder aan gedrag te meten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk ook al snel ouder over als je het hebt over trouwen en alles.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Elan het volgende:
Wacht maar tot je 30 bent schatten ze je 55 Inso
Is ook zo, maar gedrag meten op een forum is weer zoquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind volwassenheid eerder aan gedrag te meten.
Dit is gewoon een cultureeldingetje.
Klopt. Ik denk ook niet dat je het oprecht kan meten op een forum hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook zo, maar gedrag meten op een forum is weer zo
ik kom zeker 13 overquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
21-25 merk je op een forum echt alleen aan dingen waar iemand zich mee bezig houdt gok ik
hoe laatquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet zo mn verstandskiezen trekken
vies bang voor
Ja, en nadelen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Mij schatten ze 18 max.
Al heeft dat ook zo zijn voordelen.
Precies.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk ook niet dat je het oprecht kan meten op een forum hoor.
Want genoeg mensen die gewoon trolletje zetten op forum
Ik heb vaak wel als iemand het over studie heeft vaak, schat je ze logisch op 18-24 in onbewustquote:
je krijgt vast goeie shit van de tandartsquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet zo mn verstandskiezen trekken
vies bang voor
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat als je kinderen hebt je vies snel volwassener wordt.
Meestal dan.
Nee, niks te zoekenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Wat moet ik daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Nee dat is Fok-itquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en nadelen.
Door GGMM voor pedo uitgemaakt te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |