Dank dank!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent hier bijna net zo goed in als Loj
quote:
*nieuwgierig* Dat wat klikte?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Bloesem. Oh zij valt af.
faptist
LuDann Valt eigenlijk ook af want die wist al eerder dat het klikte
Lunapuella
Selvaria
Mijn verdenkingen
Geen idee...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:22 schreef Sicilia het volgende:
Enne Loj...ben jij dan toevallig mijn SV? Of ben ik hier ook niet zo goed in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skittles is mijn Sv niet
Dat weet ik dan weer wel![]()
een tula!quote:
Lieve Barrel, ging het hier ook maar zo voorspoedigquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ook net mijn pakje op de bus gedaan!![]()
Hopen dat post nl niet teleurstelt...
Wat fijn om wat van je te lezenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, nee ik ben je niet zat!
Ik zit bij m'n ouders met brak wifi, het is me wat
Wat lief dat je aan mijn man denkt!
En misschien zelfs wat aan hem schenkt
Mijn lootje is inmiddels geupgedate
Zodat je ook wat over hem weet
Morgen ga ik weer naar huis
En dan ga ik tijdens het slaapje van Pluis
eens goed door je hints heen lezen
Om te zien of ik kan vinden wie jij wel niet moet wezen!!
Kom maar langs, vind ik heel erg tofquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:19 schreef SecretShizzle het volgende:
[..]
Wat fijn om wat van je te lezen
Morgen moet ik toch redelijk in de buurt van jouw woonplaats wezen,
Vindt je het leuk als ik een omweg maak en alles persoonlijk kom afgeven?
Of wil je liever nog wat hints en bijbehorende spanning beleven?
(val ik nu heel erg door de mand als ik beken dat ik de laatste brievenbus lichting heb gemist?)
MIJN EERSTE VERDENKINGquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oke, ben je dan...
JufMariska
MevrouwCactus
Ingee
BlueEyes?
Ik kon zonder liegen zeggen dat niet Fap was die typte en ook zonder blikken of blozen dat ik jouw lootje niet had.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja man! 'Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik jouw lootje niet heb'fapsel!
Als ik had nagedacht over dobbey's afwezigheid had ik t direct moeten weten door jullie lieve reacties toen mijn valentijn op zich liet wachten.
En nadat ik de drill-instructor herkende zg ik pas de hintjes in jouw posts!superlief
Heb jij bij de Italiaan bij mij om de hoek gegeten? Hoe was de bediening?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep! Bij SS stond je even op m'n shortlist-verdachtenlijstje, toen heb ik mijn SS nog gevraagd of we allebei al eens bij Da Aldo hadden gegeten.
*drum roll...*quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oke, ben je dan...
JufMariska
MevrouwCactus
Ingee
BlueEyes?
ja, zo kan ik ook wel raden, gewoon alle deelnemers in een lijstje zetten en hopen dat iemand toegeeftquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oke, ben je dan...
JufMariska
MevrouwCactus
Ingee
BlueEyes?
Ja op FB?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik kon zonder liegen zeggen dat niet Fap was die typte en ook zonder blikken of blozen dat ik jouw lootje niet had.
Als een ware Sherlock ben ik op zoek gegaan naar je adres. Gelukkig onthoud ik veel dingen waar ik normaal gesproken niet zoveel aan heb en wist ik dat ik je adres op je Facebook kon vinden.
Jep! Maar dat is al wel weer drie jaar geleden denk ik? Dus ik kan me de bediening niet zo goed herinnerenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:15 schreef Cholula het volgende:
[..]
Heb jij bij de Italiaan bij mij om de hoek gegeten? Hoe was de bediening?
Ik had speciaal nog mijn woonplaats van Facebook gehaald.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ach ludann, meestal blijven er toch maar twee of drie opties over na het uitpakken
Sorry storgasmequeen, dat ik niet om hints vroeg, maar ik vind het zelf altijd zo leuk om er pas bij het uitpakken achter te komen
joepie!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:37 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]Er staan wat hints in de kaart in je pakje... Ik gok dat je me daarmee wel vindt.
Niets is wat het lijkt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joepie!speurneuzen
Je adres staat op de doos natuurlijk, dus ik kan het mezelf makkelijk maken... Maar dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep! Maar dat is al wel weer drie jaar geleden denk ik? Dus ik kan me de bediening niet zo goed herinnerenWel de antipasti
Er woont nu nog familie, al kom ik daar vrijwel nooit, maar die komen onze kant weer op.
Plottwist!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:52 schreef L-E het volgende:
Mijn doos is er! Dus ik heb nu ook het adres van mijn SV, maar ik weet het nog steeds niet. Mijn eerdere verdachte is off the list.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |