dat waren en zijn de stukjes, hele grotere stukken vis in beslag heten lekkerbek, soort maakt voor beide al heel lang niet meer uit, echte kibbeling was van origine wang vd kabeljauwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, vroegah heette in beslag gedoopte gebakken kabeljauw kibbeling. Tegenwoordig wordt meestal een ander soort witvis gebruikt, maar dacht echt dat lekkerbekjes altijd van schol waren.
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn eerste pm ging daarover
#langlanglanggeleden
Vond het wel oprecht sick, ineens zo'n smak geld beschikbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Liever in 't Rijks/Louvre dan bij een of andere Chinees.
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dmquote:
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dm![]()
![]()
Omg de eerste vrouw ever in mijn DM (als WCH zijn vrouwelijke kloons niet tellen).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lief dagboek genaamd pussykiller, ik zal het je in geuren en kleuren vertellen but first lemme slide into ur dm![]()
![]()
catkiller is wel meisje hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Wrm zou je actie willen ondernemen met iemand op FOK!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.
Boeie beffen is ook wel leuk hoorquote:
Schaam me dood dat ik dat als Haringkop (vlaardinger) niet eens wist.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat waren en zijn de stukjes, hele grotere stukken vis in beslag heten lekkerbek, soort maakt voor beide al heel lang niet meer uit, echte kibbeling was van origine wang vd kabeljauw
0,01% van FOK! is wel gewoon knap, intelligent enz. etc.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm zou je actie willen ondernemen met iemand op FOK!
oh okequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0,01% van FOK! is wel gewoon knap, intelligent enz. etc.
Wie zegt dat ik niet zijn kloon ben. Heel toevallig is wch er nu niet ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omg de eerste vrouw ever in mijn DM (als WCH zijn vrouwelijke kloons niet tellen).![]()
![]()
Ik maak maar een grap, dmen ben ik verschrikkelijk in ;s atechnisch xdquote:
Ik heb het over mn blauwe oogschaduwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, Montelly zou seal-row en deadlift doen
want fok is een datingssite mkayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gelijk tussen jou en Crip wie het meest thirsty is zonder over te gaan op daadwerkelijke actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |