Jawel, maar dat was de beker toch? Of ben ik nu in de war.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze hebben van de week gewonnen, dus die streak blijft wel beperkt tot de ere
Ja, daarom blijft de streak beperkt tot de ere.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was de beker toch? Of ben ik nu in de war.
Oh sorry, ik las je eerste comment verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, daarom blijft de streak beperkt tot de ere.
Prima spelerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
LitmanenAFCA, Pedroso en ratjetoe vinden dit een incident.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als PSV'er houd ik maar gewoon mijn mond dicht over gemiste penalty's.
Niet 1 gemiste PSV strafschop was zo dramatisch als deze.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als PSV'er houd ik maar gewoon mijn mond dicht over gemiste penalty's.
ik hoop dat dit vrouwenbenen zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig heeft ie mooie schoenen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Dat ie daarbij Cilissen dan maar doormidden mag trappen.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in Chinaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig heeft ie mooie schoenen
[ afbeelding ]
Eigen doelpunt Gudelj zou leuk zijn.quote:
Me baas.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in China
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Me baas heeft die van de week gekocht in China
Ajax is niet PSV.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef GGMM het volgende:
Penalty Ajax onthouden.
Niet dat die er in zou gaan, maar toch.
Niet dit gezeik.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef Zorro het volgende:
Die commentator lijkt me niet geheel objectief.
savagequote:Op zondag 7 februari 2016 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax probeert zelf het spel te maken.
Huilen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef Zorro het volgende:
Die commentator lijkt me niet geheel objectief.
Het LEEK niet eens op een strafschopquote:
Dan gaan we verlengenquote:
En dan strafschoppen. Dat wint Feyenoord. ajax mist alles, en Cillessen keept.quote:
"probeert" inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax probeert zelf het spel te maken.
Goed bezig René.quote:
Dacht dat ie Frank outcoached had?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-2 gaat niet meer vallen. Tactisch gefaal van Gio.
Tuurlijk gaat die niet meer vallen. In de eerste helft had Feyenoord het verschil moeten maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-2 gaat niet meer vallen. Tactisch gefaal van Gio.
je draait bijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Kopsterk. Ik heb nergens gezegd dat ik Klaassen in zijn geheel een stomme/vervelende voetballer vind, alleen wordt hij in dit systeem misbruikt wat mij betreft.
Zal je zien dat Cillessen alles houdt en dan de wedstrijd wordt afgelast ivm. spreekkoren!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan strafschoppen. Dat wint Feyenoord. ajax mist alles, en Cillessen keept.
Hahahaha ja dat zou wat zijn joh!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je zien dat Cillessen alles houdt en dan de wedstrijd wordt afgelast ivm. spreekkoren!
Het zit diep he?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door de incidenten die deze wedstrijd overschaduwen.
Jouw buik overschaduwt je voeten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door de incidenten die deze wedstrijd overschaduwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |