Maar je moet wel met de trein, flink lopen vanaf de gate, door de security check. Dat kan echt krap zijn. Ik had hem laatst 1:20 en had zelfs nog tijd om te douchen, maar wel voorin zitten en fast lane overal en het hield qua tijd niet over. Niet treuzelen dus, ook al lijkt een uur in 1 terminal lang.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denk het niet. Van intercontinentale vlucht naar EU-vlucht.
Ja, allebei terminal 5 Dat moet lukken. Maar ik moet nog wel door de douane natuurlijk
Rennen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:24 schreef Hallojo het volgende:
Hoe ga ik morgen mijn overstap van 1:10 uur op Heathrow redden als ik achterin een A380 zit?
Ik heb zelf alleen ervaring met budgetair en dat is gewoon betrouwbaar. Ik neem aan dat de andere ook betrouwbaar zijn, als het fraudeurs zijn was het vast in het nieuws geweest, want dit zijn gewoon bekende namen die veelvuldig worden gebruikt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag, maar zijn al die vliegticketvergelijksites betrouwbaar? Tot nu toe heb ik zelden zelf een ticket hoeven boeken. Meestal wordt dit voor me gedaan en anders deed ik het gewoon rechtstreeks via de site van de vliegmaatschappij. Echter voor deze zomer heb ik de touwtjes in handen gekregen en kom ik opeens allemaal sites tegen waar ik nog nooit van gehoord heb. Supersaver.nl? Budgetair.nl? Chaser.nl? Allemaal gewoon even betrouwbaar?
Onder andere omdat ik dan prijzen op die site zie, die ik op de site van de vliegmaatschappij zelf niet terug kan vinden. Of zijn dit dan interne kortingen/aanbiedingen ofzo?
Oke, duidelijk. Bedankt! Ga ik eens nadenken over wat te doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen ervaring met budgetair en dat is gewoon betrouwbaar. Ik neem aan dat de andere ook betrouwbaar zijn, als het fraudeurs zijn was het vast in het nieuws geweest, want dit zijn gewoon bekende namen die veelvuldig worden gebruikt.
Het issue is niet de betrouwbaarheid, maar het volgende:
1. Als
Ik heb het gered! Moet nu nog een half uur wachten ook.quote:
Ik zou gewoon zoeken naar goedkope tickets. Als je iets vindt wat grofweg >50 euro goedkoper is dan bij de maatschappij zelf, boek het dan via de site (de facto je reisbureau op dat moment). Anders, laat het zitten en koop bij de maatschappij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Bedankt! Ga ik eens nadenken over wat te doen
Welke airline? Via de code, eticket of boekingsnummer, die je bij budgetair heb gehad kan je inloggen op de website van de airline zelf. Daar kan je meest waarschijnlijk stoelen reserveren (kan niet bij elke airline maar proberen waard). Bij KLM kan dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nu het hier toch over sites als 'budgetair' gaat. Ik heb 2 maanden geleden 2 tickets tegelijk besteld op budgetair naar Jakarta. Ik kon inderdaad geen stoel kiezen maar zitten we wel naast elkaar? Of moeten we dan vroeg op het vliegveld zijn om dat voor elkaar te krijgen?
Oh super, ik ga direct even kijken. We vliegen via Etihad van Dusseldorf naar Jakarta met tussenstop in Abu Dhabi en de terugweg precies hetzelfdequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Welke airline? Via de code, eticket of boekingsnummer, die je bij budgetair heb gehad kan je inloggen op de website van de airline zelf. Daar kan je meest waarschijnlijk stoelen reserveren (kan niet bij elke airline maar proberen waard). Bij KLM kan dit.
Geen ervaring met Etihad op die manier. Even proberen! Bij sommige airlines kan je soms pas 48 uur voor vertrek stoelen reserveren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Oh super, ik ga direct even kijken. We vliegen via Etihad van Dusseldorf naar Jakarta met tussenstop in Abu Dhabi en de terugweg precies hetzelfde
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Geen ervaring met Etihad op die manier. Even proberen! Bij sommige airlines kan je soms pas 48 uur voor vertrek stoelen reserveren.
Top! Veel reisplezier. Zolang je maar direct weer uit Jakarta vertrekt!quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Het is gelukt! Bedankt!!
Op zich valide punten, het is overigens wel zo dat als je bijvoorbeeld via skyscanner op een boekingssite beland je vaak geen extra administratiekosten betaalt waardoor deze vaak goedkoper zijn dan via het verkoopkanaal van de luchtvaartmaatschappij zelf omdat deze ook administratie kosten berekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen ervaring met budgetair en dat is gewoon betrouwbaar. Ik neem aan dat de andere ook betrouwbaar zijn, als het fraudeurs zijn was het vast in het nieuws geweest, want dit zijn gewoon bekende namen die veelvuldig worden gebruikt.
Het issue is niet de betrouwbaarheid, maar het volgende:
1. Als je via een reisbureau boekt (dit soort sites zijn de facto je 'reisbureau', want zij boeken het ticket voor je bij de maatschappij. net zoals vroeger in de fysieke reisbureaus) kun je niet zelf je ticket veranderen, maar moet je 'reisbureau' dat doen. En daar vragen ze meestal absurde bedragen voor, in het geval van dit soort budget sites. Je kunt ook niet je eigen stoel kiezen/veranderen, makkelijk extra bagage bij kopen,, etc.
2. Dit soort sites vraagt meestal rond de 20 euro extra als 'administratiekosten' , dit staat ook op de site vermeld. Je ticket moet dus meer dan 20 euro goedkoper zijn dan bij de vliegmaatschappij om het lonend te maken. Soms vragen ze ook extra voor een creditcardbetaling (want een creditcard betaling levert extra verplichtingen op voor hen).
3. De tickets kunnen wel degelijk extreem goedkoper zijn dan bij de luchtvaartmaatschappij zelf. De reisorganisaties kopen de tickets 'in bulk' in en verkopen het dan door. Dit levert de luchtvaartmaatschappij stabiliteit op (x aantal tickets wordt afgenomen door de reisorganisaties en daarom levert de luchtvaartmaatschappij hen korting).
Vergelijk het met het een supermarkt versus een kleine kruidenier; de supermarkt is goedkoper, omdat ze in bulk inkopen. De kleine kruidenier gaat vaak failliet omdat ze niet in bulk kunnen inkopen. Als consument ben jij een kleine kruidenier die iets inkoopt (een ticket) .
4. De reisorganisaties bieden soms combinaties van tickets aan die niet door de luchtvaartmaatschappijen zelf worden aangeboden. Echter is dit lang niet altijd zo want de meeste maatschappijen maken deel uit van 'alliances' (star alliance, one world) en bieden dus ook veel combinaties aan.
Ik heb bij BudgetAir mijn ticket voor 200 euro goedkoper kunnen kopen. Maar ik wilde het ticket laatst veranderen en daarvoor vroegen ze een absurd bedrag, toen dacht ik laat maar zitten. Het heeft dus voor en nadelen.
Ok. Bij TAM Linhas Aéreas kan dit in ieder geval NIET, bij Iberia ook niet. Je komt er wel in maar er staat dat je je vlucht niet kunt veranderen en dus ook geen stoelen kunt reserveren etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Welke airline? Via de code, eticket of boekingsnummer, die je bij budgetair heb gehad kan je inloggen op de website van de airline zelf. Daar kan je meest waarschijnlijk stoelen reserveren (kan niet bij elke airline maar proberen waard). Bij KLM kan dit.
Oh ok. Via skyscanner op Budgetair kopen beteketn echter dat je alsnog administratiekosten hebt, heb ik ervaren, en ook 17 euro creditcard kosten als je met CC wil betalen (dit heb ik gedaan omdat vluchten verzekerd zijn via mijn CC).quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:20 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Op zich valide punten, het is overigens wel zo dat als je bijvoorbeeld via skyscanner op een boekingssite beland je vaak geen extra administratiekosten betaalt waardoor deze vaak goedkoper zijn dan via het verkoopkanaal van de luchtvaartmaatschappij zelf omdat deze ook administratie kosten berekenen.
Ah, dat wist ik niet. Als ik een keer een paar miljardjes wit moet wassen zal ik een site oprichten waar je goedkoop tickets kunt kopenquote:Daarnaast, het in bulk inkopen van tickets kan een reden zijn dag tickets goedkoper zijn, het kan ook zijn, zonder een specifiek reisbureau te beschuldigen, dat men jouw giraal laat betalen en de ticketaanbieder contant de tickets in het betreffende land waar het ticketbureau gevestigd zit contant het ticket afrekenen.
Dit soort constructies kunnen natuurlijk om diverse redenen heel interessant zijn voor het ticketbureau.
Ik zal eens naar Tripair kijken dankquote:Bij budgetair doen ze overigens zaken met Airtrade, die snappen waar ze mee bezig zijn, en cheaptickets is van een groot zakelijk reisbureau uit Zuid Nederland. Die laatste rekent zelf vaak bedachte extra ticketfees, maar met acties van kortingsvouchers kunnen ze goedkoper zijn.
Tripair uit Griekenland is mijn favoriet, want deze kan combinaties maken met lange overstaptijden welke andere aanbieders niet kunnen bewerkstelligen zonder extra kosten...
Met budgetair via skyscanner nog nimmer extra administratie kosten betaald anders dan de prijs die op skyscanner aangegeven staat. (Maar dan moet je wel via een ticketvergelijker gaan, en niet rechtstreeks zelf zoeken).quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh ok. Via skyscanner op Budgetair kopen beteketn echter dat je alsnog administratiekosten hebt, heb ik ervaren, en ook 17 euro creditcard kosten als je met CC wil betalen (dit heb ik gedaan omdat vluchten verzekerd zijn via mijn CC).
[..]
Ah, dat wist ik niet. Als ik een keer een paar miljardjes wit moet wassen zal ik een site oprichten waar je goedkoop tickets kunt kopen
[..]
Ik zal eens naar Tripair kijken dank
Puur op basis dat KLM duurder is kun je bezettingsgraad niet voorspellen. Bij KLM zitten veel mensen met overstap en ook mensen zoals ik, die ryanair en transavie sowieso niet boeken. Voor die mensen gelden andere prijzen of speelt prijs een mindere rol. Over het algemeen heeft KLM een goede bezettingsgraad.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef Kissinger89 het volgende:
Lieve allemaal, een snelle vraag, ik zie dat de KLM zo'n vijf keer per dag naar Barcelona vliegt, is de kans bij KLM het grootst dat ik op een niet al te volle vlucht zit als ik door de week vlieg, voor mij is het ultieme vliegplezier namelijk in een vliegtuig met zo min mogelijk andere passagiers en ik betaal hier graag een beetje meer voor want Ryanair en Transavia zijn natuurlijk een stuk Goedkoper te noemen.
Is niet echt een peil op te trekken. Vroege middagvlucht heb je de meeste kans, wil je het zeker weten dan moet Ozzietukker even in z'n database met loadfactors kijken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef Kissinger89 het volgende:
Lieve allemaal, een snelle vraag, ik zie dat de KLM zo'n vijf keer per dag naar Barcelona vliegt, is de kans bij KLM het grootst dat ik op een niet al te volle vlucht zit als ik door de week vlieg, voor mij is het ultieme vliegplezier namelijk in een vliegtuig met zo min mogelijk andere passagiers en ik betaal hier graag een beetje meer voor want Ryanair en Transavia zijn natuurlijk een stuk Goedkoper te noemen.
De reden dat KLM 5x per dag naar Barcelona vliegt is omdat de vraag naar deze bestemming relatief hoog is. Dat is ook terug te vinden in de prijs welke KLM voor het ticket vraagt.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef Kissinger89 het volgende:
Lieve allemaal, een snelle vraag, ik zie dat de KLM zo'n vijf keer per dag naar Barcelona vliegt, is de kans bij KLM het grootst dat ik op een niet al te volle vlucht zit als ik door de week vlieg, voor mij is het ultieme vliegplezier namelijk in een vliegtuig met zo min mogelijk andere passagiers en ik betaal hier graag een beetje meer voor want Ryanair en Transavia zijn natuurlijk een stuk Goedkoper te noemen.
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:30 schreef Fogel het volgende:
Binnen Europa business vliegen moet vaak omdat sommige maatschappijen nog een 3 nachten en een weekend weg regel hebben...
Dat je geen economy kan boeken tenzij je 3 nachten of een weekend weg bent.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat je geen economy kan boeken tenzij je 3 nachten of een weekend weg bent.
Of naja, sommigen hebben de full flex economytickets die je in dat geval kan boeken maar die kosten nagenoeg hetzelfde als business.
Low cost airlines werken niet zo, die werken met enkele reizen, maar KLM is daar bijvoorbeeld nog goed in om hogere kosten te vragen als er geen 3 werkdagen of zaterdagnacht in het ticket zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:39 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah oke.
Nog nooit meegemaakt, maar dat zal wel aan mijn beperkte maatschappij ervaring liggen.
Alleen zijn de tijdstippen waarop RyanAir en Wizz vliegen nou niet altijd optimaal. En ik heb eens ff gekeken naar EHV-BUD in maart van maandag t/m vrijdag met Wizz en vergeleken met KLM AMS-BUD op dezelfde data, maakt 2 tientjes verschil. OK op Schiphol is parkeren ook duurder maar de vlucht tijden zijn dan weer gunstiger. Dan dus maar niet zo krap zitten bij Wizz en gewoon miles en legs sparen bij KLM.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou m'n werknemer lekker op een ryan air /wizz air / transavia etc. vlucht zetten dan
2 Tientjes verschil is het inderdaad waard om KLM te vliegen tov Wizz, dat ben ik met je eens. Maar als je dus snel even heen en weer moet hoppen en KLM gaat veel duurdere business tarieven rekenen, dan zou ik als werkgever toch al snel overgaan op wizz. Of misschien nog een andere maatschappij die van NL naar Budapest vliegt, ik weet niet of die er zijn (ken zelf ook alleen KLM en wizz). Je kunt bij Wizz ook extra beenruimte boeken indien nodig en die tarieven vallen meestal best mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alleen zijn de tijdstippen waarop RyanAir en Wizz vliegen nou niet altijd optimaal. En ik heb eens ff gekeken naar EHV-BUD in maart van maandag t/m vrijdag met Wizz en vergeleken met KLM AMS-BUD op dezelfde data, maakt 2 tientjes verschil. OK op Schiphol is parkeren ook duurder maar de vlucht tijden zijn dan weer gunstiger. Dan dus maar niet zo krap zitten bij Wizz en gewoon miles en legs sparen bij KLM.
Boedapest is dan zakelijk over het algemeen wat minder interessant, en daarnaast heb je Transavia, KLM en Wizz Air welke op deze stad vliegen, en vorig jaar had je op maandag en vrijdag zelfs 3 vluchten van KLM naar Amsterdam, 2 van Wizz Air naar Eindhoven, 1 van Wizz Air naar Maastricht en 1 vlucht van Transavia naar Rotterdam, dat zet natuurlijk de prijzen wel onder druk. Inmiddels vliegt men niet meer naar Maastricht, maar zet Wizz Air de A321 in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
2 Tientjes verschil is het inderdaad waard om KLM te vliegen tov Wizz, dat ben ik met je eens. Maar als je dus snel even heen en weer moet hoppen en KLM gaat veel duurdere business tarieven rekenen, dan zou ik als werkgever toch al snel overgaan op wizz. Of misschien nog een andere maatschappij die van NL naar Budapest vliegt, ik weet niet of die er zijn (ken zelf ook alleen KLM en wizz). Je kunt bij Wizz ook extra beenruimte boeken indien nodig en die tarieven vallen meestal best mee.
Bij de huidige toestellen van Etihad is de indeling zoals deze op bijvoorbeeld een seatguru te vinden is, nu vinden er de komende tijd nog wat afleveringen plaats aan Etihad, en zou ik het mij zo kunnen voorstellen dat er ook nieuwe configuratie toestellen op de markt komen met wat minder nadruk op premium.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er hier ook iemand die dit kan verklaren?
Bij het kiezen van de stoelen kon ik kiezen uit deze plaatsen en er zaten ook nog wel meer plaatsen achter. Volgens de site vliegen we in een B787-9
[ afbeelding ]
Maar als ik op seatguru kijk dan heeft een 787-9 van Etihad helemaal geen 40 of meer rijen. Iemand enig idee hoe het kan dat ik wel deze stoelen kon kiezen? Staat het type vliegtuig misschien verkeerd op de site en verandert dat nog?
Bedankt voor je snelle antwoord! We gaan het wel zien maar was toch even benieuwd hoe dat kon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Bij de huidige toestellen van Etihad is de indeling zoals deze op bijvoorbeeld een seatguru te vinden is, nu vinden er de komende tijd nog wat afleveringen plaats aan Etihad, en zou ik het mij zo kunnen voorstellen dat er ook nieuwe configuratie toestellen op de markt komen met wat minder nadruk op premium.
Want om heel eerlijk te zijn, de vluchten vanaf Dusseldorf staat nu niet bekend om de geweldige vraag met het bijbehorende kostenplaatje voor premium plekken maar is concurrentie op prijs belangrijk.
Zo past bijvoorbeeld Qatar het toestel op Schiphol ook aan naar een 777-300 sardinecan 3-4-3 uitvoering zodat men en stuk meer passagiers kan meenemen.
Doen ze dat niet alleen maar wanneer hij ook onderwater gevonden wordt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 03:15 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom doen ze een FDR altijd in een emmer water als ze m gevonden hebben?
quote:3.9
If the FDR is recovered in water, it shall immediately be packed in water (fresh, if
possible) and not be allowed to dry out. Packaging may be accomplished by sealing the
recorder (in water) inside a plastic beverage container with silicon adhesive or a similar
sealant. Contact the Chief of the Vehicle Recorder Division for further assistance.
ahh, dat zou best kunnen ja. Klinkt in elk geval logisch. Wellicht toevallig paar gevallen van Aircrash investigation gezien met in water gevallen toestellenquote:Op donderdag 25 februari 2016 03:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Doen ze dat niet alleen maar wanneer hij ook onderwater gevonden wordt?
Want dan is hem in water houder beter, omdat er minder zuurstof is om mee weg te kunnen rotten zodat er minder corrosie optreedt. Haal je hem uit het water en stel je hem bloot aan de lucht, dan corrodeerd alles veel sneller dan wanneer je hem onderwater vervoerd en in een laboratorium pas gaat drogen. (onder gecontroleerde omstandigheden)
Zie ook het Flight Data Recorder Handbook for Aviation Accident Investigations van de Amerikaanse NTSB
[..]
Is een 787 zo klein dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is er hier ook iemand die dit kan verklaren?
Bij het kiezen van de stoelen kon ik kiezen uit deze plaatsen en er zaten ook nog wel meer plaatsen achter. Volgens de site vliegen we in een B787-9
[ afbeelding ]
Maar als ik op seatguru kijk dan heeft een 787-9 van Etihad helemaal geen 40 of meer rijen. Iemand enig idee hoe het kan dat ik wel deze stoelen kon kiezen? Staat het type vliegtuig misschien verkeerd op de site en verandert dat nog?
Volgens mij zijn 787's wel kleiner dan bijvoorbeeld een 777 maar het ligt ook aan de indeling hoeveel rijen er zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is een 787 zo klein dan?
Ik zat vorige week op rij 76
Etihad gooit op Amsterdam de Dreamliner eruit en komt met een 777. Misschien dat ze dat ook voor Düsseldorf gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 787's wel kleiner dan bijvoorbeeld een 777 maar het ligt ook aan de indeling hoeveel rijen er zijn.
Ik heb Etihad via Facebook nog even gevraagd hoe het kon en of het wel klopte. Ze konden wel bevestigen dat de stoelen geconfirmd waren. Dus het zal wel goed zijn. Misschien klopt de map op seatguru niet.
Dat is Qatar Airlines die met de 777 gaat komen op Schiphol, Etihad blijft voorlopig komen met de A330 in de 2-4-2 indeling op Schiphol, KLM vliegt, ook met codeshare voor Etihad wel met de 787 naar Abu Dhabi, en dat is dan ook direct de reden dat er vooralsnog geen upgrade inzit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Etihad gooit op Amsterdam de Dreamliner eruit en komt met een 777. Misschien dat ze dat ook voor Düsseldorf gaan doen.
Düsseldorf krijgt juist de dreamliner van Etihadquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Etihad gooit op Amsterdam de Dreamliner eruit en komt met een 777. Misschien dat ze dat ook voor Düsseldorf gaan doen.
Los van de punten die al eerder genoemd zijn, kan een bedrijf ook baat hebben om met KLM te vliegen vanwege corporate deals met kickbacks in contracten. Dan is er nog locatie, een bedrijf uit de Randstad zal niet snel standaard gaan vliegen vanuit Eindhoven als er ook vanaf Schiphol gevlogen kan worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou m'n werknemer lekker op een ryan air /wizz air / transavia etc. vlucht zetten dan
En je ESTA aanvraag niet vergeten héquote:Op maandag 29 februari 2016 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb van de week tickets geboekt via tix.nl van DUS-LAX. Met overstap. Maar nu kreeg ik een mailtje dat ik mijn paspoortgegevens moet opgeven nog . 'Dringend' volgens het onderwerp. Maar in de mail zelf staat uiterlijk week voor vertrek.Geen probleem normaal gesproken, maar ik was even vergeten dat mijn paspoort al bijna 2 maanden verlopen is :p
Nu heb ik dezelfde dag wel al mijn e-tickets ontvangen. e-ticket nummer en reserveringsnummer. Betekent dit nou gewoon dat mijn tickets geboekt zijn en dat ik nog even heb om mijn paspoort te verlengen? In de tussentijd moet ik ook nog naar Shanghai dus ik moet sowieso mijn paspoort binnenkort gaan verlengen, maar als het niet al te veel haast heeft kan ik even een geschikt moment afwachten.
Ik heb ooit via vliegwinkel.nl een Emirates ticket geboekt want op de gewenste vluchttijden was de prijs bij Emirates ineens omhoog geschoten. Zodra je een e-ticket nummer hebt, kun je op de Emirates site een stoel reserveren. Je word dan precies hetzelfde behandeld als ieder ander met een E-ticket nummer, waar dan ook aangeschaft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand als je via tussensite bij Emirates ticket boekt of je dan ook een stoel mag kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |