En allemaal sinds de NOS met hun nieuwe show is begonnenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen-NEC 0-0 Willem II-Heracles 0-0 Excelsior-Willem II 0-0
Leve de vrijdag
Geen genot.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen-NEC 0-0 Willem II-Heracles 0-0 Excelsior-Willem II 0-0
Leve de vrijdag
Nu ga je verkeerd om met de feiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
En allemaal sinds de NOS met hun nieuwe show is begonnen
Ik geef gewoon graag de NOS de schuldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ga je verkeerd om met de feiten.
Misschien heeft Cambuur een snelcursus verdedigen gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kan Cambuur - Utrecht onmogelijk in 0-0 eindigen.
Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef gewoon graag de NOS de schuld
Het enige wat ik tot nu toe heb geleerd is dat Glenn nog steeds financiële problemen heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit de eretribune kijk.
Hij is nog steeds niet helemaal Helder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe heb geleerd is dat Glenn nog steeds financiële problemen heeft
Ik ben net thuis. Ging het niet redden. En had er eerlijk gezegd ff geen zin in vanavond. Ga wel lekker naar de tering in de stad, later vanavondquote:
Gebroken hand?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn gebroken hand en ik kijken alleen de eerste helft van AZ-Vites. Hup Solanke.
Solanke is geblesseerd, je kan dus weer gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn gebroken hand en ik kijken alleen de eerste helft van AZ-Vites. Hup Solanke.
Verdomme.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Solanke is geblesseerd, je kan dus weer gaan
Auto ongeluk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Ik ken deze man niet, maar 50 is wel erg jong om te overlijden
Het blijft een prima speler zolang hij niet op de vleugel wordt gezet met als taak enkel mee te verdedigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mike van Duinen bij Roda. Leuk voor hem.
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.
los dat je post al op weinig gebaseerd was is dit wel de ultieme jinxquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet, echter is hopen niet nodig. Met het spel van het eerste kwartier van de Haagse zijden wordt dit wel een zekerheidje.
Zo heel spectaculair vind ik ADO niet spelen, enige echte kans die ze hebben gehad was ook meteen vanwege een gigantische blunder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
los dat je post al op weinig gebaseerd was is dit wel de ultieme jinx
Maar dat doet/deed Roda ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heel spectaculair vind ik ADO niet spelen, enige echte kans die ze hebben gehad was ook meteen vanwege een gigantische blunder.
Daar heb je een goed punt, maar RJC moet het vooral van het laatste kwartier hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat doet/deed Roda ook niet.
Waarom, waarom, waarom????quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
Tactisch genie Rob Maas tovert een 5-4-1 uit de hoge hoed
ADO is ook al twee keer heel goed weggekomen. Eerste overtreding van de wedstrijd en net weer had de scheids makkelijk geel voor kunnen geven!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zijn je kaarten scheids?
Grapje?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
Tactisch genie Rob Maas tovert een 5-4-1 uit de hoge hoed
Omdat de hele voorhoede geblesseerd isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom, waarom, waarom????
Zo, nou succes. Ik zeg 2-0 AZ.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat de hele voorhoede geblesseerd is
Er mogen hier en daar wel wat kaarten worden uitgedeeld, anders blijven die overtredingen maar gemaakt worden.quote:
Sinds de 1-0 achterstand is Roda wel de lichtelijk betere geweest!quote:
Waarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is deze nieuwe presentatrice?
Die mag wel in Den Haag blijven vanavond.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is deze nieuwe presentatrice?
Wedstrijden van Bayern zijn zelden leukquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb de eerste helft van Leverkusen - Bayern gezien, was niet veel aan. Weinig kansen maar vooral fysiek gedoe.
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb de eerste helft van Leverkusen - Bayern gezien, was niet veel aan. Weinig kansen maar vooral fysiek gedoe.
De laatste wedstrijden wordt er niet veel gescoord, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wedstrijden van Bayern zijn zelden leuk
'Dat zie je alleen in Nederland!11!'quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.
Ik denk dat het hoogtepunt qua kansen een afvallende bal in een hoekschop was waar Robben hem rechtdoor tegen de boarding mepte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado - Roda is niet beter. De hoogtepunten waren 2 verdedigende blunders.
Hoeveel zou het kosten om Demichelis te halen naar Nederland?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
'Dat zie je alleen in Nederland!11!'
Wellicht moet je overschakelen naar Engeland. Ze schijnen daar te maken te hebben met windstoten van 100 km/puquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden wordt er niet veel gescoord, inderdaad.
Dat kijk ik wel bij MOTD. Ik heb genoeg streams ververst vandaag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je overschakelen naar Engeland. Ze schijnen daar te maken te hebben met windstoten van 100 km/pu
Niks, je krijgt zelfs extra geld als je hem neemt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zou het kosten om Demichelis te halen naar Nederland?
Domme koe. Godverdomme! Lekker vlak voor de rust ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet na de 10de herhaling toch wel lachen om Wormgoor zijn blunder. Wat een debiel
Waar is Locadia?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar weer eens een elftal slechtste spelers in de Eredivisie opstellen van de spelers die regelmatig in actie komen.
Ik geef de voorhoede alvast weg: Brown - Kramer - Rosheuvel
Brown - Brown - Brown zou logischer zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar weer eens een elftal slechtste spelers in de Eredivisie opstellen van de spelers die regelmatig in actie komen.
Rosheuvel is ook geweldig slecht. Als je daar al zijn blunders op een rij zet, ben je pas in 2019 klaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Brown - Brown - Brown zou logischer zijn
Ik lees ondertussen een boek over school, want ik heb donderdag een herkansing.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo lekker gluren naar Bilbao-Villarreal.
Ik neem ook wel een linie/positie op mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaam je.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees ondertussen een boek over school, want ik heb donderdag een herkansing.
Over keepers gesproken: die arme Rene van Eck is dus ontslagen bij Den Bosch omdat die keeper dat miezerige kutballetje uit zijn handen liet glippen. Waan, dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem ook wel een linie/positie op mij.
Drommels.
Dat hele team zou ontslagen moeten wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over keepers gesproken: die arme Rene van Eck is dus ontslagen bij Den Bosch omdat die keeper dat miezerige kutballetje uit zijn handen liet glippen. Waan, dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |