SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fuchsia_rozeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BobbyMcGeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gridjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mamiemoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AcaBellaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ViviRAWRSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WolkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PeacefullOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gewoonmezelf87Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
jUsTmE13o2!
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 09-02-2016 14:22:51 ]![]()
Het is zondag!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef PureEvil het volgende:
Test van vandaag was negatief iig. Ik doe zondag nog wel een test als ik dan nog niet ongesteld ben.... Al heb ik nu al wel de hele dag beetje last van mn buik, vaag weer....![]()
![]()
Vivi, bij mijn verhaaltje mag wel:
'januari 2016: doorverwezen naar gynaecoloog vanwege onregelmatige cyclus'
dan mag het stukje over de NOD wel weg.
De vragenlijst van het ziekenhuis bleek op een oud adres te leggen. Ze hebben een nieuwe opgestuurd en die is net ingevuld.
Afgelopen weekend hebben we mijn broer en schoonzus die via een ICSI-behandeling een kindje hebben gekregen, daar een goed gesprek over gehad. Bij mijn man landde toen pas echt goed dat het er niet naar uitziet dat het zomaar even lukt bij ons. Stiekem wel fijn, want ik was daar de afgelopen weken al mee bezig, en hij leek het helemaal geen punt te vinden. Nu hopen we op goed nieuws van de gyn, want ik werd ook niet heel vrolijk van hun verhalen. Alhoewel ze benadrukten dat hun kleine meid alle gedoe meer dan waard wasHet was in elk geval fijn om het te kunnen delen met mensen. Misschien stellen we binnenkort wel meer familieleden op de hoogte, dan kunnen ze ook meeleven.
edit: Oh Ooi, wat jammer dat je hier weer terug bent!Ik hoop dat het je snel weer door kunt en je dan weer zo snel zwanger bent!
![]()
![]()
Tussen een spontane zwangerschap en een ICSI-behandeling zit nog een heel scala van mogelijkheden hè, van zeer beperkte medische ondersteuning tot de hele mallemolen. Fijn dat je er in je omgeving over kan praten, ik duim voor jullie!quote:Op zondag 7 februari 2016 17:05 schreef BobbyMcGee het volgende:
Afgelopen weekend hebben we mijn broer en schoonzus die via een ICSI-behandeling een kindje hebben gekregen, daar een goed gesprek over gehad. Bij mijn man landde toen pas echt goed dat het er niet naar uitziet dat het zomaar even lukt bij ons. Stiekem wel fijn, want ik was daar de afgelopen weken al mee bezig, en hij leek het helemaal geen punt te vinden. Nu hopen we op goed nieuws van de gyn, want ik werd ook niet heel vrolijk van hun verhalen.![]()
Ohquote:Op zondag 7 februari 2016 22:11 schreef PureEvil het volgende:
Negatieve test maar nog niet ongesteld...had je een regelmatige cyclus?
![]()
Ja. 5-9 Jan. Ben ik ongesteld geweest volgens mij. Ik hou t niet precies bijquote:Op zondag 7 februari 2016 22:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ohhad je een regelmatige cyclus?
![]()
Ooi86, wat ontzettend verdrietig zeg
Savvy balen!
BobbyMcGeeFijn dat je man en jij weer wat meer op 1 golflengte zitten. Voor mannen is het toch ook allemaal een ver-van-mijn-bed-show. Lijkt mij ook fijn dat je ervaringsdeskundigen hebt om mee te praten. Ook al is het misschien zwaar, het is het dus allemaal waardIk duim voor goed nieuws van de gyn!
Spannend PureEvil![]()
man man man wat duurt wachten lang. (ik weet dat ik beetje overdrijf)
nog altijd geen menstruatie hier. ik doe nu iedere week een zwangerschapstest, voornamelijk om mn hoofd een beetje rust te geven. schiet bij ieder pijntje en krampje in een soort hoop-modus die niet gezond en onverstandig is. daarom maar gewoon zekere voor het onzekere nemen en testen.
je weet nooit enzo.![]()
Helaas....vandaag konden we testen en vandaag braken de dijken door en de test was ook negatief. Over een week of 2 kans 2. Ze gaat wel naar de huisarts want de duizeligheid houdt aan en is er iets te vaak.![]()
![]()
![]()
Jammer exode. Hopelijk gaat de duizeligheid snel weg
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)![]()
Hoe lang duurt je cyclus nu al? Misschien heb je het al gezegd maar ik lees niet heel erg consequent mee...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:15 schreef Evilaurian het volgende:
man man man wat duurt wachten lang. (ik weet dat ik beetje overdrijf)
nog altijd geen menstruatie hier. ik doe nu iedere week een zwangerschapstest, voornamelijk om mn hoofd een beetje rust te geven. schiet bij ieder pijntje en krampje in een soort hoop-modus die niet gezond en onverstandig is. daarom maar gewoon zekere voor het onzekere nemen en testen.
je weet nooit enzo.
S. 2014
J. 2016![]()
Jammer Exode, succes met de volgende ronde![]()
Fijn dat je er over kan praten Bobby! Hoe loopt dat traject met het ziekehuis eigenlijk, heb je daar al een beeld van?
Ik zit volop in hypochonder-modusVergeten afspraken, bijna knock-out net in een drukke, warme trein + mijn nod deze week.... Komende dagen toch nog maar even afwachten, eisprong was tenslotte pas 30/31 jan.
![]()
Hilz! hoe ging de HSG gisteren? toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:46 schreef Crumpette het volgende:
Spannend Fazz! wanneer mag je testen?M'n cyclussen duren tussen de 26-30 dagen en ik zit nu op dag 27
![]()
Zondag was negatief dus ik wil nog wel een paar dagen wachten, mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn...![]()
ben 3 januari 2016 gestopt met pil (28-dagen pil zonder stopweek of onttrekkingsbloeding) en nog geen menstruatie gehad. zit nu dus in week 6 zonder menstruatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je cyclus nu al? Misschien heb je het al gezegd maar ik lees niet heel erg consequent mee...![]()
He Deadly, hoe gaat het nu met jou? Zou je een update willen geven? Ik vroeg me laatst al af hoe het verder was gegaan nadat ik je verhaal in de OP had gelezen![]()
![]()
ik zal t wel even aanpassenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie kan de op aanpassen?
(Graag mijn verhaal weg, alleen datum laten staan)
disclaimer![]()
Jammer van de doorbrekende dijken Exode. Op naar de volgende ronde. Hebben jullie een beperkt aantal pogingen ivm de vergoedingen van de zorgverzekering of niet?
Evi, vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk breekt het snel door en kan je vol goede moed verder.
Spannend Fazz! Je hebt al (te vroeg) getest? Ik duim voor je!
Hillz, ik denk aan je. Hopelijk was de HSG van gisteren goed en heb je er niet te veel last van.![]()
Peacefull, wat betreft KI niet. Al stopt het AMC in principe zelf bij 12 pogingen en gaat dan over op andere manier van inseminatie. (Hoewel dat bij ons allemaal een vraagteken is, een vrouw van 34 of ouder krijgt maar 6 KI pogingen daarna worden hormonen overwogen en een andere manier van inseminatie. Mijn vrouw wordt precies na poging 6 34 jaar)
Wij moeten de KI zelf betalen, maar dat zijn de kosten niet hoor (¤100 per poging)![]()
Bedankt voor de uitleg! Ik vraag me af waarom ze de grens op 34 hebben gesteld? Neemt dan de hormoon aanmaak af of zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:16 schreef exode het volgende:
Peacefull, wat betreft KI niet. Al stopt het AMC in principe zelf bij 12 pogingen en gaat dan over op andere manier van inseminatie. (Hoewel dat bij ons allemaal een vraagteken is, een vrouw van 34 of ouder krijgt maar 6 KI pogingen daarna worden hormonen overwogen en een andere manier van inseminatie. Mijn vrouw wordt precies na poging 6 34 jaar)
Wij moeten de KI zelf betalen, maar dat zijn de kosten niet hoor (¤100 per poging)
Dat het maar snel raak mag zijn bij jullie. 100 euro is toch maar een paar mooie nieuwe setjes kleding (of een draagdoek of.....)
![]()
Fazz spannend![]()
Exode jammer! Hoop dat ze zich gauw weer lekker voelt (even schildklierwaardes checken misschien?)
Hilz idd hoe ging gisteren?![]()
HSG was echt heel goed de toen. Ik had kind al uitbesteed. Wat te snavelen klaar staan zodat ik niet hoefde te koken. Vent moest werken dus vriendin geregeld die me naar het ziekenhuis kon brengen. Want ik had overal gelezen dat het echt heel erg pijn deed en je ook erna last van kon hebben.
Mevrouw was klaar met het gedoetje. En had echt zo iets van. Is dit het???
Gelukkig maar. Ik was rete zenuwachtig! Geloof ook wel dat het bij iedereen anders is... Maar bij mij pijnloos. Dus ik ben nadien maar een zak patat wezen eten met vriendin, ipv op de bank liggen met een kruik![]()
Ze kon overigens meteen al zeggen dat er niks verstopt was. Dus hopen dat het goed open staat nu en de eitjes dans kan beginnen!![]()
fijn dat het zo meegevallen is hilz!!
![]()
heb je al enig idee van evt vervolg stappen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Nee, eigenlijk niet... Ik word volgende week gebeld voor de officiële uitslagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef Barreltje het volgende:
fijn dat het zo meegevallen is hilz!!
![]()
heb je al enig idee van evt vervolg stappen?![]()
Jammer exode, op naar ronde 2. Hopelijk valt het mee met de duizeligheid voor je vrouw
Spannend Fazzoletti!
Fijn Hillzillah dat het allemaal mee vielKom maar op met die eitjes dans
Hoop dat de uitslag volgende week ook goed is!![]()
Het gaat niet zo tof eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef BobbyMcGee het volgende:
He Deadly, hoe gaat het nu met jou? Zou je een update willen geven? Ik vroeg me laatst al af hoe het verder was gegaan nadat ik je verhaal in de OP had gelezen
Ik ben op oudjaarsdag terug geweest naar de HA omdat ik al een maand abnormaal bloed verloor...
Mijn HA was met vakantie en had een invaller (nieuwe dokter, en een vrouw!)
Ze nam mijn klachten wel heel serieus en ben onderzocht, met primolut naar huis gestuurd en moest bloedprikken op ijzer.
dat was goed.
Ook had ze rechtstreeks naar mijn gyn gebeld voor nieuwe afspraak met spoed.
Ik kreeg een andere gyn dan vorig jaar (deze bleek ik toen ook moeten hebben maar had een invaller)
ze zag niks op de echo behalve dik baarmoederslijmvlies moest na primolut kuur terugkomen.
dat was vorige week nieuwe echo.
alles leek goed, wel veel eiblaasjes.
moest ook opnieuw bloed laten prikken voor hormonen hier krijg ik donderdag de uitslag van.
deze gyn was wel veel positiever over mijn gewicht gelukkig en wil me echt helpen.
Ik weet niet zo goed wat nu gaat gebeuren
Belangrijkste is oorzaak bloedverlies vinden en stoppen want mijn leven heeft daar de afgelopen 6 maanden omheen gedraaid.![]()
Hilz! Wat fijn dat de HSG zo meeviel!Nu hopen dat alles weer goed werkt
Exode door naar de volgende ronde.. jammer. Sterkte!
Evi, lastig he, om geduldig af te wachten! Er zijn veel mensen bij wie het wat langer duurt die eerste cyclus, hopelijk komt het vanzelf binnenkort
Spannend hoor Fazz! Irritant he, dat hypochonderen! Ik hoop dat het niet voor niets isPfff.. fijn dat je een gynaecoloog hebt waar je meer vertrouwen in hebt en dat alles goed leek, maar wat vreemd dat je zo bleef bloeden.. dat lijkt me heel naarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Het gaat niet zo tof eigenlijk.
Ik ben op oudjaarsdag terug geweest naar de HA omdat ik al een maand abnormaal bloed verloor...
Mijn HA was met vakantie en had een invaller (nieuwe dokter, en een vrouw!)
Ze nam mijn klachten wel heel serieus en ben onderzocht, met primolut naar huis gestuurd en moest bloedprikken op ijzer.
dat was goed.
Ook had ze rechtstreeks naar mijn gyn gebeld voor nieuwe afspraak met spoed.
Ik kreeg een andere gyn dan vorig jaar (deze bleek ik toen ook moeten hebben maar had een invaller)
ze zag niks op de echo behalve dik baarmoederslijmvlies moest na primolut kuur terugkomen.
dat was vorige week nieuwe echo.
alles leek goed, wel veel eiblaasjes.
moest ook opnieuw bloed laten prikken voor hormonen hier krijg ik donderdag de uitslag van.
deze gyn was wel veel positiever over mijn gewicht gelukkig en wil me echt helpen.
Ik weet niet zo goed wat nu gaat gebeuren
Belangrijkste is oorzaak bloedverlies vinden en stoppen want mijn leven heeft daar de afgelopen 6 maanden omheen gedraaid.Tot nu toe is dus niet helder waardoor dat komt? En is het nu al gestopt/geminderd? Ik hoop dat de uitslag je donderdag meer helderheid biedt.
![]()
![]()
Ja, dat weet ik, gelukkig zijn er ook andere scenario's mogelijk. Ik merkte dat ik het gesprek daardoor wel zwaar vond, ik ben nog niet zo toe aan het nadenken over die stap.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tussen een spontane zwangerschap en een ICSI-behandeling zit nog een heel scala van mogelijkheden hè, van zeer beperkte medische ondersteuning tot de hele mallemolen. Fijn dat je er in je omgeving over kan praten, ik duim voor jullie!
Thanks, Fuchsia! Lief
Nee, nog niet zo. We hebben een uitgebreide vragenlijst ingevuld en ik lees op de site van het ziekenhuis dat ze eerst een orienterend fertiliteitsonderzoek doen, wat bestaat uit:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn dat je er over kan praten Bobby! Hoe loopt dat traject met het ziekehuis eigenlijk, heb je daar al een beeld van?
Een analyse van de menstruatiecyclus (cyclusanalyse)
Bloedonderzoek: bepalen van Chlamydia antistoffen in het bloed bij de vrouw
Zaadonderzoek
Baarmoederfoto
Ik hoop dat vooral de baarmoederfoto en de cyclusanalyse wat meer duidelijkheid geven over waarom mijn cyclus nu zo onregelmatig is. Dag 90 inmiddels en nog geen teken van een menstruatie dus het lijkt echt wel steeds langer te duren.![]()
Bobby, weet je wat een cyclusanalyse precies inhoud en wat ze daarmee proberen te vinden? Je houd alles toch zelf bij? Gebruiken ze die gegevens of moet je het nu op een andere manier bijhouden?
Deadly_kiss, wat een verschil de juiste arts wel niet uit kan maken hé! Helaas heb je er redelijke horken bijzitten. Ik duim mee voor donderdag.
Spannend Hillzillah!
Hier afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad. Raar dat nu ik alles in de gaten hou je ook alles kan voelen. Nu 2 keer na het verwijderen van mij spiraaltje mijn periode gehad ( 26 dagen ) en beide keren op dag 11 mijn eisprong gehad en ook duidelijk te voelen. Vriendlief keek wel raar toen ik zei eierstokpijn te hebben. Nu dus weer wachten op 24-02. Ik ben even aan het rond speuren op internet over ovulaties enz, maar zouden er echt mensen zijn die het zo controleren??:
quote:Veranderd slijm uit je baarmoederhals
Het slijm uit je baarmoederhals is tijdens de vruchtbare dagen anders. Dit slijm wordt cervixslijm genoemd. Tijdens je vruchtbare dagen is het slijm helder, doorzichter en elastisch. Het voelt nat en glibberig. Als je niet vruchtbaar bent is het slijm meer wit of gelig en brokkelig. Je kan het slijm ‘onderzoeken’ door het vlak bij je baarmoederhals vandaan te halen. Dit doe je met je vingers via je vagina. Als je dit iedere dag doet, ga je na een 1 of 2 cycli het ‘vruchtbare slijm’ waarschijnlijk herkennen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ja. Je hoeft daarvoor overigens niet je vingers in je muts te stoppen. Als je er op let dan merk je wel wanneer je het aanmaakt, zeg maar.![]()
de baarmoedermond zegt ook heel veel. Daar moet je vinger wel voor in je vagina.
Kan je ook gelijk je slijm voelen.het is voor mij echt de manier om mijn eisprong te meten.
En zo te weten wanneer juist wel of juist niet seks te hebben.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Ongesteld geworden vandaag. Als het nog aangepast kan worden mag mijn NOD naar 12 maart
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik zie nog wel een "wijzig"-knop maar die werkt niet meer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ongesteld geworden vandaag. Als het nog aangepast kan worden mag mijn NOD naar 12 maart
Hoeveel dagen was je cyclus nu?![]()
31 dagen in plaats van 33/34 dagen. Ik ben dus positief verrastquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een "wijzig"-knop maar die werkt niet meer.
Hoeveel dagen was je cyclus nu?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Woei!quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:54 schreef MaJo het volgende:
31 dagen in plaats van 33/34 dagen. Ik ben dus positief verrast![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:57 schreef Peacefulll het volgende:
Vandaar dat ik rond die tijd altijd met een natte broek loop.Lang leve inlegkruisjes!
Fijn Majo dat je cyclus korter is geworden!![]()
Hmz, nog niet ongesteld en nog steeds last van mn buik en negatieve test. (Zijn wel oude testen zag ik, zou dat uitmaken?)![]()
Ik testte met de tests die een jaar of twee over datum waren een stuk lichter dan de nieuwe tests van hetzelfde merk.![]()
De uitslag is erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door deadly_kiss op 11-02-2016 13:36:14 ]![]()
Dat zou wel echt even en hele grote meevaller zijn!quote:
[ Bericht 47% gewijzigd door Wolken op 11-02-2016 15:02:22 ]"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Hoi allemaal, ik wil ook graag mee posten! Eerste ronde, derde kindje. Mijn nod verwacht ik op 20 februari. Ik denk al weer van alles te voelen, vooral een zware onderbuik en 's nachts moeten plassen. Heel spannend!![]()
Welkom Loopplank!
Wat een nieuws, deadly_kiss! Het zou echt fantastisch zijn als je vruchtbaarheid toeneemt!![]()
![]()
Het grootste voordeel zou nu toch wel zijn dat ik niet meer aan huis gekluisterd zit met onregelmatig hevig bloedverlies!
Klinkt het raar dat ik me een beetje blij/opgelucht voel?
Ik heb eindelijk weer hoop door deze uitslag![]()
![]()
Logisch juist dat je je opgelucht voelt! je weet eindelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Het grootste voordeel zou nu toch wel zijn dat ik niet meer aan huis gekluisterd zit met onregelmatig hevig bloedverlies!
Ik heb eindelijk weer hoop door deze uitslag
Welkom Loopplank, ik duim dat het snel lukt!![]()
Wat fijn zeg!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Morgen is mijn NOD, 's ochtends meteen testen.![]()
![]()
Spannend ViviRAWRS. En daarna hier gelijk posten hè?![]()
Heb je het idee dat het raak kan zijn?
Ik voel niks bijzonders, alleen dat ik deze week intens moe ben en een puistenexplosie op m'n hoofd heb. Mja, heb ook hard gewerkt. Zondag maar eens een testje aan wagen![]()
![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef Peacefulll het volgende:
Spannend ViviRAWRS. En daarna hier gelijk posten hè?![]()
Nee, helemaal niet.quote:Heb je het idee dat het raak kan zijn?
4 dagen voor NOD? Heb je van die gevoelige testen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef Peacefulll het volgende:
Zondag maar eens een testje aan wagen![]()
deadly_kiss wat ontzettend fijn dat er een oorzaak gevonden lijkt te zijn voor het hele heftige bloeden en vermoedelijk zelfs het niet zwanger worden! Ik vind het heel logisch dat je hier blij mee bent. Onzekerheid is namelijk zo killing!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik hoop dat je snel behandeld kan worden![]()
Spannend VivaRAWRS en Peacefull, ik duim!!![]()
Deadly, wat fijn dat je nu eindelijk meer weet! Hopelijk kun je snel bij de internist terecht![]()
Spannend Vivi![]()
Vanmiddag na werk getest, negatief. Misschien toch nog te vroeg? Nu 11 dagen na de positieve ovulatie test. Als ik niet ongesteld word dan test ik zondag wel nog een keer![]()
![]()
Wat fijn dat er een oorzaak is Deadly! Hoop dat je er snel voortgang mee kunt boeken!
Ik doe toch ook nog maar een update hier. Drie weken terug intake gehad bij de fertiliteitsdeskundige, gisteren bespreken uitslag bij de gynaecoloog. Conclusie;kans op natuurlijke zwangerschap is bijna 50% en pas als het lager is dan 30% gaan ze behandelen. Dat we dus al dik anderhalf jaar onsuccesvol zijn is dus puur pech.
Alles is gewoon goed, bloedwaardes, baarmoeder, eierstokken, genoeg goede zwemmers.... Dus we moeten nog een jaar blijven proberen en dan mogen we terugkomen.
Laten we maar hopen dat ze allemaal gelijk hebben...Warempel, een drempel.![]()
Deadly, ik kan me ook voorstellen dat je blij bent met de uitslag. Dat verklaart wellicht ook waarom het afvallen niet zo makkelijk is?
Hopenlijk is je schildklier snel gereguleerd en ben je snel zwanger!
Spannend Vivi en Peacefull!
Fazz houdt het ook nog spannend, 11 na positieve ovulatietest is ook wel vroeg nog natuurlijk. Het kan nog alle kanten op idd.
Ik duim voor jullie! * Savvy. stopt duim in mond
Welkom Loopplank!
Rotonde ik kan me voorstellen dat je een beetje een dubbel gevoel hebt bij de uitslag. Fijn dat alles goed lijkt, maar wat rot dat het dan al 1,5 jaar niet lukt![]()
Is 50% eigenlijk een normale kans? Of is het bij jullie wel iets verminderd?![]()
Uh nee. Mijn NOD in de op klopt niet. Die is de 15e (maandag).quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Natuurlijk!
[..]
Nee, helemaal niet.
[..]
4 dagen voor NOD? Heb je van die gevoelige testen?
Nou, kom op... piesen vivi!![]()
Spannend allemaal hier! Viva, post eens wat!!![]()
Ik heb vanmorgen, een week na mijn miskraam weer eens een zwangerschapstest gedaan en hij is weer lekker wit. Stom om daar nu blij mee te zijnNu wordt het alleen een beetje gokken hoe mijn cyclus zal verlopen. Ik denk dat ik wel snel weer ongesteld zal zijn. Het bloeden heeft nu ook maar kleine week geduurd.
Zo nog wel even naar het echocentrum, even checken of alles echt weg is. Anyway, ik ben dus terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef deadly_kiss het volgende:
De uitslag is erIk las dit toevallig omdat ik verkeerde topic aan klikte. Maar ik kan je heel erg aanraden pas zwanger te worden als je eventjes al stabiel ingesteld bent met medicatie. Beter voor jouw lijf en beter voor mini creature in je lijf, die tijdens zwangerschap meer hormonen van jou nodig zal hebben en waardoor je dus ook extra moet gaan slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima te doen, allemaal hartstikke te overzien, maar vanuit toestand waarin je zelf nog maar net ingesteld bent kan ik het je echt afraden.
Bloedwaarden voor jouzelf kunnen dan namelijk wel net aan goed zijn, maar de opname/doordringen van de hormonen in alle cellen van je lijf (vooral dieper in de organen) duurt langer dan in je bloed. En dat is voor jezelf, maar ook voor vruchtbaarheid wel erg belangrijk.
Ik weet verder niets van je achtergrond en hoeveel 'haast' je hebt met zwanger worden, maar als je kan zou ik er echt een paar extra maanden voor uittrekken.
En sterkte, is goed behandelbaar allemaal, maar soms eenange weg met goed instellen en zulks.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mensen, volgens mij heb ik wat.
Eerst een Action-test gedaan, na 5 minuten was daar een soort wishful-thinking-tuurstreepje te zien, wel anders dan de totaal witte test van vorige maand. Toen een Kruidvat-test gedaan, en er was al ruim binnen de 5 minuten een tuurstreepje. Op de foto's is het wat minder duidelijk.
Na 5 minuten (officiële afleestijd):
Na 25 minuten (mag officieel niet):
![]()
![]()
Jaaaaaaa! Die zijn echt hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mensen, volgens mij heb ik wat.
Eerst een Action-test gedaan, na 5 minuten was daar een soort wishful-thinking-tuurstreepje te zien, wel anders dan de totaal witte test van vorige maand. Toen een Kruidvat-test gedaan, en er was al ruim binnen de 5 minuten een tuurstreepje. Op de foto's is het wat minder duidelijk.
Na 5 minuten (officiële afleestijd):
[ afbeelding ]
Na 25 minuten (mag officieel niet):
[ afbeelding ]![]()
Nu nod of zit je er nog voor?![]()
Oooh Vivi, dat is een streepDie na 5 minuten zie ik ook
Rotonde, wat een dubbel gevoel zul je hebben bij de uitslag van de gyn! Fijn dat je behoorlijke kans hebt om zwanger te worden, maar lastig dat je er nu niets extra's aan kunt doen. Ik hoop op een vruchtbaar jaar voor je![]()
![]()
Thanks!![]()
De foto van na 5 minuten in negatief maakt het wel heel duidelijk:Ik heb 28 dagen aangehouden als cyclus (vorige keer was 30 dagen, de keer daarvoor 26), en dan zou vandaag mijn NOD zijn.quote:![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Vivirawrs jeej gefeliciteerd!!![]()
Toen we nog samen rammelden dacht ik dat we mss gelijk op konden gaan lopen, maar tegelijk zwanger zijn wordt al een uitdaging nuwat super!
![]()
Streepjes!![]()
Gefeliciteerd Vivi!
Ooi, fijn dat je lijf het zelf weer lijkt op te pikken. Ik had vanochtend ook een negatieve test na mijn miskraam. En natuurlijk ben je dan blij. Betekent dat je verder kunt
Ik hoop dan ook nu definitief hier weer aan te schuiven![]()
![]()
Ronderotonde, dat lijkt mij heel dubbel. Fijn dat er niks aan de hand is en jullie het zelf moeten kunnen, maar als je al 1,5 jaar bezig bent wil je denk ik wel een verklaring waarom het niet lukt, buiten pure pech. Ik hoop dat er snel strepen voor jou verschijnen!
Ooi86, gek he, hoe blij je kan zijn met witte strepen. Ik hoop dat je lichaam het snel allemaal weer oppakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 12-02-2016 11:35:23 ]![]()
Wij kregen exact t zelfde te horen. Dubbel he.. Fijn dat er niks aan de hand is maar toch dubbel dat ze niks willen doen. Ene kant begrijpelijk, andere kant zijn wij het echt zo zat aan het wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:00 schreef Ronderotonde het volgende:
Wat fijn dat er een oorzaak is Deadly! Hoop dat je er snel voortgang mee kunt boeken!
Ik doe toch ook nog maar een update hier. Drie weken terug intake gehad bij de fertiliteitsdeskundige, gisteren bespreken uitslag bij de gynaecoloog. Conclusie;kans op natuurlijke zwangerschap is bijna 50% en pas als het lager is dan 30% gaan ze behandelen. Dat we dus al dik anderhalf jaar onsuccesvol zijn is dus puur pech.
Alles is gewoon goed, bloedwaardes, baarmoeder, eierstokken, genoeg goede zwemmers.... Dus we moeten nog een jaar blijven proberen en dan mogen we terugkomen.
Laten we maar hopen dat ze allemaal gelijk hebben...maargoed wij moeten ook nog tot juni maar "gewoon proberen". Dan zij we 2jaar bezig. De reden dat ik ook een stuk stiller ben hier.
En ik zag strepen voor vivi![]()
![]()
Vivi!!!
Gefeliciteerd hoor!!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Hoi!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig omdat ik verkeerde topic aan klikte. Maar ik kan je heel erg aanraden pas zwanger te worden als je eventjes al stabiel ingesteld bent met medicatie. Beter voor jouw lijf en beter voor mini creature in je lijf, die tijdens zwangerschap meer hormonen van jou nodig zal hebben en waardoor je dus ook extra moet gaan slikken.
Is prima te doen, allemaal hartstikke te overzien, maar vanuit toestand waarin je zelf nog maar net ingesteld bent kan ik het je echt afraden.
Bloedwaarden voor jouzelf kunnen dan namelijk wel net aan goed zijn, maar de opname/doordringen van de hormonen in alle cellen van je lijf (vooral dieper in de organen) duurt langer dan in je bloed. En dat is voor jezelf, maar ook voor vruchtbaarheid wel erg belangrijk.
Ik weet verder niets van je achtergrond en hoeveel 'haast' je hebt met zwanger worden, maar als je kan zou ik er echt een paar extra maanden voor uittrekken.
En sterkte, is goed behandelbaar allemaal, maar soms eenange weg met goed instellen en zulks.
Thanx voor het advies
We hebben geen spoed hoor..we zijn al ruim 2 jaar bezig nu, maar het gaat mij erom dat er misschien een oorzaak is ontdekt voor mijn onmenselijke onregelmatige abnormale hevige menstruaties
Ik ben het afgelopen halfjaar niet eens meer bezig geweest met zwanger worden, maar de bloedingen simpelweg overleven.
Daarbij komt nog dat we eerst in juni gaan trouwen en dat ik nog helemaal geen behandelplan heb voor het schildklierprobleem.
ik ben de afgelopen maanden bezig gehouden met allerlei dingen wat mogenlijk de oorzaak zou kunnen zijn (ook ernstige) en nu komt dus de schildklier boven water wat in mijn ogen niks voorstelt met wat het verder had kunnen zijn als oorzaak![]()
De kans is er natuurlijk dat een gezonde schildklier geen verschil gaat maken met de huidige problemen maar ik heb in ieder geval weer hoop en vooruitzichten op verbetering![]()
![]()
Ik kan me het goed voorstellen. Hopelijk snel een behandelplan en ook hopelijk snel minder heftige bloedingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:37 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maanden bezig gehouden met allerlei dingen wat mogenlijk de oorzaak zou kunnen zijn (ook ernstige) en nu komt dus de schildklier boven water wat in mijn ogen niks voorstelt met wat het verder had kunnen zijn als oorzaak![]()
De kans is er natuurlijk dat een gezonde schildklier geen verschil gaat maken met de huidige problemen maar ik heb in ieder geval weer hoop en vooruitzichten op verbetering
Vivi, gefeliciteerd!!
Fazz, spannend voor je komende dagen..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik had vanmiddag nog een test gedaan van de action, maar negatief. Nu ga ik het denk ik gewoon maar afwachten.... Of ik misselijk word of niet.
Maar als ik zwanger zou zijn had de test volgens mij allang positief moeten zijn?![]()
'Biebie' cheerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ohh deze vind ik altijd zó lief, en nu zijn ze voor mij.![]()
![]()
Hoeveel na NOD zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef PureEvil het volgende:
Ik had vanmiddag nog een test gedaan van de action, maar negatief. Nu ga ik het denk ik gewoon maar afwachten.... Of ik misselijk word of niet.
Maar als ik zwanger zou zijn had de test volgens mij allang positief moeten zijn?![]()
Als t goed is ben ik tussen 5-9.01 ongesteld geweest, en 30/31 had ik wat bruin bloed.quote:
T is altijd wel zo rond dezelfde datum elke maand normaal![]()
Kan een laat ei zijn. Of je lichaam maakt nog te weinig hcg aan. En misschien ben je nu gewoon laat. Lichamen kunnen écht een klootzak zijn en rot spelletjes spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: