Jawel, maar dat was de beker toch? Of ben ik nu in de war.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze hebben van de week gewonnen, dus die streak blijft wel beperkt tot de ere
Ja, daarom blijft de streak beperkt tot de ere.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was de beker toch? Of ben ik nu in de war.
Oh sorry, ik las je eerste comment verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, daarom blijft de streak beperkt tot de ere.
Prima spelerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
LitmanenAFCA, Pedroso en ratjetoe vinden dit een incident.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als PSV'er houd ik maar gewoon mijn mond dicht over gemiste penalty's.
Niet 1 gemiste PSV strafschop was zo dramatisch als deze.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als PSV'er houd ik maar gewoon mijn mond dicht over gemiste penalty's.
ik hoop dat dit vrouwenbenen zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig heeft ie mooie schoenen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Dat ie daarbij Cilissen dan maar doormidden mag trappen.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in Chinaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig heeft ie mooie schoenen
[ afbeelding ]
Eigen doelpunt Gudelj zou leuk zijn.quote:
Me baas.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in China
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in China
Ajax is niet PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef GGMM het volgende:
Penalty Ajax onthouden.
Niet dat die er in zou gaan, maar toch.
Niet dit gezeik.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef Zorro het volgende:
Die commentator lijkt me niet geheel objectief.
savagequote:Op zondag 7 februari 2016 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax probeert zelf het spel te maken.
Huilen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef Zorro het volgende:
Die commentator lijkt me niet geheel objectief.
Het LEEK niet eens op een strafschopquote:
Dan gaan we verlengenquote:
En dan strafschoppen. Dat wint Feyenoord. ajax mist alles, en Cillessen keept.quote:
"probeert" inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax probeert zelf het spel te maken.
Goed bezig René.quote:
Dacht dat ie Frank outcoached had?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-2 gaat niet meer vallen. Tactisch gefaal van Gio.
Tuurlijk gaat die niet meer vallen. In de eerste helft had Feyenoord het verschil moeten maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-2 gaat niet meer vallen. Tactisch gefaal van Gio.
je draait bijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Kopsterk. Ik heb nergens gezegd dat ik Klaassen in zijn geheel een stomme/vervelende voetballer vind, alleen wordt hij in dit systeem misbruikt wat mij betreft.
Zal je zien dat Cillessen alles houdt en dan de wedstrijd wordt afgelast ivm. spreekkoren!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan strafschoppen. Dat wint Feyenoord. ajax mist alles, en Cillessen keept.
Hahahaha ja dat zou wat zijn joh!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je zien dat Cillessen alles houdt en dan de wedstrijd wordt afgelast ivm. spreekkoren!
Het zit diep he?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door de incidenten die deze wedstrijd overschaduwen.
Jouw buik overschaduwt je voeten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kramer en Bilal zijn ernstige incidenten inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als halfspeler vind ik hem prima. Ik ben gewoon geen fan van de punt naar voren. Dan verlies je wat mij betreft al snel de samenwerking tussen de achterste zes en de voorste vier.quote:
Hebben die ''ajax supporters'' afgekeken van ADOquote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een grapje is leuk maar Cillessen die alles houdt, dat gaat te ver.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je zien dat Cillessen alles houdt en dan de wedstrijd wordt afgelast ivm. spreekkoren!
Hou nou eens op man. Is niks ernstigs aan de handquote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij De Graafschap?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:07 schreef Raptor1985 het volgende:
Van der Hoorn.........Misschien de opvolger van Botteghin?
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is van beide kanten nu echt slecht.
Alle kans dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord gaat alleen nog door een blunder scoren.
kopgoal van Kramer zou kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord gaat alleen nog door een blunder scoren.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eigenlijk kan Kuyt er echt geen reet meer van.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat zien wij vandaag allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hij heeft wel zo'n typische Feyenoord kop.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zeer waardevol geweest voor de winterstop. (belachelijk hoog rendement) Maar dit slaat nergens op, beetje hollen en draven.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n typische Feyenoord kop.
En laat dat hollen nou net niet meer zo goed gaan...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeer waardevol geweest voor de winterstop. (belachelijk hoog rendement) Maar dit slaat nergens op, beetje hollen en draven.
En hoeveel goals daarvan waren penalty's?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeer waardevol geweest voor de winterstop. (belachelijk hoog rendement) Maar dit slaat nergens op, beetje hollen en draven.
Paar pingels en wat intikkertjes gescoordquote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
5 van de 16. Dus nog steeds 11 veldgoals.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoeveel goals daarvan waren penalty's?
Ja want penalty's zijn zo makkelijk, dat zagen we vandaag weer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoeveel goals daarvan waren penalty's?
Gudelj is een wanvoetballerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja want penalty's zijn zo makkelijk, dat zagen we vandaag weer.
Misschien zo 5dequote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef GGMM het volgende:
Wacht, Feyenoord staat inmiddels 4e?
Hahahahahahahahaha
Dat kan gebeuren na 6 nederlagenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef GGMM het volgende:
Wacht, Feyenoord staat inmiddels 4e?
Hahahahahahahahaha
Alleen vandaag idd.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karsdorp is vandaag heel slecht.
El Ghazi ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karsdorp is vandaag heel slecht.
Niet overdrijven, de 2-1 was een klassiek Vermeertje. Lekker de bal nastaren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer is de ajacied van de wedstrijd
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet overdrijven, de 2-1 was een klassiek Vermeertje. Lekker de bal nastaren.
Nee. Heitinga.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer is de ajacied van de wedstrijd
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elia heeft weer backs gesloopt vandaag
Onjuiste beweringquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Bronson_ het volgende:
Blom houdt zijn kaarten op zak voor Feyenoord.
KNKBquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Bronson_ het volgende:
Blom houdt zijn kaarten op zak voor Feyenoord.
Niksquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat studio neus vanavond te melden heeft over deze wedstrijd vol incidenten
Ze zullen het aan de grote klok hangen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat studio neus vanavond te melden heeft over deze wedstrijd vol incidenten
Veltmanquote:
Met 'Mensen' bedoel je Feyenoorders neem ik aan?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen riepen dat Elia beter is dan Lestienne
Ja ik reken ze even mee als mens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'Mensen' bedoel je Feyenoorders neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |