Is het materiaal los te koop?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie nu het zo koud is: afdekschermen voor auto's die allemaal te klein zijn. Waarom zijn er geen grotere die op een grotere wagen passen. Is vast ook bij busjesrijders en dergelijke behoefte aan.
https://www.vidaxl.nl/p/4(...)voor-autos-tot-515cmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie nu het zo koud is: afdekschermen voor auto's die allemaal te klein zijn. Waarom zijn er geen grotere die op een grotere wagen passen. Is vast ook bij busjesrijders en dergelijke behoefte aan.
Lekker met dit weer door de polder, overal zand en en zout op je wagen en dan gaan schuiven met zo'n ding...quote:
Weet niet...quote:
Kun je er geen twee aan elkaar plakken/naaien?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Lekker met dit weer door de polder, overal zand en en zout op je wagen en dan gaan schuiven met zo'n ding...
[..]
Weet niet...
Vrachtwagens die over de doorgetrokken streep van rijstrook verwisselen en steeds de weg blokkeren waardoor jij weer langer moet wachten voordat je eindelijk bij de mac arriveert voor je dagelijkse McMuffin?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Straatcommando. het volgende:
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Dit stuk. Ik laat even aan jullie over wat je denkt dat er elke keer mis gaat (in de spits)ik word er in ieer geval ram gek van.
De mac is de andere kant op grapjas.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vrachtwagens die over de doorgetrokken streep van rijbaan verwisselen en steeds de weg blokkeren waardoor jij weer langer moet wachten voordat je eindelijk bij de mac arriveert voor je dagelijkse McMuffin?
Je moet twee keer van rijstrook verwisselen om rechtdoor te gaan naar de KFC en mensen die hier eraf moeten weer naar rechts en dus blokkeert iedereen elkaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De mac is de andere kant op grapjas.
Maar, deels. Deels. Het is sowieso een dom knelpunt.
eikel maar op de kfc na heb je gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je moet twee keer van rijstrook verwisselen om rechtdoor te gaan naar de KFC en mensen die hier eraf moeten weer naar rechts en dus blokkeert iedereen elkaar?
bij de eksion hebben ze ze in verschillende maten volgens mij. Anne heeft er eentje voor de Yarig, en die is flink oversizedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie nu het zo koud is: afdekschermen voor auto's die allemaal te klein zijn. Waarom zijn er geen grotere die op een grotere wagen passen. Is vast ook bij busjesrijders en dergelijke behoefte aan.
Mijn irritatie, vadsige papzakken die door de mcdrive zijn gereden in hun golf 3 en het afval uit het raam flikkerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vrachtwagens die over de doorgetrokken streep van rijstrook verwisselen en steeds de weg blokkeren waardoor jij weer langer moet wachten voordat je eindelijk bij de mac arriveert voor je dagelijkse McMuffin?
Zolang het maar niet in mijn kar zit vind ik het best.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn irritatie, vadsige papzakken die door de mcdrive zijn gereden in hun golf 3 en het afval uit het raam flikkeren
Ik was bij de Praxis, daar hadden ze 1 maat. Bleken van die zomerdingen te zijn die je zomers aan de binnenkant plakt met 2 zuignappen. Afijn, voorlopig helpt het.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bij de eksion hebben ze ze in verschillende maten volgens mij. Anne heeft er eentje voor de Yarig, en die is flink oversized
Eigenlijk zou je op zo'n stuk 3 rijbanen moeten hebben, telkens door een vangrail gescheiden: 2 rijstroken rechtdoor aan de linkerkant, 2 rijstroken rechtsaf aan de rechterkant en in het midden van beide wegdelen 1 rijstrook dat een weefvak wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De mac is de andere kant op grapjas.
Maar, deels. Deels. Het is sowieso een dom knelpunt waar iedereen maar wat doet, van de meest linkse baan naar de meest rechtse baan (ja ) en alles ertussenin, maar het meest vervelende vind ik mensen die flink afremmen en bij de doorgetrokken streep of nét erna zichzelf er tussen wurmen want oeh jee straks lukt het niet meer.
Ik gebruikte vroeger altijd een oude deken, die pakte precies de kachelinlaat, voorruit, zijruiten en spiegels mee. Enige nadeel is dat nat, nat is, dus je moet hem ergens kunnen drogen, anders vriest hij de volgende dag aan ja ruit vast, dan ben je niet blijquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik was bij de Praxis, daar hadden ze 1 maat. Bleken van die zomerdingen te zijn die je zomers aan de binnenkant plakt met 2 zuignappen. Afijn, voorlopig helpt het.
[..]
Eigenlijk zou je op zo'n stuk 3 rijbanen moeten hebben, telkens door een vangrail gescheiden: 2 rijstroken rechtdoor aan de linkerkant, 2 rijstroken rechtsaf aan de rechterkant en in het midden van beide wegdelen 1 rijstrook dat een weefvak wordt.
Nee, het is asociaal. Je zou voor de leut eens met 100 over een zak met van die drekzooi heen moeten banjeren op een motorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in mijn kar zit vind ik het best.
Vreemde redenering. De fietser heeft wettelijk gezien recht op vrije doorgang en mag er dus van uit gaan dat hij/zij dat krijgt. Nu wil jij de wereld op zijn kop zetten door te stellen dat de fietser er maar rekening mee moet houden dat de automobilist zich daar wel eens niets van aan kan trekken en deze dus maar voor moet laten gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je mag ook wat gezond verstand bij de fietser verwachten.
ja maar fietsers zijn de wat zwakkere weggebruikers. dus als automobielist moet je daar altijd extra rekening mee houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Je mag ook wat gezond verstand bij de fietser verwachten.
Dat is de hele essentie van defensief rijden. Dat leer je niet zo heel erg bij je gewone B-rijbewijs, maar als je dit niet als tweede natuur ontwikkelt bij A of C(E), dan gaat het zeker niet goed komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:00 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Vreemde redenering. De fietser heeft wettelijk gezien recht op vrije doorgang en mag er dus van uit gaan dat hij/zij dat krijgt. Nu wil jij de wereld op zijn kop zetten door te stellen dat de fietser er maar rekening mee moet houden dat de automobilist zich daar wel eens niets van aan kan trekken en deze dus maar voor moet laten gaan.
De fietser verliest zijn recht op doorgang als hij zich niet regulier gedraagt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:00 schreef BMWK111RS het volgende:
Vreemde redenering. De fietser heeft wettelijk gezien recht op vrije doorgang en mag er dus van uit gaan dat hij/zij dat krijgt.
En toch ben je de pineut als je hem aanrijdt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:15 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
De fietser verliest zijn recht op doorgang als hij zich niet regulier gedraagt.
Een fietser die van rechts uit een eenrichtingsweg komt heeft geen voorrang, een fietser die de rotonde rechtsom neemt heeft geen voorrang.
Ik ben benieuwd waar dit staat (serieus). Bij mijn weten is het niet interessant of een weggebruiker zich niet aan de regels houdt, maar is het belangrijk dat jij dat wel doet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:15 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
De fietser verliest zijn recht op doorgang als hij zich niet regulier gedraagt.
Een fietser die van rechts uit een eenrichtingsweg komt heeft geen voorrang, een fietser die de rotonde rechtsom neemt heeft geen voorrang.
Waar haal je dit nu weer vandaan. Ik heb het over de situatie op de foto waar de zilverkleurige auto rechtsaf slaat en de fietser rechtdoor de weg wil oversteken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:15 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
De fietser verliest zijn recht op doorgang als hij zich niet regulier gedraagt.
Een fietser die van rechts uit een eenrichtingsweg komt heeft geen voorrang, een fietser die de rotonde rechtsom neemt heeft geen voorrang.
Sorry, ik mag niet meer met artikelnummers of jurisprudentie strooien. Je zal me op mijn mooie bruine ogen en schattige gezichtje moeten geloven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben benieuwd waar dit staat (serieus).
hahahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met artikelnummers of jurisprudentie strooien. Je zal me op mijn mooie bruine ogen en schattige gezichtje moeten geloven.
gaat het hier nou nog steeds overquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:29 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu weer vandaan. Ik heb het over de situatie op de foto waar de zilverkleurige auto rechtsaf slaat en de fietser rechtdoor de weg wil oversteken.
Hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gaat het hier nou nog steeds over
De tering zeg, open er een apart topic over als het jullie zo enorm bezig houdt, of ga lekker dm'en maar kap hier eens met die discussie.
ik moest lachenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, met de vorst van de afgelopen dagen heb ik er weer eentje:
Mensen die maar een klein stukje van hun autoruit krabben dat nog kleiner is dan een kaboutertestikel.
Maar ondertussen wel een DM met, hoe verrassend, artikelnummers en jurisprudentie mijn kant op sturen. Hoe schattig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met artikelnummers of jurisprudentie strooien. Je zal me op mijn mooie bruine ogen en schattige gezichtje moeten geloven.
Ah, de burka. Zo'n rechthoekje waar ze net doorheen kunnen kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, met de vorst van de afgelopen dagen heb ik er weer eentje:
Mensen die maar een klein stukje van hun autoruit krabben dat nog kleiner is dan een kaboutertestikel.
Daar vroeg je toch om?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:57 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel een DM met, hoe verrassend, artikelnummers en jurisprudentie mijn kant op sturen. Hoe schattig.
Waarschijnlij bij een zeilmaker, maar niet goedkoop.quote:
ja wat is dat nou weerquote:Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Totdat je in een auto zonder rechter spiegel stapt. Ik heb trouwens nog echt zonder leren rijden in 1999, wanneer zijn ze overgestapt op lessen met rechter spiegel?
Niet dat ik hem echt gebruik in het dagelijkse verkeer.ee
Dit heb ik ook echt vaak al meegemaakt ja! Wat is dat toch? Een spitsstrook angst syndroom?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, die spitsstrook blijft echt een dingetje. Vooral op de A13, echt ie-der-een blijft daar op strook 2 en 3 rijden met 95. Alleen vrachtwagens en een enkele uitzondering rijdt op de spitsstrook, wat maakt dat je net na de spits soms 10 auto's rechts inhaalt met 105 op de CC.
Ja, waren er maar meer mensen die ze gebruikten op de weg vandaag, nondeju, ben twee keer van de weg gedrukt door iemand die ineens naar links kwam terwijl ik hem inhaalde. Stekeblind die lui.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:47 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ja wat is dat nou weer
buitenspiegels heb je sowieso nodig
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, met de vorst van de afgelopen dagen heb ik er weer eentje:
Mensen die maar een klein stukje van hun autoruit krabben dat nog kleiner is dan een kaboutertestikel.
blijkbaar kreeg de bus nooit voorrangquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Fer het volgende:
Een bezoek aan Utrecht blijft mij verbazen. Hier een straat, dit is dus een bushalte. Stopt de bus, is het hele straatje geblokkeerd. Stapt er nog een waggelende jostie uit de bus ook, extra langzaam.
[ afbeelding ][/url]
Waarschijnlijk durven ze niet over de doorgetrokken streepquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit heb ik ook echt vaak al meegemaakt ja! Wat is dat toch? Een spitsstrook angst syndroom?
En als je dan mensen rechts inhaalt omdat ze stoïcijns 95 op de middelste baan blijven rijden ben jij degene die een dikke boete riskeert.... hoe krom wil je het hebben
Ga er eens in de ochtendspits kijken of na een evenement in de jaarbeurs. Dan snap je misschien het nut van zoveell opstelstroken. Het is niet zo dat 7 stroken naar 1 richting gaan, maar naar 4 richting enn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Fer het volgende:
En wat ze hier dachten? Van twee stroken op de brug naar maar liefst 7 stroken richting de snelweg... Er komen ook echt geen zijwegen nog bij.
[ afbeelding ]
Die matrixborden is inderdaad een ramp. Je hebt vaak het idee dat ze aangezet worden om het drukke verkeer te regelen, maar dat steevast vergeten wordt om ze weer uit te zetten, waardoor je nog lang kan "genieten" van de opgelegde lagere snelheden. En daarbij: twee rijstroken afkruisen vanwege een auto met pech op de vluchtstrook is toch wel wat overdreven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:09 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen op de a27, iemand stopt op de vluchtstrook om naast de auto in de berm te gaan pissen of zo. Vervolgens instappen en dan proberen vol gas weer in te voegen binnen 10 meter. Dat ging dus mis waardoor er 100 meter voor mij een botsing ontstond en we drie kwartier in de file stonden.... Zucht....
En het aantal matrixborden boven de a15 en a27 die op random tijden aan en uitgaan blijft een constante ergernis.
En wie verzint het om een driebaanssnelwe aan de linkerkant een strook weg te halen met borden over zoveel meter ritsen etc en dan tegelijkertijd van rechts mensen te laten invoegen. Dat is toch vragen om ellende?
Maar diegene die de botsing had veroorzaakt heeft tenminste wel even goed kunnen pissenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:09 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen op de a27, iemand stopt op de vluchtstrook om naast de auto in de berm te gaan pissen of zo. Vervolgens instappen en dan proberen vol gas weer in te voegen binnen 10 meter. Dat ging dus mis waardoor er 100 meter voor mij een botsing ontstond en we drie kwartier in de file stonden.... Zucht....
En het aantal matrixborden boven de a15 en a27 die op random tijden aan en uitgaan blijft een constante ergernis.
En wie verzint het om een driebaanssnelwe aan de linkerkant een strook weg te halen met borden over zoveel meter ritsen etc en dan tegelijkertijd van rechts mensen te laten invoegen. Dat is toch vragen om ellende?
ja echt he. en weetje wat ik nog het ergste vind? dat zoige matrixborden plotseling 50 km per uur aangeven. dat is vervelend want daarna volgt er altijd een enorme file. en hoe dat precies komt weet ik echt niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:30 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Die matrixborden is inderdaad een ramp. Je hebt vaak het idee dat ze aangezet worden om het drukke verkeer te regelen, maar dat steevast vergeten wordt om ze weer uit te zetten, waardoor je nog lang kan "genieten" van de opgelegde lagere snelheden. En daarbij: twee rijstroken afkruisen vanwege een auto met pech op de vluchtstrook is toch wel wat overdreven.
Gelukkig dan maar dat ze daar gespecialiseerde mensen voor in dienst hebben he?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt he. en weetje wat ik nog het ergste vind? dat zoige matrixborden plotseling 50 km per uur aangeven. dat is vervelend want daarna volgt er altijd een enorme file. en hoe dat precies komt weet ik echt niet.
ja dat vraag ik mij soms af. ik zou het zelf heel anders geregeld hebben namelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ze daar gespecialiseerde mensen voor in dienst hebben he?
Slaaprijders, automobelisten... allemaal een pot nat. En dan doen alsof het jouw schuld is en niet die van hen. Bah.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:33 schreef Rauw. het volgende:
Slaaprijder in de Passat die vanmorgen niet opmerkte dat ik achter een inhalende vrachtwagen reed en zichzelf bijna met 40/50km/u verschil achterin mij boorde. (en nog net op tijd uitweek)
Je bent vergeven hoor, het knipperen met je koplampen kwam ietwat agressief over, maar het zou wel een excuses zijn geweest.
Is hier ook zo'n mooi voorbeeld van. In de spits altijd maar 2 à 3 auto's doorgelaten, terwijl het een T-kruispunt is waarbij er maar twee oversteken voor fietsers en voetgangers zijn. Enkel het verkeer uit de binnenstad en de fietsers krijgen regelmatig groen, de rest mag hopen dat er snel een Q-liner komt die de stoplichten op groen zet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
Stoplichten die veel te snel op rood gaan ook al is er haast geen kruisend verkeer. Dat overkomt mij hier echt té vaak.
Hieerrrrrrr: https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en
Vervolgens zijn alle stoplichten zo afgesteld dat als je deze dus op rood hebt gehad, alle volgende stoplichten ook net op rood gaan tegen de tijd dat je komt aangereden en je dus in een grote ellende belandt.
Echter, als je dit stukje weg eventjes lekker aso 70 rijdt ipv 50 dan haal je 'm vaak nét wel waardoor alle volgende stoplichten een soort van groene golf worden.
Stupide, maar waar.
Wat is een Q-liner?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is hier ook zo'n mooi voorbeeld van. In de spits altijd maar 2 à 3 auto's doorgelaten, terwijl het een T-kruispunt is waarbij er maar twee oversteken voor fietsers en voetgangers zijn. Enkel het verkeer uit de binnenstad en de fietsers krijgen regelmatig groen, de rest mag hopen dat er snel een Q-liner komt die de stoplichten op groen zet.
https://goo.gl/maps/rPTRMRqiZjK2
Een blauwe bus die bovengemiddeld lekkere stoelen heeft en overal groen krijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is een Q-liner?
Sowieso fascinerend punt.... heb het plaatje echt meerdere keren rond gekeken om alle splitsingen/wegen te analyseren. Erg interessant gebouwd daar allemaal.
Gewoon met een lus in de weg. Rijden er een paar auto's langzaam, gaat op het bord erachter 50 knipperen en het bord daarachter 70. (Gezien in de rijrichting) achter = achter de auto.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij soms af. ik zou het zelf heel anders geregeld hebben namelijk.
Dit dus. Het is vooral bedoeld als filestaartbeveiliging; voorkomen dat iemand op een reeds ontstane file rijdt. Files er mee voorkomen lukt vaak niet, de meeste experimenten met variabele snelheden en dergelijke zijn geen doorslaand succes geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Gewoon met een lus in de weg. Rijden er een paar auto's langzaam, gaat op het bord erachter 50 knipperen en het bord daarachter 70. (Gezien in de rijrichting) achter = achter de auto.
Het lijkt meer op dat figuren zonder enig inzicht of inschattngsvermogen, toch proberen "door" ter rijden. Terwijk ze duidelijk de capaciteiten niet hebben om dit vloeiend of op een handige manier te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef Baas_bas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn mensen asocialer dan een paar jaar geleden?
Ik zie toch steeds vaker mensen echt op een Russische manier inhalen in files. Echt over in/uitvoegstroken en benzinestations. Niet wetende dat ze het daarmee alleen maar erger maken.
Traject A16 Ridderkerk > Dordrecht is wel een genot wat dit betreft. Daar kun je 9 km. langs de file rollen zonder één regel te overtreden . Altijd handig als de Drechttunnel weer eens een storing heeft of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Het lijkt meer op dat figuren zonder enig inzicht of inschattngsvermogen, toch proberen "door" ter rijden. Terwijk ze duidelijk de capaciteiten niet hebben om dit vloeiend of op een handige manier te doen.
Ofwel dom lomp en hard.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Traject A16 Ridderkerk > Dordrecht is wel een genot wat dit betreft. Daar kun je 9 km. langs de file rollen zonder één regel te overtreden . Altijd handig als de Drechttunnel weer eens een storing heeft of zo.
Ok fair enough, ik had mijn mistlichten overigens niet aan (twijfelde wel even heel eerlijk gezegd want het zicht was op dat moment echt heul slecht)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
Die automobilist compenseerde waarschijnlijk voor al die paniko's die bij het eerste veegje mist het meteen nodig vinden om alles wat er maar aan extra verlichting kan branden in de fik te gooien. Rijdt er net eentje door de straat hier trouwens
uberhaupt niet altijd gewoon je dimlicht aan hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok fair enough, ik had mijn mistlichten overigens niet aan (twijfelde wel even heel eerlijk gezegd want het zicht was op dat moment echt heul slecht)
Maar géén licht bij een zicht van rond de 100m?
Daar in de regio zijn sowieso tig manieren om om ellende heen te rijden. Je kunt vanaf Ridderkerk naar Sliedrecht zonder ook maar een snippertje snelweg aan te raken, en als je weet dat het een zooitje is en je komt vanaf 010 kun je ook nog de pont pakken naar Alblasserdam en dan domweg de dijk uitrijden naar de A2/A27 of door de polder naar de A15. Vanaf de andere kant kun je vanaf Ring zuid ook de boel omzeilen en dan door de toltunnel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Traject A16 Ridderkerk > Dordrecht is wel een genot wat dit betreft. Daar kun je 9 km. langs de file rollen zonder één regel te overtreden . Altijd handig als de Drechttunnel weer eens een storing heeft of zo.
Is de N915 sneller als de A15 vast staat, dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Je kunt vanaf Ridderkerk naar Sliedrecht zonder ook maar een snippertje snelweg aan te raken
Dat ligt uiteraard aan een aantal factoren, maar ik verkies zelf vaak binnendoor rijden met de bijbehorende drukte boven domweg stilstaan en naar de kont van mijn voorganger staren Als ik vanuit Rotterdam of Capelle kom en ik zie op de app dat het hommeles is bij de tunnel rijd ik naar de N210 en dan hops ik de pont op bij Krimpen aan de Lek of desnoods Bergambacht, en dan kun je daarna zo'n beetje zelf kiezen waar je weer gaat deelnemen aan de polonaise.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:52 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Is de N915 sneller als de A15 vast staat, dan?
En in meer dan de helft van de gevallen zijn het dan figuren met een aanhanger die vijf kilometer verderop een afslag naar links moeten hebben, en daarom alvast 'voorsorteren'. Afschieten die lui.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:56 schreef matthias24 het volgende:
ik word de laaste tijd gepest op de weg. steeds iedere keer harder rijden als ik wil inhalen. of soms word ik zelf ingehaald en dan rijd ie voor me en vertraagd zijn snelheid.
en wat ik trouwens ook heel storend vidn is dat veel mensen links blijven rijden en onder de maximumsnelheid blijven rijden.
Niks mis met rechts inhalen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:08 schreef Tunafish het volgende:
en daarom alvast 'voorsorteren'. Afschieten die lui.
Tja, is vaak ook uit ervaring geboren omdat ze de x keer hiervoor netjes vlak van tevoren naar links wilden, maar iedereen daar al reed en ze er niet tussen liet. Ik heb ook een afslag naar links op mijn dagelijkse route waar ik vaak ver van tevoren "onnodig" links ga rijden (en overigens netjes vmax rijd) omdat ik net iets te vaak last kreeg van iemand met asfaltterritoriumdrift met gaatjesdichtrijderitisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:08 schreef Tunafish het volgende:
[..]
En in meer dan de helft van de gevallen zijn het dan figuren met een aanhanger die vijf kilometer verderop een afslag naar links moeten hebben, en daarom alvast 'voorsorteren'. Afschieten die lui.
Psies.. het verkeer is net als het leven, een kwestie van geven en nemen. De garp is, dat als na een tijdje blijkt dat er veel mensen niet 'geven', er ook steeds meer mensen gaan 'nemen', en dan kun je vanzelf wel raden welke groep er begint te mauwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Tja, is vaak ook uit ervaring geboren omdat ze de x keer hiervoor netjes vlak van tevoren naar links wilden, maar iedereen daar al reed en ze er niet tussen liet. Ik heb ook een afslag naar links op mijn dagelijkse route waar ik vaak ver van tevoren "onnodig" links ga rijden (en overigens netjes vmax rijd) omdat ik net iets te vaak last kreeg van iemand met asfaltterritoriumdrift met gaatjesdichtrijderitis
Diegene die nooit genomen worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. het verkeer is net als het leven, een kwestie van geven en nemen. De garp is, dat als na een tijdje blijkt dat er veel mensen niet 'geven', er ook steeds meer mensen gaan 'nemen', en dan kun je vanzelf wel raden welke groep er begint te mauwen
Hebben ze niet eens een tijdje op de zakjes van de mcdrive het kenteken geschreven ? Toen was het snel afgelopen met die aso's die alles maar in de berm flikkerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn irritatie, vadsige papzakken die door de mcdrive zijn gereden in hun golf 3 en het afval uit het raam flikkeren
Hmm, dat was toch "geven en genomen worden"?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Psies.. het verkeer is net als het leven, een kwestie van geven en nemen.
Met het huidige boetebeleid word je ook nog eens genaaid dus denk dat jouw uitspraak wel aardig klopt.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:40 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Hmm, dat was toch "geven en genomen worden"?
Als de uitzonderingsgronden van toepassing zijn, dan wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:39 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niks mis met rechts inhalen toch?
Is er een duidelijke Nederlandse benaming voor?quote:
remtest ?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Is er een duidelijke Nederlandse benaming voor?
Volvo V40 diezel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef Maegrim het volgende:
jij hebt geen auto met een 6bak, mooi gejat
Remtest?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Is er een duidelijke Nederlandse benaming voor?
Oja, dat is wel een gruwelijke fout.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
remtest ?
en anders is het nog steeds brake-test
Dat betekent dat een ander nog veel onnodiger te links op de weg zit.quote:
was bij een 3 baans weg.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat betekent dat een ander nog veel onnodiger te links op de weg zit.
Jij reed zinloos in het midden en verwacht dat je achterliggers twee banen opschuiven?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
was bij een 3 baans weg.
Linker was vrij.
Dus onnodig
ik reed niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Jij reed zinloos in het midden en verwacht dat je achterliggers twee banen opschuiven?
Rechts was ook vrij... Dus onnodig links.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
was bij een 3 baans weg.
Linker was vrij.
Dus onnodig
Geen bensine?quote:
onnodig links is altijd vreslijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Rechts was ook vrij... Dus onnodig links.
Nee, "nobe"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |