SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg je terwijl je al de hele dag mee post. de no life kaart gooien terwijl me allemaal op een internet forum zitten. Blijft een plaatje.
Oh dit wetende vind ik je nu echt stoerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.
Ik zit tenminste niet in m'n vakantie de hele dag op fok![]()
maakt niet uit, ieder zn ding
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh dit wetende vind ik je nu echt stoer
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat was je uiteindelijke p-value?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blauwquote:
Ga lekker weer kuttopics openenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Waarom heet het slowchat als de reacties helemaal niet langzaam worden gepost?
omdat het alsnog langzamer is dan een live chatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Niks mis mee toch om dat te vragen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgende keer niet bang dm'en omdat je dacht dat ik informatie over je wist he.
het is idd best druk bij mn chaturbate account altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het alsnog langzamer is dan een live chat
Fastchat (FC dus) bracht teveel verwarring met zich mee. Mensen dachten telkens dat het om een voetbalclub ging.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Magemelvin het volgende:
Niet zo veel zoals je zietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Parawan het volgende:
Ho ho, Noel kwam alleen even kijken wat er vandaag de dag op Fok! gebeurt.
nou laat dat kut topics openen ook maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker weer kuttopics openen
Opzouten
Nice.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veelal .05, enkelen .1 (). [ afbeelding ]
[..]
Blauw
Goed punt, al kijk ik vrijwel nooit meer in KLB op SC naquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou laat dat kut topics openen ook maar
Blauw.quote:
Zal mij er in gaan verdiepen. Geen idee of ik dit tijdens de lessen heb gehad, tis deeltijd en dan krijg ik de helft niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn heel veel verschillende soorten correlatiecoefficienten Stimo, je moet kijken op welk schaal jouw data ligt:
kwalitatief:
nominaal: benoemen
ordinaal: ordening
kwantitatief, ook wel kardinaal of numeriek:
interval: gelijke intervallen;
ratio: intervallen met een absoluut nulpunt.
Op basis van de schaal kan je kiezen welke correlatieformule het beste voor je is. Voor ordinale schaal is dat vaak Spearman Rho of Kendall Tau. Interval/ratioschaal is dan Pearson vaak wel voldoende
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan beide prima combineren. telefoon voor fok, pc voor werk over het algemeen.
Ik zit tenminste niet in m'n vakantie de hele dag op fok![]()
maakt niet uit, ieder zn ding
Ik kijk zowat nergens meer. Mwa, nieuws dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed punt, al kijk ik vrijwel nooit meer in KLB op SC na
Geschiedenis (de niet-moderne) is niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er ook vakgebieden waar je niets van weet?
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Niks mis mee toch om dat te vragen?
daar reageert hij toch al op wakkere willyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
77
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.
Heey jij ook hier?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey loser, jij hangt hier ook hele dag rond he.
oeh schoten afgevuurd, doelen geraaktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.
Je moest eens weten cripjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje frappant dat je een stoer tough guy imago hier probeert te onderhouden, maar ondertussen even veel op het internet zit als de gemiddelde persoon hier op FOK! maar wel bang bent als je denkt dat een moslima van 1.56 over informatie van jou beschikt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000038309425/quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Zal mij er in gaan verdiepen. Geen idee of ik dit tijdens de lessen heb gehad, tis deeltijd en dan krijg ik de helft niet.
Labels worden hier toch gewaardeerd in de sc, net zoals vooroordelen altijd de norm zijn. Beetje aanpassen.quote:
Tamelijk onnodig imoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Labels worden hier toch gewaardeerd in de sc, net zoals vooroordelen altijd de norm zijn. Beetje aanpassen.
Alhamdulillahquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef Crip het volgende:
Het wordt blauw, je krijgt je zin Faeroer.
Moet je nagaan, dan ben ik het vergeten, want ik heb dit boek ergens thuis nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/9200000038309425/
Als statistiek geen primaire bezigheid binnen je opleiding is dan is dit boekje wel leuk. Niet al te theoretisch, maar wel eenvoudig toepasbaar vind ik. Er is ook een SPSS versie. Alles van Baarda is als basis eigenlijk wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |