SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is normaal hoor, niks om je druk over te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef hierissieweer het volgende:
Hallo hallo! Leuk dat jullie een dieetclub hebben, ik sluit graag even aan.
Ik zit namelijk met een probleem: nu 5 weken fanatiek aan de afval, houd mijn eten bij in fitnesspall, eet altijd onder wat ik mag. Ik beweesg elke dag een uur (fietsen en krachttraining wissel ik af) maar qua gewicht kom ik op een halt. Vorige week was er 0,3 af en 1cm buikomvang en nu helemaal niets... Is dit normaal? Wat gaat er mis? En hoe nu verder? Ik heb jullie raad nodig!! Help!!
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastquote:Op zondag 7 februari 2016 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik morgen aan moet op een bruiloftIk denk dat al mijn jurken te groot zijn en een nieuwe wil ik ook niet kopen, want nog een lange weg en nog wat kleinere maten te gaan.
Pics!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastStaat prima
Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben
Misschien morgenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben je de laatste tijd erg goed bezig Isa
Hoe gaat het dan verder bij jou?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, niks om je druk over te makenIk sta ook heel vaak stil. komt vanzelf! succes verder!
Nice!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastStaat prima
Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben
Bij mij gaat het op het moment goed. Sta op het moment stil qua gewicht. Dinsdag zie ik wel weer wat mijn gewicht is, Kan ook goed zijn dat ik dan weer aangekomen ben. Maak me er niet zo druk om op het moment, Het mag ook niet te hard gaan bij mij. Als er in Mei maar 4 kilo er af isquote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan verder bij jou?
Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstelquote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 bth met tuinkruidensmeerkaas en een portie druiven
S: 17 km hardlopen (verste ooit)
L: banaan, twee bth met boerenomelet, twee bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: bami
1809kcal. Dat is 170kcal boven mijn doel maar met een 17km in de benen lijkt me dat niet echt een probleem. Misschein dat ik 's avonds nog wat druiven neem als ik daar zin in heb.
Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstel
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naamquote:Op zondag 7 februari 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken.
Ik zie het inderdaad net al op MFP. Volgende keer maar beter op letten...quote:Op zondag 7 februari 2016 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naameen ei heeft 6 gram of zo. En kipfilet eet je meestal ook geen 100 gram van op brood of zo..
Misschien vergis ik me hoor, maar ik gok dat je op zo'n 60gram zit of zo en ik moet op een goede dag met zware training toch op ongeveer 120g eiwit komen, dat is best veel. Ik merk iig wel dat het helpt bij herstel.
Ja wat ik meestal doe is als aanvulling op het gewone eten van die dag, direct na een lange duurloop een post-workout snack nemen, dat kan iets zijn als yoghurt met banaan en pindakaas en eiwitpoeier, of een bak kwark, of een eiwitreep of shake. Daar kan ik dan ook echt tijdens het rennen al naar uitkijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Misschien wel een goeie om dan voortaan maar wat meer vooruit te plannen qua eten, want nu heb ik dat soort dingen niet in huis.. Lastig hoor.
Neeeee joh. Voor gewone mensen volstaat 1 tot 1.4, en als je heel zwaar krachttraint kan het 1.4 tot 2 gram zijn. Meer is echt onzinnig.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
Moet je niet 3gram eiwitten per kilo lichaams gewicht?
Ja je hebt gelijk zelfs.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd geleerd dat 0,8 per kilo zelfs al voldoende is. Is dat achterhaald?
Wat is dan handig om mee te nemen na afloop van de HM in Den Haag? Kwark lijkt me niet handig met de reistijd... Welke eiwitrepen neem jij bijvoorbeeld?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zelfs.
Ik heb deze laatst al gepost maar misschien nog eens nuttig: https://www.fitness-tips.(...)iwitten-heb-je-nodig
Overigens is het als je aan het afvallen bent wel altijd slimmer om relatief veel eiwitten te nemen, om spierafbraak tegen te gaan.
Na een wedstrijd heb ik meestal schijt, dan is het hoogtepunten al geweest en dan heb je toch meer afgebroken dan opgebouwdquote:Op zondag 7 februari 2016 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dan handig om mee te nemen na afloop van de HM in Den Haag? Kwark lijkt me niet handig met de reistijd... Welke eiwitrepen neem jij bijvoorbeeld?
quote:
Ik eet bijna dagelijks gewoon een pakje kipfilet(ondanks toevoegingen, maar dat valt mee)/blikje tonijn (op eigen vocht)/bak kwark leeg voor de eiwitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naameen ei heeft 6 gram of zo. En kipfilet eet je meestal ook geen 100 gram van op brood of zo..
Misschien vergis ik me hoor, maar ik gok dat je op zo'n 60gram zit of zo en ik moet op een goede dag met zware training toch op ongeveer 100-120g eiwit komen, dat is best veel. Ik merk iig wel dat het helpt bij herstel.
In mijn geval antidepressiva, en die hebben echt mijn wereld veranderd.quote:
Komt vanzelf! Ik heb ook heul lang op de 80 vastgehangen, als je er eenmaal doorheen bent gaat t er opeens weer keihard vanaf.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:13 schreef Cathmar het volgende:
Na mijn ene dip onder de 80 (van 79,9) blijf ik toch steken op 80.2-80.4. Het blijft volhouden.Maar die 5 kilo voor juli moeten er toch echt nog af.
Waarom geen aardappel, maar wel een banaan? Qua koolhydraten-eiwitverhouding is t verschil tussen de aardappel (80/2) dan de banaan (30/1) niet echt spetterend.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik eet bijna dagelijks gewoon een pakje kipfilet(ondanks toevoegingen, maar dat valt mee)/blikje tonijn (op eigen vocht)/bak kwark leeg voor de eiwitten.
Ik denk dat mensen die (zeker mensen die koolhydraat rijk eten) calorieën tellen snel vergeten om eiwitten te nemen. Omdat je doorgaans al zoveel energie uit snelle koolhydraten gaat trekken dat er bijna geen "budget" meer over is voor eiwitten.
Ter vergelijking;
Blikje tonijn is ~117kcal met ~25gr eiwitten en ~0gr koolhydraten
één aardappel is ~80kcal met ~2gr eiwitten en ~17gr koolhydraten
Beter een banaantje en rijke tonijnsalade na het sporten dan een stevige stamppot dus.
Vandaag:
O: Yoghurt + Banaan + pindakaas
T: Shake + peer
L: Tonijn/Krabsalade met yoghurt/knoflookdressing, geitenkaas en allerlei konijnenvoer
D: ? nog te bepalen
B: Crossfit (Frontsquats)
T: ?
Ja? Ik word er een beetje wanhopig van soms.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Komt vanzelf! Ik heb ook heul lang op de 80 vastgehangen, als je er eenmaal doorheen bent gaat t er opeens weer keihard vanaf.
Hee, maar je gaat wel! Goed bezigquote:Op maandag 8 februari 2016 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo eens kijken hoe kut ik Pilates vind.
Ja, keer proberen. Ik zoek nog iets van sport met een lage intensiteit, zeg maar. Poweryoga vond ik ruk. Zwemmen vind ik wel lekker maar doe ik niet consequent, dus nu maar eens een lesje Pilates meepakken.quote:
Volgens mij is het voordeel van weten welke voedingswaarden er in producten zitten juist dat je zelf goed kan kiezen waar je zin in hebt en wat er op dat moment de beste aanvulling is op jouw voeding van die dagquote:Op maandag 8 februari 2016 08:27 schreef Rauw. het volgende:
Omdat een banaan verzadigder is met nuttige voedingsstoffen dan een aardappel en omdat koolhydraten ook wel gewoon nodig zijn(maar geen 300gram per dag).
+voor mij (en volgens mij aangetoond) is een banaantje na het sporten weer instant energie.
Poweryoga is echt de hel.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, keer proberen. Ik zoek nog iets van sport met een lage intensiteit, zeg maar. Poweryoga vond ik ruk. Zwemmen vind ik wel lekker maar doe ik niet consequent, dus nu maar eens een lesje Pilates meepakken.
Ik noem ze happy pills omdat ik me er echt heel erg veel beter door voel, maar het is geen AD, het zijn hormonen.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Happy pills, BE? Da's niet niks... Heb ik dat helemaal gemist?
Hier...
70,8![]()
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je weegschaal! Wat ongelofelijk goed joh!
Als ik zou kijken waar ik echt zin in had dan at ik elke keer na de training een McFlurry, allemaal voedingsstoffen en lekkerquote:Op maandag 8 februari 2016 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het voordeel van weten welke voedingswaarden er in producten zitten juist dat je zelf goed kan kiezen waar je zin in hebt en wat er op dat moment de beste aanvulling is op jouw voeding van die dagDus als dat een banaan is, ook prima!
Maar voor mij was het ook wel een beetje een ontdekkingstocht ja, hoe ik af kon komen van de 70% koolhydraten 20% eiwitten 10% vet verhouding waar ik jaren lang op geleefd had..
quote:Op maandag 8 februari 2016 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik noem ze happy pills omdat ik me er echt heel erg veel beter door voel, maar het is geen AD, het zijn hormonen.Ik heb echt last van PMS, en dan niet in de lacherige 'goddomme ze is weer eens ongesteld-versie', maar in de 'als ik nu van de dijk af rij dan heb ik nergens meer last van-versie'.
Zie spoiler voor de rest.
Wow. Ik dacht dat ik al erg was, mijn collega's durfden enkele dagen per maand niet meer tegen me te praten, zo opgefokt was ik dan. Vergeleken met jou is dat een feestje. Wel fijn dat je iets hebt wat werkt, ik hoop dat je je snel weer blij voelt!SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je weegschaal! Wat ongelofelijk goed joh!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Jee wat goed dat je daar zo achter gekomen bent en er dus een oplossing voor is!quote:
Ik ben Sjeen, die me de tip gaf, dan ook nog steeds supersuperdankbaar!quote:Op maandag 8 februari 2016 09:54 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Jee wat goed dat je daar zo achter gekomen bent en er dus een oplossing voor is!
Ik heb geen eisprong. Heeft dat toch nog voordelen.
Gewoon een lepel pindakaas? Of hoe werk je dat weg?quote:Op maandag 8 februari 2016 08:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik eet bijna dagelijks gewoon een pakje kipfilet(ondanks toevoegingen, maar dat valt mee)/blikje tonijn (op eigen vocht)/bak kwark leeg voor de eiwitten.
Ik denk dat mensen die (zeker mensen die koolhydraat rijk eten) calorieën tellen snel vergeten om eiwitten te nemen. Omdat je doorgaans al zoveel energie uit snelle koolhydraten gaat trekken dat er bijna geen "budget" meer over is voor eiwitten.
Ter vergelijking;
Blikje tonijn is ~117kcal met ~25gr eiwitten en ~0gr koolhydraten
één aardappel is ~80kcal met ~2gr eiwitten en ~17gr koolhydraten
Beter een banaantje en rijke tonijnsalade na het sporten dan een stevige stamppot dus.
Vandaag:
L: Tonijn/Krabsalade met yoghurt/knoflookdressing, geitenkaas en allerlei konijnenvoer
D: ? nog te bepalen
B: Crossfit (Frontsquats)
T: ?
Jeetje wat naar! En een spiraaltje o.i.d heeft daar ook geen effecten op?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
De behandeling schrijft +/- 9 maanden deze medicijnen voor en dan zou je lichaam het daarna weer zelf op moeten pakken. Bij mij heeft dat dus niet gewerkt, maar omdat de medicijnen voor mij zo goed werken en het verder geen kwaad kan mag ik van mijn huisarts doorgaan met slikken. Een keer in het jaar moet ik stoppen om te zien of het al beter gaat, maar in November en December was ik wat ontregeld en slikte ik die pillen dus niet op het juiste moment en dan wordt alles dus ook meteen weer heel donker en zwart.
Ik ben dus sindsdien met ovulatietesten aan de gang om mijn eisprong niet te missen en nu gaat het weer goed. Maar ik reageer dus echt heel sterk op al die hormonale dingen, want ook net voor mijn eisprong heb ik mindere dagen. En als ik dan eenmaal die pillen weer slik dan voel ik me weer prima. Geheugen en concentratie werken dan weer zoals het hoort.
Echt heel bizar. Maar goed, ik ben al lang blij dat ik ein-de-lijk iets gevonden heb wat werkt want ik heb me lang echt heel slecht gevoeld twee weken in de maand.
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik zou kijken waar ik echt zin in had dan at ik elke keer na de training een McFlurry, allemaal voedingsstoffen en lekker![]()
Denk dat het voor iedereen een zoektocht is naar het ideale, ik verneem dat ik tegenwoordig wat meer switch van 40-30-30 K-P-V naar 30-30-40 K-P-V, zou eigenlijk eens moeten checken of ik niet in ketose verkeer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_(metabolisme)quote:[..]
Wat houdt dat precies in?
Sommige bodybuilders willen dat juist bereiken toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_(metabolisme)
Klopt, en mensen die specifieke diëten volgen ook.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sommige bodybuilders willen dat juist bereiken toch?
Ik heb in mijn zoektocht naar wat evenwichtiger zijn de pil geprobeerd, maar dat had toen geen invloed. Hangt denk ik ook van de soort hormonen af. Wat ik slik is progesteron en de pil heeft vaak oestrogenen dacht ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jeetje wat naar! En een spiraaltje o.i.d heeft daar ook geen effecten op?
[..]
Wat houdt dat precies in?
Hmm ja kan me voorstellen dat het lastig is, vooral ook omdat het best lang duurt voordat de hormonen van het ene middel helemaal uit je lichaam zijn dus dan weet je ook niet precies wat wat doet. Spiraaltjes hebben tegenwoordig geen hormonen volgens mij?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb in mijn zoektocht naar wat evenwichtiger zijn de pil geprobeerd, maar dat had toen geen invloed. Hangt denk ik ook van de soort hormonen af. Wat ik slik is progesteron en de pil heeft vaak oestrogenen dacht ik.
Ik heb idd ook een tijdje een koperspiraaltje gehad, dat hielp ook niet. Daar overheen toen die pil om te kijken hoe ik daar op reageerde, mee gestopt omdat het weinig effect gaf. En in de aftermath daarvan ben ik, ja serieus, mijn spiraaltje verloren zonder dat ik het door had.Echt, ik lieg niet. Nooit gezien. En die krengen zijn echt niet klein he.
Over slierkjes en bonkjes gesproken.
![]()
Anyway.... veeeeeel te veel informatie eigenlijk. Maar de reden dat ik het wel op schrijf is omdat ik er echt enorm mee geworsteld heb en die pillen een verschil van dag en nacht betekenden. Als er iemand is die na mijn verhaal denkt 'wauw, dat zou het voor mij ook wel eens kunnen zijn' ben ik al weer blij.
Is er niet nog steeds dat ene spiraaltje die maar een kleine hoeveelheid hormonen af geven? Ben even de naam kwijt. Of was daar weer ook dat trombose verhaal mee?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja kan me voorstellen dat het lastig is, vooral ook omdat het best lang duurt voordat de hormonen van het ene middel helemaal uit je lichaam zijn dus dan weet je ook niet precies wat wat doet. Spiraaltjes hebben tegenwoordig geen hormonen volgens mij?
Maar wow, verliezen, dat is weer een heel ander verhaal dan de verhalen die ik soms hoor over hoe pijnlijk het is als het verwijderd moet wordenAnyway, tmi misschien idd in dit topic
Die mannen hebben het toch maar makkelijk.
Maar je hebt iets gevonden wat werkt, dat is het belangrijkste
ja, maar het is ook echt wel een dingetje, het beinvloedt echt zo ontzettend veel dingen in je lichaamquote:Op maandag 8 februari 2016 12:00 schreef Rauw. het volgende:
lijkt hier soms wel de [menstruatieclub]
en toen vroeg ik me af hoe het CBS aan die data komt. Gaat dat via artsen / ziekenhuizen? Of zijn het steekproeven?quote:11,7 procent van alle Nederlanders kampte in 2014 met ernstig overgewicht. Uit de meest recente cijfers van het CBS blijkt dat het aandeel nog nooit zo groot was.
Het CBS noteert sinds 1981 het gewicht van alle Nederlanders. Destijds had 4,4 procent ernstig overgewicht. Dat houdt in dat de persoon een BMI heeft dat boven de dertig ligt. Een gezond BMI ligt tussen 18 en 25.
In totaal heeft 43,1 procent van de Nederlandse bevolking overgewicht. 46,3 procent van de mannen heeft overgewicht en twee op de vijf vrouwen is te zwaar.
Vooral mensen in de leeftijdscategorieën 55 tot 65 jaar en 65 tot 75 jaar kampen met overgewicht: 60 procent is te zwaar.
Kinderen onder de twaalf zijn in de afgelopen twintig jaar minder zwaar geworden: waar in 1981 15,3 procent overgewicht had, was dat in 2014 11,6 procent.
Van kinderen wordt het in ieder geval door de GGD gemeten. Ik vraag me trouwens wel af wat er gebeurt als je die 20 jaar in 2 periodes van 10 jaar splitst.. omdat er ook een hoop berichten waren dat kinderen de laatste jaren juist zwaarder zijn geworden?quote:Op maandag 8 februari 2016 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets anders, ik kwam via via op een wat ouder nieuwsbericht:
[..]
en toen vroeg ik me af hoe het CBS aan die data komt. Gaat dat via artsen / ziekenhuizen? Of zijn het steekproeven?
Overigens wel goed om te zien dat er minder te vette kinderen zijn. Of zou de definitie van overgewicht herzien zijn voor kinderen?
Alle vrouwen zouden verplicht een maand per jaar een man moeten zijn, al was 't maar om zelf mee te maken hoe jullie je maandelijks gedragen tegenover onsquote:Op maandag 8 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar het is ook echt wel een dingetje, het beinvloedt echt zo ontzettend veel dingen in je lichaam
Wat dat betreft lijkt het me zo geweldig om een man te zijn en gewoon alle dagen van altijd alles dezelfde hormoonbalans te hebbenMet de daarbij behorende karaktereigenschappen van je ongegeneerd als een lul kunnen gedragen, jezelf helemaal fantastisch vinden en elke dag seks te willen. Ik zou het best een maandje willen proberen
Dit soort 'grapjes' is wat mij chagrijnig maakt, niet het ongesteld zijn zelf.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Alle vrouwen zouden verplicht een maand per jaar een man moeten zijn, al was 't maar om zelf mee te maken hoe jullie je maandelijks gedragen tegenover ons
Nauwelijks een grapje. De emotionele chantage door vrouwen in mijn omgeving gaat soms ver.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit soort 'grapjes' is wat mij chagrijnig maakt, niet het ongesteld zijn zelf.
Dat. Ik gedraag me nooit anders door die hele ongesteldheid. Sterker nog, 't beïnvloedt me nauwelijks, maar de keren dat je te horen krijgt 'ongesteld zeker???' als je eens een mindere dag hebtquote:Op maandag 8 februari 2016 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Precies. En mannen denken ook altijd precies te weten wanneer vrouwen ongesteld zijn. Het ligt nooit aan henzelf.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij maakt wel vaker dit soort opmerkingen maar misschien moet je dan eens kritisch kijken naar de types waarmee je je omringt want om dit te generaliseren naar alle vrouwen vind ik echt vrij belachelijkquote:Op maandag 8 februari 2016 12:36 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nauwelijks een grapje. De emotionele chantage door vrouwen in mijn omgeving gaat soms ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Is geen probleem.quote:Wat dat betreft lijkt het me zo geweldig om een man te zijn en gewoon alle dagen van altijd alles dezelfde hormoonbalans te hebbenMet de daarbij behorende karaktereigenschappen van je ongegeneerd als een lul kunnen gedragen, jezelf helemaal fantastisch vinden en elke dag seks te willen.
Is generaliserend, maakt jullie chagrijnig en ben ik zelf schuld?quote:Alle vrouwen zouden verplicht een maand per jaar een man moeten zijn, al was 't maar om zelf mee te maken hoe jullie je maandelijks gedragen tegenover ons
Zelfde laken een pak. Behalve dat van die hormoonbalans. Da's geloof ik wel een feit, toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp..
Dit:
[..]
Is geen probleem.
Maar dit:
[..]
Is generaliserend, maakt jullie chagrijnig en ben ik zelf schuld?
Ik vond de opmerking van Stormqueen ook niet okéquote:Op maandag 8 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dit:
[..]
Is geen probleem.
Maar dit:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Neem anders eens verantwoordelijkheid voor je eigen opmerking, in plaats van' ja maar zij doet het ooooook' huiliekaart.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dit:
[..]
Is geen probleem.
Maar dit:
[..]
Dat is precies wat ik ging doen. Nog niet ontbeten. Ik was te lui om uit bed te komen en mijn havermout komt nog niet op commando.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we het maar weer over eten hebben
Ja! Mogen we al weer?quote:Op maandag 8 februari 2016 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Laten we het maar weer over eten hebben
En daarna benoemde ik nog de emotionele chantage. Nergens heb ik 't over jullie eigen mening gehad. Mijn vrouw heeft een prima eigen mening.quote:Alle vrouwen zouden verplicht een maand per jaar een man moeten zijn, al was 't maar om zelf mee te maken hoe jullie je maandelijks gedragen tegenover ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Twix halen uit een apparaat!quote:Op maandag 8 februari 2016 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Eten is op, en nu?
Gelukkig heb ik nog vier meetings staan vanmiddaggeen tijd om aan eten te denken
Ik zit ook net aan mijn ontbijtquote:Op maandag 8 februari 2016 13:19 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ging doen. Nog niet ontbeten. Ik was te lui om uit bed te komen en mijn havermout komt nog niet op commando.
Ik vond t nog best een aardig grapje ook. Maar ik ben bang dat ik t verpest heb voor je.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Gut, ik zal nog eens een grapje maken.
En ik zei nog wel dat het me fijne karaktereigenschappen leken om zelf te bezitten
Ik heb mijn collega's de ogen uitgestoken met mijn ontbijt vanochtend. Iedereen vond m'n kwarktaart goed uitzien.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit ook net aan mijn ontbijt
quote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zei dus:
[..]
En daarna benoemde ik nog de emotionele chantage. Nergens heb ik 't over jullie eigen mening gehad. Mijn vrouw heeft een prima eigen mening.
Maar waar mannen wel eens mee te maken krijgen is dat vrouwen (al dan niet samenvallend met een specifiek moment in de maand) in onze ogen zonder aanleiding opeens onredelijk kwaad op ons kunnen worden. Zonder dat wij weten wat we fout gedaan hebben. Vaak genoeg ook zonder dat ze ons uit kunnen leggen wat we fout gedaan hebben. En dan vooral zonder dat we er zelf kwaad/emotioneel op mogen reageren, of zonder dat we achteraf een excuusje mogen verwachten voor de shitstorm die we hebben ondergaan.
En hier blijkt wel weer dat we daar vooral niet over mogen klagen, want het is een natuurlijk proces.Dit hele betoog maakt het echt niet beter, stop maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Die "eer" mag je van mij hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je zult trouwens nooit een man horen zeggen "kon ik maar een maandje een vrouw zijn" (tenzij ze dat willen om te voelen hoe het is om genomen te worden / lesbische seks te hebben). Dus ik denk dat wij écht zieliger zijn
Iets met tieten.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je zult trouwens nooit een man horen zeggen "kon ik maar een maandje een vrouw zijn" (tenzij ze dat willen om te voelen hoe het is om genomen te worden / lesbische seks te hebben). Dus ik denk dat wij écht zieliger zijn
jullie storten je vrijwillig in een topic vol hongerige menstruerende wezens. Dan moet je niet achteraf gaan piepen natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:25 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso dat MF met vrouwen in discussie gaat laat 'm d'r wel uitzien als een beetje een relatienewbie.
Aan de andere kant begrijp ik 'm volledig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel beweeg je?quote:Op maandag 8 februari 2016 13:55 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, niets eraf. Vanochtend ontbeten met een april een een glas karnemelk.
Tussendoor een banaan
Straks huttekase met tomaat en sla als lunch
Vanavond gebammenkipfilet met roerbakgroente en aardappeltjes als diner.
En een koffie met een stukje pure chocolade na.
Kijken hoe het verder gaat. Moet wel zeggen dat het demotiverend werkt. 2 werken afvallen dan bijna niets een nu niets... En moet nog 25 kilo... :_(
quote:Number of heart healthy weeks this year
6 weeks
178cmquote:Op maandag 8 februari 2016 13:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoeveel beweeg je?
En wat is de beginstand?
Komt echt wel goed, het lijkt misschien niet zo, maar ik heb de afgelopen weken ook vast gestaan tussen 74,5 en 73,5. En nu ben ik na gisteren 72,6 en vandaag 73,1. Dus het kan zomaar ineens weer op gang komen.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:55 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, niets eraf. Vanochtend ontbeten met een april een een glas karnemelk.
Tussendoor een banaan
Straks huttekase met tomaat en sla als lunch
Vanavond gebammenkipfilet met roerbakgroente en aardappeltjes als diner.
En een koffie met een stukje pure chocolade na.
Kijken hoe het verder gaat. Moet wel zeggen dat het demotiverend werkt. 2 werken afvallen dan bijna niets een nu niets... En moet nog 25 kilo... :_(
Ga ook maar stug doorquote:Op maandag 8 februari 2016 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt echt wel goed, het lijkt misschien niet zo, maar ik heb de afgelopen weken ook vast gestaan tussen 74,5 en 73,5. En nu ben ik na gisteren 72,6 en vandaag 73,1. Dus het kan zomaar ineens weer op gang komen.
Ik zou in ieder geval niet opgeven want daar heb je jezelf meer mee. (ik spreek uit ervaring).
Voor mij was onder de 110 komen ook een klein plateau.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
178cm
Begin: 121
Nu:113,6
Elke dag een uit beweging. Wissel kracht en fietsen met elkaar af.
Houd alles bij in my fitness pal en ga niet over de 1830kcal (+eventuele verdiende kcal door sporten)
Als je veel sport kan een stilstand in gewicht betekenen dat je toch nog wel vet kwijtraakt, maar dat er ook spieropbouw plaatsvindt.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
178cm
Begin: 121
Nu:113,6
Elke dag een uit beweging. Wissel kracht en fietsen met elkaar af.
Houd alles bij in my fitness pal en ga niet over de 1830kcal (+eventuele verdiende kcal door sporten)
Ik dacht toen ik mijn FB bekeek dat mijn nichtje een facelift had ondergaan, maar jij was het maar....quote:Op maandag 8 februari 2016 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Oh man, ik kan niet beschrijven hoe verheugd ik was met de weegschaal vanmorgenAls dit écht is, en geen rare eenmalige hiccup, dan is mijn target gewoon weer hartstikke haalbaar!
Maar goed, ik kan beter maar rekening houden met het meest aannemelijke scenario, dat het de komende dagen weer licht stijgt. Dan kan het alleen maar meevallen
Maar ik zie jou dan ook weleens dingen posten over je vrouw, waarvan ik denk: 'iets minder lief mag ook wel.....' zoals met cadeautjes...quote:Op maandag 8 februari 2016 12:36 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nauwelijks een grapje. De emotionele chantage door vrouwen in mijn omgeving gaat soms ver.
Zou ik ook moeten doen maar ik ben aartslui.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als je veel sport kan een stilstand in gewicht betekenen dat je toch nog wel vet kwijtraakt, maar dat er ook spieropbouw plaatsvindt.
Misschien ook af en toe eens met een meetlint in de weer gaan, om niet alleen op kilo's, maar ook op centimeters te kunnen sturen.
Ja, pffff, 'kijk mij eens BFF's zijn met iedereen-post! Wij willen ook meegenieten!quote:Op maandag 8 februari 2016 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik mijn FB bekeek dat mijn nichtje een facelift had ondergaan, maar jij was het maar....
je ziet er goed uit![]()
Deze wel niets in cm afgevallen. Ook die gebruikte ik al ;pquote:Op maandag 8 februari 2016 14:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Als je veel sport kan een stilstand in gewicht betekenen dat je toch nog wel vet kwijtraakt, maar dat er ook spieropbouw plaatsvindt.
Misschien ook af en toe eens met een meetlint in de weer gaan, om niet alleen op kilo's, maar ook op centimeters te kunnen sturen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:10 schreef DeLuna het volgende:
Owhja over vet gesprokenGewoon helemaal vergeten! Maar ik begon op 97cm taille en ik zit nu al op 92cm!!! En ik mijn buik uitzetten om te kijken of het echt zo was maar ik kwam gewoon niet verder dan 92
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Wat is je lichaamsvorm van? Appel of peer ofzo?Ik denk appel, want ik heb aardig brede schouders en brede heupen. En al het vet gaat ook rond mijn buik en heupen zitten. Bij vetmeting met zo'n knipding konden ze weinig pakken bij mijn schouders enzo, en ik hoef soms niet heel erg mijn best te doen om mijn bovenste buikspieren te zien, terwijl die daaronder toch lekker bedekt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Foto: 2014. Ik was op de foto 69,4kg ongeveer. En het pak maakt veel slanker, dat ook nogMaar je ziet het 'probleem' wel overduidelijk...)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik wilde net juichenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets anders, ik kwam via via op een wat ouder nieuwsbericht:
en toen vroeg ik me af hoe het CBS aan die data komt. Gaat dat via artsen / ziekenhuizen? Of zijn het steekproeven?
Overigens wel goed om te zien dat er minder te vette kinderen zijn. Of zou de definitie van overgewicht herzien zijn voor kinderen?
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk appel, want ik heb aardig brede schouders en brede heupen. En al het vet gaat ook rond mijn buik en heupen zitten. Bij vetmeting met zo'n knipding konden ze weinig pakken bij mijn schouders enzo, en ik hoef soms niet heel erg mijn best te doen om mijn bovenste buikspieren te zien, terwijl die daaronder toch lekker bedekt zijn.Is jouw meetlint wel helemaal oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Foto: 2014. Ik was op de foto 69,4kg ongeveer. En het pak maakt veel slanker, dat ook nogMaar je ziet het 'probleem' wel overduidelijk...)
![]()
Mijn taille is slanker dan die van jou, maar geloof niet dat die zo slank is als op je foto
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat was 2014 he, ik ben nu zwaarderquote:Op maandag 8 februari 2016 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is jouw meetlint wel helemaal oké?![]()
Mijn taille is slanker dan die van jou, maar geloof niet dat die zo slank is als op je foto
Als het een beetje in die proporties iets dikker is geworden dan vind ik dat je een mooi figuur hebtquote:
Dit.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het een beetje in die proporties iets dikker is geworden dan vind ik dat je een mooi figuur hebt
Dank julliequote:Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het een beetje in die proporties iets dikker is geworden dan vind ik dat je een mooi figuur hebt
Is geen enkele vrouwquote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef DeLuna het volgende:
Dank julliemaar ik ben niet zo tevreden (je verwacht het niet...)
Goh.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dank julliemaar ik ben niet zo tevreden (je verwacht het niet...)
Nou, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar! 2405702 dingen!quote:Op maandag 8 februari 2016 15:06 schreef Lonaa het volgende:
En ik kan ook wel 2405702 dingen opnoemen waar ik ontevreden over ben.
Mijn haar zakt altijd uit.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar! 2405702 dingen!
quote:
Ah, ik snap.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ooit een borstverkleining gehad. En dan uh, halen ze je tepels eraf, maken ze je jetsers kleiner en plakken ze je tepels er weer op, zeg maar.
En die ene doet het wel zoals ie moet doen, maar die ander uh, is wat traag van begrip en zulks.
Nou, ik word hier al een beetje depri van eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2016 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn haar zakt altijd uit.
Ik heb kleine oogjes
Altijd rode vlekkerige wangen
Ik vind mijn tanden niet mooi
Ik heb nog steeds een onderkin.
Mijn tieten hebben littekens.
Mijn tieten zijn uitgezakt
Ik heb een downietepel.
Ik heb striemen op mijn schouders van toen ik dik was en die zijn lelijk.
Ik heb littekens op mijn armen en die zijn lelijk.
Ik heb dikke polsen.
Ik heb dikke handen
Ik heb 10 dikke vingers.
Ik heb geen zichtbare knokkels.
Mijn bovenarmen zijn veul te dik. En slap.
Mijn buik hangt.
Mijn buik heeft duizendmiljoen striea.
Mijn navel zit nog steeds verstopt.
Mijn kont heeft putten.
Wil je dat ik doorga?
Ja, ik ook. Dus meestal denk ik er niet over na.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik word hier al een beetje depri van eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Sorry voor spuit 11, maar ik doe alles voor een goeie rel.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. Behalve dat van die hormoonbalans. Da's geloof ik wel een feit, toch?
Plateau? Dat is een kilo per week!quote:Op maandag 8 februari 2016 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Voor mij was onder de 110 komen ook een klein plateau.
Heb denk ik 2 maand gedaan van 117 tot 109.3 (wat ik nu weeg)
Toegegeven, daar zat een decembermaand vol vreterijen tussen.
Zou mij er inderdaad niet druk om maken, vorige week stond ik nog +0.2, deze week was het -2.0.
veel mensen meten hun taille helaas op de navel, ik denk dat dát hier mis gaat!quote:Op maandag 8 februari 2016 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is jouw meetlint wel helemaal oké?![]()
Klopt, omdat ik dan zeker weet dat elke meting hetzelfde gemeten is als de vorige keer. Wat is het dan? Je middel?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel mensen meten hun taille helaas op de navel, ik denk dat dát hier mis gaat!
je smalste punt. Meestal ongeveer midden tussen je navel en je borstaanzetquote:Op maandag 8 februari 2016 16:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik dan zeker weet dat elke meting hetzelfde gemeten is als de vorige keer. Wat is het dan? Je middel?
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk appel, want ik heb aardig brede schouders en brede heupen. En al het vet gaat ook rond mijn buik en heupen zitten. Bij vetmeting met zo'n knipding konden ze weinig pakken bij mijn schouders enzo, en ik hoef soms niet heel erg mijn best te doen om mijn bovenste buikspieren te zien, terwijl die daaronder toch lekker bedekt zijn.Misschien is er ook nog verschil in meten? Sommige mensen meten taille bij hun navel, maar het is het smalst mogelijke punt van je middel waar je moet meten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Foto: 2014. Ik was op de foto 69,4kg ongeveer. En het pak maakt veel slanker, dat ook nogMaar je ziet het 'probleem' wel overduidelijk...)
En ik denk dat het ook niet perse hoeft te zijn dat hoe je er 'straks' uitziet bij 68 kg hetzelfde is als hoe je er toen uitzag bij 68kg. Je lichaamscompositie kan best veranderen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
ik zeg ook, meestalquote:Op maandag 8 februari 2016 16:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn smalste punt zit echt wel langer hoor. Net boven mn navel.
Ja,quote:
gut ja, dit is zó waarquote:Op maandag 8 februari 2016 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik denk dat het ook niet perse hoeft te zijn dat hoe je er 'straks' uitziet bij 68 kg hetzelfde is als hoe je er toen uitzag bij 68kg. Je lichaamscompositie kan best veranderen..
Ja ik meet het niet goed, maar hoe ik het nu meet weet ik in ieder geval dat ik het de volgende keer op precies die plek doe.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien is er ook nog verschil in meten? Sommige mensen meten taille bij hun navel, maar het is het smalst mogelijke punt van je middel waar je moet meten?
En ik denk dat het ook niet perse hoeft te zijn dat hoe je er 'straks' uitziet bij 68 kg hetzelfde is als hoe je er toen uitzag bij 68kg. Je lichaamscompositie kan best veranderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nouja 21 of 24 moet toch niet zo'n verschil maken. Toch!?!?!quote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gut ja, dit is zó waar
Ik ben nu net zo zwaar als toen ik mijn man leerde kennen maar ik ben zo veel minder appetijtelijk_!
Een lichaam van 24 versus een lichaam van 34. Dat is echt heel anders
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik meet het niet goed, maar hoe ik het nu meet weet ik in ieder geval dat ik het de volgende keer op precies die plek doe.Dat weet je ook als je het smalste punt neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het smalste punt is altijd het smalste punt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Oh bij mij is het juist beter geworden. Ik heb altijd veel aan sport gedaan, maar ik heb het idee dat er echt 10 jaar trainen voor nodig zijn geweest om de spierontwikkeling te krijgen die ik nu heb. Ik vind (hardlopende) vrouwen van rond de 30 vaak ook mooier gespierd dan de jonkies..quote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gut ja, dit is zó waar
Ik ben nu net zo zwaar als toen ik mijn man leerde kennen maar ik ben zo veel minder appetijtelijk_!
Een lichaam van 24 versus een lichaam van 34. Dat is echt heel anders
*Boks*quote:Op maandag 8 februari 2016 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was ranzig vet en vadsig op m'n 20e, 10 jaar later een stuk beter
Maar dat smalste punt, waar zit dat dan. Dat zit bij mij dan echt op de BH rand, want alles daar beneden is dikker/breder (give it a name).quote:Op maandag 8 februari 2016 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat weet je ook als je het smalste punt neemtHet smalste punt is altijd het smalste punt.
Ja oke het smalste punt tussen de onderkant van je ribben en de bovenkant van je bekken dusquote:Op maandag 8 februari 2016 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat smalste punt, waar zit dat dan. Dat zit bij mij dan echt op de BH rand, want alles daar beneden is dikker/breder (give it a name).
Ja daar is het bij mij behoorlijk rechtquote:Op maandag 8 februari 2016 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke het smalste punt tussen de onderkant van je ribben en de bovenkant van je bekken dusBij mij is het iig vrij duidelijk.. maar kan me voorstellen dat het lastiger is als je een wat rechter figuur hebt..
Topquote:Op maandag 8 februari 2016 16:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daar is het bij mij behoorlijk recht![]()
Maar goed, ik meet dus mijn probleemgebied en daar is 5cm van af dus ik ben tevreden.
quote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik meet het niet goed, maar hoe ik het nu meet weet ik in ieder geval dat ik het de volgende keer op precies die plek doe.Kappa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Bijna: inter ipv intraquote:
Afaik kun je kappa inter en intra vaststellen.quote:
Lekker op je smartphone in de sportschool, en dan beweren dat je hard traintquote:
was tussen de lessen inquote:Op maandag 8 februari 2016 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker op je smartphone in de sportschool, en dan beweren dat je hard traint
#nopainnogain.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:38 schreef MutedFaith het volgende:
Als je t niet hebt geinstagrammed heb je niet getraind!
Ja wel heel vreemd, maar er was ook geen logische reden waarom ik 2kg zwaarder geworden was dus het moest er wel weer een keer afgaan, maar gek dat het zo lang duurde.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat is fijn lt! Zomaar twee kilo ook ineens
Hier volgens verwachting iets zwaarder dan gisteren. Maar nog steeds een mooie 71 rond
Wel grappig, bij jouw lijstjes denk ik heel vaak: ik zou lunch en ontbijt omdraaienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn strakke lies is een stuk minder strak vandaag #vindikleuk
Lijst:
O: bagel geitenkaas met serranoham
L: Mobloats
T: wat noten, gekookt ei
S: ?
D: fish pie met zoete aardappel topping
Ik draai het ook zo eens in de zoveel tijd om! Mobloats is ook eigenlijk ontbijt, maar soms dan moet ik met mijn vaak voor tijden vaste O en L even omdraaien voor de afwisseling!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel grappig, bij jouw lijstjes denk ik heel vaak: ik zou lunch en ontbijt omdraaienIk houd echt heel erg van zoet ontbijt en hartige lunch en niet andersom
Wacht, je was wel gaan sporten en je hebt verder niets gegeten? Of wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:20 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben deze week thuis, vakantie. Die ik had gevraagd omdat het eigenlijk even iets te veel was allemaal. Dus ik zit een beetje in de 'alles is kut, mijn hoofd is vol, met huis is stom en alles moet weg en ik wil nergens heen' bui. Het fijne is dat ik thuis veel minder eet dan wanneer ik iets moet doen dus voor mijn gewicht is het wel goed. Tenminste tijd om zelf een salade te maken of zo. Geen verleidelijke hapjes tegenkomen. Gisteren dik 800 kcal meer uit dan in. Eergisteren zelfs bijna 1600, want toen was ik wel gaan sporten 's ochtends, maar verder niks. Was mooie compensatie voor mijn vreetfestijn na de borrel van vrijdag. Maar ik moet wel proberen mijn slaapritme en eetpatroon op de rails te houden deze week, en niet te onregelmatig te gaan leven.
Vanochtend stond ik weer op 81.1, na de 82 van mijn slechte gedrag van dit weekend, prima dus.
haha sorry!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Op die noot trouwens maar even bij deze de oats en de bagel omgedraaid.
Eigenlijk hetzelfde lijstje als gisteren, minus de crossfit. ( en Frontsquats waren beter dan ooitquote:Vandaag:
D: Pastagroenten
B: Wandeling?
Kreeg je er in je eerstejaar niet ingestampt dat correlatie nog niet hetzelfde is als causatie? Ik zou het gewoon nog een keer proberen, want ik dacht ook een heftige allergische reactie te krjjgen door garnalen, maar dat bleek ook anders te zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:48 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben, Dank zij een beetje ziek zijn terug op mn nivo van voordat mn lief thuis kwam..
Dat maar eens vol zien te houden.
Verder heb ik geen zin om te werkenbeetje ziek en beetje winterdepressie vrees ik..
Afgelopen weekend havermout geprobeerd.. en volgens mij kan ik er niet echt tegen... heb twee dagen met een soort van klotsende buik gelopen.. ondanks dat ik het super lekker vond!
Dus.. oats maar van het menu af...
Lijstje:
O: 2 bth met old Amsterdam
L: soep met halve naan
D: feta/garnalen salade
Als t wsl een bwl en 30 g Tony
Dat is meer dan 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kreeg je er in je eerstejaar niet ingestampt dat correlatie nog niet hetzelfde is als causatie? Ik zou het gewoon nog een keer proberen, want ik dacht ook een heftige allergische reactie te krjjgen door garnalen, maar dat bleek ook anders te zijn
#viesdikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn avond T vervalt, want ik had net appelvlaai.
Appelvlaai? Met kruimels? Jum...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:50 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn avond T vervalt, want ik had net appelvlaai.
Nee, verder niks gedaan bedoel ik. Wel gegeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht, je was wel gaan sporten en je hebt verder niets gegeten? Of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef Rauw. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gewoon zin om te eten omdat je gewoon zin aan iets eten hebt?
Het lijkt wel of iedere offday of tegenvaller in dit topic gelinkt word aan hormonen of vocht.
Ik weet verder niet, maar zijn dat niet gewoon troostende woordjes tov jezelf?
Is het op sommige momenten niet beter om wat harder te zijn?Mee eens hoor. Ik heb sowieso nooit het idee dat iets 'door hormonen' komt, ook niet als dat het misschien wel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hebben jullie ook wel eens gewoon zin om te eten omdat je gewoon zin aan iets eten hebt?
Het lijkt wel of iedere offday of tegenvaller in dit topic gelinkt word aan hormonen of vocht.
Is het op sommige momenten niet beter om wat harder te zijn?Vind je? Dat beeld had ik nou helemaal niet. Volgens mij gaan meeste posts over lekker eten gewoon over een weekend weg, avondje uit, verjaardag of zin in een borrel. Maar ik heb het niet geteld of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Appel is fruit. Daar kun je niet dik van worden.quote:
Ik heb vandaag dat grijze tuniekje aan dat ik ooit van jou overnam en ik dacht vanmorgen zelf in de spiegel ook al 'nou... dat ziet er op zich prima uit', vraagt er net een collega of ik afgevallen ben. Nou eh... 1 kilo, dus dat kan je niet echt zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Appelvlaai? Met kruimels? Jum...
Ik heb een prima eetdag en had gisteren een prima eetdag en heb veel te weinig geslapen... Nu dus de hele tijd koud, maar krijg er gelukkig geen honger van.
Vroeger had ik dat wel, die reflex: koud = eten. Nu is het: koud = een rondje lopen en een trui aantrekken.
Zonder kruimels, met riempjes. Maar nog steeds jum!quote:
Riempjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:38 schreef MutedFaith het volgende:
Zonder kruimels, met riempjes. Maar nog steeds jum!
Is het op sommige momenten niet beter om wat harder te zijn?Ik weet niet wat beter is. Zal wel per persoon verschillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schommelingen in m'n gewicht van een paar ons (of hele kilo's na een avond uiteten oid) wijt ik echt wel aan vocht of maag/darminhoud. Maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee ook een vreetbui voor mezelf ga lopen goedpraten ofzo. Als ik een zak minimarsjes naar binnen duw (wat ik trouwens al lang niet meer gedaan heb) omdat ik geen zelfbeheersing heb en die dingen naast me liggen dan ligt dat aan mezelf. En niet aan de zak marsjes. Maar van 1 keer een zak marsjes meteen anderhalve kilo extra op de weegschaal is echt niet alleen maar nieuw vet.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Het valt gewoon behoorlijk op voor iemand die totaal niet met hormonen of vocht (op voldoende drinken na) bezig is dat er veel over hormonen en vocht gesproken word.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Vind je? Dat beeld had ik nou helemaal niet. Volgens mij gaan meeste posts over lekker eten gewoon over een weekend weg, avondje uit, verjaardag of zin in een borrel. Maar ik heb het niet geteld of zo.
+1quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Bij mij is tegenslag = ik ben zielig = ik mag ongezond eten.Dat kan ook iets kleins zijn hoor
Precies zoals ik het zie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Dagelijkse schommelingen: vocht ed (en ja dat kan beide kanten op)
Trendlijn over week/maand gezien: daadwerkelijk aankomen of afvallen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
En als ik snel "afval" weet ik ook altijd wel dat ik daarna weer een paar ons "aankom". Maar de oorzaak van die schommelingen is écht meestal hormonaal, en anders zout.
Dat zou wel persoonlijk zijn, maar voor mij is dat net even dat beetje extra wat mij weer goed op de rails krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou wel echt snel gek worden als ik maar 1 keer per week woog hoor. Mijn gewichtsverlies houdt zich namelijk compleet niet aan logica, waar dat dan ook aan ligt.
Als je dan 2 keer achter elkaar een afwijking naar boven hebt op weegdag, is mijn motivatie compleet weg.
Nou, als ik dagelijks weeg kan ik veel eerder ingrijpen als ik zie dat ik alleen maar omhoog schommel. Na een week is het soms al veel lastiger om het regime weer aan te scherpen vind ik. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zie.
En daarom ook waarom ik dagelijks wegen in twijfel trek als effectief middel tot afvallen, gezien je dan toch snel de vocht en hormonenkaart kan trekken als het niet aanstaat wat de weegschaal aangeeft.
Nee, ik moet inderdaad echt resultaat zien. Dat accelereert alles dan juist weer, waardoor alles nog netter en gemotiveerder wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zou wel persoonlijk zijn, maar voor mij is dat net even dat beetje extra wat mij weer goed op de rails krijgt.
en datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef MutedFaith het volgende:
Als ik niet elke dag weeg ben ik bang dat ik 't helemaal vergeet. Daarbij is mijn excelsheet ingesteld op elke dag input, anders wordt de grafiek lelijk.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef MutedFaith het volgende:
Als ik niet elke dag weeg ben ik bang dat ik 't helemaal vergeet. Daarbij is mijn excelsheet ingesteld op elke dag input, anders wordt de grafiek lelijk.
quote:
gehehe houden zoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]het stipje staat ook heel eenzaam zo boven de trendlijn te zweven. Als een gek sterretje.
Nou ja, als je in een beetje aardig tempo de weegschaal op- en afstapt is het best een effectief middel. ;-)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:56 schreef Rauw. het volgende:
Precies zoals ik het zie.
En daarom ook waarom ik dagelijks wegen in twijfel trek als effectief middel tot afvallen, gezien je dan toch snel de vocht en hormonenkaart kan trekken als het niet aanstaat wat de weegschaal aangeeft.
Je weet dat het pas een workout is als ie op Facebook staat he? :-pquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Goed, sportschoolik moet thuis zeggen dat ik ga, want ik heb geen smartphone bij me in de sportschool
![]()
Wauw dat klinkt wel of het de caloos waard isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:19 schreef Barreltje het volgende:
Ik weeg ook minofmeer iedere dag.. en dat voer ik dan ook min of meer iedere dag in
Als ik het iedere week zou doen ,zou ik vergeten welke dag het moest![]()
Vandaag steak and guiness pie aan het maken voor morgen![]()
Goed om te weten ook dat het (inclusief bladerdeeg en cheddar) een whopping 700 kcal is..
Heb ik morgen nog 1100 kcal te spenderen.
Nu omkleden om te gaan hardlopen met de leen-hont
Waitwhat. Daar wil ik wel een recept van dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:19 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag steak and guiness pie aan het maken voor morgen![]()
Goed om te weten ook dat het (inclusief bladerdeeg en cheddar) een whopping 700 kcal is..
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:20 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je weet dat het pas een workout is als ie op Facebook staat he? :-p
Dat is niet bijster veel nee! Doe mij dat recept ook maarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:23 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Waitwhat. Daar wil ik wel een recept van dan!
huh?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is niet bijster veel nee! Doe mij dat recept ook maar
jup, het kan zo simpel zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat, once again, de conclusie is dat succes hem zit in het vinden van de manier die bij jou past en voor jou werkt.
Foto? ik heb geen idee welke tuniek je bedoelt... die met die strik? Die er ook in paars was? Of iets heel anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dat grijze tuniekje aan dat ik ooit van jou overnam en ik dacht vanmorgen zelf in de spiegel ook al 'nou... dat ziet er op zich prima uit', vraagt er net een collega of ik afgevallen ben. Nou eh... 1 kilo, dus dat kan je niet echt zien.![]()
Kleed mooi af dus.![]()
Neuh, ik kan alles met bladerdeeg wel prima missenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En ben ik dan de enige die niet heel enthousiast wordt van nat vlees met bladerdeeg?![]()
Oh nee, dat heb ik juist niet. Appelbootjes bij het ontbijt, kersenflappen, kip in bladerdeeg, jum...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh, ik kan alles met bladerdeeg wel prima missenin hartige taart of zo kan het nog wel lekker zijn maar quichedeeg is beter. En appelflappen ofzo helemaal meh
Nee hoor, niks verkeerd. Ik hou gewoon van steak & guinness, maar ging er vanuit dat dat hondermiljoenmiljard calorieën ging zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh?
doe ik het dan verkeerd??
http://www.jamieoliver.co(...)#5Zqg9k6wpAm2fSzm.97
volgens Jamie is het 544 calorien.. ik kom op mijn afgewogen hoeveelheid van 700 kcal..(p.p. he?? )
ik had 800 gram vleesch en doe het in een pan op het vuur. deel alles door 4 in verschillende bakjes en ieder bakje krijgt 1 bladerdaagvelletje..
Nee, het is meer een lange trui, laag uitgesneden ronde hals.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Foto? ik heb geen idee welke tuniek je bedoelt... die met die strik? Die er ook in paars was? Of iets heel anders?
Dat valt best mee toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh?
volgens Jamie is het 544 calorien.. ik kom op mijn afgewogen hoeveelheid van 700 kcal..(p.p. he?? )
ik had 800 gram vleesch en doe het in een pan op het vuur. deel alles door 4 in verschillende bakjes en ieder bakje krijgt 1 bladerdaagvelletje..
Aaaah, die met die pof. Die zit zo lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het is meer een lange trui, laag uitgesneden ronde hals.
Wacht even. Foto lukt niet. Grijs, lange trui, lage ronde hals, lange mouwen met pof aan de onderkant zeg maar.
Jamie!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh?
Ah joh, ik eet zoete aardappel frietjes... nogal het tegenovergestelde van pie. Maar eerst nog even drie kwartier werken, naar huis treinen, boodschappen doen en koken. Dan eten en voor het eerst in mijn leven een bananenbrood bakken. Druk avondje zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
maak ik toch de verkeerde pie vanavond
Pie-meet? naast de gebakmeet uit K&W een prima planquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik geef ruiterlijk toe dat ik nog nooit zo'n Engelse pie heb gegeten.
Maar het ziet er wel uit als iets dat ik nog es wil proberen!
boerenkool is zo lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |