Zij mag de naam DJ niet eens dragen. Enige wat ze doet is op een play knopje drukken.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:27 schreef Breidniet het volgende:
DJ Kelly Pfaff om de commercial break even in te luiden, dag FOX, volgend jaar krijgen jullie weer een kans.
Brees zal altijd mijn favoriete QB blijven, maar ook hij is eindig. Zijn salaris heeft zo'n impact op de cap van de Saints, dat ik het nog wel zie gebeuren dat hij na volgend seizoen ergens anders speelt. Hangt ook een beetje af van wat Payton doet de komende jaren gok ik, ze zijn een vrij hecht teamquote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Drew Brees is toch een klasbak man. Gaat ongetwijfeld een goede nieuwe vervanger voor komen over een aantal jaar.
en aan een mooi bord zitten, met allemaal KNOPJES EN LICHTJES!!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zij mag de naam DJ niet eens dragen. Enige wat ze doet is op een play knopje drukken.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en aan een mooi bord zitten, met allemaal KNOPJES EN LICHTJES!!
Zitten er uberhaupt kabels ingeplugged?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en aan een mooi bord zitten, met allemaal KNOPJES EN LICHTJES!!
Whaha ik heb geen idee, maar er worden gewoon wat plaatjes aangezet en dan staat ze als een domme geit met een koptelefoon opquote:Op zondag 7 februari 2016 23:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zitten er uberhaupt kabels ingeplugged?
En daar is de eerste trol.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:32 schreef Ploplap het volgende:
Even me wekker gezet voor de overvliegende luftwaffe en die geile Beyonce, voorderest kunnen mij die lego poppetjes in pakjes me geen reet schelen.
tokkie gespotquote:Op zondag 7 februari 2016 23:32 schreef Ploplap het volgende:
Even me wekker gezet voor de overvliegende luftwaffe en die geile Beyonce, voorderest kunnen mij die lego poppetjes in pakjes me geen reet schelen.
Laat lekker gaan joh, hoort erbij.quote:
Dit is een betere trollquote:
Super bowl babies blijft het leukste dit jaar:quote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef Breidniet het volgende:
Alvast een CBS stream aangezet, al wat nieuwe commercials gezien
JELLLIEEEquote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef Droopie het volgende:
1x[Mini-schotels] Spare-ribs, Knoflooksaus , Sambalsaus¤ 8,50
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden
Oh fuck youquote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef Droopie het volgende:
1x[Mini-schotels] Spare-ribs, Knoflooksaus , Sambalsaus¤ 8,50
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden
Enige*quote:Op zondag 7 februari 2016 23:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Tenminste emotie! De enigste emotie die straks te horen zal zijn, is wanneer Beyonce begint te zingen.
Pizza en frituursnacks hier ... maar schijnbaar wil ik nu dus spareribsquote:
Cute!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Super bowl babies blijft het leukste dit jaar:
Fijn dat we het eens zijn over mijn levenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo natuurlijk. Ken wat mensen in de accountancy, daar staat in het contract dat je geen vrije dagen kunt opnemen in het voorjaar (de spits aan accountancy werk). Kutleven als je NFL fan bent in die branche.
Mooi man in de randstad wonen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Pizza en frituursnacks hier ... maar schijnbaar wil ik nu dus spareribs
Fox niet. CBS stream tijdens halftime maar.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Gamepass , fox of bbc...? Heeft fox tijdens SB wel de US commercials?
CBS stream is nog minder dan Gamepass =\quote:Op zondag 7 februari 2016 23:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Fox niet. CBS stream tijdens halftime maar.
Zou het ook nog kunnen laten bezorgen, maar gaat me net te ver.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi man in de randstad wonen.
Bezorgen tot 02.00
Helaas, je bent de 2de trol van de avond, geen lolly voor je.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:41 schreef GGMM het volgende:
Echt typisch Amerikaans. Alleen dikke vermoeide mannen die de hele dag op de bank zitten en een kleine piemel hebben kijken naar deze onzin.
Ach als je 3k betaald voor je kaartje kan die 15 ook wel voor een biertje tochquote:
Dat dan weer welquote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach als je 3k betaald voor je kaartje kan die 15 ook wel voor een biertje toch
Ik denk wel closerquote:
Ik zeg 50-50 en ik met pensioen!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik denk wel closer
31-24 voor panthers uiteraard
Ik vond die andere troll beter .. 3/7quote:Op zondag 7 februari 2016 23:41 schreef GGMM het volgende:
Echt typisch Amerikaans. Alleen dikke vermoeide mannen die de hele dag op de bank zitten en een kleine piemel hebben kijken naar deze onzin.
Even bij de opmerkingen aan geven dat ze je opbellen als ze voor de deur staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou het ook nog kunnen laten bezorgen, maar gaat me net te ver.
Bovendien, als de kleine door de deurbel wakker wordt is het hier ook oorlog
Heb je net een selfie gemaakt?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:41 schreef GGMM het volgende:
Hmm..quote:Op zondag 7 februari 2016 23:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Even bij de opmerkingen aan geven dat ze je opbellen als ze voor de deur staan.
Die laat ik staan omdat ik zelf ook moest lachen, maar nu is het echt genoeg. Klik weg als het je niks interesseert.quote:
Mag het lijen. Ze hebben het net een half uur lang over reclames gehad dus neem aan dat ze ze uitzenden.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Maar miss heeft fox wel reclames. Genot zou dat zijn.
Rond de 3.000$ volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2016 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, wat waren de goedkoopste tickets? Zijn er uberhaubt normale mensen die ze direct gekregen hebben, of alles meteen opgekocht? Onmogelijk lijkt me als regular joe een kaartje te krijgen.
Wat eet jij vanavond? Stamppot!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Maar miss heeft fox wel reclames. Genot zou dat zijn.
Maar nieuw of via de markt? Want als je in de PL bijv. kaartjes voor toppers haalt kosten ze 70/80, maar 2e hands etc makkelijk het dubbele.quote:
3000 dollar was het goedkoopstquote:Op zondag 7 februari 2016 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, wat waren de goedkoopste tickets? Zijn er uberhaubt normale mensen die ze direct gekregen hebben, of alles meteen opgekocht? Onmogelijk lijkt me als regular joe een kaartje te krijgen.
CBS laat even alle key players zien in een overzicht van beide teams, dat wil ik zien in een preshowquote:Op zondag 7 februari 2016 23:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Stadion begint eindelijk vol te stromen nu.
Straks pas rond kick off. Kijken nu via crappy streams.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:52 schreef Abed het volgende:
Die CBS stream lijkt hier niet te werken, holy soda nodig?
De officiële begint pas over een kwartier.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:52 schreef Abed het volgende:
Half uurtje voor de game begint volgens mij pas?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:52 schreef Abed het volgende:
Ah ok, thx.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De officiële begint pas over een kwartier.
680, zeker niet crappy maar stap straks wel over op 1080pquote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Straks pas rond kick off. Kijken nu via crappy streams.
NOS doet alle sporten beter, behalve de F1 samenvattingen, die zijn al 25 jaar klote.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ook hier; er bestaan ergere baantjes. NL neem ik pas serieus als ze ook daar live zitten.
Persoonlijk zou ik de SB veeeel liever op de NOS zien.
Bij mij nietquote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Tweek het volgende:
http://www.cbssports.com/(...)=SB16_ed_cvr_hp_0207 Deze is nu al live.
Sowieso Mart Smeets en zijn American viewquote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Breidniet het volgende:
[..]
NOS doet alle sporten beter, behalve de F1 samenvattingen, die zijn al 25 jaar klote.
Man is pedant, maar zijn boeken over Amerikaanse sporten en alles daar omheen, geweldig!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Sowieso Mart Smeets en zijn American view
Wie?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:56 schreef truedestiny het volgende:
![]()
jezus, hou op man. Verstop jezelf.
Ik heb Hola, maar daar werkt het ook niet mee. Pats-Bronco's deed het overigens zonder Hola oid.quote:
Zal daar eens naar kijken als de stream straks niet blijkt te werken. Voor nu werkt mn crappy stream nog goed genoeg voor de pre-gamequote:
afzetten, scheelt weer een hoop irritatiequote:Op zondag 7 februari 2016 23:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Die gladde jongen die af en toe in beeld komt bij Fox.
Bespaar je de irritatie, en schakel pas weer terug als de wedstrijd begintquote:
Half uurtje nogquote:Op maandag 8 februari 2016 00:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bespaar je de irritatie, en schakel pas weer terug als de wedstrijd begint
Panthers fan neem ik aan? 1e SB voor de panthers toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:02 schreef Kyran het volgende:
Holy shit de hype, nog nooit zoveel spanning gehad voor een SB
2e, in 2004 al tegen de Pats verlorenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Panthers fan neem ik aan? 1e SB voor de panthers toch?
Kijk zn UI.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die van de Navy was vet.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:03 schreef Tweek het volgende:
Die Amerikaanse reclames voor het leger zijn wel grappig, net één van de marines. Rennende mannetjes, helicopter, pantservoertuigen. Staan er dozen met American Aid in de helicopters. Waarom dan al dat geweld.
Nee man het wordt een close game. Best Offense tegen Best Defensequote:Op maandag 8 februari 2016 00:04 schreef Tweek het volgende:
10 euro op een -13,5 spread voor de Panthers lijkt me een safe bet toch?
Maar Panthers hebben een veel betere defense dan de Broncos een offense hebben, dus daar zal de slag gehaald wordenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee man het wordt een close game. Best Offense tegen Best Defense
quote:Op maandag 8 februari 2016 00:04 schreef Seam het volgende:
[..]
2e, in 2004 al tegen de Pats verloren
Stewart, gaat sowieso een rushing TD maken. Cam zou mijn 2e bet zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb al een betje staan, maar twijfel om nog wat te betten. Wil inzetten op TD. Wie denken jullie dat vrij zeker een TD maakt? Niet veel kennis van de andere namen
Fantastischquote:Op maandag 8 februari 2016 00:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mooi om alle superbowl MVP's nog even langs te zien komen
Brady is er nietquote:Op maandag 8 februari 2016 00:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mooi om alle superbowl MVP's nog even langs te zien komen
http://www.vipleague.me/a(...)e-stream-online.html Tot de HD van CBS online komt goede streamquote:Op maandag 8 februari 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Wij willen graag een Amerikaanse zender voor de Superbowl. Livestream, zonder geouwehoer. Liefst met USA reclames en half-time show. Link iemand? Eventueel DM bitte.
Onze dank.
Greg Olsen en Demayrius Thomasquote:Op maandag 8 februari 2016 00:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb al een betje staan, maar twijfel om nog wat te betten. Wil inzetten op TD. Wie denken jullie dat vrij zeker een TD maakt? Niet veel kennis van de andere namen
Dit niet op de BBC kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk eens een keertje de superbowl kijken zonder streams maar gewoon via FOX
Wil wel eens kijken hoe het Nederlandse commentaar eruit gaat zien, maar ben bangquote:
Howleyquote:Op maandag 8 februari 2016 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is er al eens iemand van het verliezende team MVP geweest
Doe dat jezelf niet aan.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil wel eens kijken hoe het Nederlandse commentaar eruit gaat zien, maar ben bang
Goede vraag, volgens mij niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is er al eens iemand van het verliezende team MVP geweest
Je krijgt in ieder geval de regels uitgelegd, iedere play weerquote:Op maandag 8 februari 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil wel eens kijken hoe het Nederlandse commentaar eruit gaat zien, maar ben bang
Kon er op betten bij Unibet, 47,0quote:
Dat heb ik in ieder geval niet nodig. Ken de regels onderhand wel vrij goed.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval de regels uitgelegd, iedere play weer
Ah SB V, dat zat niet meer in mn geheugenquote:
Ben vanaf dat jaar de NFL gaan volgen, dus hij blijft altijd wel een beetje een speciale mvp voor mequote:
Niet meer begint te bufferen als een gek.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef airportmadness het volgende:
Iemand al geluk met die CBS stream?
Is dat met amerikaans commentaar? Anders de cbs stream, of als die faalt fox 2quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef truedestiny het volgende:
Waar kijken jullie? Wordt BBC voor mij denk ik.
Idem. Makkelijkste. Wel iets mindere ervaring, mjaaaaaaah.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef truedestiny het volgende:
Commentaar van wat oud NFL spelersquote:Op maandag 8 februari 2016 00:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is dat met amerikaans commentaar? Anders de cbs stream, of als die faalt fox 2
Volgens mij wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier wordt het kijken wat Fox 4 (nl) ervan maakt en anders over naar BBC.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef truedestiny het volgende:
Normaliter wel ja... Of je daar blij mee moet zijn, Simms en Nantz...quote:Op maandag 8 februari 2016 00:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gewoon een streampje via rojadirecta.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:15 schreef truedestiny het volgende:
Moah, beter dan 20x dezelfde Fox reclame.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Die reclames zijn dan ook het meest overschatte stukje rotzooi wat er is.
"don't tell my wife"quote:
Fox 2 dan maar .. zie de reclames morgen op dumpert wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Normaliter wel ja... Of je daar blij mee moet zijn, Simms en Nantz...
CBS is de enige met uitzendrechten, dus denk het wel ja. Maar wel met fox reclamequote:Op maandag 8 februari 2016 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Fox 2 ook overigens gewoon de cbs stream toch
Dat weet ik dus niet zeker dit jaar. Anders maar BBC als ze het nirt hebbenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
CBS is de enige met uitzendrechten, dus denk het wel ja. Maar wel met fox reclame
Correctie, enige in de US met uitzendrechten.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker dit jaar. Anders maar BBC als ze het nirt hebben
Haha oja idd, dat was faal.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef FritzWepper het volgende:
BBC is prima.
Vorig jaar heb ik 't via RTL+ moeten kijken, dat is pas ruk.
Ik bedoel de reclames! Fox heeft ook cbsquote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Correctie, enige in de US met uitzendrechten.
BBC koopt bij cbs weer de rechten voor GB
Tot in de rust.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:20 schreef Guard het volgende:
Veel plezier allemaal, ik ga lekker zonder laptop aan kijken
Broncosquote:Op maandag 8 februari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk valt het licht weer uit in het stadion.
Met Hola krijg ik het ook niet aan de praat.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom werkt het met Hola dan niet.. Hoe doe jij dat
Dat was ook wel bijzonder jaquote:Op maandag 8 februari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk valt het licht weer uit in het stadion.
unblock us, betaalde service, maar buffered als een debiel momenteel.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom werkt het met Hola dan niet.. Hoe doe jij dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt bij mij. Maar ik kijk het toch op BBC.
quote:Op maandag 8 februari 2016 00:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
unblock us, betaalde service, maar buffered als een debiel momenteel.
Idd, misschien op reddit een 1080p stream zoeken, lukte vorig jaar ook.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De playoffs waren wel gewoon te kijken. Jammer.
Was net aan het zoeken, bedankt!quote:Op maandag 8 februari 2016 00:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Beat me to it. Regular season en play-offs waren prima te volgen zoquote:Op maandag 8 februari 2016 00:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is al vier uur aan het uitzenden.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:25 schreef Seam het volgende:
Die link gaat het toch nooit lang volhouden lijkt me
Tweede, ben fan sinds 2004 seizoen toen ze de SB verloren.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Ja precies, gaat via youtube? Ik snap het ook niet, maar zolang het werktquote:Op maandag 8 februari 2016 00:25 schreef Seam het volgende:
Vorige games werkten perfect. Mja, Super Bowl....quote:Op maandag 8 februari 2016 00:25 schreef Seam het volgende:
Wilde het net zeggen, Fox 2 loopt iets voor.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:26 schreef Tweek het volgende:
Youtube loopt wel een goede 30 seconden achter.
Bbc heeft analyse tijdens de reclame.quote:
Inderdaad! Maar wel een knappe stream!quote:Op maandag 8 februari 2016 00:26 schreef Tweek het volgende:
Youtube loopt wel een goede 30 seconden achter.
Bierbommetjes en gin en tonic, maar spareribs worden tot 3 uur vannacht bezorgd mocht ik honger krijgen.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:28 schreef klabbakus het volgende:
Zit er klaar voor, popcorn en pizza in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |