Door een eigen goal van Van Beek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Az redden jullie nog wel maar dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die ligt er tegen de tijd dat de finale is sws wel uit als hij zo blijft presteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan stapt Gio op denk ik...
Inderdaad, bekerfinales zijn ook in Nederland altijd uitverkocht. En we weten allemaal nog dat Ajax maar wat blij was met de bekerwinsten van 2002, 2006, 2007 en 2010. Zorgde voor enorme vreugde, ook in Amsterdam. (herinner me Vertonghen nog)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gewauwel.
Natuurlijk hadden we hier mee willen blijven doen om het kampioenschap. En nu dat niet meer het geval is, is de hoop gevestigd op de "tweede prijs" van Nederland. Niet zo gek lijkt me.
De poging daarentegen om te doen alsof het een flutprijs is, niet alleen in Nederland maar in zo'n beetje heel Europa, is een tikkie sneu. En ook gewoon onwaar. FA-cup, DFB-pokal, Copa del Rey: stuk voor stuk grote toernooien die de topclubs maar wat graag willen winnen en dat dus ook vaak doen. In stijf uitverkocht stadions.
Vertonghen idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad, bekerfinales zijn ook in Nederland altijd uitverkocht. En we weten allemaal nog dat Ajax maar wat blij was met de bekerwinsten van 2002, 2006, 2007 en 2010. Zorgde voor enorme vreugde, ook in Amsterdam. (herinner me Vertonghen nog)
Daarnaast is Feyenoord-Utrecht ook nog eens een mooie bekerklassieker.
Moet je kijken man, zelfs in 2002 werden ze helemaal gek daar. (met die onterechte goal van Wamberto)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertonghen idd.
KUUUUUT KAKKERLAKKEN.
Bescheiden manier om een troostprijs te vieren
Kosten kan je misschien betalen uit de besparing van agenten rond het stadion.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet alles hoeft meteen ongelofelijk ingewikkeld te zijn. Laat iemand met een SV een willekeurig bureau binnenlopen (in de grotere steden zijn er altijd bureaus open op zondag) en zich melden. Meneer agent zet in het systeem dat die persoon zich dan en dan heeft gemeld. Die data worden automatisch uitgelezen en bij onregelmatigheden krijgt de persoon die landelijk over de handhaving van de meldplicht gaat een seintje en hij gaat er op maandag mee aan de slag.
Ik verzin maar wat hè. Kosten worden grotendeels gedragen door de overtreders, want die geef je een boete.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet je kijken man, zelfs in 2002 werden ze helemaal gek daar. (met die onterechte goal van Wamberto)
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk nog een competitie? Die beker is veel mooier en iedereen is altijd super enthousiast.
Volle stadions, juichende mensen. Nee, ik ben om, landskampioenschap kan me niet meer boeien. Vanaf nu ga ik alleen nog maar sippen omdat we de mooiste prijs van Nederland niet meer kunnen winnen.
Flikker toch op met je mislukte denneappel.
Eerder andersom dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe jullie je constant spiegelen aan Ajax.
Beweren dat Gözübüyük in het voordeel van Feyenoord zou fluiten is wel heel onzinnig. Ik herinner me Twente uit twee jaar geleden nog, 2 punten door de neus geboord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef Abed het volgende:
Feyenoord krijgt trouwens uit bij Zwolle een pingel, Gözübüyük fluit.
Die interesse is wederzijds hè. Jjij hangt hier niet voor niets zo'n beetje dag en nacht rond toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe jullie je constant spiegelen aan Ajax.
Flikker zelf gewoon eens op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk nog een competitie? Die beker is veel mooier en iedereen is altijd super enthousiast.
Volle stadions, juichende mensen. Nee, ik ben om, landskampioenschap kan me niet meer boeien. Vanaf nu ga ik alleen nog maar sippen omdat we de mooiste prijs van Nederland niet meer kunnen winnen.
Ja dat wordt echt gezegd inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
Is helemaal niets anders aan, topclubs voelen alleen constant de behoefte om net te doen alsof het niets boeit als er weer eens een vroegtijdige uitschakeling volgt. En dat is de laatste jaren nogal vaak gebeurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef H.FR het volgende:
In Engeland nemen ze de beide bekers ook gewoon serieus. Wat is daar dan zo anders aan? (behalve de hogere geldprijs natuurlijk)
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die interesse is wederzijds hè. Jjij hangt hier niet voor niets zo'n beetje dag en nacht rond toch?
Dat was meer om aan te tonen dat jullie hypocriete klootzakjes zijn als je hier in dit topic het winnen van de beker af doet als het behalen van een troostprijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.
Tuurlijk is de titel het belangrijkst, maar de beker is gewoon een prachtige prijs die elke ploeg wil winnen. De titel en de beker zitten qua belangrijk tegenwoordig niet eens zo heel ver meer uit elkaar, beker is alsmaar belangrijker geworden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het scheelt weinig, als je Maarten zijn relaas leest.
Jij draait hem om. Hier werd gezegd dat er ook gewoon waarde gehecht kan worden aan het winnen van de beker. Vervolgens zeggen Ajacieden en PSV-ers van niet. Dan komt er een voorbeeld op tafel: Ajax heeft ook heel hard gejuicht, dus het is een beetje hypocriet om te roepen dat (je vindt dat) er geen waarde aan zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interesse is prima, maar de onzekere 'we mogen wel juichen om de beker want Ajax deed het ook'-discussie is een beetje gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |