abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160029756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Dinsdag en dat klinkt heel dichtbij en ver weg tegelijkertijd :+
Je krijgt n houten kont op die wachtbank he :P
S. 2014
J. 2016
pi_160030163
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik helemaal niet aan het wachten ben. Dat ik het wel zal zien en dat ik toch vast niet zwanger ben. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160032009
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Burdie het volgende:
I hear ya. Twee weken duren dan een eeuwigheid he.
Nou vooral die laatste week. De 1e week gaat meestal nog wel, maar dan ineens word ik zo ongeduldig :')

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je krijgt n houten kont op die wachtbank he :P
Nog al ja :+

quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik helemaal niet aan het wachten ben. Dat ik het wel zal zien en dat ik toch vast niet zwanger ben. :') .
Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijven ;) Ik zeg wel continu tegen mijzelf dat ik vast weer niet zwanger ben. Alvast de teleurstelling indekken.
Wanneer is jouwes?
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 00:19:43 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160032828
Ik vind de tijd meestal best snel gaan :D alleen die week voor NOD is killing als je ook last van kwaaltjes hebt. En ik denk altijd aan het begin van mijn cyclus dat het nog een eeuw duurt tot mijn eisprong maar ook dat valt eigenlijk hartstikke mee :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_160033098
Ik heb weer chips en lekkere kaasjes op mijn wachtbankjespicknickkleed. Schuift aan allen. Trap dat ongemakkelijke bankje in de hoek O+
pi_160035414
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Moppert het volgende:
Maar zelfs als het wel een beetje uitmaakt is dat toch ook niet erg..
Ik wilde beide keren heel graag een jongen, en ik heb ze. Niet door op eieren batsen (de benaming 😆), het zijn beide IVF-kinderen.

Een voorkeur is inderdaad niet erg. Wel heb ik het niet teveel verteld, om te voorkomen dat een dochter van anderen te horen zou krijgen dat ik liever een jongen had.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160036638
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijven ;) Ik zeg wel continu tegen mijzelf dat ik vast weer niet zwanger ben. Alvast de teleurstelling indekken.
Wanneer is jouwes?
Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben. :D . :') .

Ik doe gewoon heel erg mijn best ontspannen hiermee om te gaan mensen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160036688
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben. :D . :') .

Ha, zo herkenbaar, dit soort gedachtes :D

Ik hik om net zulke redenen een beetje tegen het doen van een zwangerschapstest aan. Ik heb over tien dagen een afspraak bij de gynaecoloog en ik zou het zo idioot vinden als dan blijkt dat ik zwanger ben, dus ik wil dat vooraf nog even testen. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ik zwanger ben maar met zo'n lange cyclus (dag 100 vandaag *O* :') ) weet je het maar nooit. Maar als ik actief ga nadenken over het doen van een test dan 'verheug' ik me op de mogelijkheid dat ik zwanger ben en ik ben bang voor de daaropvolgende teleurstelling :+
pi_160037034
Wachten is ook ruk ;)
Ik ben het wachten ook zat. Wil verder, dat ineens begin van de week er weer nieuw bloed was helpt mijn gemoedstoestand ook niet. Al lijkt het er nu op dat het echt echt op is *klopt af*.

Daarbij heb ik vannacht gedroomd over sexen :9 Dat gebeurt me alleen als het te lang geleden is }:|
pi_160037228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb weer chips en lekkere kaasjes op mijn wachtbankjespicknickkleed. Schuift aan allen. Trap dat ongemakkelijke bankje in de hoek O+
Oeh lekker :9. Ik schuif aan ;)

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

:D Succes met niet wachten dan he ;)

Bobby McGee, jemig dag 100. Daar kan ik mij gelukkig helemaal geen voorstelling van maken, hoe frustrerend dat moet zijn. Die teleurstelling niet willen, is heel herkenbaar. Is toch weer een een extra confrontatie.

Balen Theeleuter van het bloed! Hopelijk nu echt over ja!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:30:59 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160037879
Inderdaad dag 100! Ik werd 103 dagen na mijn curettage ongesteld en in die tijd had ik me al allerlei horrorscnario's in het hoofd gehaald. Dacht echt dat ik stuk was. Ik hoop dat er wat uit komt bij de arts. En dat er wat aan te doen is. Ik ga ook op het kleedjes zittten, 9 dpo hier. Weinig hoop hoor, mijn temperatuur zakt alweer en ik voel de welbekende menstruatiekrampen en bloat en dan weet ik weer genoeg. Ik begin een patroon te zien in mijn cycli en de luteale fase is toch wel steeds ongeveer 12 dagen. Dus maandag weet ik het. Ik test niet meer, met temperaturen hoeft dat eigenlijk niet. Tenzij je op zoek bent naar bevestiging (dat je zwanger bent).
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:20:01 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160041232
Dag 100 is wel een discutabele mijlpaal :') Ik hoop dat de gyn wat zinnigs voor je te zeggen heeft, Bobby!
KuikenGuppy
pi_160041757
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.

Ik wens jullie allemaal heeeel snel een tweede streepje toe!!!!! :*
  Manager PR/Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 15:52:30 #289
269689 crew  Viv
pi_160043332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.

Jaa wat goed!! *O*
pi_160046319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:

Joepie! Gefeliciteerd!
pi_160047332
Saraah wat fijn! O+
pi_160052782
Bobby, mijn laatste cyclus voor m'n 1e zwangerschap duurde 120 dagen. Ik heb zoveel testjes gedaan toen, want geen bloed geeft toch hoop. Maar steeds die teleurstelling :{ De gyn nam het gelukkig meteen serieus, zei dat we de cyclus gingen afbreken en opnieuw starten met clomid. Die sloeg meteen goed aan, met zwangerschap tot gevolg. Hopelijk gaat het bij jou ook zo! :*

Fijn Saarah!

En over het ontspannen zijn op het wachtbankje, ik heb ook een mooie theorie bedacht :P De volgende rondes zou een ud geven in nov/dec en het zou toch zonde zijn om tijdens je verlof maanden in de kou te zitten, dusss als ik nu niet zwanger zou worden vind ik dat zogenaamd niet erg :') right :')
pi_160052886
Jahmaar Fazz luistert... legaal vrij zijn rondom de drukke feestdagen enzo O+

Saraah fijn O+
pi_160060979
Een van mn goeiste vriendinnen zwanger. Ik heb gejompelt. Maar damn wat voelt die jaloezie kut ;(
pi_160061355
Rot voelt dat he Hilz! :{ :*
pi_160061378
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Bobby, mijn laatste cyclus voor m'n 1e zwangerschap duurde 120 dagen. Ik heb zoveel testjes gedaan toen, want geen bloed geeft toch hoop. Maar steeds die teleurstelling :{ De gyn nam het gelukkig meteen serieus, zei dat we de cyclus gingen afbreken en opnieuw starten met clomid. Die sloeg meteen goed aan, met zwangerschap tot gevolg. Hopelijk gaat het bij jou ook zo! :*

Ik ben dol op dit soort verhalen ;) Ik hoop het ook heel erg. :Y
pi_160062708
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 01:46 schreef Hilzillah het volgende:
Een van mn goeiste vriendinnen zwanger. Ik heb gejompelt. Maar damn wat voelt die jaloezie kut ;(
Och lieffie, dikke knuffel. :*
S. 2014
J. 2016
pi_160063330
Hilz, wat kut voor jou :* Ik vind het knap dat je gejompeld hebt. Hier is schoonzus zwanger en ik kan eerlijk gezegd nauwelijks jompelen :@ Te pijnlijk en confronterend...

Hier bloed gespot en krampen op fucking dag 26 :{ ;( Waarbij mijn kortste cyclus ooit 28 dagen is geweest (8 februari was mijn eisprong). Ik heb normaal geen krampen en bloeden begint altijd met een beetje roze en nu ineens gelijk een hele veeg rood/bruin. Ik voel van alles en weet niet wat er van te denken, maar vrees dat dit doorzet en dat we op gaan naar de volgende ronde :'(
pi_160063487
Das wel vroeg op dag 26. Was je ei niet misschien eerder? :*

Ik heb even en slijm vraagje...

Ik vind vaak mijn ei wel met stokjes. Maar die wittige afscheiding ( :r ) is altijd pas 5/6 dagen NA mijn positieve ovu test. Is het dan zo dat mijn ei pas heel erg laat springt? Of is dat het niet en ben ik gewoon stuk?
pi_160063791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:25 schreef Hilzillah het volgende:
Das wel vroeg op dag 26. Was je ei niet misschien eerder? :*

Ik heb even en slijm vraagje...

Ik vind vaak mijn ei wel met stokjes. Maar die wittige afscheiding ( :r ) is altijd pas 5/6 dagen NA mijn positieve ovu test. Is het dan zo dat mijn ei pas heel erg laat springt? Of is dat het niet en ben ik gewoon stuk?
Er is een verschil in de afscheiding he... als je er draden van kan trekken ( :r ) is t vruchtbaar slijm, en anders... uhm tja.. gewoon jakkie?! :+
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')