quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon duidelijkheid en geen mystiek gezever.
luie flikkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man, sollicitatie op magazijnmedewerker functie, had tel nummer gegeven voor referentie toch maar geen contactpersoon omdat ik namen neit meer weet
vragen ze nu referentie van mn stageja doei ik ga dat niet doen hoor, teveel moeite en echt voor schut ook
zoek wel ander werk
Haha, wat heb je toch ook een kutleven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man, sollicitatie op magazijnmedewerker functie, had tel nummer gegeven voor referentie toch maar geen contactpersoon omdat ik namen neit meer weet
vragen ze nu referentie van mn stageja doei ik ga dat niet doen hoor, teveel moeite en echt voor schut ook
zoek wel ander werk
Kunnen ze je niet terugvinden in het systeem dan? Wat een faalsysteem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zoek wel ander werk
Hahahaquote:
worstelingen van een onzeker sujet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zoek wel ander werk
Gewoon telefoonnummer van je mattie opgeven, en even overleggen wat hij precies allemaal moet zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zoek wel ander werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg echt weer zin.![]()
haha wat word je toch genaaid als buitenlanderquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zoek wel ander werk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:13 schreef Faeroer het volgende:
In die volgorde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg echt weer zin.
Niet gewoon elk probleem aanpakken dmv boter, kaas en eierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg echt weer zin.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ja ik had in mn mail gezet dat ik naam van leidinggevende niet meer weet, krijg ik reactiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunnen ze je niet terugvinden in het systeem dan? Wat een faalsysteem.
Ik doe m'n onderzoek in het Engels, over de Nederlandse taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg echt weer zin.
Geinig om deze termen zo in het Nederlands te zien.
Scherp.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
steefproefdie mocro's heetten allemaal steef? of varianten op steef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga sherlocken zodat je die naam vindt dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik had in mn mail gezet dat ik naam van leidinggevende niet meer weet, krijg ik reactie
"ja dan wordt het lastig om die referentie te achterhalen"
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Scherp.ScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder makeup net zo'n pughondquote:met make up fukcing geil
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gewoon elk probleem aanpakken dmv boter, kaas en eieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b][b]Krijg echt weer zin[/b][/b].
en hoezo afbakening en methodologie zo laat pas
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 16:16:16 ]
We zijn hier niet in dat kalifaat van je hè, iedereen mag hier gewoon ongevraagd z'n mening gevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
denk je dat ik om jouw mening vraag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |