En allemaal sinds de NOS met hun nieuwe show is begonnenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen-NEC 0-0 Willem II-Heracles 0-0 Excelsior-Willem II 0-0
Leve de vrijdag
Geen genot.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen-NEC 0-0 Willem II-Heracles 0-0 Excelsior-Willem II 0-0
Leve de vrijdag
Nu ga je verkeerd om met de feiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
En allemaal sinds de NOS met hun nieuwe show is begonnen
Ik geef gewoon graag de NOS de schuldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ga je verkeerd om met de feiten.
Misschien heeft Cambuur een snelcursus verdedigen gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kan Cambuur - Utrecht onmogelijk in 0-0 eindigen.
Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef gewoon graag de NOS de schuld
Het enige wat ik tot nu toe heb geleerd is dat Glenn nog steeds financiële problemen heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit de eretribune kijk.
Hij is nog steeds niet helemaal Helder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe heb geleerd is dat Glenn nog steeds financiële problemen heeft
Ik ben net thuis. Ging het niet redden. En had er eerlijk gezegd ff geen zin in vanavond. Ga wel lekker naar de tering in de stad, later vanavondquote:
Gebroken hand?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn gebroken hand en ik kijken alleen de eerste helft van AZ-Vites. Hup Solanke.
Solanke is geblesseerd, je kan dus weer gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn gebroken hand en ik kijken alleen de eerste helft van AZ-Vites. Hup Solanke.
Verdomme.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Solanke is geblesseerd, je kan dus weer gaan
Auto ongeluk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Ik ken deze man niet, maar 50 is wel erg jong om te overlijden
Het blijft een prima speler zolang hij niet op de vleugel wordt gezet met als taak enkel mee te verdedigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mike van Duinen bij Roda. Leuk voor hem.
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.
los dat je post al op weinig gebaseerd was is dit wel de ultieme jinxquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.
Zo heel spectaculair vind ik ADO niet spelen, enige echte kans die ze hebben gehad was ook meteen vanwege een gigantische blunder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
los dat je post al op weinig gebaseerd was is dit wel de ultieme jinx
Maar dat doet/deed Roda ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heel spectaculair vind ik ADO niet spelen, enige echte kans die ze hebben gehad was ook meteen vanwege een gigantische blunder.
Daar heb je een goed punt, maar RJC moet het vooral van het laatste kwartier hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat doet/deed Roda ook niet.
Waarom, waarom, waarom????quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
Tactisch genie Rob Maas tovert een 5-4-1 uit de hoge hoed
ADO is ook al twee keer heel goed weggekomen. Eerste overtreding van de wedstrijd en net weer had de scheids makkelijk geel voor kunnen geven!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zijn je kaarten scheids?
Grapje?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
Tactisch genie Rob Maas tovert een 5-4-1 uit de hoge hoed
Omdat de hele voorhoede geblesseerd isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom, waarom, waarom????
Zo, nou succes. Ik zeg 2-0 AZ.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat de hele voorhoede geblesseerd is
Er mogen hier en daar wel wat kaarten worden uitgedeeld, anders blijven die overtredingen maar gemaakt worden.quote:
Sinds de 1-0 achterstand is Roda wel de lichtelijk betere geweest!quote:
Waarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is deze nieuwe presentatrice?
Die mag wel in Den Haag blijven vanavond.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is deze nieuwe presentatrice?
Wedstrijden van Bayern zijn zelden leukquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb de eerste helft van Leverkusen - Bayern gezien, was niet veel aan. Weinig kansen maar vooral fysiek gedoe.
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb de eerste helft van Leverkusen - Bayern gezien, was niet veel aan. Weinig kansen maar vooral fysiek gedoe.
De laatste wedstrijden wordt er niet veel gescoord, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wedstrijden van Bayern zijn zelden leuk
'Dat zie je alleen in Nederland!11!'quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.
Ik denk dat het hoogtepunt qua kansen een afvallende bal in een hoekschop was waar Robben hem rechtdoor tegen de boarding mepte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.
Hoeveel zou het kosten om Demichelis te halen naar Nederland?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
'Dat zie je alleen in Nederland!11!'
Wellicht moet je overschakelen naar Engeland. Ze schijnen daar te maken te hebben met windstoten van 100 km/puquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden wordt er niet veel gescoord, inderdaad.
Dat kijk ik wel bij MOTD. Ik heb genoeg streams ververst vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je overschakelen naar Engeland. Ze schijnen daar te maken te hebben met windstoten van 100 km/pu
Niks, je krijgt zelfs extra geld als je hem neemt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het kosten om Demichelis te halen naar Nederland?
Domme koe. Godverdomme! Lekker vlak voor de rust ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet na de 10de herhaling toch wel lachen om Wormgoor zijn blunder. Wat een debiel
Waar is Locadia?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar weer eens een elftal slechtste spelers in de Eredivisie opstellen van de spelers die regelmatig in actie komen.
Ik geef de voorhoede alvast weg: Brown - Kramer - Rosheuvel
Brown - Brown - Brown zou logischer zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar weer eens een elftal slechtste spelers in de Eredivisie opstellen van de spelers die regelmatig in actie komen.
Rosheuvel is ook geweldig slecht. Als je daar al zijn blunders op een rij zet, ben je pas in 2019 klaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Brown - Brown - Brown zou logischer zijn
Ik lees ondertussen een boek over school, want ik heb donderdag een herkansing.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo lekker gluren naar Bilbao-Villarreal.
Ik neem ook wel een linie/positie op mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaam je.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees ondertussen een boek over school, want ik heb donderdag een herkansing.
Over keepers gesproken: die arme Rene van Eck is dus ontslagen bij Den Bosch omdat die keeper dat miezerige kutballetje uit zijn handen liet glippen. Waan, dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem ook wel een linie/positie op mij.
Drommels.
Dat hele team zou ontslagen moeten wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over keepers gesproken: die arme Rene van Eck is dus ontslagen bij Den Bosch omdat die keeper dat miezerige kutballetje uit zijn handen liet glippen. Waan, dag.
Dat zal wel zijn meegevallen als hij niet al rond de 15de plaats stond in de competitie. Uitgeschakeld worden door amateurs is dan gewoon de druppel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over keepers gesproken: die arme Rene van Eck is dus ontslagen bij Den Bosch omdat die keeper dat miezerige kutballetje uit zijn handen liet glippen. Waan, dag.
Daar doe ik dit jaar niet meer aan, zo'n topic.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Rochet...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar doe ik dit jaar niet meer aan, zo'n topic.
Te vaak getroll.
Misschien moeten we er eens voor stemmen.
Op doel neig ik naar Van Leer.
Ook absoluut een optie inderdaad. Wat een drol is datquote:
Vooral in de uitwedstrijden zijn ze slecht. Tegen Almere/RKC/Fortuna 1-1 spelen doe ik je niet na.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn meegevallen als hij niet al rond de 15de plaats stond in de competitie. Uitgeschakeld worden door amateurs is dan gewoon de druppel.
Het is ook triest als je in Uruguay op zoek gaat naar een keeper en niet terugkomt met Guruceaga, die als 19 jarige gewoon al eerste keeper is bij Peñarol...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook absoluut een optie inderdaad. Wat een drol is dat
Dan ontkracht je nu toch je eigen "Waan van de dag" opmerking, jeetje Stijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral in de uitwedstrijden zijn ze slecht. Tegen Almere/RKC/Fortuna 1-1 spelen doe ik je niet na.
Van der Werff in de verdediging aubquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sergio Rochet (was zijn voornaam Sergio?)
?
?
?
?
?
?
?
Mikhail Rosheuvel
Jurgen Locadia
Izzy Brown
Sorry, maar ik vind het achterlijk om een trainer te ontslaan omdat je spelers binnen een paar minuten een 2-0 om laten vallen om met 2-3 af te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ontkracht je nu toch je eigen "Waan van de dag" opmerking, jeetje Stijn.
Die speelde vooral als VM volgens mij dus die doe ik als controleur.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterin kan Derrick Luckassen wat mij betreft niet ontbreken.
Het bestuur van Fc Den Bosch doen wel vaker stomme dingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het achterlijk om een trainer te ontslaan omdat je spelers binnen een paar minuten een 2-0 om laten vallen om met 2-3 af te gaan.
Vejinovicquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
?
Maikel van der Werff
Sven van Beek
Miquel Nelom
?
Derrick Luckassen
?
Mikhail Rosheuvel
Jurgen Locadia
Izzy Brown
Nog drie posities.
Die is echt drama. Dat was hij ook bij Twentequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan had jij het over beslissen met de waan van de dag.
Een jaar niet gespeeld en nu slechts 1 of 2 wedstrijden terug. Hem kan je niet objectief beoordelen. Overigens kijk ik dit jaar geen op voorhand kutwedstrijden meer van clubs die mij niet boeien dus ik haak af.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is echt drama. Dat was hij ook bij Twente
Dat is zelfs het geval als hij wel binnen de lijnen staat. Een soort Kramer van het middenveld.quote:
Van Beek eruit Peet Bijen erin.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
?
Maikel van der Werff
Sven van Beek
Miquel Nelom
?
Derrick Luckassen
?
Mikhail Rosheuvel
Jurgen Locadia
Izzy Brown
Nog drie posities.
Puur aan de hand van deze wedstrijd nomineer ik Zhukov. Wat is die gast slechtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog een optie voor het middenveld?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarom zit je niet in het Kyo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAA JAAAAA JAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dammers, Bijen en Wormgoor zijn wat mij betreft de opties voor die positie ja. Van Beek was aan het begin van het seizoen verdedigend prima.quote:
Laat thuis, en een keertje geen zin om te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in het Kyo?
Slechtste speler is relatief. Van Beek draait, voor een speler van zijn capaciteiten, een dramatisch seizoen. Net als Gudelj.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Beek vind ik wat overdreven. Ik zou eerder denken aan Wormgoor, die heb ik weinig goed zien doen.
Dat is pas om 20:30.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Athletic de Bilbao - Villarreal.
Zonde. Zhukov deed zo zijn best om in je selectie te komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga wel voor 5-2-3 met Dammers als toevoeging
Ik noemde ''die regelmatig in actie komen''quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Zhukov deed zo zijn best om in je selectie te komen.
Ritzmaier zou niet misstaan. (maar te weinig ruimte, nouja, Dammers is wel gewoon nog slechter) En ik zit nog even te denken over een echte rechtsback. Dan denk ik toch als eerste aan M Johannson maar die kan er elk jaar niks van.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga wel voor 5-2-3 met Dammers als toevoeging
Voetbal is praktisch altijd een spel van fouten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
ADO - Roda is wel een wedstrijd van fouten. Alle drie de goals vielen uit gruwelijk pijnlijke fouten van de verdedigingen
teletekstsupporter pur sangquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is Opper? Die mist nu deze wedstrijd
Ritzmaier heeft bij lange na ook niet veel gespeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ritzmaier zou niet misstaan. (maar te weinig ruimte, nouja, Dammers is wel gewoon nog slechter) En ik zit nog even te denken over een echte rechtsback. Dan denk ik toch als eerste aan M Johannson maar die kan er elk jaar niks van.
Is toch een hele tijd wel basisspeler geweest bij NEC. Laatste tijd speelt ie weinig ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ritzmaier heeft bij lange na ook niet veel gespeeld.
Ik wil ook weer een keer. Lang niet geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem hem wel een keer mee naar een wedstrijd.
Waar, maar deze drie doelpunten waren toch wel zeer ernstige fouten. Die hadden niets meer te maken met het profiteren van fouten, dit was gewoon een kwestie van makkelijk afmaken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is praktisch altijd een spel van fouten.
Zei hij van achter zijn computerscherm.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem hem wel een keer mee naar een wedstrijd.
LR is uit op een date.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer. Lang niet geweest.
Het is jammer dat ADO bijna nooit meer die actie doet met iedere seizoenskaart een gratis extra kaart mee bij sommige wedstrijden. Anders had ik jullie een keer mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer. Lang niet geweest.
Ah, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch een hele tijd wel basisspeler geweest bij NEC. Laatste tijd speelt ie weinig ja.
Ben je gek. Ik zou dan wel lekker met mijn neef gaan hossen met zijn prachtige Den Haag tattoo'squote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik zou dan wel lekker met mijn neef gaan hossen met zijn prachtige Den Haag tattoo's
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie de edit. Ik was iets te stoer om GGMM weg te blazen.
Je zal maar naar een wedstrijd gaan met zowel Haags als Opper. Als ze maar 10% van de grappen maken die ze online maken...quote:
Nee. In tegenstelling tot sommige users hier die beweren dat ik een hooligan/racist en een doorgesnoven tokkie ben, ben ik een doodnormaal mens.quote:
Enige*quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ie de enigste was
Maar verder wil ik niet stoken
Vejinovic, Mokotjo, Cavlan, Hiariej. Meijers kan ook als linksback.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog een optie voor het middenveld?
Cavlan hoort niet als linksback te spelen maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vejinovic, Mokotjo, Cavlan, Hiariej. Meijers kan ook als linksback.
Maak hier een apart topic voor aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vejinovic, Mokotjo, Cavlan, Hiariej. Meijers kan ook als linksback.
Gelukkig houdt Duplan alleen al 3 man bezig vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado heeft de drie punten nog niet in de pocket!
Nee, jouw posts zijn leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maak hier een apart topic voor aan.
En dan mag ADO volgende week nog gezellig op bezoek bij Excelsior.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Duplan alleen al 3 man bezig vandaag.
Cavlan en Hiariej kunnen wel als rechtsback.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavlan hoort niet als linksback te spelen maar dat is mijn bescheiden mening.
Duplanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Duplan alleen al 3 man bezig vandaag.
Cavlan is helemaal geen rechtsback. Alleen Hiariej kan daar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavlan en Hiariej kunnen wel als rechtsback.
Er is niet echt een pijnlijk slechte rechtsback dit jaar.
Dat gaat me een zaadpartij worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan mag ADO volgende week nog gezellig op bezoek bij Excelsior.
Eindelijk weer een echte linkervleugel in plaats van een verkapte middenvelder met verdedigende taken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duplan
Voor mij DE speler van het seizoen!
Was eerste seizoenshelft niet normaal slecht. Stapelde fout op fout.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meijers is niets mis mee. Die was trouwens prima geschikt geweest voor een club als Vitesse.
Zeker. Ik vind het trouwens jammer dat Gorré nauwelijks een kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte linkervleugel in plaats van een verkapte middenvelder met verdedigende taken.
Ik zei het om Sked te plagen. Hij valt dit seizoen inderdaad flink tegen. Jammer!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was eerste seizoenshelft niet normaal slecht. Stapelde fout op fout.
Soltani was achteraf gezien ook zo slecht nog niet als je bekijkt wat erna kwam te spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het trouwens jammer dat Gorré nauwelijks een kans heeft gehad.
Nee, kijk AZ - Vitessequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij naar die wedstrijd? Hopelijk heeft Zenelligod weer gescoord.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 19:59:05GOAL: Heerenveen aan de leiding tegen FC Twente. Henk Veerman profiteert van een fout van Nick Marsman: 1-0. #heetwe reageer retweet
Jij gaat best ver terug nu. Dat is toch al gauw weer 10 jaar geleden toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soltani was achteraf gezien ook zo slecht nog niet als je bekijkt wat erna kwam te spelen.
Geen idee. Het was na de promotie in ieder geval dus 10 jaar kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat best ver terug nu. Dat is toch al gauw weer 10 jaar geleden toch?
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 06-02-2016 om 19:59:05GOAL: Heerenveen aan de leiding tegen FC Twente. Henk Veerman profiteert van een fout van Nick Marsman: 1-0. #heetwe reageer retweet
Ah ja. Van 2008 - 2010 speelde hij bij Den Haag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het was na de promotie in ieder geval dus 10 jaar kan niet.
Je staat iig 10 punten voor op de streep des doods.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado moet nog even de trekker overhalen.
Co Adriaanse zou dan boos worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Sked het volgende:
Frank de Boer zou zeggen dat Vitesse domineert
Marsman in oranjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
CocoGod.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maak hier een apart topic voor aan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat iig 10 punten voor op de streep des doods.
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
"Goede redding van Van Leer"
Nou ontzettend
En 10 punten achter op plek 3 wat dat betreft (Waarschijnlijk minder)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat iig 10 punten voor op de streep des doods.
Na vandaag 7.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En 10 punten achter op plek 3 wat dat betreft (Waarschijnlijk minder)
Dit zijn echt top weken, als je zelf ook punten paktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende zaterdag Roda - Twente. Weer #meerafstandnemen
Al is dit nog lang niet gespeeld. Straks komt het kamikaze-kwartiertje nog.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na vandaag 7.
Dat was me nog niet eens opgevallen hoe klein dat verschil is.
Excelsior uitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zijn echt top weken, als je zelf ook punten pakt
Weet jij waarom Kanon niet speelt? Ik heb daar nergens iets over gelezen/gehoord.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is dit nog lang niet gespeeld. Straks komt het kamikaze-kwartiertje nog.
In de tijd van stress wil ik graag even deze goal delen:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is dit nog lang niet gespeeld. Straks komt het kamikaze-kwartiertje nog.
Kanon wil niet spelen voor een stel kutracistenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij waarom Kanon niet speelt? Ik heb daar nergens iets over gelezen/gehoord.
Geen idee. Niet wedstrijdfit denk ik? Sowieso snap ik niet waarom hij zich ineens moet richten op een backpositie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij waarom Kanon niet speelt? Ik heb daar nergens iets over gelezen/gehoord.
Zou genot zijn als ADO straks over Pec heen gaat in de ranglijstquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior uit
PEC Zwolle thuis
Minstens 4 moet kunnen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg.
Marsman![]()
![]()
https://twitter.com/DanielOude/status/696046504591650816
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg.
Marsman![]()
![]()
PEC is tandeloos zonder Ryan Thomas. Daar zit werkelijk geen creativiteit in.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou genot zijn als ADO straks over Pec heen gaat in de ranglijst
Hahahahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg.
Marsman![]()
![]()
Als keeper zijnde moet je zo'n bal niet loslaten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg.
Marsman![]()
![]()
Ik vergeef je voor deze ene keer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als keeper zijnde moet je zo'n bal niet loslaten.
Poepon heeft volgens mij nu ook alle degradatiekandidaten gehad die in de Eredivisie ronddwarrelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen Poepon voor Ado speelde haatte ik hem intens.
Raar ja. Overal weet hij er wel zo'n 9 per seizoen in te prikken maar bij Ado werkte hij geeneens hard.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen Poepon voor Ado speelde haatte ik hem intens.
Nacquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poepon heeft volgens mij nu ook alle degradatiekandidaten gehad die in de Eredivisie ronddwarrelen.
Willem IIquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nac
Willem II
Ado
De Graafschap
Ik weet ze niet allemaal.
NAC ook nog ja? Die was ik vergeten. Andere vijf wist ik welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II
Sparta Rotterdam
De Graafschap
ADO Den Haag
NAC Breda
Roda JC
Dat zijn ze volgens mij. Ffkes googelen
2013/14.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC ook nog ja? Die was ik vergeten. Andere vijf wist ik wel
Ah ja, Sparta ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II
Sparta Rotterdam
De Graafschap
ADO Den Haag
NAC Breda
Roda JC
Dat zijn ze volgens mij. Ffkes googelen
Die had ik echt niet onthouden. Sowieso vind ik NAC altijd vergetenswaardig.quote:
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omg.
Marsman![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dat kleine gozertje bij AZ?
Ik weet dat hij er gespeeld heeft, alleen zijn zijn momenten denk ik in een zwart gat gevallen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik echt niet onthouden. Sowieso vind ik NAC altijd vergetenswaardig.
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel oprecht een mooie goal. Zonder jouw usernaam werd Den Haag kampioen.
Ik had 1-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanmiddag zei ik hier dat het 2-2 ging worden.
En dat in het haags kwartiertjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Alles of niet, alles of niet"
Ja nee, goed idee zeg
Wat heb jij voorspeld bij Heracles - PEC?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu wil ik een keer die koelkast winnen.
2-1quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij voorspeld bij Heracles - PEC?
2-1quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Zo komen we nooit van de koelkast af.
Ajax - Feyenoord dan?
2-0quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Zo komen we nooit van de koelkast af.
Ajax - Feyenoord dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |