quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk nog een competitie? Die beker is veel mooier en iedereen is altijd super enthousiast.
Volle stadions, juichende mensen. Nee, ik ben om, landskampioenschap kan me niet meer boeien. Vanaf nu ga ik alleen nog maar sippen omdat we de mooiste prijs van Nederland niet meer kunnen winnen.
Flikker toch op met je mislukte denneappel.
Eerder andersom dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe jullie je constant spiegelen aan Ajax.
Beweren dat Gözübüyük in het voordeel van Feyenoord zou fluiten is wel heel onzinnig. Ik herinner me Twente uit twee jaar geleden nog, 2 punten door de neus geboord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef Abed het volgende:
Feyenoord krijgt trouwens uit bij Zwolle een pingel, Gözübüyük fluit.
Die interesse is wederzijds hè. Jjij hangt hier niet voor niets zo'n beetje dag en nacht rond toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe jullie je constant spiegelen aan Ajax.
Flikker zelf gewoon eens op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk nog een competitie? Die beker is veel mooier en iedereen is altijd super enthousiast.
Volle stadions, juichende mensen. Nee, ik ben om, landskampioenschap kan me niet meer boeien. Vanaf nu ga ik alleen nog maar sippen omdat we de mooiste prijs van Nederland niet meer kunnen winnen.
Ja dat wordt echt gezegd inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Is helemaal niets anders aan, topclubs voelen alleen constant de behoefte om net te doen alsof het niets boeit als er weer eens een vroegtijdige uitschakeling volgt. En dat is de laatste jaren nogal vaak gebeurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef H.FR het volgende:
In Engeland nemen ze de beide bekers ook gewoon serieus. Wat is daar dan zo anders aan? (behalve de hogere geldprijs natuurlijk)
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die interesse is wederzijds hè. Jjij hangt hier niet voor niets zo'n beetje dag en nacht rond toch?
Dat was meer om aan te tonen dat jullie hypocriete klootzakjes zijn als je hier in dit topic het winnen van de beker af doet als het behalen van een troostprijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.
Tuurlijk is de titel het belangrijkst, maar de beker is gewoon een prachtige prijs die elke ploeg wil winnen. De titel en de beker zitten qua belangrijk tegenwoordig niet eens zo heel ver meer uit elkaar, beker is alsmaar belangrijker geworden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het scheelt weinig, als je Maarten zijn relaas leest.
Jij draait hem om. Hier werd gezegd dat er ook gewoon waarde gehecht kan worden aan het winnen van de beker. Vervolgens zeggen Ajacieden en PSV-ers van niet. Dan komt er een voorbeeld op tafel: Ajax heeft ook heel hard gejuicht, dus het is een beetje hypocriet om te roepen dat (je vindt dat) er geen waarde aan zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.
Dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij draait hem om. Hier werd gezegd dat er ook gewoon waarde gehecht kan worden aan het winnen van de beker. Vervolgens zeggen Ajacieden en PSV-ers van niet. Dan komt er een voorbeeld op tafel: Ajax heeft ook heel hard gejuicht, dus het is een beetje hypocriet om te roepen dat (je vindt dat) er geen waarde aan zit.
Nee man, de beker is gewoon een extraatje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk is de titel het belangrijkst, maar de beker is gewoon een prachtige prijs die elke ploeg wil winnen. De titel en de beker zitten qua belangrijk tegenwoordig niet eens zo heel ver meer uit elkaar, beker is alsmaar belangrijker geworden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk is de titel het belangrijkst, maar de beker is gewoon een prachtige prijs die elke ploeg wil winnen. De titel en de beker zitten qua belangrijk tegenwoordig niet eens zo heel ver meer uit elkaar, beker is alsmaar belangrijker geworden.
Dat. En natuurlijk juichen spelers als ze hem winnen. Maar ik ga echt niet naar een bekerhuldiging. Een landskampioenshuldiging heb ik daarentegen nog nooit laten schieten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee man, beker is gewoon een extraatje.
Dit. Om de beker wordt altijd heel hard gejuicht en heel veel feest gevierd als ie gewonnen wordt, maar als je em verliest maakt het ineens niets meer uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij draait hem om. Hier werd gezegd dat er ook gewoon waarde gehecht kan worden aan het winnen van de beker. Vervolgens zeggen Ajacieden en PSV-ers van niet. Dan komt er een voorbeeld op tafel: Ajax heeft ook heel hard gejuicht, dus het is een beetje hypocriet om te roepen dat (je vindt dat) er geen waarde aan zit.
Precies.En niet alleen met de bekerdiscussie. Het is echt opvallend hoeveel ajacieden er telkens in het Feyenoord topic zitten. En dan maar roepen dat Feyenoord irrelevant isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder andersom dan.
Aangezien dit het Feyenoord-topic is en ik toch vooral Ajacieden zie die constant het belang menen te moeten onderstrepen van de totale irrelevantie van een eventuele bekerwinst.
Directe kwalificatie voor de EL, niks mis mee.quote:
Staat dat niet op youtube?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is er weleens een uitgebreide huldiging op de Coolsingel voor de winst van de JC schaal geweest eigenlijk? In 1999 volgens mij niet toch?
In 1999 waren sommige FOK!kers hier nog geen eens geborenquote:
Die het bewust meegemaakt hebben sowieso weinig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
In 1999 waren sommige FOK!kers hier nog geen eens geboren
Tja, tokkies gonna tokkie. Niet alleen bij Feyenoord. In Amsterdam huldigen ze ook op het industrieterrein omdat er zoveel debielen op af komen dat het niet in normale banen te leiden is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die het bewust meegemaakt hebben sowieso weinig.
Wat ik me van laatste kampioenschap kan herinneren is vooral de tyfuszooi en plunderingen.
Iemand liep bij souvenirseinkeltje met hele stellage ansichtkaarten over de Coolsingel
Jammer is dat hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, tokkies gonna tokkie. Niet alleen bij Feyenoord. In Amsterdam huldigen ze ook op het industrieterrein omdat er zoveel debielen op af komen dat het niet in normale banen te leiden is.
Ja, laten we zwaarder straffen! Oh, wacht. Dat is het slechtste idee ooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raddraaiers heb je er zo uit mits je de juridische mogelijkheden hebt. Daar ontbreekt het in Nederland gewoon aan. We zijn veel te soft voor tuig.
Dat is dan toch wel mooi aan PSV. Natuurlijk, daar is tijdens een huldiging ook wel eens een knokpartij, maar echte rotzooi is er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer is dat hé.
Mocht het überhaupt zover komen zal de huldiging voor de beker ook wel weer om half 1 maandagmiddag zijn zoals de laatste keer in 2008.
Leuk dat je een onderzoekje hebt gevonden, maar niemand heeft het over lange gevangenisstraffen gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, laten we zwaarder straffen! Oh, wacht. Dat is het slechtste idee ooit.
Ik zou wel voor een meldplicht zijn op het politiebureau met zware consequenties als je je niet meldt. Geldelijk is dat ook goed te verantwoorden, want het zal in de "wet van communicerende vaten" ook echt wel van positieve invloed zijn op de inzet van politie in stadions e.d.
Wat een softies zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel mooi aan PSV. Natuurlijk, daar is tijdens een huldiging ook wel eens een knokpartij, maar echte rotzooi is er nog nooit geweest.
In 2015 in totaal 11 gewonden, voornamelijk vuurwerkkneuzen. En wat wildppassers op de bon geslingerd.
Het zijn meerdere linkjes, knuppel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk dat je een onderzoekje hebt gevonden, maar niemand heeft het over lange gevangenisstraffen gehad.
Maar het staat interessant hoor, 3/10 voor de moeite.
Niet in euro's willen bijdragen, maar intussen wel 40-45 soorten eisen stellenquote:Het nieuwe Feyenoord-stadion moet geen grotere capaciteit hebben dan 60.000 à 65.000 toeschouwers. Op basis van het door de stad opgestelde mobiliteitsplan voor dit deel van Rotterdam-Zuid is dit aantal bezoekers 'maximaal haalbaar zonder hele grote investeringen in de infrastructuur'.
Dat staat in een mail aan de gemeenteraad, meldt het Algemeen Dagblad. Stadion Feijenoord zal eind volgende maand een keuze maken uit drie plekken voor een toekomstige onderkomen: twee aan de Maas, en één op de huidige plek van de Kuip.
''Indien door Feyenoord gekozen wordt voor één van de Maas-locaties, dan zal door Feyenoord ook een plan moeten worden overlegd voor de herbestemming van het huidige stadion.'' Het stadion moet ook andere ontwikkelingen aanjagen. ''Feyenoord dient aan te geven aan welk aanvullend programma men denkt, en tevens zal moeten worden aangegeven waarom dat niet concurreert met het programma elders in de stad,''
Bovendien moet het stadion duurzaam worden. ''Dat draagt bij aan het imago van Rotterdam op dit gebied en is goed voor de stad zelf. Bij duurzaamheid kan worden gekeken naar het gebruik van materialen in het stadion, maar ook naar het toepassen van duurzame energievormen. Hierbij kan men denken aan warmte-koude-opslag en het hergebruik van regenwater.''
Dat dacht ik in eerste aanzet ook, maar.. die goedwillende mensen hebben waarschijnlijk niet voor niets een SV gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Een meldplicht is in weze natuurlijk wel een zwaardere straf.
In plaats van dat je alleen niet op locatie X mag zijn, MOET je nu ook nog op locatie Y verschijnen. Dus best wat 'bijvangst' in de zin van dat ook de goedwillende mensen op dat moment niet voor de TV hun cluppie kunnen kijken óf met moeders de vrouw kunnen gaan winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |