Veel te weinig. Zijn ze zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:42 schreef Keyos het volgende:
Vakkie 410 leeg bij de volgende klassieker, lijkt me een prima straf.
En dan wel Feyenoordsupporters uitnodigen en die in vak 410 zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:42 schreef Keyos het volgende:
Vakkie 410 leeg bij de volgende klassieker, lijkt me een prima straf.
Als jij het normaal vindt dat een verkrachter en een wapenhandelaar met een balkje in de krant komen en deze jongens op de site van de Telegraaf zonder, dan zegt dat genoeg over jouquote:
Lijkt me een prima planquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan wel Feyenoordsupporters uitnodigen en die in vak 410 zetten.
Gevolg: eerstvolgende klassieker in de Kuip zonder supporters...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan wel Feyenoordsupporters uitnodigen en die in vak 410 zetten.
Ze hebben die foto's zelf openbaar gegooid.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt dat een verkrachter en een wapenhandelaar met een balkje in de krant komen en deze jongens op de site van de Telegraaf zonder, dan zegt dat genoeg over jou
Mwuah, waar je voor moet zorgen is dat wangedrag door de eigen supporters gecorrigeerd gaat worden. Als er iemand oerwoudgeluiden maakt moet de grote groep opstaan, als er iemand een pop ophangt moeten supporters die zooi weghalen en de persoon tot de orde roepen. Het feit dat hele vakken oerwoudgeluiden maken en bijv groeperingen als 410 vaak dat soort gasten toejuichen ipv tot de orde te roepen, moet je als groep maar op de blaren zitten.Dit was geen actie van een individu maar van 410, dan moet je 410 bij de naam noemen en straffen als geheel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Veel te weinig. Zijn ze zo weer vergeten.
Gewoon (nee ik praat niet vi na) Engelse stadionverboden met meldplicht.
ik denk ook dat dat de "oplossing" gaat zijn, enkel denk ik dat dat niks uit maakt. Dat geeft dit soort mafkezen alleen maar kracht, die denken dan dat het de schuld is van de Feyenoorders dat ze niet meer mogen komen. (hoe weet ik niet maar daar verzinnen ze wel iets mee)quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gevolg: eerstvolgende klassieker in de Kuip zonder supporters...
True, maar er een opsporingsbericht van maken vind ik achterlijk. Maar goed, hee dat is mijn mening hequote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben die foto's zelf openbaar gegooid.
Ze hebben die foto's zelf gemaakt en gepubliceerd. Dus, nogmaals, want?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt dat een verkrachter en een wapenhandelaar met een balkje in de krant komen en deze jongens op de site van de Telegraaf zonder, dan zegt dat genoeg over jou
is wel zo, maar ik denk dat het leeg laten van het vak voor 1 wedstrijd enkel een tijdelijke oplossing is. Stadionverboden met meldplicht lost het over een paar jaar helemaal op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mwuah, waar je voor moet zorgen is dat wangedrag door de eigen supporters gecorrigeerd gaat worden. Als er iemand oerwoudgeluiden maakt moet de grote groep opstaan, als er iemand een pop ophangt moeten supporters die zooi weghalen en de persoon tot de orde roepen. Het feit dat hele vakken oerwoudgeluiden maken en bijv groeperingen als 410 vaak dat soort gasten toejuichen ipv tot de orde te roepen, moet je als groep maar op de blaren zitten.
Aanpakken dat tuig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef Lacoste het volgende:
[..]
quote:Update 12 februari 11.43 uur - Operatie Riedewald goed verlopen, enkel in het gips
De operatie die Jaïro Riedewald heeft ondergaan aan zijn enkel is goed verlopen, zo maakt Ajax bekend op de website van de club. De breuk is vastgezet en zijn enkel zit nu in het gips. De verwachte hersteltijd is onveranderd: drie tot vier maanden. Dit betekent dus dat Riedewald dit seizoen zeker niet meer in actie zal komen voor Ajax.
Iemand die dat soort geluiden maakt of zo'n pop meebrengt pak je sowieso op natuurlijk, maar die hele organisatie erachter blijft buiten schot. Gehele vakken sluiten zoals de UEFA vaak toepast lijkt me in ieder geval een betere straf dan elke keer een boete van 10,000,- zoals de KNVB dat vaak oplost. Dan denk je wel twee keer na als een snotaap je Ajax - Feyenoord lijkt te verzieken door een raar spandoek op te hangen of een pop mee te nemen (zoals bijv dat spandoek van Rooie Mark, 410 heeft echt geen grenzen).quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel zo, maar ik denk dat het leeg laten van het vak voor 1 wedstrijd enkel een tijdelijke oplossing is. Stadionverboden met meldplicht lost het over een paar jaar helemaal op.
Oh, ik vind zelfs dat zo'n Vermeerpop nog wel net door de beugel kan eigenlijk. Ik vind de acties van deze dartsjochies alleen bijzonder sneuquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:49 schreef Lacoste het volgende:
[..]
True, maar er een opsporingsbericht van maken vind ik achterlijk. Maar goed, hee dat is mijn mening he
Edit: Al denk ik dat jij het wel met mij eens bent, wat betreft de ophef.
een ware aderlating als Viergever zijn vervanger gaat zijnquote:
Ik kan me ook alleen maar aansluiten bij je.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik vind zelfs dat zo'n Vermeerpop nog wel net door de beugel kan eigenlijk. Ik vind de acties van deze dartsjochies alleen bijzonder sneu
Heel moraalridderig Nederland heeft op haar tenen gestaan deze week en dan gooi je dergelijke foto's van jezelf op het interwebs. Tegen zoveel domheid kan ik niet op hoor
Dan flik je gewoon wat Utrecht heeft gedaan en is de bezoekende club het dupe.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iemand die dat soort geluiden maakt of zo'n pop meebrengt pak je sowieso op natuurlijk, maar die hele organisatie erachter blijft buiten schot. Gehele vakken sluiten zoals de UEFA vaak toepast lijkt me in ieder geval een betere straf dan elke keer een boete van 10,000,- zoals de KNVB dat vaak oplost. Dan denk je wel twee keer na als een snotaap je Ajax - Feyenoord lijkt te verzieken door een raar spandoek op te hangen of een pop mee te nemen (zoals bijv dat spandoek van Rooie Mark, 410 heeft echt geen grenzen).
Heb in de Kuip één keer meegemaakt dat er mild apengeluiden waren te horen (bij Cissé van Roda toen Roda van ons won), ik schaamde me kapot voor die lui.
Lijkt me duidelijk dat elke voetballiefhebber zo'n oplossing als in Utrecht afkeurt, dat sloeg echt compleet helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan flik je gewoon wat Utrecht heeft gedaan en is de bezoekende club het dupe.
Dat sowieso en in combinatie met Van der Hoorn nog erger.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een ware aderlating als Viergever zijn vervanger gaat zijn
Van der Hoorn is zo slecht nog niet in de laatste paar wedstrijden. Viergever straalt gewoon een en al matigheid uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat sowieso en in combinatie met Van der Hoorn nog erger.
Maar wat doe je dan met een groepering als 410 die zich collectief achter dat soort acties scharen? Elke keer is het weer wat met een spandoek of met een gedraging. Zo'n gast die zo'n pop ophangt is gewoon mentaal zwak en beïnvloed door de groepsdruk en het feit dat de groep vindt dat zoiets kan, dan moet je die hele groep maar eens laten banken. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van Ultras en al zeker niet van 410, maar die gasten komen echt met alles weg. Dan nog liever die - inmiddels niet zo actieve - F-Side, die hebben volgens mij nog wel grenzen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Individu(en) van de tribune trekken en hardhandig uit het stadion flikkeren. Technologie gaan inzetten om stadionverboden te handhaven. Denk aan gezichtsherkenning.
Verder zo weinig mogelijk aandacht besteden aan incidenten.
Club e/o complete supportersschare straffen is idioot.
Viergever nog wel stapje erger, vd hoorn doet het eigenlijk best aardig op het moment.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat sowieso en in combinatie met Van der Hoorn nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |