Ik kan niet wachten tot ik Bonnie St. Claire het volkslied hoor zingen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Land of the free. En idioten klaarblijkelijk.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 08-02-2016 om 09:14:12Prachtig! Lady Gaga zingt het volkslied bij de Super Bowl. Waarom hebben wij dat niet bij Ajax-Feijenoord? #LadyGaga https://t.co/AyxN5tGipP reageer retweet
Caro Emerald die het Wilhelmus in een nieuw jasje giet.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Land of the free. En idioten klaarblijkelijk.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 08-02-2016 om 09:14:12Prachtig! Lady Gaga zingt het volkslied bij de Super Bowl. Waarom hebben wij dat niet bij Ajax-Feijenoord? #LadyGaga https://t.co/AyxN5tGipP reageer retweet
Ik heb Betyar eens meegemaakt op een meet, daar heb ik gewoon serieus geen woord van begrepen. Overigens lijkt carnaval me best eens leuk. Zou dan als PvdA'er verkleed gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon verkleed als brabo daar een keer antropologisch veldwerk verrichten. Het enige lastige is dat er niet mee te communiceren valt, maar zoveel hebben ze ook weer niet te zeggen daar, dus dat is geen gemis.
Op een POLmeet gaan carnavallen en dan allemaal als elkaar verkleed gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb Betyar eens meegemaakt op een meet, daar heb ik gewoon serieus geen woord van begrepen. Overigens lijkt carnaval me best eens leuk. Zou dan als PvdA'er verkleed gaan.
Ik met kale kop en baard, jij in een spandexbroek en een boa.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op een POLmeet gaan carnavallen en dan allemaal als elkaar verkleed gaan.
Niemand die het begrijpt.
De vraag is dan:quote:Op maandag 8 februari 2016 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb Betyar eens meegemaakt op een meet, daar heb ik gewoon serieus geen woord van begrepen. Overigens lijkt carnaval me best eens leuk. Zou dan als PvdA'er verkleed gaan.
Wow die trui zou ik zelfs met carnaval niet aandurven, dus het wordt de tweede.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
De vraag is dan:
[ afbeelding ]
De jonge spekman?
Of:
[ afbeelding ]
De oude met verwilderde baard?
Mislukte poging om aan te sluiten bij de arbeiders inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow die trui zou ik zelfs met carnaval niet aandurven, dus het wordt de tweede.
Waarom hebben de nazi's de Tweede Wereldoorlog niet gewonnen?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Waarom is Spekman zo'n raar figuur?
Ik durf te betwijfelen dat Spekman's truien, in tegenstelling tot Nazi-uniformen, van Hugo Boss zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom hebben de nazi's de Tweede Wereldoorlog niet gewonnen?
Strategische fouten. Veelal dankzij Hitler.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom hebben de nazi's de Tweede Wereldoorlog niet gewonnen?
Ik denk dat het een zionistisch complot was.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Strategische fouten. Veelal dankzij Hitler.
Allicht.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zionistisch complot was.
Allemaal door dat land van Mao.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:32 schreef Gutmensch het volgende:
Grote verliezen op Europese aandelenbeurzen
Maorijnissen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Mao Zedong, de ideologische voorman van de SP.
quote:
Gezien de oudemannenfetish van Marijnissen jr. zal ze zich binnenkort nog wel postuum verloven met Mao Zedong.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:38 schreef Heilwasser het volgende:
Mao Zedong, de ideologische voorman van de SP.
Of Che Guevara. Ook zo'n hotte boy in die kringen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezien de oudemannenfetish van Marijnissen jr. zal ze zich binnenkort nog wel postuum verloven met Mao Zedong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |