Ow. Jammerquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag voor het eerst naar de Bakkersvak in Rosmalen geweest. Meteen de laatste keer. Inspiratieloze bedoening; draait om 'verdienmodellen', 'broodconcepten' en industrialisatie.
Zonde hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag voor het eerst naar de Bakkersvak in Rosmalen geweest. Meteen de laatste keer. Inspiratieloze bedoening; draait om 'verdienmodellen', 'broodconcepten' en industrialisatie.
Ben jij niet bij die eerste stand in de grote hal geweest? De leverancier ontschiet me zo even. Die hadden een hele mooie mix staan met natuurlijke zaden. Of dat helemaal interessant is voor jullie weet ik niet..quote:Op maandag 7 maart 2016 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Had toch op zijn minst een echt ambachtelijk hoekje verwacht, met bijzondere ingrediënten enzo. Maar niks daarvan.
Wij staan nu op station Den Bosch.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef _Liek het volgende:
Hah, dan moeten we er gelijktijdig geweest zijn! Ook net terug van Bakkersvak
Koopmans.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben jij niet bij die eerste stand in de grote hal geweest? De leverancier ontschiet me zo even. Die hadden een hele mooie mix staan met natuurlijke zaden. Of dat helemaal interessant is voor jullie weet ik niet..
Ik heb er eentje gezien met wat zaden, weet niet zeker of dat dezelfde was die jij bedoelt.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben jij niet bij die eerste stand in de grote hal geweest? De leverancier ontschiet me zo even. Die hadden een hele mooie mix staan met natuurlijke zaden. Of dat helemaal interessant is voor jullie weet ik niet..
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef _Liek het volgende:
[..]
Oh als ik t eerder wist had je mee kunnen rijden
Klinkt als post-napalm behandelmiddelquote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Oh, het eerste product dat we bij binnenkomst zagen: 'anti-blister'. Wat willen wij het liefst? Een korst met veel blazen erop.
Nee inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 13:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt waarschijnlijk ook niet weten wat erin zit.
Bijna goed, Royal Steensmaquote:
oh, is antiblister niet dummy's zoals ik die steeds fikken branden aan hete oven?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Oh, het eerste product dat we bij binnenkomst zagen: 'anti-blister'. Wat willen wij het liefst? Een korst met veel blazen erop.
Helaas zijn er veel scholieren van praktijkopleidingen die qua denken niet veel verder (kunnen) komen dan leren pakjes en zakjes te mengen en aan te lengen met water.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daar snap ik dus ook niet.Of dat je dan zo'n 'concept' koopt en dus een bepaald 'merk' brood gaat verkopen (zoals Waddenbrood, Waldkorn, dat soort shit).
Het is toch duizendmaal leuker om zélf producten te ontwikkelen?
En wat zo jammer is, is dat daar allemaal kids van praktijkopleidingen rondlopen. Die krijgen eigenlijk maar één optie voorgeschoteld.
Echt doodzonde.
Daar zou ik nog wel interesse in hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh, is antiblister niet dummy's zoals ik die steeds fikken branden aan hete oven?
misschien moeten jullie volgend jaar een eigen stand, voor het 'andere geluid'quote:Op maandag 7 maart 2016 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daar snap ik dus ook niet.Of dat je dan zo'n 'concept' koopt en dus een bepaald 'merk' brood gaat verkopen (zoals Waddenbrood, Waldkorn, dat soort shit).
Het is toch duizendmaal leuker om zélf producten te ontwikkelen?
En wat zo jammer is, is dat daar allemaal kids van praktijkopleidingen rondlopen. Die krijgen eigenlijk maar één optie voorgeschoteld.
Echt doodzonde.
Gezien wat voor bedrijven daar staan denk ik dat dat een fortuin kost.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien moeten jullie volgend jaar een eigen stand, voor het 'andere geluid'
Ja daar was ik dus ook verbaasd over. Pa van een studiegenoot werkt bij Zeelandia. Volgens hem gebruiken alle bakkers bv ook oliebollenmix. Keer wat van geproefd, smerig joh. Was ook meer deeg dan beslag.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel scholieren van praktijkopleidingen die qua denken niet veel verder (kunnen) komen dan leren pakjes en zakjes te mengen en aan te lengen met water.
Maar er zijn altijd mensen die wat meer kunnen en willen, en dat lijkt steeds lastiger te worden.
Terwijl er toch echt wel markt is voor betere spullen, waaronder brood. Als ik kijk naar mijn kring qua familie en vrienden, zijn er zat die meer willen betalen voor brood en andere spullen zonder troep.
En het is nog leuker om zo te werken ook ja, dus ik snap er ook niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |