Racistquote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
Kunnen we ook een keer een witte item krijgen?
Lijkt mij ook totaal averechts werken, alsof je een rijke historie binnen één maand kan proppen.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef superniger het volgende:
Black History Month is ook zoiets debiels.
Jullie witte supremisten beseffen niet dat jullie WHITE PRIVILEGES HEBBEN.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
Nu krijgen we een geel item.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Badr_Harry het volgende:
oh ok.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Zo zouden ze jullie ook aan het werk moeten zetten.
Wat marginale groepjes tuig verdienen helemaal geen aandacht.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:22 schreef Droopie het volgende:
Zaterdag (Pegida) en zondag (ajax) brak de pleuris uit, maar nee hoor de VARA gaat de wereld verbeteren ipv hun eigen voordeur
Klassiekerquote:
Lust jij KFC?quote:
Er zijn geen negers in Chinaquote:Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit het met de rechten van negers in China?
Verstop ik de ring in een broodje kroket.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeMaar dan mag het hier in de snackbar.
Die discussie vind ik belangerijker dan amerikaanse en chinese minderheden.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat marginale groepjes tuig verdienen helemaal geen aandacht.
Doe maar een kaassoufflequote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verstop ik de ring in een broodje kroket.
Hoe kan jij als amsterdammert nou niet van een kroket houdenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar een kaassouffleVind ik lekkerder. Beter dan Hello Fresh meuk.
Weet niet, heb ze nooit lekker gevonden, kaaskroketje welquote:Op maandag 8 februari 2016 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan jij als amsterdammert nou niet van een kroket houden
Je bent niet te laat. Jouw allerbeste vriendin was er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |