Ze zijn toch eens weggeslagen door de F-side begreep ikquote:Op zondag 7 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waarom zit het sfeervak van Ajax eigenlijk op de tweede ring? Is dat logisch?
Ik zie dit als een doodsbedreiging, maar ik zie jou als een goede user en ik zal dus geen TR plaatsen.quote:
Zag net dat ze een pop ophingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Ginkel wordt uitgefloten door het Utrechtpubliek.
nou...quote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Abed het volgende:
BOERUHH
In Eindhoven wonen toch helemaal geen boeren?
Ze zingen dan ook Hoeruuhh.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:01 schreef Abed het volgende:
BOERUHH
In Eindhoven wonen toch helemaal geen boeren?
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het publiek in Eindhoven maakt de laatste jaren steeds meer geluid. Begint zich ook daar langzaam een grote harde kern te vormen.
Die is afgelopen jaren alleen tegen Ajax uitverkocht geweest vgmquote:Op zondag 7 februari 2016 17:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Galgenwaard weer niet uitverkocht. Het leeft echt voor geen meter meer in de domstad.
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Galgenwaard weer niet uitverkocht. Het leeft echt voor geen meter meer in de domstad.
Inderdaad, dus dat is gek. Je zou zeggen, bouw die hoeken dicht, dan heb je 5000 plekken extra. Maar als je het niet vol kunt krijgen...quote:Op zondag 7 februari 2016 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.
Alleen overvecht en kanaleneiland zijn geinteresseerd in die tokkiebende bij de FC.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En er wonen veel meer mensen dan in Eindhoven.
Heel veel hoogopgeleiden en grote universiteit met veel studenten die oorspronkelijk niet uit Utrecht komen. Dan krijg je datquote:
Goeie tactiek.quote:
Zit wel wat in ja. Maar Eindhoven is ook een universiteitsstad natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:06 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Heel veel hoogopgeleiden en grote universiteit met veel studenten die oorspronkelijk niet uit Utrecht komen. Dan krijg je dat
Het het dat of dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je werkelijk kijken naar die doodgehypte nietszeggende confrontatie?
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij moeilijk zo vanachter het doel.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij moeilijk zo vanachter het doel.
Boeiender dan Utrecht - PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je werkelijk kijken naar die doodgehypte nietszeggende confrontatie?
Ja magistraal ingeschoten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is dus wel de meerwaarde van Van Ginkel. Altijd voorin te vinden, spelers als Clasie of El Ahmadi staan nooit op die plek. Daarnaast schitterend afgemaakt natuurlijk.
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)quote:
Confrontatie van niets. Alleen moet iedereen er blijkbaar naar kijken omdat het Hiddink v Van Gaal is.quote:
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoordquote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit is dus wel de meerwaarde van Van Ginkel. Altijd voorin te vinden, spelers als Clasie of El Ahmadi staan nooit op die plek. Daarnaast schitterend afgemaakt natuurlijk.
3equote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoord
Beetje zwak om na de zoveelste blunder de aandacht op mij proberen te richten.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)
Sowwwquote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom speelt die ook bij PSV i.p.v. Feyenoord
Eens met deze stelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Confrontatie van niets. Alleen moet iedereen er blijkbaar naar kijken omdat het Hiddink v Van Gaal is.
Ik begreep het ook zeker. Toch wilde ik graag even melden dat ik het een ietwat vreemde zinsconstructie vind.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ging er van uit dat je het wel zou begrjipen. (dat davy reageert dat snap ik dan weer wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |