abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159985221
yessss, ik ben ongesteld! eindelijk een startpunt.

stond vanochtend te juichen in de badkamer. zo gek!
pi_159986549
Bloed is in dit geval goed *O* door naar de volgende ronde Evil!
pi_159987474
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het bij jou dan voor je zwanger werd? Ik dacht ook dat ik nergens op zou letten en het gewoon zou laten gebeuren, maar dat lukte toch niet toen het waar langer duurde met mijn onregelmatige cyclus, helaas.
Zoals moppert het omschrijft zo hebben wij het ook gedaan bij nummer 1. In 2009 gestopt met de pil maar nog niet met de intentie om zwanger te worden. Ook erg lange en onregelmatige cyclussen. Een jaar condooms gebruikt en na een jaar werd mijn cyclus wat korter en regelmatiger en zijn we op de gok gaan sexen. In 2013 waren we zwanger. Net de maand voordat we zwanger werden erover gehad dat we het niet erg zouden vinden als het nu zou gebeuren
Deze keer hebben we echt gericht gesext met ovulatietesten enz.

Ik word gek van de vraag of we nu dan een meisje willen want we hebben al een zoon.
Maar het maakte me echt niks uit en nu ik weet dat het weer een jongen is ben ik mega trots op mijn jongens gezin *;
pi_159988759
Ik vind dat gepland of ongepland niet zo ingewikkeld hoor. Een geplande zwangerschap betekent volgens mij dat je samen met je partner bewust hebt uitgesproken dat je graag een kind wilt krijgen en dat je daar vervolgens ook naar gehandeld hebt (dat wil zeggen: onbeschermde seks op de dagen dat je vruchtbaar bent, of vruchtbaar kunt zijn).

De mate waarin je dat dan precies plant (dus wel of niet met ovulatie testen e.d.), dat kan verschillen.

De vorige keer was ik ongepland zwanger. Tja, dat is dus echt iets heel anders dan nu, onvergelijkbaar ook wat beleving betreft, (het is echt een heel andere ervaring als je zes weken zwanger bent en daar ineens achter komt als volkomen verrassing) terwijl ik nu ook niet zover ben (nog?) dat ik ovulatie testen gebruikt. Maar het is nu wel een bewuste keuze met een bewuste handeling, zullen we maar zeggen. :P . Dat was vorige keer absoluut niet zo. Toen had ik wel een kinderwens, maar dat had op dat moment nog geen bewuste consequentie gehad.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159988837
De vraag over gepland of niet vind ik niet zo schokkend eigenlijk. Lijkt me een vrij standaard vraag... Je wilt toch weten of het safe is om blij te reageren of niet...

Voorkeur voor geslacht, ik heb het ook niet echt. Een minimensje van mijn man en mij samen lijkt me geweldig, ongeacht of het een jongen of meisje wordt. Een baby an sich zou al zo mooi zijn!

Helaas is mijn man mogelijk drager van het borstkanker gen, dus in dat opzicht zou een zoontje wel veiliger zijn, maarja, die kan het gen ook weer erven en doorgeven aan zijn toekomstige dochter...
Warempel, een drempel.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:07:52 #246
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159989324
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het bij jou dan voor je zwanger werd? Ik dacht ook dat ik nergens op zou letten en het gewoon zou laten gebeuren, maar dat lukte toch niet toen het waar langer duurde met mijn onregelmatige cyclus, helaas.
Uhh niet zwanger de laatste keer, en daarvoor duurde het een aantal maanden.
Maar dat zou voor mij niet uitmaken. Ik snap dat andere het wel op die manier doen maar het past niet bij wie ik ben. Daarom ook toen het er naar uit zag dat we de medische molen in moesten besloten dat niet te doen. En misschien was het anders geweest als ik nog kindloos was geweest maar ik denk het eigenlijk niet..

Ik zou niet om kunnen gaan met het machteloze gevoel en het wachten en het medische idee er bij. Ik ben dan ook heel blij dat dit uiteindelijk niet nodig was en de peuter nu vrolijk rond rent.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:10:42 #247
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159989388
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:42 schreef Ronderotonde het volgende:
De vraag over gepland of niet vind ik niet zo schokkend eigenlijk. Lijkt me een vrij standaard vraag... Je wilt toch weten of het safe is om blij te reageren of niet...

Echt? Maar je kan met een ongeplande zwangerschap ook blijer zijn dan met een geplande.
Dat is toch heel iets anders dan ongewenst.. Ik vind het echt een hele nare vraag. Een felicitatie lijkt mij altijd op zijn plaats niet na een stomme vraag pas.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:16:16 #248
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159989478
Snap het ook niet, je hebt gepland en je hebt ongepland. Gepland is m.i. wanneer je batst zonder anticonceptie te gebruiken. Ongepland is een oepsie door falende anticonceptie. Een tussenweg is er toch niet?
pi_159989524
Er is natuurlijk wel een verschil tussen ongepland-gewenst en ongepland-ongewenst... maar ik zou zulke dingen nooit vragen. Zijn mijn zaken niet.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:26:19 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159989699
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen ongepland-gewenst en ongepland-ongewenst... maar ik zou zulke dingen nooit vragen. Zijn mijn zaken niet.
Helemaal mee eens.
KuikenGuppy
pi_159989725
Je ziet toch meestal wel aan iemand of die blij is of niet? Toen ik aan mensen vertelde dat ik zwanger was, spatte de blijdschap er volgens mij vanaf. Niemand die zich af hoefde te vragen of het wel gewenst was.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:29:34 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159989792
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef Franny_G het volgende:
Je ziet toch meestal wel aan iemand of die blij is of niet? Toen ik aan mensen vertelde dat ik zwanger was, spatte de blijdschap er volgens mij vanaf. Niemand die zich af hoefde te vragen of het wel gewenst was.
Daarom. En anders kan je met een "Hee, wat een verrassing!" de reactie wel peilen, toch?
KuikenGuppy
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:43:06 #253
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_159990064
Nou, die vlieger van 'als iemand superblij is, hoeft men zich niet af te vragen of het gepland is' ging hier helaas echt niet op hoor. Gedroomd, gewenst, gepland, alles netjes op orde, maar 22 en uitgesproken ambitieus. Man, hoe vaak ik niet de 'Nee, echt? :o Was dat de bedoeling dan?' heb gekregen! Zelfs ondanks dat ik je typical liefdevolle stuiterbal was die het het liefst van de daken zou schreeuwen met hartjes en lintjes.

Ik vind het een ongepaste vraag en bovendien is ie volledig irrelevant; op het moment dat iemand het jou vertelt is de keuze namelijk al gemaakt en zélfs als het dan een gevalletje oeps was is er sprake van berusting en hopelijk veel liefde O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_159990375
Ik ben het de laatste tijd beu dat de vraag komt, en wanneer beginnen jullie aan kinderen. Zeker nu er iemand uit vriendengroep zwanger is...
Ik hou het er dan maar op dag zwanger worden niet bij iedereen vanzelf sprekend is.
Ben blij als ik volgende week eindelijk hulp krijg om mijn angsten te overwinnen dat is nu belangrijker. Want om kinderen te maken moet je 1 ding sowieso doen...en dat is het probleem :'(
pi_159990436
Tja en als het al ongewenst is krijg je al genoeg vervelende dingen op je af. Dan mag er best eens iemand zijn die wel gefeliciteerd heeft.
pi_159991773
Nouja 1 troost, ik heb nog nooit zwangere mensen echt van dichtbij meegemaakt, ben zelfs nog nooit van mijn leven op kraambezoek geweest, dus de kans dat ik zelf mensen beledig in mijn omgeving is vreselijk klein :P
Warempel, een drempel.
pi_159992323
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:Y

Hier een tweeling in de eerste categorie. En ik was -okey, na de een lichte schok- echt wel heel erg blij hoor.

Maar ik heb bij M ook de vraag gehad of het wel gepland was. Want ja, ik was toch al begin 30 dus als ik kinderen had gewild dan had ik ze 10 jaar geleden al wel gekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159992514
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Maar ik heb bij M ook de vraag gehad of het wel gepland was. Want ja, ik was toch al begin 30 dus als ik kinderen had gewild dan had ik ze 10 jaar geleden al wel gekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekum had ik altijd het idee dat je inderdaad wel voor je 30ste klaar moest zijn met je gezin bij elkaar baren, want ohjee, die eieren worden echt veel slechter na 30. Maar ja, ben nu 33, en begin net aan de eerste. Wat de tijd al niet kan doen. 8)7

En heel veel lezen er over, en veel rondkijken in je omgeving wat er nou werkelijk gebeurt. Het begon me gewoon steeds meer op te vallen dat er vrouwen toch ook op 'latere' leeftijd gewoon nog zwanger worden, wat voor mij ook een reden was om het toch nog te gaan proberen. En dan kom je op Fok! terecht en zie ik dat het helemaal niet abnormaal is dat ik nu pas begonnen ben.

Dus denk nu achteraf, waarom dacht ik er zo stom over? Misschien is dat toch nog een wat ouderwetse calvinistische gedachte ofzo, die toch wel verweven zit in onze samenleving? geen idee, heb in ieder geval mijn mening drastisch gewijzigd!
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:51:27 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_159992865
Anno 2016 is 30+ écht niet stokoud om moeder te worden. Ik moet er nog wel es om gniffelen als ik zulke gedachtengangen lees op FOK ;) het is maar héél zelden dat leeftijd een allesbelemmerend issue vormt als je 30-nogwat bent. Dat was het honderd jaar geleden misschien wel meer, maar toen werden we gemiddeld ook veel minder oud.

Ik denk dat het goed is om een kind te krijgen als je je er zelf echt aan wil committeren. Niet omdat je denkt dat je eierstokken binnen zes maanden gaan bederven.
disclaimer
pi_159993133
30+ is tegenwoordig niet zo vreemd toch?

Ff tussendoor;

Ik kwam dit tegen en moet ff aan Majo (en ik geloof nog een paar) hier denken..

http://m.telegraaf.nl/gez(...)tent=whatsapp-mobile
S. 2014
J. 2016
pi_159993154
Ik dacht juist altijd dat je begin 30 moest zijn om ermee te beginnen. Eerst jaren samenwonen, dan trouwen, dan kinderen.
pi_159994797
Haha, en ik kreeg destijds de opmerking toen ik met 27 jaar ging trouwen: "Goh. nu al?"

Kortom, het is toch nooit goed. Gewoon doen wat bij je past en de rest ziet maar ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Theeleuter op 17-02-2016 17:11:24 (Lol, er stond 17 jaar...) ]
pi_159995126
edit, foutje
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_159997045
Gridjuh wat een vervelende vraag dan he.
Hopelijk gaat het vanaf volgende week snel beter :*
pi_159999458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:36 schreef Evilaurian het volgende:

Dus denk nu achteraf, waarom dacht ik er zo stom over? Misschien is dat toch nog een wat ouderwetse calvinistische gedachte ofzo, die toch wel verweven zit in onze samenleving? geen idee, heb in ieder geval mijn mening drastisch gewijzigd!
Ik kom uit een gereformeerd/calvinistisch/conservatief milieu maar daar komt op latere leeftijd kinderen krijgen juist vaak voor. Het valt ook in die kringen niet altijd mee al vroeg de juiste partner te vinden bijvoorbeeld. Zo is mijn gereformeerde broer pas op z'n 38e getrouwd, met een vrouw van 30. Zij hebben in tien jaar tijd wel nog effe vijf kinderen op de wereld gezet. :o . En mijn eigen ouders trouwden ook 'pas' rond hun 28ste en hebben toen ook nog vijf kinderen gekregen. Het is natuurlijk wel zo dat als je jonger kunt beginnen ze dat alleen maar zullen toejuichen. Ik denk dat die ideeën die leven over op een bepaalde leeftijd alles 'op orde hebben', inclusief een gezin, heel erg voortkomen uit een bepaald burgerlijk ideaalplaatje, op basis waarvan heel veel mensen hun leven inrichten.
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 20:53:19 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160001581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:55 schreef gridjuh het volgende:
Ik ben het de laatste tijd beu dat de vraag komt, en wanneer beginnen jullie aan kinderen. Zeker nu er iemand uit vriendengroep zwanger is...
Ik hou het er dan maar op dag zwanger worden niet bij iedereen vanzelf sprekend is.
Ben blij als ik volgende week eindelijk hulp krijg om mijn angsten te overwinnen dat is nu belangrijker. Want om kinderen te maken moet je 1 ding sowieso doen...en dat is het probleem :'(
Dat klinkt behoorlijk vervelend, ga je ervoor in therapie? Hopelijk krijg je snel de juiste hulp :*

quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
30+ is tegenwoordig niet zo vreemd toch?

Ff tussendoor;

Ik kwam dit tegen en moet ff aan Majo (en ik geloof nog een paar) hier denken..

http://m.telegraaf.nl/gez(...)tent=whatsapp-mobile
Wel fijn de erkenning :* het blijkt toch een behoorlijk onbegrepen iets te zijn. Gisteren las ik een artikel over dat vrouwen in China en Japan menstruatieverlof krijgen als ze een verklaring van de dokter hebben. De reacties op dat artikel waren niet mild :X "aanstelleritus" werd het door velen genoemd. Ik snap dat het lastig voor te stellen is als je er zelf geen last van hebt maar is het nou echt zo moeilijk om er begrip voor te hebben? Dit soort artikelen helpen wel, bedankt voor het delen :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_160005013
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat klinkt behoorlijk vervelend, ga je ervoor in therapie? Hopelijk krijg je snel de juiste hulp :*

[..]

Wel fijn de erkenning :* het blijkt toch een behoorlijk onbegrepen iets te zijn. Gisteren las ik een artikel over dat vrouwen in China en Japan menstruatieverlof krijgen als ze een verklaring van de dokter hebben. De reacties op dat artikel waren niet mild :X "aanstelleritus" werd het door velen genoemd. Ik snap dat het lastig voor te stellen is als je er zelf geen last van hebt maar is het nou echt zo moeilijk om er begrip voor te hebben? Dit soort artikelen helpen wel, bedankt voor het delen :*
Gridjuh ik lees iets over angsten overwinnen. Weet verder inhoudelijk niet hoe het zit. Maar ik heb zelf vanaf mijn 14e een paniekstoornis en inmiddels zwanger van nr. 3. Ik weet niet of ik het goed aanvoel maar misschien hebben we wat betreft angst raakvlakken. Als je er behoefte aan hebt staat mijn pm/dm open voor je :*
pi_160007343
Het hangt er denk ik ook wel vanaf hoeveel kinderen je wilt. Ik sluit niet uit dat ik een groot gezin wil, en dat wordt wel wat lastiger als je op latere leeftijd pas begint.

Wat een confronterende vraag, Gridjuh, helemaal als het niet lukt. :*
pi_160011975
Ik ga er uiteindelijk wel voor in therapie maar ja in Nederland kan daar behoorlijk wat tijd over heen gaan. Eer ik aan de beurt was bij de medisch psycholoog waren we ruim 2 maanden verder. (Want ik was mijn suiker aan het ontregelen en dat is ook niet goed) zij herleeft mij doorverwezen naar ggz daar zat wel ineens vaart in want krijg enigzins voorrang. Volgende week intake onderzoek helaas pas 8 maart het advies
pi_160025468
Lastig dat het dan nog even duurt :* Heb je mensen met wie je hierover kunt praten?
pi_160027376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef BobbyMcGee het volgende:
Lastig dat het dan nog even duurt :* Heb je mensen met wie je hierover kunt praten?
Niet echt
pi_160027503
Dat lijkt mij heel zwaar gridjuh! :* voor jou.

Wachten duurt lang }:|
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:15:36 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160029069
Wanneer is je nod, fuchsia?
KuikenGuppy
pi_160029467
Dinsdag en dat klinkt heel dichtbij en ver weg tegelijkertijd :+
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:30:10 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160029546
I hear ya. Twee weken duren dan een eeuwigheid he.
KuikenGuppy
pi_160029756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Dinsdag en dat klinkt heel dichtbij en ver weg tegelijkertijd :+
Je krijgt n houten kont op die wachtbank he :P
S. 2014
J. 2016
pi_160030163
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik helemaal niet aan het wachten ben. Dat ik het wel zal zien en dat ik toch vast niet zwanger ben. :') .
pi_160032009
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Burdie het volgende:
I hear ya. Twee weken duren dan een eeuwigheid he.
Nou vooral die laatste week. De 1e week gaat meestal nog wel, maar dan ineens word ik zo ongeduldig :')

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je krijgt n houten kont op die wachtbank he :P
Nog al ja :+

quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik helemaal niet aan het wachten ben. Dat ik het wel zal zien en dat ik toch vast niet zwanger ben. :') .
Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijven ;) Ik zeg wel continu tegen mijzelf dat ik vast weer niet zwanger ben. Alvast de teleurstelling indekken.
Wanneer is jouwes?
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 00:19:43 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160032828
Ik vind de tijd meestal best snel gaan :D alleen die week voor NOD is killing als je ook last van kwaaltjes hebt. En ik denk altijd aan het begin van mijn cyclus dat het nog een eeuw duurt tot mijn eisprong maar ook dat valt eigenlijk hartstikke mee :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_160033098
Ik heb weer chips en lekkere kaasjes op mijn wachtbankjespicknickkleed. Schuift aan allen. Trap dat ongemakkelijke bankje in de hoek O+
pi_160035414
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Moppert het volgende:
Maar zelfs als het wel een beetje uitmaakt is dat toch ook niet erg..
Ik wilde beide keren heel graag een jongen, en ik heb ze. Niet door op eieren batsen (de benaming 😆), het zijn beide IVF-kinderen.

Een voorkeur is inderdaad niet erg. Wel heb ik het niet teveel verteld, om te voorkomen dat een dochter van anderen te horen zou krijgen dat ik liever een jongen had.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160036638
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijven ;) Ik zeg wel continu tegen mijzelf dat ik vast weer niet zwanger ben. Alvast de teleurstelling indekken.
Wanneer is jouwes?
Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben. :D . :') .

Ik doe gewoon heel erg mijn best ontspannen hiermee om te gaan mensen.
pi_160036688
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben. :D . :') .

Ha, zo herkenbaar, dit soort gedachtes :D

Ik hik om net zulke redenen een beetje tegen het doen van een zwangerschapstest aan. Ik heb over tien dagen een afspraak bij de gynaecoloog en ik zou het zo idioot vinden als dan blijkt dat ik zwanger ben, dus ik wil dat vooraf nog even testen. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ik zwanger ben maar met zo'n lange cyclus (dag 100 vandaag *O* :') ) weet je het maar nooit. Maar als ik actief ga nadenken over het doen van een test dan 'verheug' ik me op de mogelijkheid dat ik zwanger ben en ik ben bang voor de daaropvolgende teleurstelling :+
pi_160037034
Wachten is ook ruk ;)
Ik ben het wachten ook zat. Wil verder, dat ineens begin van de week er weer nieuw bloed was helpt mijn gemoedstoestand ook niet. Al lijkt het er nu op dat het echt echt op is *klopt af*.

Daarbij heb ik vannacht gedroomd over sexen :9 Dat gebeurt me alleen als het te lang geleden is }:|
pi_160037228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb weer chips en lekkere kaasjes op mijn wachtbankjespicknickkleed. Schuift aan allen. Trap dat ongemakkelijke bankje in de hoek O+
Oeh lekker :9. Ik schuif aan ;)

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

:D Succes met niet wachten dan he ;)

Bobby McGee, jemig dag 100. Daar kan ik mij gelukkig helemaal geen voorstelling van maken, hoe frustrerend dat moet zijn. Die teleurstelling niet willen, is heel herkenbaar. Is toch weer een een extra confrontatie.

Balen Theeleuter van het bloed! Hopelijk nu echt over ja!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:30:59 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160037879
Inderdaad dag 100! Ik werd 103 dagen na mijn curettage ongesteld en in die tijd had ik me al allerlei horrorscnario's in het hoofd gehaald. Dacht echt dat ik stuk was. Ik hoop dat er wat uit komt bij de arts. En dat er wat aan te doen is. Ik ga ook op het kleedjes zittten, 9 dpo hier. Weinig hoop hoor, mijn temperatuur zakt alweer en ik voel de welbekende menstruatiekrampen en bloat en dan weet ik weer genoeg. Ik begin een patroon te zien in mijn cycli en de luteale fase is toch wel steeds ongeveer 12 dagen. Dus maandag weet ik het. Ik test niet meer, met temperaturen hoeft dat eigenlijk niet. Tenzij je op zoek bent naar bevestiging (dat je zwanger bent).
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:20:01 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160041232
Dag 100 is wel een discutabele mijlpaal :') Ik hoop dat de gyn wat zinnigs voor je te zeggen heeft, Bobby!
KuikenGuppy
pi_160041757
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.

Ik wens jullie allemaal heeeel snel een tweede streepje toe!!!!! :*
  Manager PR/Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 15:52:30 #289
269689 crew  Viv
pi_160043332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.

Jaa wat goed!! *O*
pi_160046319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:

Joepie! Gefeliciteerd!
pi_160047332
Saraah wat fijn! O+
pi_160052782
Bobby, mijn laatste cyclus voor m'n 1e zwangerschap duurde 120 dagen. Ik heb zoveel testjes gedaan toen, want geen bloed geeft toch hoop. Maar steeds die teleurstelling :{ De gyn nam het gelukkig meteen serieus, zei dat we de cyclus gingen afbreken en opnieuw starten met clomid. Die sloeg meteen goed aan, met zwangerschap tot gevolg. Hopelijk gaat het bij jou ook zo! :*

Fijn Saarah!

En over het ontspannen zijn op het wachtbankje, ik heb ook een mooie theorie bedacht :P De volgende rondes zou een ud geven in nov/dec en het zou toch zonde zijn om tijdens je verlof maanden in de kou te zitten, dusss als ik nu niet zwanger zou worden vind ik dat zogenaamd niet erg :') right :')
pi_160052886
Jahmaar Fazz luistert... legaal vrij zijn rondom de drukke feestdagen enzo O+

Saraah fijn O+
pi_160060979
Een van mn goeiste vriendinnen zwanger. Ik heb gejompelt. Maar damn wat voelt die jaloezie kut ;(
pi_160061355
Rot voelt dat he Hilz! :{ :*
pi_160061378
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Bobby, mijn laatste cyclus voor m'n 1e zwangerschap duurde 120 dagen. Ik heb zoveel testjes gedaan toen, want geen bloed geeft toch hoop. Maar steeds die teleurstelling :{ De gyn nam het gelukkig meteen serieus, zei dat we de cyclus gingen afbreken en opnieuw starten met clomid. Die sloeg meteen goed aan, met zwangerschap tot gevolg. Hopelijk gaat het bij jou ook zo! :*

Ik ben dol op dit soort verhalen ;) Ik hoop het ook heel erg. :Y
pi_160062708
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:46 schreef Hilzillah het volgende:
Een van mn goeiste vriendinnen zwanger. Ik heb gejompelt. Maar damn wat voelt die jaloezie kut ;(
Och lieffie, dikke knuffel. :*
S. 2014
J. 2016
pi_160063330
Hilz, wat kut voor jou :* Ik vind het knap dat je gejompeld hebt. Hier is schoonzus zwanger en ik kan eerlijk gezegd nauwelijks jompelen :@ Te pijnlijk en confronterend...

Hier bloed gespot en krampen op fucking dag 26 :{ ;( Waarbij mijn kortste cyclus ooit 28 dagen is geweest (8 februari was mijn eisprong). Ik heb normaal geen krampen en bloeden begint altijd met een beetje roze en nu ineens gelijk een hele veeg rood/bruin. Ik voel van alles en weet niet wat er van te denken, maar vrees dat dit doorzet en dat we op gaan naar de volgende ronde :'(
pi_160063487
Das wel vroeg op dag 26. Was je ei niet misschien eerder? :*

Ik heb even en slijm vraagje...

Ik vind vaak mijn ei wel met stokjes. Maar die wittige afscheiding ( :r ) is altijd pas 5/6 dagen NA mijn positieve ovu test. Is het dan zo dat mijn ei pas heel erg laat springt? Of is dat het niet en ben ik gewoon stuk?
pi_160063791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:25 schreef Hilzillah het volgende:
Das wel vroeg op dag 26. Was je ei niet misschien eerder? :*

Ik heb even en slijm vraagje...

Ik vind vaak mijn ei wel met stokjes. Maar die wittige afscheiding ( :r ) is altijd pas 5/6 dagen NA mijn positieve ovu test. Is het dan zo dat mijn ei pas heel erg laat springt? Of is dat het niet en ben ik gewoon stuk?
Er is een verschil in de afscheiding he... als je er draden van kan trekken ( :r ) is t vruchtbaar slijm, en anders... uhm tja.. gewoon jakkie?! :+
S. 2014
J. 2016
pi_160064117
Hillz en Fuchsia :*

Ik snap ook niks van mijn slijm :P
Heb 2 weken lang dradentrekkent spul, maar het wordt nooit het rauwe eiwit dat wordt beschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')