Je krijgt n houten kont op die wachtbank hequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Dinsdag en dat klinkt heel dichtbij en ver weg tegelijkertijd
Nou vooral die laatste week. De 1e week gaat meestal nog wel, maar dan ineens word ik zo ongeduldigquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Burdie het volgende:
I hear ya. Twee weken duren dan een eeuwigheid he.
Nog al jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je krijgt n houten kont op die wachtbank he
Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijvenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik helemaal niet aan het wachten ben. Dat ik het wel zal zien en dat ik toch vast niet zwanger ben..
Ik wilde beide keren heel graag een jongen, en ik heb ze. Niet door op eieren batsen (de benaming 😆), het zijn beide IVF-kinderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Moppert het volgende:
Maar zelfs als het wel een beetje uitmaakt is dat toch ook niet erg..
Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wachten is ook stom, dus vooral lekker in ontkenning blijvenIk zeg wel continu tegen mijzelf dat ik vast weer niet zwanger ben. Alvast de teleurstelling indekken.
Wanneer is jouwes?
Ha, zo herkenbaar, dit soort gedachtesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben..
.
Ik doe gewoon heel erg mijn best ontspannen hiermee om te gaan mensen.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb weer chips en lekkere kaasjes op mijn wachtbankjespicknickkleed. Schuift aan allen. Trap dat ongemakkelijke bankje in de hoek
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want als ik dat 'uitspreek' dan wordt het teveel een ding en ben ik aan het wachten terwijl ik dus niet aan het wachten ben..
.
Ik doe gewoon heel erg mijn best ontspannen hiermee om te gaan mensen.
Jaa wat goed!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.
Ik wens jullie allemaal heeeel snel een tweede streepje toe!!!!!
Joepie! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:45 schreef Saarah het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, aangezien ik vandaag op de echo een kloppend hartje heb gezien.
Ik wens jullie allemaal heeeel snel een tweede streepje toe!!!!!
Ik ben dol op dit soort verhalenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Bobby, mijn laatste cyclus voor m'n 1e zwangerschap duurde 120 dagen. Ik heb zoveel testjes gedaan toen, want geen bloed geeft toch hoop. Maar steeds die teleurstellingDe gyn nam het gelukkig meteen serieus, zei dat we de cyclus gingen afbreken en opnieuw starten met clomid. Die sloeg meteen goed aan, met zwangerschap tot gevolg. Hopelijk gaat het bij jou ook zo!
![]()
Och lieffie, dikke knuffel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:46 schreef Hilzillah het volgende:
Een van mn goeiste vriendinnen zwanger. Ik heb gejompelt. Maar damn wat voelt die jaloezie kut
Er is een verschil in de afscheiding he... als je er draden van kan trekken (quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:25 schreef Hilzillah het volgende:
Das wel vroeg op dag 26. Was je ei niet misschien eerder?![]()
Ik heb even en slijm vraagje...
Ik vind vaak mijn ei wel met stokjes. Maar die wittige afscheiding () is altijd pas 5/6 dagen NA mijn positieve ovu test. Is het dan zo dat mijn ei pas heel erg laat springt? Of is dat het niet en ben ik gewoon stuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |