Ze zijn toch eens weggeslagen door de F-side begreep ikquote:Op zondag 7 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waarom zit het sfeervak van Ajax eigenlijk op de tweede ring? Is dat logisch?
Ik zie dit als een doodsbedreiging, maar ik zie jou als een goede user en ik zal dus geen TR plaatsen.quote:
Zag net dat ze een pop ophingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Ginkel wordt uitgefloten door het Utrechtpubliek.
nou...quote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Abed het volgende:
BOERUHH
In Eindhoven wonen toch helemaal geen boeren?
Ze zingen dan ook Hoeruuhh.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Abed het volgende:
BOERUHH
In Eindhoven wonen toch helemaal geen boeren?
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het publiek in Eindhoven maakt de laatste jaren steeds meer geluid. Begint zich ook daar langzaam een grote harde kern te vormen.
Die is afgelopen jaren alleen tegen Ajax uitverkocht geweest vgmquote:Op zondag 7 februari 2016 17:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Galgenwaard weer niet uitverkocht. Het leeft echt voor geen meter meer in de domstad.
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Galgenwaard weer niet uitverkocht. Het leeft echt voor geen meter meer in de domstad.
Inderdaad, dus dat is gek. Je zou zeggen, bouw die hoeken dicht, dan heb je 5000 plekken extra. Maar als je het niet vol kunt krijgen...quote:Op zondag 7 februari 2016 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.
Alleen overvecht en kanaleneiland zijn geinteresseerd in die tokkiebende bij de FC.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.
Heel veel hoogopgeleiden en grote universiteit met veel studenten die oorspronkelijk niet uit Utrecht komen. Dan krijg je datquote:
Goeie tactiek.quote:
Zit wel wat in ja. Maar Eindhoven is ook een universiteitsstad natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:06 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Heel veel hoogopgeleiden en grote universiteit met veel studenten die oorspronkelijk niet uit Utrecht komen. Dan krijg je dat
Het het dat of dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je werkelijk kijken naar die doodgehypte nietszeggende confrontatie?
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij moeilijk zo vanachter het doel.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij moeilijk zo vanachter het doel.
Boeiender dan Utrecht - PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je werkelijk kijken naar die doodgehypte nietszeggende confrontatie?
Ja magistraal ingeschoten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is dus wel de meerwaarde van Van Ginkel. Altijd voorin te vinden, spelers als Clasie of El Ahmadi staan nooit op die plek. Daarnaast schitterend afgemaakt natuurlijk.
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)quote:
Confrontatie van niets. Alleen moet iedereen er blijkbaar naar kijken omdat het Hiddink v Van Gaal is.quote:
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoordquote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is dus wel de meerwaarde van Van Ginkel. Altijd voorin te vinden, spelers als Clasie of El Ahmadi staan nooit op die plek. Daarnaast schitterend afgemaakt natuurlijk.
3equote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoord
Beetje zwak om na de zoveelste blunder de aandacht op mij proberen te richten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)
Sowwwquote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoord
Eens met deze stelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Confrontatie van niets. Alleen moet iedereen er blijkbaar naar kijken omdat het Hiddink v Van Gaal is.
Ik begreep het ook zeker. Toch wilde ik graag even melden dat ik het een ietwat vreemde zinsconstructie vind.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)
Het is dan ook een soort lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Confrontatie van niets. Alleen moet iedereen er blijkbaar naar kijken omdat het Hiddink v Van Gaal is.
Ajax v Feyenoord.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort lamme tegen de blinde.
Wat een meesterbrein.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cocu heeft een geweldige beslissing gemaakt door Willems niet op te stellen. Hierdoor houdt je het achterin potdicht, en speelt je verdediging met veel meer vertrouwen.
Ga je weer, ja?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cocu heeft een geweldige beslissing gemaakt door Willems niet op te stellen. Hierdoor houdt je het achterin potdicht, en speelt je verdediging met veel meer vertrouwen.
Vergelijkbaar, gefeliciteerd nog.quote:
Oke, dan begreep enkel davy het niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begreep het ook zeker. Toch wilde ik graag even melden dat ik het een ietwat vreemde zinsconstructie vind.
Ja, maar nu is Jetro wel mad!quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Utereg - PSV is ook een flutpot.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik. Ik heb minstens het gevoel dat dit weer een verloren seizoen is. Ruim los van p3, maar PSV wordt weer kampioen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergelijkbaar, gefeliciteerd nog.
2quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik. Ik heb minstens het gevoel dat dit weer een verloren seizoen is. Ruim los van p3, maar PSV wordt weer kampioen.
Het is spijtig om te zien dat psv nu wel punten pakt tegen de kleintjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt, denk ik. Ik heb minstens het gevoel dat dit weer een verloren seizoen is. Ruim los van p3, maar PSV wordt weer kampioen.
Spelen gewoon het beste voetbal ondanks dat er soms lollerfases tussen zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is spijtig om te zien dat psv nu wel punten pakt tegen de kleintjes.
*Hebben gewoon de beste spelers.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen gewoon het beste voetbal ondanks dat er soms lollerfases tussen zitten.
PSV heeft zich duidelijk niet afgesteld op Utrecht voor de bekerwedstrijd. Vandaag doen ze het wel en meteen resultaat.quote:
Het waaitquote:Op zondag 7 februari 2016 17:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe gaat het er in Engeland aan toe tot nu toe?
PSV is gewoon heel wisselvallig.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft zich duidelijk niet afgesteld op Utrecht voor de bekerwedstrijd. Vandaag doen ze het wel en meteen resultaat.
Gewoon afgesproken werk. Utrecht de beker, PSV de competitie. Makke lammetjes vandaag bij Utrecht.quote:
In welke zin?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
PSV is gewoon heel wisselvallig.
Speler van de buitencategorie he.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met zijn verkeerde been niet slecht gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten wel, krijgen toch altijd goal tegen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV staat 2 doelpunten voor en blijft aanvallen
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Speler van de buitencategorie he.
Dat niet, maar wel een middenvelder die altijd goed is voor doelpuntjes. Prima versterking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de zin de ene week een 8 en de week erna kan het zo maar weer een 3 zijn. Maar ze hebben wel het beste team.quote:
Op het moment voetballen ze erg sterk maar als er een minstens marge van twee is, gaan ze heel laconiek voetballen. Dat blijft iets ongrijpbaars en fascinerends.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:18 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
In de zin de ene week een 8 en de week erna kan het zo maar weer een 3 zijn. Maar ze hebben wel het beste team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er ook maar net aan hoe en of Guardado speelt. Wereld van verschil.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment voetballen ze erg sterk maar als er een minstens marge van twee is, gaan ze heel laconiek voetballen. Dat blijft iets ongrijpbaars en fascinerends.
Even zegt iequote:Op zondag 7 februari 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
Even eten gehaald, twee goals gemist. Hele wedstrijd Excelsior - Willem II gekeken, geen hol gebeurd.
Het leven is oneerlijk.
Ze hebben nog geen een keer een marge van 2 goals weggegeven volgens mij. Dus dat valt dan toch ook wel weer mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment voetballen ze erg sterk maar als er een minstens marge van twee is, gaan ze heel laconiek voetballen. Dat blijft iets ongrijpbaars en fascinerends.
Tegen De Graafschap alleen geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen een keer een marge van 2 goals weggegeven volgens mij. Dus dat valt dan toch ook wel weer mee.
Roda.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Door wie werd PSV vorig jaar eigenlijk uitgeschakeld in de beker?
Oja, maar die wonnen ze uiteindelijk ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen De Graafschap alleen geloof ik.
Dat zal ik niet ontkennen, uiteraard.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan hoe en of Guardado speelt. Wereld van verschil.
Was dat niet Roda?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Door wie werd PSV vorig jaar eigenlijk uitgeschakeld in de beker?
Welken?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit vier wedstrijden tegelijk te kijken, geen luxe.
Deze, United-Chelsea, Betis-Valencia (iPad Gary staat weer eens achter) en Napoli van vanmiddag.quote:
Roda speelde vorig jaar Jupiter League.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze twee keer in een week van Roda verloren.
En toch met gemak kampioen worden, koekoekquote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
nee zeg, Garyquote:Op zondag 7 februari 2016 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze, United-Chelsea, Betis-Valencia (iPad Gary staat weer eens achter) en Napoli van vanmiddag.
Die moet ook lekker naar Heerenveen/Utrecht/Vitesse gaan ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maher heeft er ook geen zin meer in.
Oh, was dat al twee seizoenen terug?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Roda speelde vorig jaar Jupiter League.
Assist bij de 0-2.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
Pereiro is weer aan het schitteren.
Cavaliers.
kut uiquote:Op zondag 7 februari 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
Pereiro is weer aan het schitteren.
Cavaliers.
Dat was 2 jaar geleden.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:16 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken werk. Utrecht de beker, PSV de competitie. Makke lammetjes vandaag bij Utrecht.
Leek een beetje op feyenoord in de wedstrijd tegen ADO vorige week.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Utrecht is blijkbaar naar het stadion gekomen voor een reglementaire nederlaag vandaag. Doen echt helemaal niets.
?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij toch enorm knullig af en toe.
Vind het inderdaad redelijk vergelijkbaar ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leek een beetje op feyenoord in de wedstrijd tegen ADO vorige week.
Wat deden jullie nou weer gisterquote:Op zondag 7 februari 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leek een beetje op feyenoord in de wedstrijd tegen ADO vorige week.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed argument was dat weer van GGMM. Even bijkomen.
Mad?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tweede helft hoeft niet meer gespeeld te worden.
Hopen dat 't geen 0-2 blijft, dat zou wel erg saai zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tweede helft hoeft niet meer gespeeld te worden.
Dat ligt vooral aan Utrecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat 't geen 0-2 blijft, dat zou wel erg saai zijn.
Met je makkelijke programmaquote:Op zondag 7 februari 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijkspelen tegen Roda. Hoezo?
Denk dat we allemaal wel weten hoe hij over zwarte spelers denkt.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:39 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden jullie van de analyticus Perez?
"Kaasdorp"quote:Op zondag 7 februari 2016 17:39 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden jullie van de analyticus Perez?
Had hij ook iets van die pop gezegd bij Aja-Fey ?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel weten hoe hij over zwarte spelers denkt.
Geen idee, ik keek via stream.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Had hij ook iets van die pop gezegd bij Aja-Fey ?
Afgekeurd, iets anders kun je er haast ook niet over zeggenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Had hij ook iets van die pop gezegd bij Aja-Fey ?
Jetroquote:Op zondag 7 februari 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems erbij.
Maarten is nu boos.
Maarten zou graag willen wegschakelen van deze wedstrijd, maar dan krijgt hij Hiddink voorgeschoteld. Ik zie de ruiten al sneuvelenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems erbij.
Maarten is nu boos.
Commentator napraten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix nu centraal achterin zo te zien.
Dan is de verbinding hier weer eens bijzonder matigquote:
343quote:Op zondag 7 februari 2016 17:50 schreef Tagliano het volgende:
Maar dit is dus een soort 5-3-2 met Pereiro op het middenveld?
Ah ja, interessant neergezet welquote:Op zondag 7 februari 2016 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
343
Met Pereiro zo'n beetje naast de Jong.
PSV heeft zich vooral aangepast.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap niet hoe Utrecht in 3 dagen tijd zoveel slechter speelt. Lijkt wel of ze de boel belazeren.
Johquote:Op zondag 7 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap niet hoe Utrecht in 3 dagen tijd zoveel slechter speelt. Lijkt wel of ze de boel belazeren.
psv speelt gewoon wat beterquote:Op zondag 7 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet mijn fout toegeven, uitstekende zet van Cocu.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slimme tactische zet van Cocu.
Iets wat jij voorafgaand aan de wedstrijd al aangaf.
Dit Sierd je.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet mijn fout toegeven, uitstekende zet van Cocu.
Mwah, als Haller het zo doetquote:Op zondag 7 februari 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnen nu en 10 minuten gaat PSV vissen.
Willems inbrengen.quote:
Drie centrale verdedigers, Pereiro die als het ware naast de Jong speelt en Arias die de hele rechterflank bestrijkt.quote:
Interessant. En de linkerflank dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drie centrale verdedigers, Pereiro die als het ware naast de Jong speelt en Arias die de hele rechterflank bestrijkt.
Willems/Jozefzoonquote:Op zondag 7 februari 2016 18:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Interessant. En de linkerflank dan?
Ik bestreek gister de rechterflank van je moeder.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drie centrale verdedigers, Pereiro die als het ware naast de Jong speelt en Arias die de hele rechterflank bestrijkt.
Ik verwacht excuses per DM.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik bestreek gister de rechterflank van je moeder.
Jij bent toch fan van het eerste uur?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het zitten in Cocu als trainer, mag dat?
Vandaar je Twitter naam.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, je bent alleen een beetje laat.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn is een levende contradictie.quote:
Nee, hij begon met Moreno als linksbackquote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij begon met Jozefzoon als een soort Left wing back? Wow.
Als Feyenoord volgende week verliest, staan ze 8e.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Als PSV nu gelijk speelt, staat Ajax weer bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |