SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg je terwijl je al de hele dag mee post. de no life kaart gooien terwijl me allemaal op een internet forum zitten. Blijft een plaatje.
Oh dit wetende vind ik je nu echt stoerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.
Ik zit tenminste niet in m'n vakantie de hele dag op fok![]()
maakt niet uit, ieder zn ding
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh dit wetende vind ik je nu echt stoer
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat was je uiteindelijke p-value?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blauwquote:
Ga lekker weer kuttopics openenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Waarom heet het slowchat als de reacties helemaal niet langzaam worden gepost?
omdat het alsnog langzamer is dan een live chatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Niks mis mee toch om dat te vragen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgende keer niet bang dm'en omdat je dacht dat ik informatie over je wist he.
het is idd best druk bij mn chaturbate account altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het alsnog langzamer is dan een live chat
Fastchat (FC dus) bracht teveel verwarring met zich mee. Mensen dachten telkens dat het om een voetbalclub ging.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Niet zo veel zoals je zietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Parawan het volgende:
Ho ho, Noel kwam alleen even kijken wat er vandaag de dag op Fok! gebeurt.
nou laat dat kut topics openen ook maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker weer kuttopics openen
Opzouten
Nice.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veelal .05, enkelen .1 (). [ afbeelding ]
[..]
Blauw
Goed punt, al kijk ik vrijwel nooit meer in KLB op SC naquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou laat dat kut topics openen ook maar
Blauw.quote:
Zal mij er in gaan verdiepen. Geen idee of ik dit tijdens de lessen heb gehad, tis deeltijd en dan krijg ik de helft niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn heel veel verschillende soorten correlatiecoefficienten Stimo, je moet kijken op welk schaal jouw data ligt:
kwalitatief:
nominaal: benoemen
ordinaal: ordening
kwantitatief, ook wel kardinaal of numeriek:
interval: gelijke intervallen;
ratio: intervallen met een absoluut nulpunt.
Op basis van de schaal kan je kiezen welke correlatieformule het beste voor je is. Voor ordinale schaal is dat vaak Spearman Rho of Kendall Tau. Interval/ratioschaal is dan Pearson vaak wel voldoende
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.
Ik zit tenminste niet in m'n vakantie de hele dag op fok![]()
maakt niet uit, ieder zn ding
Ik kijk zowat nergens meer. Mwa, nieuws dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed punt, al kijk ik vrijwel nooit meer in KLB op SC na
Geschiedenis (de niet-moderne) is niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er ook vakgebieden waar je niets van weet?
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Niks mis mee toch om dat te vragen?
daar reageert hij toch al op wakkere willyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
77
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.
Heey jij ook hier?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.
oeh schoten afgevuurd, doelen geraaktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.
Je moest eens weten cripjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000038309425/quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Zal mij er in gaan verdiepen. Geen idee of ik dit tijdens de lessen heb gehad, tis deeltijd en dan krijg ik de helft niet.
Labels worden hier toch gewaardeerd in de sc, net zoals vooroordelen altijd de norm zijn. Beetje aanpassen.quote:
Tamelijk onnodig imoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Labels worden hier toch gewaardeerd in de sc, net zoals vooroordelen altijd de norm zijn. Beetje aanpassen.
Alhamdulillahquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef Crip het volgende:
Het wordt blauw, je krijgt je zin Faeroer.
Moet je nagaan, dan ben ik het vergeten, want ik heb dit boek ergens thuis nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000038309425/
Als statistiek geen primaire bezigheid binnen je opleiding is dan is dit boekje wel leuk. Niet al te theoretisch, maar wel eenvoudig toepasbaar vind ik. Er is ook een SPSS versie. Alles van Baarda is als basis eigenlijk wel aardig.
Jij gooit toch ook graag met tatta als label, beetje hypocriet dan toch als je nu zegt het onnodig te vinden.quote:
Gewoon alle resultaten weglaten die je niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet toch wel statistiek hebben gehad tijdens je opleiding als je je nu gaat bezighouden met een enquete...
Haha, verzuurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij gooit toch ook graag met tatta als label, beetje hypocriet dan toch als je nu zegt het onnodig te vinden.
Het is HRM. Mijn verslag gaat niet zozeer over statistieken of dingen die je daaraan kunt relateren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet toch wel statistiek hebben gehad tijdens je opleiding als je je nu gaat bezighouden met een enquete...
Mooi ja, lekker mooie resultaten presenteren en leuke correlaties vermelden die totaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon alle resultaten weglaten die je niet leuk vindt.
Gelukkig heb je bij HRM nooit met statistiek te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is HRM. Mijn verslag gaat niet zozeer over statistieken of dingen die je daaraan kunt relateren.
Allemaal uitbijtersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi ja, lekker mooie resultaten presenteren en leuke correlaties vermelden die totaal niet waar zijn
Mijn onderwerp heeft daar niet echt iets mee te maken. Ja om de resultaten van die enquete te verwerken misschien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gelukkig heb je bij HRM nooit met statistiek te maken.
AHAHquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Weyooo klb sc topic alleen voor mijzelf wat een stilte
Toen ik het had geprobeerd ooit vond ik niet dat het de hype kon waarmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in viesvettige raspatat
kom je weinig buiten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
Lol in de trein zit iemand met een kat in een reismandje en een enorme koffer. Hele verhuizing met de trein of zo?
Wattequote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik het had geprobeerd ooit vond ik niet dat het de hype kon waarmaken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in viesvettige raspatat
Hhahaha zeker ben je ook een hipster met wietsokjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hype > geprobeerd > hype niet waargemaakt.
Null hypothesis rejected.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hype > geprobeerd > hype niet waargemaakt.
Hhahaha klopt helemaal hoe weet je datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhahaha zeker ben je ook een hipster met wietsokjes
Hhhahahaha omdat je zo voorspelbaar bentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hhahaha klopt helemaal hoe weet je dat
Klinkt als een oempaloempaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Vallen jullie op chicks met kort pittig halfgeschoren groen haar
ik in de trein regelmatig zelfsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo nooit mensen hun katten mee op reis slepen nee.
niets mooiers dan datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Je reet is voorspelbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhhahahaha omdat je zo voorspelbaar bent
Die zijn viesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is er mis met normale loempia's?
dus als jij zin hebt in poffertjes is er gelijk wat mis met pannekoeken ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is er mis met normale loempia's?
Ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus als jij zin hebt in poffertjes is er gelijk wat mis met pannekoeken ?
Dat zie ik laatste tijd steeds vaker ja, aparte trendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je die kaashater ook weerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
maar er is sowieso iets mis met kaas in loempia's.
Je bent zelf een ouwe zuurquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je die zure ouwe lul ook weer.
sowieso kaas eten, koemelk is voor kalvenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
maar er is sowieso iets mis met kaas in loempia's.
Lol dus omdat jij meer OV kilometers maakt is dat gelijk aan meer buiten?quote:
Kaas van mensenmelk is wel OK?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso kaas eten, koemelk is voor kalven
meer ov km's hoe weet je dat en dat is ook niet wat ik zeg of implicieer natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dus omdat jij meer OV kilometers maakt is dat gelijk aan meer buiten?
Als mijn kat vervoerd moet worden doe ik dat bij voorkeur niet in een mensenmassa in de spits.
Geen idee hoe dat smaaktquote:
ging het daarover?quote:
bij chickenspot?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer gaan we samen kip eten cripster?
Jij stelt de vraag kom je buiten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer ov km's hoe weet je dat en dat is ook niet wat ik zeg of implicieer natuurlijk
Nou nouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk zou GhpH eens verkracht moeten worden door een groep asielzoekers. Dan heeft hij tenminste een geldige reden voor dat apocalyptisch gejengel.
Dit soort fetisjen horen hier niet thuis. Seks is een deur verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk zou GhpH eens verkracht moeten worden door een groep asielzoekers. Dan heeft hij tenminste een geldige reden voor dat apocalyptisch gejengel.
Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dit soort fetisjen horen hier niet thuis. Seks is een deur verder.
nee ik vroeg je kom je weinig buiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stelt de vraag kom je buiten?
En neem aan dat je OV kilometers moet maken om iets met regelmaat in de trein te kunnen waarnemen.
Gewoon mee blijven lezen na een uurtje of 7, gaat het vanzelf los.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam voor beef. Koude kermis dit dat zus zo.
Als het maar geen negers zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt.
dat account is nep tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Sensatiezoeker nr 91731901quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
Jij zegt toch dat je dat vaak in de trein ziet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik vroeg je kom je weinig buiten.
ja en daar ga je net je aanname, ik ga zelfs amper met het ov
Zeg me dat je een grap maakt plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vent is echt. Serieus. Foto's gezien. Compleet wereldvreemd.
niet vaak, regelmatig dacht ik maar dat zegt alleen nogal weinig hoe vaak ik met de trein zou gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat je dat vaak in de trein ziet?
Had het over reizen met je kat in de trein. Niet kat meenemen in een reismandje in het algemeen.
ik kan het bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet alvast wennen aan een niveautje lager
Echt? ahah eckte wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noel gaf helaas geen bevredigend antwoord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oa, gewoon overal een beetje kip halen toch?
Had toch al uitgelegd waarom ik die aanname deed. Heb je dat dan weer niet gelezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet vaak, regelmatig dacht ik maar dat zegt alleen nogal weinig hoe vaak ik met de trein zou gaan.
ja ik weet, ik kan lezen en ik weet wat er stond
Wel apart eerst paar weken lief doen en nu er bepaalde users zijn die er een dagtaak van maken om zich als kneus te gedragen gaat hij ook zulk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Noel gaf helaas geen bevredigend antwoord.
Ashqelon is opeens verdwenen, opvallend inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
Is die Parawan nou de kloon van Ashqelon of zo.
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.quote:
Nee vind jou wel oke hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.
TARDIS is een teringuser IS EEN QUOTE TR MIJ AUB NIET IK HEB NIKS NAAST FOK!
Ja vergeleken met wat nu het topic siert denk ik ook zo over mijzelf.quote:
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ashqelon is opeens verdwenen, opvallend inderdaad
zo gaat dat als je erbij wilt horenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel apart eerst paar weken lief doen en nu er bepaalde users zijn die er een dagtaak van maken om zich als kneus te gedragen gaat hij ook zulk gedrag vertonen.
Groetjes vanuit OVquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme, 20 minuten abs workout en RIP stimorol-.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.
TARDIS is een teringuser IS EEN QUOTE TR MIJ AUB NIET IK HEB NIKS NAAST FOK!
Nee ik denk niet dat Parawan het is, maar Ash komt hier wel stoer doen en is nu weer wegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.
Al die kloontjes jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.
Ash zei gisteren tegen mij 'reageer eens op mijn quote' maar hij had mij iig de pagina daarvoor niet eens gequote. Eng he!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Parawan het is, maar Ash komt hier wel stoer doen en is nu weer weg
Ash is toch een zij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ash zei gisteren tegen mij 'reageer eens op mijn quote' maar hij had mij iig de pagina daarvoor niet eens gequote. Eng he!
mja.. dat was niet echt wat ik bedoelde zeg maar.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel apart eerst paar weken lief doen en nu er bepaalde users zijn die er een dagtaak van maken om zich als kneus te gedragen gaat hij ook zulk gedrag vertonen.
Trein die ingezet ingezet werd als vluchtelingentransport toevallig?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:07 schreef Kurovski het volgende:
Beetje slordig trouwens dat treinongeluk in Bayern.
Oh oké.quote:
Forensentreinen in de ochtendspits frontaal op elkaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Trein die ingezet ingezet werd als vluchtelingentransport toevallig?
Zij doet het vaak voor de aandachtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wellicht een meningsverschil met crip maar ach, als dat alles is.
ik hoop dat je er van genoten hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mcg ik eet broodjes gevuld met geitenkaas YUMMIEEEH
Donderdag?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je er van genoten hebt.
Bieden ze vast veel voor in dit linkse bolwerk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat pechtold laatst bij mij in restaurant heeft gegeten.
Heb nog een glas waaruit hij gedronken heeft. Wie wil kopen
Das waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Beter online aandacht dan helemaal geen aandacht toch?
ik bied een gratis makeup sessie aanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat pechtold laatst bij mij in restaurant heeft gegeten.
Vind Pechtold best een goeie vent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Ja alleen jmmr dat deadprez sloeber isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bieden ze vast veel voor in dit linkse bolwerk.
heb je restaurant?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Ik bied 10 euro inclusief verzendenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben behoorlijk links, maar D'66 is me te europees.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bieden ze vast veel voor in dit linkse bolwerk.
Hoe denk je anders dat ze zo dik is?quote:
Nee maar doe wel altijd alsof ik de baas ben daarquote:
Gaat je extra kostenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
Maar dan wil ik wel een handtekening van chloroform erop
100quote:
Met wie was hij en wat bestelde hij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Samsom, well done steak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met wie was hij en wat bestelde hij?
hou je bek over xena anders smack ik m dicht jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze zo dik is?
Weet niet wie die anderen waren. Hij had paddestoelensoep, rode poon en espressoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met wie was hij en wat bestelde hij?
Maar dan heb je wel watquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je er van genoten hebt.
Ben niet bang voor jou, voor iedereen behalve jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
hou je bek over xena anders smack ik m dicht ja
Ik werk bij snackhoek het gouden frietjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze zo dik is?
Honger gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wie die anderen waren. Hij had paddestoelensoep, rode poon en espresso
fattyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt
Ik typ dit met patat in mn mond gr
Toch mooi hoe Pechtold lekker gewoon is gebleven dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk bij snackhoek het gouden frietje
Kom (bij) mij eten.quote:
Vond het wel raar dat hij rode poon bij ons bestelde ;ssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch mooi hoe Pechtold lekker gewoon is gebleven dan.
Lekkerbekjesquote:
Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het wel raar dat hij rode poon bij ons bestelde ;ss
Doe gewoon frikadel speciaal
Zeg maar jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'
Heb in z'n friet getuftquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'
poonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef McNulty het volgende:
poonIk ben echt een kleuter, hardop gaan hieromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vroeger vooral kabbeljauw en wijting maar het is gewoon in beslag gebakken vis niet perse een soortquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
poonSo funneh ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat was algemeen bekend bebecita, dont worry ga maar hard.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben echt een kleuter, hardop gaan hierom.
OMG WOW UR AMAZING!@!212quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey pik ik heb dag 1 en dag 2 gedaan. Graag bewondering.
Respect moet ie verdienen! Beetje onze ziel aan Europa verkopeuhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Cholo mensen met respect behandelt
Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Cholo mensen met respect behandelt
En met de winst een paar lullige schilderijen kopen. :Squote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Respect moet ie verdienen! Beetje onze ziel aan Europa verkopeuh
Hmm, vroegah heette in beslag gedoopte gebakken kabeljauw kibbeling. Tegenwoordig wordt meestal een ander soort witvis gebruikt, maar dacht echt dat lekkerbekjes altijd van schol waren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger vooral kabbeljauw en wijting maar het is gewoon in beslag gebakken vis niet perse een soort
Shitbag 'n allat dere, on fo nem patnaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar dat was algemeen bekend bebecita, dont worry ga maar hard.
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En met de winst een paar lullige schilderijen kopen. :S
Wat zeg jij ik spreek geen Ghettoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shitbag 'n allat dere, on fo nem patna
[..]
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijk.
Liever in 't Rijks/Louvre dan bij een of andere Chinees.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijk.
dat waren en zijn de stukjes, hele grotere stukken vis in beslag heten lekkerbek, soort maakt voor beide al heel lang niet meer uit, echte kibbeling was van origine wang vd kabeljauwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, vroegah heette in beslag gedoopte gebakken kabeljauw kibbeling. Tegenwoordig wordt meestal een ander soort witvis gebruikt, maar dacht echt dat lekkerbekjes altijd van schol waren.
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn eerste pm ging daarover
#langlanglanggeleden
Vond het wel oprecht sick, ineens zo'n smak geld beschikbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Liever in 't Rijks/Louvre dan bij een of andere Chinees.
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dmquote:
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dm![]()
![]()
Omg de eerste vrouw ever in mijn DM (als WCH zijn vrouwelijke kloons niet tellen).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dm![]()
![]()
catkiller is wel meisje hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Wrm zou je actie willen ondernemen met iemand op FOK!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.
Boeie beffen is ook wel leuk hoorquote:
Schaam me dood dat ik dat als Haringkop (vlaardinger) niet eens wist.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat waren en zijn de stukjes, hele grotere stukken vis in beslag heten lekkerbek, soort maakt voor beide al heel lang niet meer uit, echte kibbeling was van origine wang vd kabeljauw
0,01% van FOK! is wel gewoon knap, intelligent enz. etc.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm zou je actie willen ondernemen met iemand op FOK!
oh okequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0,01% van FOK! is wel gewoon knap, intelligent enz. etc.
Wie zegt dat ik niet zijn kloon ben. Heel toevallig is wch er nu niet ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omg de eerste vrouw ever in mijn DM (als WCH zijn vrouwelijke kloons niet tellen).![]()
![]()
Ik maak maar een grap, dmen ben ik verschrikkelijk in ;s atechnisch xdquote:
Ik heb het over mn blauwe oogschaduwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, Montelly zou seal-row en deadlift doen
want fok is een datingssite mkayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |