Logisch juist dat je je opgelucht voelt! je weet eindelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Het grootste voordeel zou nu toch wel zijn dat ik niet meer aan huis gekluisterd zit met onregelmatig hevig bloedverlies!
Klinkt het raar dat ik me een beetje blij/opgelucht voel?
Ik heb eindelijk weer hoop door deze uitslag
Wat fijn zeg!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef Peacefulll het volgende:
Spannend ViviRAWRS. En daarna hier gelijk posten hè?![]()
Nee, helemaal niet.quote:Heb je het idee dat het raak kan zijn?
4 dagen voor NOD? Heb je van die gevoelige testen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef Peacefulll het volgende:
Zondag maar eens een testje aan wagen
deadly_kiss wat ontzettend fijn dat er een oorzaak gevonden lijkt te zijn voor het hele heftige bloeden en vermoedelijk zelfs het niet zwanger worden! Ik vind het heel logisch dat je hier blij mee bent. Onzekerheid is namelijk zo killing!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Het grootste voordeel zou nu toch wel zijn dat ik niet meer aan huis gekluisterd zit met onregelmatig hevig bloedverlies!
Klinkt het raar dat ik me een beetje blij/opgelucht voel?
Uh nee. Mijn NOD in de op klopt niet. Die is de 15e (maandag).quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Natuurlijk!
[..]
Nee, helemaal niet.
[..]
4 dagen voor NOD? Heb je van die gevoelige testen?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef deadly_kiss het volgende:
De uitslag is erIk las dit toevallig omdat ik verkeerde topic aan klikte. Maar ik kan je heel erg aanraden pas zwanger te worden als je eventjes al stabiel ingesteld bent met medicatie. Beter voor jouw lijf en beter voor mini creature in je lijf, die tijdens zwangerschap meer hormonen van jou nodig zal hebben en waardoor je dus ook extra moet gaan slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima te doen, allemaal hartstikke te overzien, maar vanuit toestand waarin je zelf nog maar net ingesteld bent kan ik het je echt afraden.
Bloedwaarden voor jouzelf kunnen dan namelijk wel net aan goed zijn, maar de opname/doordringen van de hormonen in alle cellen van je lijf (vooral dieper in de organen) duurt langer dan in je bloed. En dat is voor jezelf, maar ook voor vruchtbaarheid wel erg belangrijk.
Ik weet verder niets van je achtergrond en hoeveel 'haast' je hebt met zwanger worden, maar als je kan zou ik er echt een paar extra maanden voor uittrekken.
En sterkte, is goed behandelbaar allemaal, maar soms eenange weg met goed instellen en zulks.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jaaaaaaa! Die zijn echt hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mensen, volgens mij heb ik wat.
Eerst een Action-test gedaan, na 5 minuten was daar een soort wishful-thinking-tuurstreepje te zien, wel anders dan de totaal witte test van vorige maand. Toen een Kruidvat-test gedaan, en er was al ruim binnen de 5 minuten een tuurstreepje. Op de foto's is het wat minder duidelijk.
Na 5 minuten (officiële afleestijd):
[ afbeelding ]
Na 25 minuten (mag officieel niet):
[ afbeelding ]
Ik heb 28 dagen aangehouden als cyclus (vorige keer was 30 dagen, de keer daarvoor 26), en dan zou vandaag mijn NOD zijn.quote:
Wij kregen exact t zelfde te horen. Dubbel he.. Fijn dat er niks aan de hand is maar toch dubbel dat ze niks willen doen. Ene kant begrijpelijk, andere kant zijn wij het echt zo zat aan het wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:00 schreef Ronderotonde het volgende:
Wat fijn dat er een oorzaak is Deadly! Hoop dat je er snel voortgang mee kunt boeken!
Ik doe toch ook nog maar een update hier. Drie weken terug intake gehad bij de fertiliteitsdeskundige, gisteren bespreken uitslag bij de gynaecoloog. Conclusie;kans op natuurlijke zwangerschap is bijna 50% en pas als het lager is dan 30% gaan ze behandelen. Dat we dus al dik anderhalf jaar onsuccesvol zijn is dus puur pech.
Alles is gewoon goed, bloedwaardes, baarmoeder, eierstokken, genoeg goede zwemmers.... Dus we moeten nog een jaar blijven proberen en dan mogen we terugkomen.
Laten we maar hopen dat ze allemaal gelijk hebben...
Hoi!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig omdat ik verkeerde topic aan klikte. Maar ik kan je heel erg aanraden pas zwanger te worden als je eventjes al stabiel ingesteld bent met medicatie. Beter voor jouw lijf en beter voor mini creature in je lijf, die tijdens zwangerschap meer hormonen van jou nodig zal hebben en waardoor je dus ook extra moet gaan slikken.
Is prima te doen, allemaal hartstikke te overzien, maar vanuit toestand waarin je zelf nog maar net ingesteld bent kan ik het je echt afraden.
Bloedwaarden voor jouzelf kunnen dan namelijk wel net aan goed zijn, maar de opname/doordringen van de hormonen in alle cellen van je lijf (vooral dieper in de organen) duurt langer dan in je bloed. En dat is voor jezelf, maar ook voor vruchtbaarheid wel erg belangrijk.
Ik weet verder niets van je achtergrond en hoeveel 'haast' je hebt met zwanger worden, maar als je kan zou ik er echt een paar extra maanden voor uittrekken.
En sterkte, is goed behandelbaar allemaal, maar soms eenange weg met goed instellen en zulks.
Ik kan me het goed voorstellen. Hopelijk snel een behandelplan en ook hopelijk snel minder heftige bloedingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:37 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maanden bezig gehouden met allerlei dingen wat mogenlijk de oorzaak zou kunnen zijn (ook ernstige) en nu komt dus de schildklier boven water wat in mijn ogen niks voorstelt met wat het verder had kunnen zijn als oorzaak![]()
De kans is er natuurlijk dat een gezonde schildklier geen verschil gaat maken met de huidige problemen maar ik heb in ieder geval weer hoop en vooruitzichten op verbetering
'Biebie' cheerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ohh deze vind ik altijd zó lief, en nu zijn ze voor mij.
Hoeveel na NOD zit je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef PureEvil het volgende:
Ik had vanmiddag nog een test gedaan van de action, maar negatief. Nu ga ik het denk ik gewoon maar afwachten.... Of ik misselijk word of niet.
Maar als ik zwanger zou zijn had de test volgens mij allang positief moeten zijn?
Als t goed is ben ik tussen 5-9.01 ongesteld geweest, en 30/31 had ik wat bruin bloed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |