https://www.instagram.com/p/_T59s_CCxN/quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBi-x_zwmGy/
Wat een fucking lelijke trol.
Wel een goede heup-kontverhoudingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/_T59s_CCxN/
Om het goed te maken.
Wat maakt het uit? Als ik mezelf niet kan zijn om een meid te versieren heeft het sowieso geen zin.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind dan maar eens de gulden middenweg.
als je voor jezelf werkt heb je ook geen referenties, maar inderdaad, je gaat niet voor niets ergens weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik vind het hele principe van referenties niet ok. Waarom denken ze dan dat ik ergens weg ben gegaan? Niet omdat het zo leuk was.
Ik heb dan nog een zeemansboekje wat een officieel document is met daarin staat van dienst en rang dus ik kom er mee weg geen referenties op te geven.
watquote:
Twijfelachtig main.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kerel, als er voor elke man vier vrouwen waren leefden we in een paradijs pik. En ik ben toch geneigd instituten die zulke demografische gegevens bijhouden gewoon te geloven, ja
.
Ook lullig voor Dima, wat je nu beweert.
Goeie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je voor jezelf werkt heb je ook geen referenties.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:13 schreef Faeroer het volgende:
Vind het eng allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg echt weer zin.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het wel wat voor jou eigenlijk, alleen geen donker haar
je doet me denken aan zo'n usert die hier vroeger ook zat. elke keer van die aandachttrekkende posts. Beetje sad mja mijn mening tochquote:
Wil je nog meer van je mening kwijt of kan ik nu weer de aandacht op mij richten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je doet me denken aan zo'n usert die hier vroeger ook zat. elke keer van die aandachttrekkende posts. Beetje sad mja mijn mening toch
Wie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je doet me denken aan zo'n usert die hier vroeger ook zat. elke keer van die aandachttrekkende posts. Beetje sad mja mijn mening toch
60 terug?!?!?!? Man man man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Eén van m'n scripties ging over SME's, met als doelgroep splitsing bouw. ~1.700 gestuurd, 60 ofzo terug.Uiteindelijk maar Spearman ranking gebruikt voor een deel van dat onderzoek.
Aan te raden!
Die gast die achter haar staatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/_T59s_CCxN/
Om het goed te maken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.instagram.com/sherpieksma/?hl=nl
geen cacao nibs etenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Chocola gegeten, gelijk die gore brandende nasmaak
Wie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het werkte welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wilt weer aandacht trekken door interessant te komen doen, echt die Noel weer.
Kun je het dus net zo goed zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo? Kans is zeer groot dat je diegene niet kent dusssssssssssss
puleaseeeequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wilt weer aandacht trekken door interessant te komen doen, echt die Noel weer.
En dit, ben toch al dik as fuck.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gezien haar formaat boeit dat d'r geen flikker.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is een redder in nood.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
Faro wtf is dit lan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spearmans_rangcorrelatiecoëfficiënt
''omigad oude garde'' ''vroeger was alles beter'' ''kennen jullie me niet meer ofzo'' ''haha fittieeeeees'' ''kennen jullie ... nog''quote:
haha mij ook srsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NoelDmde mij ook dat ik cool was.
...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan eet ik het liever helemaal niet dan dat ik cacao nibs eet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Wat jij wil, Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dwc is een pakistaan. Dus boeie
Heb je daar nooit van gehoord danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
Faro wtf is dit lan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spearmans_rangcorrelatiecoëfficiënt
hahah watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Leg het uit dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je daar nooit van gehoord dan
Helemaal niet? Ik counter gewoonquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel zuur, wat is going on mmgy.
nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee geen counters, gwn legit zuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik counter gewoon.
Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt, of kortweg Spearmans ρ (rho), is in de statistiek de correlatiecoëfficiënt gebaseerd op de rangnummers van de data in plaats van op de data zelf. Het is daarmee een verdelingsvrije maat voor correlatie, ook geschikt voor data die slechts op ordinale schaal gemeten zijn.quote:
zegt ze allemaal maar omdat je het tegen stimo hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik counter gewoon.
Copy paste.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt, of kortweg Spearmans ρ (rho), is in de statistiek de correlatiecoëfficiënt gebaseerd op de rangnummers van de data in plaats van op de data zelf. Het is daarmee een verdelingsvrije maat voor correlatie, ook geschikt voor data die slechts op ordinale schaal gemeten zijn.
Valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
''omigad oude garde'' ''vroeger was alles beter'' ''kennen jullie me niet meer ofzo'' ''haha fittieeeeees'' ''kennen jullie ... nog''
Moet je aan Noel vragen hij is de ''legendarische fittie starter'' aldus Noel zelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
wanneer is hier een echte fittie? gay ass shit steeds
Maar daar zitten allen maar homo's en vrouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor.
ga jij maar lekker seksueel getinte praatjes houden maar ondertussen zo maagd als een zolderkamerautist zijn. Lekker craven voor aandacht. Ga lekker naar make up sc ofzo
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor.
ga jij maar lekker seksueel getinte praatjes houden maar ondertussen zo maagd als een zolderkamerautist zijn. Lekker craven voor aandacht. Ga lekker naar make up sc ofzo
Graag een quote waar ik dat heb gezegdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je aan Noel vragen hij is de ''legendarische fittie starter'' aldus Noel zelf.
Je moeder is een stoephoer. Zullen we die nemen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
wanneer is hier een echte fittie? gay ass shit steeds
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn heel veel verschillende soorten correlatiecoefficienten Stimo, je moet kijken op welk schaal jouw data ligt:
kwalitatief:
nominaal: benoemen
ordinaal: ordening
kwantitatief, ook wel kardinaal of numeriek:
interval: gelijke intervallen;
ratio: intervallen met een absoluut nulpunt.
Op basis van de schaal kan je kiezen welke correlatieformule het beste voor je is. Voor ordinale schaal is dat vaak Spearman Rho of Kendall Tau. Interval/ratioschaal is dan Pearson vaak wel voldoende
Ik ook niet, moet dat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je daar nooit van gehoord dan
Nee sry, zit liever thuis onder mn dekentje en eet terwijl ik vieze dingetjes hier zeg maar ondertussen droger dan de sahara ben.quote:
Sure.wtf doe je dag in dag uit op fok trouwens? Mag je niet buiten sociaal doen van je broers ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
REEEEEEEEEEEEEEEE
Hiervoor doe ik het. Wel makkelijk bij jou, enjoyable.
als ik met een kleuter wou vechten liep ik wel naar een schoolpleinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moeder is een stoephoer. Zullen we die nemen?
Oké, ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee sry, zit liever thuis onder mn dekentje en eet terwijl ik vieze dingetjes hier zeg maar ondertussen droger dan de sahara ben.
Wat is je leeftijd dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik met een kleuter wou vechten liep ik wel naar een schoolplein
Zeg je terwijl je al de hele dag mee post. de no life kaart gooien terwijl me allemaal op een internet forum zitten. Blijft een plaatje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sure.wtf doe je dag in dag uit op fok trouwens? Mag je niet buiten sociaal doen van je broers ofzo?
Deze man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |