Racistquote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
Kunnen we ook een keer een witte item krijgen?
Lijkt mij ook totaal averechts werken, alsof je een rijke historie binnen één maand kan proppen.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef superniger het volgende:
Black History Month is ook zoiets debiels.
Jullie witte supremisten beseffen niet dat jullie WHITE PRIVILEGES HEBBEN.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
Nu krijgen we een geel item.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
oh ok.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Zo zouden ze jullie ook aan het werk moeten zetten.
Wat marginale groepjes tuig verdienen helemaal geen aandacht.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:22 schreef Droopie het volgende:
Zaterdag (Pegida) en zondag (ajax) brak de pleuris uit, maar nee hoor de VARA gaat de wereld verbeteren ipv hun eigen voordeur
Klassiekerquote:
Lust jij KFC?quote:
Er zijn geen negers in Chinaquote:Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit het met de rechten van negers in China?
Verstop ik de ring in een broodje kroket.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeMaar dan mag het hier in de snackbar.
Die discussie vind ik belangerijker dan amerikaanse en chinese minderheden.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat marginale groepjes tuig verdienen helemaal geen aandacht.
Doe maar een kaassoufflequote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verstop ik de ring in een broodje kroket.
Hoe kan jij als amsterdammert nou niet van een kroket houdenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar een kaassouffleVind ik lekkerder. Beter dan Hello Fresh meuk.
Weet niet, heb ze nooit lekker gevonden, kaaskroketje welquote:Op maandag 8 februari 2016 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan jij als amsterdammert nou niet van een kroket houden
Je bent niet te laat. Jouw allerbeste vriendin was er.quote:
Heel makkelijk, mensen onthouden veelal de laatste optie.quote:
Negers moeten bij de Republikeinen nog steeds achterin de debatbus.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Simpele Fons had beter geweest als naam.
Dit ja, het was wel vermakelijkquote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef alors het volgende:
Dit is zo slecht dat het weer vermakelijk is
Ja dat wel zo'n beetje, hij snapt eindelijk zelf ook dat hij er niks van kanquote:Op maandag 8 februari 2016 19:39 schreef alors het volgende:
Dit is zo slecht dat het weer vermakelijk is
Heel cabaretachtig.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zeg je wel, maar het doet mij wel ergens aan denken. Weet even niet wat. Annabel?
Hij is nooit mager geweest, toen ie in Fame werkte was ie al zo pafferig.quote:
Het is nu wel heel erg hoor. Maakt hem ook best oud. Maar dat komt ook door de baard denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij nooit mager geweest, toen ie in Fame werkte was ie al zo pafferig.
DWDD he, die overdrijven sowieso altijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Led Zeppelin de grootste band tot 1980? We kunnen het ook overdrijven..
Wel met een cover, maar goed best een aardige coverband jaquote:Op maandag 8 februari 2016 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Dit komt ver boven de gemiddelde DWDD band uit.
quote:Break-up Songs deel 2: Bella Hay, Bent van Looy en Danny Vera
Het is uit. Over. Wat blijft is verdriet. Liefdesverdriet. En de enige remedie daartegen is natuurlijk muziek. Liedjes die troost bieden of juist muziek waarop je goed kan meehuilen als je hart gebroken is. Gaven vorige keer Brace, CUT_ en Rick de Leeuw hun zielepijn bloot, dit keer zijn Bella Hay, Bent van Looy en Danny Vera aan de beurt.
IK moet altijd hieraan denken bij een 'break-up song':quote:
Ik vind het nu ook alleen leuk omdat Danny Vera komt. En zelf weet ik nog steeds niets te verzinnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
IK moet altijd hieraan denken bij een 'break-up song':
Verder was dat de vorige keer echt een enorm rukitem.
Koekoekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze chick dus. Dammnnnnnn.
[ afbeelding ]
Dat zijn een hamer en sikkel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik zie nu pas dat er in die roos van de pvda ook een vuist zit
Matthijs wil Lodewijk Ascher in het zadel helpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Stevig interview zeg...zoiets verwacht je niet op PvdA-TV
Blijkt Lo over twee jaar ook weer tegen te vallen. Het is toch nooit goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matthijs wil Lodewijk Ascher in het zadel helpen.
Tegen die tijd zal de islamitische staat wel zijn uitgeroepen in Nederland. Kan Markouch het mooi overnemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Blijkt Lo over twee jaar ook weer tegen te vallen. Het is toch nooit goed.
Ik ga de emigratie vast voorbereiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal de islamitische staat wel zijn uitgeroepen in Nederland. Kan Markouch het mooi overnemen.
Veragod kijkt ook niet echt vrolijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Diederik gaat straks ook euthanasie plegen.
Nogal jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Mani89 het volgende:
De grachtengordel elite van de PVDA wil blijkbaar zo snel mogelijk af van de Greenpeace activist en de zelfgebreide trui. Matthijs doet het voorwerk al uit naam van.
Het is wel duidelijk dat het partijbestuur Diederik weg wil hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Stevig interview zeg...zoiets verwacht je niet op PvdA-TV
Daarom kijk ik eigenlijk, nou ja voor Danny Vera. Zet het net aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Hierna komt ook nog liefdesverdriet.
Gelukkig was Samsom als eerst dan hebben we meteen het ergste gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Hierna komt ook nog liefdesverdriet.
De enige die dat dan nog kan redden is die man met zijn goeie moppen. Of de gekke professor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze proppen alle ellende in één uitzending, zodat de rest van de week weer positief kan zijn
Dat zou bijzonder respectloos zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef superniger het volgende:
Hier kan je een mooie LUCKY tv van maken.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet niet of ik dit fijn vind om te zien.
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet niet of ik dit fijn vind om te zien.
Heftig dat het op tv is. En dat die dame het alleen heeft over 'hopakee'. In het eerste stuk ook veel communicatie met de man.quote:
Ja, laten we de dood zoveel mogelijk wegstoppen en bedekken met allerlei trivialiteit, totdat we er uiteindelijk zelf mee te maken krijgen.quote:
Ja dat dan weer wel maar ik wil het liever niet op tv zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Hartstikke mooi toch eigenlijk? Gewoon lekker chillend op de bank in slaap sukkelen.
Of een Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige die dat dan nog kan redden is die man met zijn goeie moppen. Of de gekke professor.
Nee, laten we dat wat heel erg privé is ook vooral heel erg privé houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, laten we de dood zoveel mogelijk wegstoppen en bedekken met allerlei trivialiteit, totdat we er uiteindelijk zelf mee te maken krijgen.
Ze hebben er gewoon toestemming voor gegeven anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, laten we dat wat heel erg privé is ook vooral heel erg privé houden.
Die zou ik zo graag een keer anaal willen nemen wanneer ze haar zwarte schaamhaar scheert.quote:
Weet ik en ik heb het al gezien. Nou ja nu weer lachen, zo gaat dat ook in het leven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Maar dit is wel onderdeel van het leven.
Dan gaan we dat regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor de euthanasie zou ik eerst een mooie spuit heroïne in in mijn arm zetten, paar jaegerbombs erachteraan. En dan huppakee!
Doe ffe normaal zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag een keer anaal willen nemen wanneer ze haar zwarte schaamhaar scheert.
Sommige dingen kunnen best privé blijven, dat heeft niks te maken met wegstoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, laten we de dood zoveel mogelijk wegstoppen en bedekken met allerlei trivialiteit, totdat we er uiteindelijk zelf mee te maken krijgen.
Jij moet nog even wel door. Desnoods in een rolstoel met een elektronisch rietje om berichten op fok achter te laten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor de euthanasie zou ik eerst een mooie spuit heroïne in in mijn arm zetten, paar jaegerbombs erachteraan. En dan huppakee!
Dit scenario is dan ook alleen wanneer ik eindelijk een permaban krijg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij moet nog even wel door. Desnoods in een rolstoel met een elektronisch rietje om berichten op fok achter te laten.
Niet dus. Het bespreekbaar maken van dit soort thema's is wenselijk en bovendien broodnodige gezien het feit dat de mens vandaag de dag de dood zoveel mogelijk probeert weg te stoppen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Sommige dingen kunnen best privé blijven, dat heeft niks te maken met wegstoppen.
Die voelt natuurlijk dat het afgelopen is. 10 messen tegelijk klaar om in zijn rug te steken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
Diederik ziet er echt boos uit, die timmert Matthijs na de aflevering nog op zijn smoel waarschijnlijk.
Ik ga het nog even terugkijken, werd Diederik afgemaakt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
Diederik ziet er echt boos uit, die timmert Matthijs na de aflevering nog op zijn smoel waarschijnlijk.
Zo koekoek, wie is dit?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje met heel veel keelpijn.quote:
Nu nog een keer iets grappigs zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Remco Vrijdag deed zijn stem wel goed. Laatst ook al met Wilders.
Ronald Goedemondt had ook een vrij goede Wilders in huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Remco Vrijdag deed zijn stem wel goed. Laatst ook al met Wilders.
TV Kantine niveau helaas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu nog een keer iets grappigs zeggen.
Wilders krijgt vooral kritiek en dan gaat hij via de media verontwaardigd doen. Als hij bij de volgende verkiezingen slechts 20 zetels haalt, dan gaat hij niet gezellig bij DWDD zitten om kritische vragen te beantwoorden over zijn falen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ga het nog even terugkijken, werd Diederik afgemaakt?
Een kritisch interview kan ook heel goed uitpakken, kijk maar hoe vaak Wilders aangepakt wordt, en hoe hij daarvan profiteert.
Aan de andere kant, als je niet goed uit je woorden komt zoals een Cohen of Roemer, dan pakt dat negatief uit.
Kritische interviews zijn helemaal niet negatief voor politici. Dat wekt sympathie op, zo zien politici dat zelf ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wilders krijgt vooral kritiek en dan gaat hij via de media verontwaardigd doen. Als hij bij de volgende verkiezingen slechts 20 zetels haalt, dan gaat hij niet gezellig bij DWDD zitten om kritische vragen te beantwoorden over zijn falen.
Hij mijdt de media wat dat betreft natuurlijk sowieso aardig.
Samsom werd feitelijk te kennen gegeven door Matthijs dat hij beter op kon stappen, dat hondstrouwe PvdA'ers woest waren vanwege het afbraakbeleid, enzovoort.
Kijk het maar even terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kritische interviews zijn helemaal niet negatief voor politici. Dat wekt sympathie op, zo zien politici dat zelf ook.
Er moet dan natuurlijk niet echt wat aan de hand zijn en de politicus moet overeind blijven.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik dacht stiekem wel zou de rest ook goed gegroeid zijn
Nee joh aardige kerel. Heb hem weleens gesproken na een concert, 2x zelfs, leuke vent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij muzikant is, want een behoorlijke drol van een vent.
Ik bedoel dat het meer een nerd is dan praatjesmaker Matthijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh aardige kerel. Heb hem weleens gesproken na een concert, 2x zelfs, leuke vent.
Ah op die fiets. Matthijs zat ook weer erg goed te luisterenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het meer een nerd is dan praatjesmaker Matthijs.
Ik heb speciaal dit topic opgezocht, want wat heb ik me geërgerd aan dit "gesprek" zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Samson krijgt hem van achter zonder spuug van Mathijs
Haha, het zit diepquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:44 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Ik heb speciaal dit topic opgezocht, want wat heb ik me geërgerd aan dit "gesprek" zeg.
Matthijs was vooringenomen - had zijn doelen uitgezet en dat was Samsom tot treuren toe confronteren met zijn besloten oordeel.
Dat Matthijs mensen niet laat uitpraten is bekend, maar nu werd Samsom zodanig in de reden gevallen dat hij niet te mogelijkheid kreeg om fatsoenlijk te antwoorden op de vragen of oordelen van Matthijs.
Ik ben geen Samsom fan, ik ben geen PvdA fan - maar dit gesprek was van journalistiek onder-de-gordel-niveau door Matthijs.
Matthijs was gewoon bezig met eigenhandig onttronen van deze PvdA man, vooropgezet leek het mij. ZEER SLECHT was dit.
Het antwoord dat Samsom niet gaf, wilde geven, of kon geven (ook slecht van Samsom) is dat het nooit voor iedereen goed doet. Dat mensen van de "oude PvdA" stempel wonderen verwachten die hij niet voor iedereen kan leveren. Dat hij samen met de VVD regeert, en dat je daarbij niet meteen "alles van de VVD uitvoert", maar dat je ook niet kan verwachten dat je slechts sociaal-linkse plannen kunt uitvoeren. Dat je als PvdA ook kan kiezen voor niet meeregeren, maar dat het land en de PvdA ook dáár niks mee opschiet.
Mensen die weglopen bij de PvdA moeten dat vooral doen als een andere partij hun dingen wel behartigt. Ga naar de SP, als je denkt dat die wel zal regeren... oh wacht ook voorlopig niet. Ga naar de PVV als je denkt dat die je dingen behartig, de partij met oplossingen die nooit een meerderheid zullen halen, en als al wel in de tweede kamer, dan de eerste niet doorkomen.
Dit is een land van compromis, noch links, noch rechts zal zijn volledige zin krijgen.
Ow, en die peilingen - Samsom had gelijk... we peilen ons dood, en met verkiezingen is het toch anders. Alleen leuk als voor Maurice de Hond en dat soort lui.
Leuk gephotoshopped.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hartstikke mooi toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 01:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk gephotoshopped.
[ afbeelding ]
Daaaaaaamnnn is nog veel te bescheiden. Een absolute Godin.quote:Op woensdag 10 februari 2016 01:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Average, at best.
Komt niet eens in de buurt van 'Daaaaaaammnnn,'
Lekker ding. Ken haar verder niet moet ik er uiteraard even bij zeggen.quote:
ach jij krijgt ze ook of je hebt ze alquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een hele studio vol kutkinderen. Ik denk dat ik even oversla.
Ik denk niet dat het bij mij nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ach jij krijgt ze ook of je hebt ze al
grote kans van wel bij iedereen of je moet echt heel erg lelijk zijn, maar dan ook heel erg lelijk wat ik heel erg zelden zie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij mij nog gaat gebeuren.
Ik ben niet lelijk, maar heb wel meerdere mislukte relaties achter de rug waaruit geen kinderen zijn voortgekomen. Momenteel geen relatie en ook niet heel veel behoefte aan eigenlijk. Die kinderen komen er sowieso niet. Als het nog mag gebeuren, dan wordt het er maar één en dan moet het wel snel gebeuren, want anders vind ik mezelf te oud.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grote kans van wel bij iedereen of je moet echt heel erg lelijk zijn, maar dan ook heel erg lelijk wat ik heel erg zelden zie.
Noujaquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grote kans van wel bij iedereen of je moet echt heel erg lelijk zijn, maar dan ook heel erg lelijk wat ik heel erg zelden zie.
Allemaal nichten zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja
Volgens mij blijft de helft van de mensen die ik ken kinderloos
Ik heb wel een bovengemiddeld aantal nichten in mijn kennissenkringquote:
Dat ben ik met je eens ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb wel een bovengemiddeld aantal nichten in mijn kennissenkring
Maar met lelijkheid heeft dat weinig te maken, de meest gore trollen hebben kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |