Head to Head met een Panther, maar dan neemt die zijn helm af en begint hem uit te dagen.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:15 schreef Doublepain het volgende:
Wat deed ie eigenlijk? Heb dat gemist
Je wordt geacht je te gedragen, dus "taunten" of agressief richting je tegenstander na de play wordt niet gewaardeerdquote:
Domquote:Op maandag 8 februari 2016 01:15 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Head to Head met een Panther, maar dan neemt die zijn helm af en begint hem uit te dagen.
Mogen ze van mij ook wel in het voetbal invoeren.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je wordt geacht je te gedragen, dus "taunten" of agressief richting je tegenstander na de play wordt niet gewaardeerd
Graag het kaarten aannaaien en janken nadat je niet eens geraakt bent ook zwaar bestraffen, wordt het misschien weer kijkbaarquote:Op maandag 8 februari 2016 01:16 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mogen ze van mij ook wel in het voetbal invoeren.
Zo zie je maar weer wat de SB met een team kan doenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Tegen dit Carolina hadden de oats het beter gedaan
Direct invoeren!quote:Op maandag 8 februari 2016 01:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Graag het kaarten aannaaien en janken nadat je niet eens geraakt bent ook zwaar bestraffen, wordt het misschien weer kijkbaar
?????quote:Op maandag 8 februari 2016 01:18 schreef matthijst het volgende:
Ze zouden die Feyenoordsupporter met een Cam pop naar het stadion moeten sturen... Heb je iig vuurwerk
Denk dat hij het vermeer momentje in de arena bedoeldequote:
Dat denk ik ook... maar het was een ajax supporter en het is niet grappigquote:Op maandag 8 februari 2016 01:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Denk dat hij het vermeer momentje in de arena bedoelde
Mooie sack!
Wat staat hier?quote:Op maandag 8 februari 2016 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Champions league finale ----------------->>> super bowl.
Ah dat ja, Ajaxventje kan ook, kijk geen voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 01:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Denk dat hij het vermeer momentje in de arena bedoelde
Mooie sack!
Ligt er aan welke teams spelen en hoe de wedstrijd is.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Champions league finale ----------------->>> super bowl.
Nee de O-Line valt tegenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Cam tot nu toe tegen vind vallen?
Ik denk dat we het unaniem met je eens zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 01:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze hadden last van plankenkoorts, eerst maar zien wat er in het 2nd gaat gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe Honda NSX ookquote:Op maandag 8 februari 2016 01:24 schreef Tweek het volgende:
Nieuwe Jason Bourne ziet er tof uit.
FOX2 switch dus niet altijd naar reclame.
daar kijk ik zo naar uit, top filmsquote:Op maandag 8 februari 2016 01:24 schreef Tweek het volgende:
Nieuwe Jason Bourne ziet er tof uit.
FOX2 switch dus niet altijd naar reclame.
En terecht, wat hij flikt kan gewoon niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:31 schreef Tweek het volgende:
Nog één personal foul en Talib ligt er uit, tenminste dat is wat Goodell wil invoeren.
Wat een leuke Super Bowl reclame jongenstwitter:RecipesVids twitterde op maandag 08-02-2016 om 01:12:35DORITOS NEED TO CHILL LMFAO https://t.co/HWTm81Lhk7 reageer retweet
Steph Curry, levende legendequote:
Budlight idd niet te drinkenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Budlight
Budweiser is al geen top bier, maar light. Tyfus hey. Nog liever lauw Schultenbrau.
quote:Op maandag 8 februari 2016 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een leuke Super Bowl reclame jongenstwitter:RecipesVids twitterde op maandag 08-02-2016 om 01:12:35DORITOS NEED TO CHILL LMFAO https://t.co/HWTm81Lhk7 reageer retweet
Zou sowieso nooit budweiser drinken, laat staan Budlight, dan nog liever mezelf van kant makenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Budlight
Budweiser is al geen top bier, maar light. Tyfus hey. Nog liever lauw Schultenbrau.
Schultenbrauquote:Op maandag 8 februari 2016 01:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Budlight
Nja, in een restaurant oid, van de tap. Voor bij het eten. Beter dan frisdrank...quote:Op maandag 8 februari 2016 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit budweiser drinken, laat staan Budlight, dan nog liever mezelf van kant maken
Irritant wijf inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:34 schreef Breidniet het volgende:
Amy Schumer rijst snel in de VS, ik vind haar maar irritant.
Ze zitten nu wel beter in de wedstrijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef Seam het volgende:
Toch zie ik het zwaar in voor de Panthers, had een betere start verwacht
Voor de verassing hebben ze dit keer een goede 2e helftquote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef Seam het volgende:
Hoe is het met hen en opstarten meestal? Aan het einde beter, of niet zoiets.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef Seam het volgende:
Een restaurant dat BudWeiser op de tap heeft zou ik niet vertrouwen buiten de USAquote:Op maandag 8 februari 2016 01:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja, in een restaurant oid, van de tap. Voor bij het eten. Beter dan frisdrank...
Grapjas, ik had het ook over in de VS. Buiten de VS Budweiser is gekkenwerk. In de VS, zie bovenstaande.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een restaurant dat BudWeiser op de tap heeft zou ik niet vertrouwen buiten de USA
Giants hadden een goede comeback, om meteen te verliezen in de ot. Dus volgens mij moeten ze het niet van hun fourth quarter hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe is het met hen en opstarten meestal? Aan het einde beter, of niet zoiets.
Meestal eerste helft een stuk beter, maar komt ook omdat de voorsprong dan al zo groot is dat ze hun plays in de 2e helft aanpassen.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeer explosief in de eerste helft, en zakken in in de tweede helft. Dus dit is een beetje een tegenvaller voor ze gok ikquote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je zou idd zeggen dat ze weer aan het staken zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:38 schreef Kyran het volgende:
Jezus die refs leggen het er dik op. Amateurs
Per wedstrijd, daarom dus de vraag of dit wel de moeite waard was.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben ze maar 2 challenges per half?
Ja, tenzij ze allebei correct waren, dan krijg je een 3equote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
zelfs als ze gelijk krijgen zijn ze een challenge kwijt? weer wat geleerd.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daaamn, dan was dit domquote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Per wedstrijd, daarom dus de vraag of dit wel de moeite waard was.
Mha Riverboat Ron speelt het altijd met risico, daarom zijn ze nu zo ver gekomenquote:
Dan gaat het teveel tijd kostenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef truedestiny het volgende:
2 challenges per wedstrijd is wel weinig. Kijk even naar tennis NFL.
Meer challenges, meer commercials, dat moet een winnend argument zijn voor de NFLquote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef truedestiny het volgende:
2 challenges per wedstrijd is wel weinig. Kijk even naar tennis NFL.
Die 5 minuten extra maakt ook niets meer uit als het toch al 3 uur duurt.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan gaat het teveel tijd kosten
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.quote:
Als je het spel snapt valt het wel mee, vaak ook tactisch enzo.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.
Je weet dat de meeste wedstrijden altijd om zeven uur s avonds op zondag beginnen he.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.
Als Fox wat capabele mensen commentaar zou laten verzorgen dan was het een stuk beter dan de zoveelste Volvo Oceaan race reclame, terwijl ze die race niet uitzenden en maar eens in de 5 jaar gehouden wordt.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor een voetbal georiënteerd land is het zeker anders dan men gewend is.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap het spel prima maar als ze twee minuten spelen is het veel. Het is gewoon teveel.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je het spel snapt valt het wel mee, vaak ook tactisch enzo.
Tijdens het schaatsen praten ze dan door en zie je wat van de zijlijn maar dat duurt vaak net zo lang als die commercialsquote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat alleen de defense het op dit moment aardig doetquote:Op maandag 8 februari 2016 01:48 schreef Seam het volgende:
Die kut specials team verneuken het wel echt tot nu toe
Verkeerde setup en te weinig tijd om nog te switchenquote:
2 keer al, je mist hem iedere keer net. Zonde hoor.quote:
Duurt nog kwartiertje minimaalquote:
Broncos hebben ook nog geen goede play uitgespeeld in offencequote:Op maandag 8 februari 2016 01:49 schreef Seam het volgende:
Gvd net als je dacht de Panthers het momentum hadden draait het weer helemaal om
Alleen zitten er bij deze spelers wat meer souerenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
Sommige zijn gewoon dikker dan de gemiddelde darter. Die buik van nr 68
Ik zie liever aussie rules, dan rugby. Maar zelfs dat vind ik toch weer minder dan NFL, ze staan toch de halve tijd elkaar te knuffelen te wachten tot die bal een keer vrij rolt.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
Het echte rugby vind ik zelf persoonlijk mooier ipv die plastic helmpjes
Voor de neutrale kijker wel een stuk leuker dan 50-0quote:Op maandag 8 februari 2016 01:53 schreef Seam het volgende:
Spannende SB tot nu toe, maar wel echt een foutenfestijn
Idd, foutenfestival. zonder de aanvallende impulsen van Newton was het slecht gesteld vanavond met de Panthers.quote:
Waarvan akte Hansquote:Op maandag 8 februari 2016 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
Het echte rugby vind ik zelf persoonlijk mooier ipv die plastic helmpjes
Idd, als een Dik Trom die met een hamburgertje door Mc Donalds rent.quote:
Die zou die hamburger in ieder geval niet los latenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Idd, als een Dik Trom die met een hamburgertje door Mc Donalds rent.
Wat een kneus.
Nee. Beyoncé is een arrogant kutwijf dat kutmuziek maakt, die andere 2 vind ik goede en sympathieke artiesten.quote:
daar ben ik ook bang voor nuquote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef Kyran het volgende:
Panthers gaan verliezen, zitten niet in de game. Bronco offense zuigtabletten, maar die van Panthers nog harder op dit moment.
Coldplay is overrated. Bruno Mars was verschrikkelijk met zijn eigen SB optreden, Beyonce vond ik als tiener in DC al niks.quote:
Na de rust gaat het andersom.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:00 schreef Kyran het volgende:
Panthers gaan verliezen, zitten niet in de game. Bronco offense zuigtabletten, maar die van Panthers nog harder op dit moment.
Geluid gaat ook uit bij alle 3.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee. Beyoncé is een arrogant kutwijf dat kutmuziek maakt, die andere 2 vind ik goede en sympathieke artiesten.
Ik hoop het.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na de rust gaat het andersom.
Hebben de Panthers niets meer te verliezen
Coldplay vind ik een goede band. BM luister ik niet veel maar een aantal nummers vind ik wel leuk. En Beyoncé vind ik gewoon verschrikkelijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 02:01 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Coldplay is overrated. Bruno Mars was verschrikkelijk met zijn eigen SB optreden, Beyonce vond ik als tiener in DC al niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |