Oppassen dan, die vloeken zijn onvoorspelbaar.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
In Putten hebben de oprichters van de Veluwse Isreal Vrijstaat gisteren een vloek uitgesproken over de gemeente.
Uiteraard was ik erbij.
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:32 schreef Gutmensch het volgende:
www.stop-rassenvermenging.nl - nog zo'n fijne site van die Israël-wappies.
quote:Aangezien rassenvermenging vandaag de dag een beladen onderwerp is, begin ik er mee om te melden dat deze website geen enkele racistische motivatie heeft. Met deze website willen wij aantonen dat rassenvermenging van dieren, mensen, bomen e.d. tegennatuurlijk is en degeneratie tot gevolg heeft.
Je kan ook je eigen paspoort makenquote:
Miljoen mensen, nice. Staan Kowloon en ik blijkbaar toch niet alleen.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:32 schreef Ryon het volgende:
Nieuwe serie VPRO trekt ruim miljoen kijkers
Ohoh, Een VPRO programma dat meer dan een miljoen kijkers trekt. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Aan de andere kant zijn die salarissen van dat toptalent natuurlijk peanuts vergeleken met het budget wat zo'n NPO heeft (of wat erop bezuinigd is). Als de salarissen van de toptalenten het grootste probleem was had dat mijn inziens vrij makkelijk aangepakt kunnen worden door middel van een Balkenendenorm oid.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens mij is het huidige standpunt één kanaal minder en minder entertainment.
Waar ik het trouwens ook wel mee eens ben. Niemand kijkt toch naar NPO3 en de wereld rondom de omroepen is redelijk vertieft. De entertainment helden vergeten al vrij snel dat ze alles aan de belastingbetaler te danken hebben en gedragen zich als hollywoodsterren. Hierdoor gaan er tonnen belastinggeld naar "toptalent" en moet de cameraman werken o.g.v een "werkervaringsplaats". Niet Unilever / RTL / De PostcodeLoterij die dat in stand houdt maar gewoon de hardwerkende Nederlander wiens centjes geroofd zijn.
Inderdaad, nu blijft de bovenmenselijke kracht van deze boosaardige groepering onbesproken.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Waar ben je nou mee bezig in dat WOIII topic, Reya? Moslims en DENK vormen onderdeel van de discussie omdat bepaalde lieden menen dat deze het paard van Troje vormen.
De volgende aflevering zal weer braaf onder de 400.000 duiken.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:32 schreef Ryon het volgende:
Nieuwe serie VPRO trekt ruim miljoen kijkers
Ohoh, Een VPRO programma dat meer dan een miljoen kijkers trekt. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Het budget voor de landelijke omroepen wordt/is stapsgewijs verlaagd juist omdat de opdracht van de NPO verandert / is veranderd. Dat betekent niet dat er geen ruimte is voor een NPO (die is er wel degelijk) maar dat in de jaren tien van de 21ste eeuw wij niet meer moeten werken met een stelsel dat uit de jaren vijftig stamt.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn die salarissen van dat toptalent natuurlijk peanuts vergeleken met het budget wat zo'n NPO heeft (of wat erop bezuinigd is). Als de salarissen van de toptalenten het grootste probleem was had dat mijn inziens vrij makkelijk aangepakt kunnen worden door middel van een Balkenendenorm oid.
Maar dat is niet wat er gebeurt, er wordt actief gesneden in de budgetten van de NPO (gehalveerd, was het niet?). En dat doen ze omdat de VVD vindt dat er in Nederland geen plaats is voor een NPO, en niet omdat ze de excessen in de entertainmentindustrie willen bestrijden (dat zou mijn inziens namelijk een argument zijn om juist in te zetten op een brede NPO).
Elfje zou angstig weggekropen in een hoekje pleidooien typen. En elders zullen concentratiekampen als eindbestemming worden gepropageerd.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je voor de grap eens bedenken wat voor ophef er was geweest als het moslims waren die een vloek hadden uitgesproken over een gemeente.
A4.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/02/03/wat-is-het-effect-van-de-a4
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:54 schreef Ryon het volgende:
"Motie van het lid Bosma over het veranderen van de naam "Nederland 1" in "PvdA1"
Pfffffffffffffffffffffffffffff Wordt zo iemand nou nooit eens moe van zichzelf.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:54 schreef Ryon het volgende:
"Motie van het lid Bosma over het veranderen van de naam "Nederland 1" in "PvdA1"
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:57 schreef Gutmensch het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)der-de-pvv~a4240225/_!
quote:Zeven katten, twee konijnen, een flink vel papier op de keukendeur met regels voor haar zoontje (Regel twee: 'Ik mag me nergens mee bemoeien'). Een keukentafel met een roze bloemenkleed, een oude laptop en een indrukwekkende rij ordners: Tamara's 393 WOB-verzoeken met 115 vragen over de opvang van vluchtelingen, verstuurd naar alle gemeenten van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |