Ja, duidelijk te zien aan die grote 'AFCA' tattoo op zijn bovenarm.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn gewoon kakkerlakken dat zie je aan het hoofd.
Maak van je leeftijd niet je IQ.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn gewoon kakkerlakken dat zie je aan het hoofd.
proberen de dronkenmansactie van een stel leeghoofden te duidenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
ik snap de term NSB dan ook niet voor Kenneth
Ajax = Joden
NSB = verraders van joden naar de nazi's(makkelijk gezegd)
Kenneth = NSB
Conclusie
Feyenoord = Nazi Duitsland???
Oh echt. ROFL.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, duidelijk te zien aan die grote 'AFCA' tattoo op zijn bovenarm.
Godver wat een staatsmongolenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zien er wel heel stoer uit die jongons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat moet Johan Cruijff dan wel niet zijn in de ogen van dat soort stoere boys.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
ik snap de term NSB dan ook niet voor Kenneth
Ajax = Joden
NSB = verraders van joden naar de nazi's(makkelijk gezegd)
Kenneth = NSB
Conclusie
Feyenoord = Nazi Duitsland???
Of Arnold Scholten. Oh wacht, die kwam weer terug.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat moet Johan Cruijff dan wel niet zijn in de ogen van dat soort stoere boys.
Scouting met name op dit moment, Frank kan weinig aan doen dat zijn vleugelspelers er bijzonder weinig van bakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een goede scouting / trainer / bestuur
Het probleem is dat er niet zo veel bruikbare hersenmassa achter die ogen zit, maar ze staan wel lekker duidelijk op de foto dus benieuwd wat de consequenties zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat moet Johan Cruijff dan wel niet zijn in de ogen van dat soort stoere boys.
net als bij de vorige: nachtje cel, 20 uur schoffelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niet zo veel bruikbare hersenmassa achter die ogen zit, maar ze staan wel lekker duidelijk op de foto dus benieuwd wat de consequenties zijn.
Ook lekker slim om die foto's van jezelf dan maar openbaar online te gooienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niet zo veel bruikbare hersenmassa achter die ogen zit, maar ze staan wel lekker duidelijk op de foto dus benieuwd wat de consequenties zijn.
410 afschaffen. Kost de club alleen maar geld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:02 schreef Smoofie het volgende:
Stadionverbod en vak410 sluiten voor wat speelrondes.
het is toch laf, Vermeer kan zich er niet tegen verdedigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef Lacoste het volgende:
Laffe aanvallen? Pfff wat een overdreven gezeik zeg.
Het is eerder enorme triest en sneu.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is toch laf, Vermeer kan zich er niet tegen verdedigen.
daar zijn we het allemaal over eensquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is eerder enorme triest en sneu.
Ow iemand gaat naar de andere club, laten we stoer doen.
Voetbalsupporters
Die bordjes zijn best sneu ja, de hetze ertegen vind ik nog veel sneuerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is eerder enorme triest en sneu.
Ow iemand gaat naar de andere club, laten we stoer doen.
Voetbalsupporters
de hetze is er alleen omdat er verder weinig aan gedaan wordt, en dat ergert mensen. Er moet eerst een dode vallen wil er iets veranderen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Die bordjes zijn best sneu ja, de hetze ertegen vind ik nog veel sneuer
Want?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:40 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Die bordjes zijn best sneu ja, de hetze ertegen vind ik nog veel sneuer
Veel te weinig. Zijn ze zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:42 schreef Keyos het volgende:
Vakkie 410 leeg bij de volgende klassieker, lijkt me een prima straf.
En dan wel Feyenoordsupporters uitnodigen en die in vak 410 zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:42 schreef Keyos het volgende:
Vakkie 410 leeg bij de volgende klassieker, lijkt me een prima straf.
Als jij het normaal vindt dat een verkrachter en een wapenhandelaar met een balkje in de krant komen en deze jongens op de site van de Telegraaf zonder, dan zegt dat genoeg over jouquote:
Lijkt me een prima planquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan wel Feyenoordsupporters uitnodigen en die in vak 410 zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |