haha mij ook srsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NoelDmde mij ook dat ik cool was.
...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan eet ik het liever helemaal niet dan dat ik cacao nibs eet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Wat jij wil, Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dwc is een pakistaan. Dus boeie
Heb je daar nooit van gehoord danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
Faro wtf is dit lan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spearmans_rangcorrelatiecoëfficiënt
hahah watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Leg het uit dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je daar nooit van gehoord dan
Helemaal niet? Ik counter gewoonquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel zuur, wat is going on mmgy.
nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee geen counters, gwn legit zuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik counter gewoon.
Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt, of kortweg Spearmans ρ (rho), is in de statistiek de correlatiecoëfficiënt gebaseerd op de rangnummers van de data in plaats van op de data zelf. Het is daarmee een verdelingsvrije maat voor correlatie, ook geschikt voor data die slechts op ordinale schaal gemeten zijn.quote:
zegt ze allemaal maar omdat je het tegen stimo hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik counter gewoon.
Copy paste.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spearmans rangcorrelatiecoëfficiënt, of kortweg Spearmans ρ (rho), is in de statistiek de correlatiecoëfficiënt gebaseerd op de rangnummers van de data in plaats van op de data zelf. Het is daarmee een verdelingsvrije maat voor correlatie, ook geschikt voor data die slechts op ordinale schaal gemeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |