Voor de verassing hebben ze dit keer een goede 2e helftquote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef Seam het volgende:
Toch zie ik het zwaar in voor de Panthers, had een betere start verwacht
Hoe is het met hen en opstarten meestal? Aan het einde beter, of niet zoiets.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef Seam het volgende:
Toch zie ik het zwaar in voor de Panthers, had een betere start verwacht
Een restaurant dat BudWeiser op de tap heeft zou ik niet vertrouwen buiten de USAquote:Op maandag 8 februari 2016 01:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja, in een restaurant oid, van de tap. Voor bij het eten. Beter dan frisdrank...
Grapjas, ik had het ook over in de VS. Buiten de VS Budweiser is gekkenwerk. In de VS, zie bovenstaande.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een restaurant dat BudWeiser op de tap heeft zou ik niet vertrouwen buiten de USA
Giants hadden een goede comeback, om meteen te verliezen in de ot. Dus volgens mij moeten ze het niet van hun fourth quarter hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe is het met hen en opstarten meestal? Aan het einde beter, of niet zoiets.
Meestal eerste helft een stuk beter, maar komt ook omdat de voorsprong dan al zo groot is dat ze hun plays in de 2e helft aanpassen.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeer explosief in de eerste helft, en zakken in in de tweede helft. Dus dit is een beetje een tegenvaller voor ze gok ikquote:Op maandag 8 februari 2016 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je zou idd zeggen dat ze weer aan het staken zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:38 schreef Kyran het volgende:
Jezus die refs leggen het er dik op. Amateurs
Per wedstrijd, daarom dus de vraag of dit wel de moeite waard was.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben ze maar 2 challenges per half?
Ja, tenzij ze allebei correct waren, dan krijg je een 3equote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
zelfs als ze gelijk krijgen zijn ze een challenge kwijt? weer wat geleerd.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daaamn, dan was dit domquote:Op maandag 8 februari 2016 01:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Per wedstrijd, daarom dus de vraag of dit wel de moeite waard was.
Mha Riverboat Ron speelt het altijd met risico, daarom zijn ze nu zo ver gekomenquote:
Dan gaat het teveel tijd kostenquote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef truedestiny het volgende:
2 challenges per wedstrijd is wel weinig. Kijk even naar tennis NFL.
Meer challenges, meer commercials, dat moet een winnend argument zijn voor de NFLquote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef truedestiny het volgende:
2 challenges per wedstrijd is wel weinig. Kijk even naar tennis NFL.
Die 5 minuten extra maakt ook niets meer uit als het toch al 3 uur duurt.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan gaat het teveel tijd kosten
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.quote:
Als je het spel snapt valt het wel mee, vaak ook tactisch enzo.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.
Je weet dat de meeste wedstrijden altijd om zeven uur s avonds op zondag beginnen he.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen waarom relatief weinig mensen hier deze sport kijken. Veel teveel pauzes en timeouts puur voor de commercie.
Als Fox wat capabele mensen commentaar zou laten verzorgen dan was het een stuk beter dan de zoveelste Volvo Oceaan race reclame, terwijl ze die race niet uitzenden en maar eens in de 5 jaar gehouden wordt.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor een voetbal georiënteerd land is het zeker anders dan men gewend is.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap het spel prima maar als ze twee minuten spelen is het veel. Het is gewoon teveel.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je het spel snapt valt het wel mee, vaak ook tactisch enzo.
Tijdens het schaatsen praten ze dan door en zie je wat van de zijlijn maar dat duurt vaak net zo lang als die commercialsquote:Op maandag 8 februari 2016 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat alleen de defense het op dit moment aardig doetquote:Op maandag 8 februari 2016 01:48 schreef Seam het volgende:
Die kut specials team verneuken het wel echt tot nu toe
Verkeerde setup en te weinig tijd om nog te switchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |