Save trip !quote:
He die lijkt op een oud collegaatje van mequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
OK, nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Ouwe taart!
Die kon ook zo goed taarten bakken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
He die lijkt op een oud collegaatje van me
In treinquote:
Daar lopen de landen door elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gehucht ietsje onder Tilburg.
Net over de grens in België.
Je hebt een draak getekend?quote:
Vind het nog best knap gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien is dat nog wel het meest lijkende
het is knap gedaan van degene die het gedaan heeft.quote:
Ik begin er ook niet aanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is me te massaal allemaal.
Bij mij kwam toen straks nog een wagen langs met bijbehorende 'muziek'.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is me te massaal allemaal.
Als dat hier zou gebeuren , zouden ze met de boot zijn geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij kwam toen straks nog een wagen langs met bijbehorende 'muziek'.
ja maak ze maar weer wakker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:01 schreef sacha het volgende:
iedereen slaapt, nu ga ik een feestje vieren
Bij jou ligt toch ook een straat langs dat water, zover ik dat ooit op foto zag?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat hier zou gebeuren , zouden ze met de boot zijn geweest
Fietspad aan de overkant, autos mogen daar niet rijden... Misdadigers daar gelaten..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou ligt toch ook een straat langs dat water, zover ik dat ooit op foto zag?
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )quote:
Jij gaat er vol tegenaan zo te horenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )
Stel je niet aan. Je hebt niet eens KLOTEquote:
Ik mag hopen dat Sas wakker is....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je hebt niet eens KLOTE
30 minuten geleden kondigde ze aan dat ze NU een feestje zou gaan bouwen... als ze nu al omgevallen is... dan zijn dat verdomde korte feestjes en weet ze niet hoe ze een echt feestje moet bouwenquote:
Die is het dorp inquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
30 minuten geleden kondigde ze aan dat ze NU een feestje zou gaan bouwen... als ze nu al omgevallen is... dan zijn dat verdomde korte feestjes en weet ze niet hoe ze een echt feestje moet bouwen
Dan is ze toch wakker oelewapperquote:
ow lekkerquote:
nah... ik was juist in zo'n vredige stemmingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die ook al dood?
Oh ja die viel hier van een balkon...
met wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:45 schreef Mickeys het volgende:
Neh, geen drank meer voor mij.... ik donder om dus ik ga wel snoezelen....
Hefvun!
Ik ben nog wel ff wakker... Maar meer omdat ik een beetje pissed ben... Gisteren hadden we het nog over afspraken... Vanavond 45 min, zitten wachten zonder resultaat...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:45 schreef Mickeys het volgende:
Neh, geen drank meer voor mij.... ik donder om dus ik ga wel snoezelen....
Hefvun!
![]()
![]()
![]()
met wie had je een afspraak?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog wel ff wakker... Maar meer omdat ik een beetje pissed ben... Gisteren hadden we het nog over afspraken... Vanavond 45 min, zitten wachten zonder resultaat...
Ik was ingelogd op een video conference call, maar de host bleef afwezig....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
sollicitatie?
en je werd niet gebeld? lekker dan...
dat is balen Chuf....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ingelogd op een video conference call, maar de host bleef afwezig....
Ja ik ga me bezattenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:52 schreef FANN het volgende:
Roseetje aan Chuf geeft...
[ afbeelding ]
ah... misschien had die lullo zich vergist in het tijdverschilquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht het af.. Reschedule.. AMerikanen zijn slecht in tijdzones buiten hun eigen zone
Ja kan, maar ik had om 20:30 geen zin meer om dat nog eens te checkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien had die lullo zich vergist in het tijdverschil![]()
kan...............
Nee, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik had om 20:30 heen zin meer om dat nog eens te checken
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al vet laat in mn weekend zone...
niet échtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja daar wordt je vrolijk van.
Da's oud nieuws.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die ook al dood?
Oh ja die viel hier van een balkon...
Ben je voor een USB stick helemaal naat Belgie gereden?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nu USB stick in de autoradio doen, mijn muts wil voorlopig geen reggae meer horen nu.
Die heb ik live gezien in 1991, Deee Lite, featuring Bootsy Collins.quote:
NIce..............quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien in 1991, Deee Lite, featuring Bootsy Collins.
Jij ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe precies is altijd vaag gebleven.
Hij was een heroïne gebruiker, tja, die zijn nogal eens wankel op de benen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach toen was het gewoon ... Oh zullen wel de drugs zijn geweest/....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was weer dicht bij mijn roots vandaag.quote:
Je bent een grensgeval.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was weer dicht bij mijn roots vandaag.
Die vind ik niet leukquote:
Want je muts is boos?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling, ben wat dwars vandaag.
Nee er reden zowel op heenweg als op terugweg steeds sukkels voor me.quote:
Is daar geen snelweg?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee er reden zowel op heenweg als op terugweg steeds sukkels voor me.
Het zal wel een of ander zandpad zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal wel een of ander zandpad zijn.Op zandpaden kan ik ook aardig uit te voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ze je niet onderweg aanhouden voor het een of ander is er geen probleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
Wt valt er nog te smolkkelen over smokkelpaden als er langs de gewone wegen geen controle meer is..
Rijst-bijlquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn rijstijl valt ook niet altijd in goede aarde.
Wel leuk idee maar wat moet die gast nu met een mailadres in Zweden (.se is Zweden toch?)quote:
Ey. Long time No seequote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:02 schreef Koen66 het volgende:
Te laat
Maar alsnog gefeliciteerd Sacha
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wel leuk idee maar wat moet die gast nu met een mailadres in Zweden (.se is Zweden toch?)
nee. ik heb geen .com adres... (wat heeft dat in vredesnaam met .se te maken?)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heb jij geen .com adres?
Het is een privé hobby... denk na man... (ik kan jouw logica soms echt totaal niet volgen)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:12 schreef chufi het volgende:
Niks, maar het maakt toch niet uit waar je woont.. Misschien werkt ie voor een Zweedse meubel firma of heeft ie een Zweedse vriend
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:02 schreef Koen66 het volgende:
Te laat
Maar alsnog gefeliciteerd Sacha
Hij heeft zn eigen domein en dat is een in dit geval een .se domein ... Zie http://www.onnobla.se/quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is een privé hobby... denk na man... (ik kan jouw logica soms echt totaal niet volgen)
Juist... en dat is in welke taal? (ik heb een .nl domein dus ga mij nou niet vertellen hoe het zit)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft zn eigen domein en dat is een in dit geval een .se domein ... Zie http://www.onnobla.se/
Dit is zn portfolio/professionele site.. Toevallig heet ie Onno Blase en heeft ie op deze manier zn eigen naam in het domein verwerktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist... en dat is in welke taal? (ik heb een .nl domein dus ga mij nou niet vertellen hoe het zit)
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is zn portfolio/professionele site.. Toevallig heet ie Onno Blase en heeft ie op deze manier zn eigen naam in het domein verwerkt
Dat snap ik allemaal, maar waarom zou je niet kiezen voor een .com of .org maar kies je voor een .se ... rare strategiequote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:26 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan prima buitenlandse domeinnamen registreren. Je bent niet verplicht dan in die taal.je website te maken hoor
Hij heeft me wel op een idee gebracht.. Misschien dat ik het domein Chu.fi nog kan registrerenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik allemaal, maar waarom zou je niet kiezen voor een .com of .org maar kies je voor een .se ... rare strategie
ik wens je succesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft me wel op een idee gebracht.. Misschien dat ik het domein Chu.fi nog kan registreren
veel mail?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:33 schreef just me het volgende:
mijn mailadres .org werkt nog steeds
![]()
was ik helemaal vergeten
Te laatquote:
Stuur ze een mail met gr gr chufiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Te laat![]()
domain: chu.fi
descr: CHU Logistics Oy
descr: 21735241
address: Artem Chukharev
address: Prinsessantie 4 H 84
address: 00820
address: Helsinki
nee, alleen dat ene zielige testmailtje van mezelfquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee, alleen dat ene zielige testmailtje van mezelf
Hahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee, alleen dat ene zielige testmailtje van mezelf
Ik wacht tot begin juni af want in mei expired de naamquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stuur ze een mail met gr gr chufi
Hmm, dat kan je wel vergeten vrees ik. Of je neemt een .inquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht tot begin juni af want in mei expired de naam
Ach ik zal er toch niks mee doen en ik heb al een domeinquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat kan je wel vergeten vrees ik. Of je neemt een .in
Was wel grappig geweest om te hebben en het kost geen moer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik zal er toch niks mee doen en ik heb al een domein
Ja maar wat ik al zei... Ik doe er verder niets mee.. Alleen voor mn email.. Vroeger wel wat gespeeld met een webpagina, maar nah niet mn dingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was wel grappig geweest om te hebben en het kost geen moer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:25 schreef Mickeys het volgende:
Voor degene die nog moeten eten... dit is geheel op eigen risico![]()
![]()
Hier komt u voor terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij zo dol op anussen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen plus in de buurt.. jammer
* Mickeys mompelt iets over wie zwijgt stemt toe en zoquote:
* just me geeft leesbril doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zomaar spontaan moet ik dan denken aan die dagelijkse groene smoothie van FANNThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:47 schreef Mickeys het volgende:
Op de FB pagina van Centraal Beheer zijn ze ook weer lekker bezig met leuke foto's. Commentaar erbij van CB: Sapperdeflap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zomaar spontaan moet ik dan denken aan die dagelijkse groene smoothie van FANN![]()
Was ik net van plan wat te Iers rund te kopen, voor bij Japanse Wokgroente, zat alle wokgroenten onder rood vocht... Dus dan maar wat anders gekochtquote:
yak...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik net van plan wat te Iers rund te kopen, voor bij Japanse Wokgroente, zat alle wokgroenten onder rood vocht... Dus dan maar wat anders gekocht
die legt dat pak vlees waarschijnlijk gewoon terug waar het vandaan kwamquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel even de vakkenvuller er op gewezen, maar of ie er wat aan ging doen weet ik niet ...
De groenten lagen in rood vocht, bij de Angus ben ik niet eens meer wezen kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die legt dat pak vlees waarschijnlijk gewoon terug waar het vandaan kwam
ow........ de groente lag in rood vocht, ik dacht dat het vocht van het vlees gelekt hadquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De groenten lagen in rood vocht, bij de Angus ben ik niet eens meer wezen kijken
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is zn portfolio/professionele site.. Toevallig heet ie Onno Blase en heeft ie op deze manier zn eigen naam in het domein verwerkt
Ik heb ook geen idee waarom ik een .gmx adres heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik allemaal, maar waarom zou je niet kiezen voor een .com of .org maar kies je voor een .se ... rare strategie
Dus je probeert niet via je .gmx site spullen te verkopen/aan de man te brengen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik een .gmx adres heb.
Het hoeft maar een adres te zijn.....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus je probeert niet via je .gmx site spullen te verkopen/aan de man te brengen?
Ga lekker bij chu.fi op bezoek dan. Jullie kunnen vast uitstekend brainstormen en het met elkaar vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het hoeft maar een adres te zijn.....
Ik heb ook nog een .com en een .be.
Naar Finland is me te ver reizen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ga lekker bij chu.fi op bezoek dan. Jullie kunnen vast uitstekend brainstormen en het met elkaar vinden
Is me daar nu ook te koudquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naar Finland is me te ver reizen.
Ok, spreken we af in België.quote:
Oh ja... naar de supermarkt toe was ver genoeg idd.... stom van mij... even niet meer aan gedacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naar Finland is me te ver reizen.
Moet ik vandaag ook maar eens doen, laatste keer was afgelopen dinsdag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh ja... naar de supermarkt toe was ver genoeg idd.... stom van mij... even niet meer aan gedacht.
Raken we daar de weg niet kwijt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, spreken we af in België.
Bij het 'smokkelpad'.
Ik zou het dan zo vroeg mogelijk doen. Hoorde dat het alsnog zou gaan regenen en iets met waaien en zo...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik vandaag ook maar eens doen, laatste keer was afgelopen dinsdag.
Maar vandaag is het wel droog.
Dan bel je PP, die schijnt daar 'thuis' te zijn.quote:
Ben net een half uurtje wakker, moet eerst bijkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou het dan zo vroeg mogelijk doen. Hoorde dat het alsnog zou gaan regenen en iets met waaien en zo...
Het was maar een tip... aan jou de "schone" taak om er wel, al dan niet, wat mee te doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben net een half uurtje wakker, moet eerst bijkomen.
Ja maar die is net geweest.. Die kan niet te vaak in dezelfde omgeving worden gesignaleerdquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan bel je PP, die schijnt daar 'thuis' te zijn.
Die heeft nu geen tijd, want hij moet zijn muts weer eerst tevreden stellen (samen gezellig winkelen en zo...), ze klaagt volgens mij vaker dan hij ons wil doen geloven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die is net geweest.. Die kan niet te vaak in dezelfde omgeving worden gesignaleerd
Ja kan ik me wel voorstellen als je zelf er elke ochtend vroeg uit moet om de beestjes te doen... En je vent houd je de hele nacht wakker met zn gedraai... Maar zullen we het ooit weten ?!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft nu geen tijd, want hij moet zijn muts weer eerst tevreden stellen (samen gezellig winkelen en zo...), ze klaagt volgens mij vaker dan hij ons wil doen geloven.![]()
Wil ik het weten? Het is mijn probleem niet, ik vind het wel amusant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel voorstellen als je zelf er elke ochtend vroeg uit moet om de beestjes te doen... En je vent houd je de hele nacht wakker met zn gedraai... Maar zullen we het ooit weten ?!
Die Muts heeft de broek aan en PP die legging met kantquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft nu geen tijd, want hij moet zijn muts weer eerst tevreden stellen (samen gezellig winkelen en zo...), ze klaagt volgens mij vaker dan hij ons wil doen geloven.![]()
Zover wil ik niet gaan........ben ook bang dat hem dat niet zal staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Muts heeft de broek aan en PP die legging met kant
Ik gezellig met vrouw winkelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tasje vasthouden als ze een paar nieuwe schoenen past en zo, je weet wel.....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gezellig met vrouw winkelen?
zie ik ook niet echt voor me, die gaat wel met je dochter denk ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gezellig met vrouw winkelen?
In 1x goed geraden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
[..]
zie ik ook niet echt voor me, die gaat wel met je dochter denk ik?
Jij lijkt me de ideale vrouw, komt de deur niet uit, besteld haar kleding online, heeft daardoor tijd zat voor het huishouden en als mannetje thuiskomt staat het eten dampend op tafel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
[..]
zie ik ook niet echt voor me, die gaat wel met je dochter denk ik?
Maar ik mot Piet nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij lijkt me de ideale vrouw, komt de deur niet uit, besteld haar kleding online, heeft daardoor tijd zat voor het huishouden en als mannetje thuiskomt staat het eten dampend op tafel.
dat is eigenlijk best logisch als je een rolmops bekijktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:57 schreef Treehut362 het volgende:
In zowel het Tsjechisch als in het Slowaaks wordt het woord voor rolmops, zavináč, gebruikt voor het symbool @ (apenstaartje) in e-mailadressen.
Ha... dat is grappig !quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:57 schreef Treehut362 het volgende:
In zowel het Tsjechisch als in het Slowaaks wordt het woord voor rolmops, zavináč, gebruikt voor het symbool @ (apenstaartje) in e-mailadressen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:01 schreef Treehut362 het volgende:
Charlie Chaplin at in de film The Gold Rush zijn schoenveters op. Deze waren gemaakt van drop.
QFT (om Mo maar eens te citeren)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
Of nee, laat maar post dat soort dingen maar hiero, kan ik ook eens af en toe lachen
Ik wilde net zeggen, kom op zeg, Hut is van 40+.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
Of nee, laat maar post dat soort dingen maar hiero, kan ik ook eens af en toe lachen
Zo is datquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kom op zeg, Hut is van 40+.
ja, ja, ik had het direct hersteld toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kom op zeg, Hut is van 40+.
al surfendquote:
ik heb een leuke voor jou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
apotheker met een Rquote:
Ja maar ik dacht bestaat dat nogquote:
Al boodschappen gedaan Mo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tijd voor cola en chips?
Jezus, wat een stelletje kleine kinderen zijn sommigen hier.
Ik zie dat de AH hier (aan de rand v/h centrum) morgen toch open is, dat valt me weer mee, ik ga morgen wel boodschappen doen, geen zin meer vandaag.quote:
Hahaha OK danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dat de AH hier (aan de rand v/h centrum) morgen toch open is, dat valt me weer mee, ik ga morgen wel boodschappen doen, geen zin meer vandaag.
Heb voor morgen nog wel afbak worstenbroodjes.
Van 12 u tot 18 u., ik had eigenlijk verwacht dat ie gesloten zou zijn.quote:
Woon je er al jaren en is die al jaren open ... Hier van 10-22 morgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van 12 u tot 18 u., ik had eigenlijk verwacht dat ie gesloten zou zijn.
Ik woon hier nu ruim 5 jaar, maar tot vorig jaar kwam ik zelden bij die AH, omdat de Aldi toen dichterbij was, en nu is dat filiaal weg, er zit nu een islamitische supermarkt in dat pand hier om de hoek, en de volgende Aldi is ongeveer dezelfde afstand van hier als de AH alleen in de tegengestelde richting.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je er al jaren en is die al jaren open ... Hier van 10-22 morgen
Islamitische super heb ik er ook nog gewoon bij,, De AH is voor mij nog steeds het verste wegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ruim 5 jaar, maar tot vorig jaar kwam ik zelden bij die AH, omdat de Aldi toen dichterbij was, en nu is dat filiaal weg, er zit nu een islamitische supermarkt in dat pand hier om de hoek, en de volgende Aldi is ongeveer dezelfde afstand van hier als de AH alleen in de tegengestelde richting.
Maar wat moet ik in een islamitische super?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Islamitische super heb ik er ook nog gewoon bij,, De AH is voor mij nog steeds het verste weg
Ik kom er zelden, maar voor sommige dingen is het wel handig.. En niet duurder of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat moet ik in een islamitische super?
Ik kom daar nooit, geen idee wat ik er zou moeten zoeken.
Als ik een supermarkt in ga wil ik er ook alles kunnen kopen en niet dat ik daarna nog voor een gehaktbal naar een andere door moet rijden.
3 deuren voor die super is ook een islamitische groentenhandel, daar ben ik wel eens geweest voor yufkadeeg, verder is in die hele straat op 3 zaken na helemaal islamitisch, de belwinkel, de kledingzaak met hoofddoeken e.d., een kapper, een viswinkel een slager etc. etc. alleen de fietsenwinkel, de sigarenboer en de stomerij zijn nog Nederlands, oh ja, en er ligt nog een Chinees restaurant, en de moskee is weer om de hoek van die straat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er zelden, maar voor sommige dingen is het wel handig.. En niet duurder of zo
Klinkt bekend... Hier is de fietswinkel niet Nederlands, moskee aan het eind, chinees verdwenen. NL sigarenboer ook, de andere gesloten . Viswinkel is NL, etos en Kruidvat ook... en de dokter en de apotheekquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 deuren voor die super is ook een islamitische groentenhandel, daar ben ik wel eens geweest voor yufkadeeg, verder is in die hele straat op 3 zaken na helemaal islamitisch, de belwinkel, de kledingzaak met hoofddoeken e.d., een kapper, een viswinkel een slager etc. etc. alleen de fietsenwinkel, de sigarenboer en de stomerij zijn nog Nederlands, oh ja, en er ligt nog een Chinees restaurant, en de moskee is weer om de hoek van die straat.
Eigenlijk is het enige dat ik er doe er doorheen fietsen en heel af en toe kom ik bij die sigarenboer voor postzegels e.d.
Het is niet veel anders dan in de Randstad, het is alleen kleiner.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Hier is de fietswinkel niet Nederlands, moskee aan het eind, chinees verdwenen. NL sigarenboer ook, de andere gesloten . Viswinkel is NL, etos en Kruidvat ook... en de dokter en de apotheek
Op zich heb ik er geen problemen mee, ik vind het alleen niet verstandig om die winkels allemaal op een steenworp rond die moskee te situeren, op die manier creëer je een soort enclave/getto (geef het een naam), het is in ieder geval niet goed voor de diversiteit en autochtonen komen er nog nauwelijks.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
Klopt... Je ziet steeds minder NL winkels ..
Hier zie je ze overal.. Misschien is dat het verschil danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zich heb ik er geen problemen mee, ik vind het alleen niet verstandig om die winkels allemaal op een steenworp rond die moskee te situeren, op die manier creëer je een soort enclave/getto (geef het een naam), het is in ieder geval niet goed voor de diversiteit en autochtonen komen er nog nauwelijks.
Je bedoelt: Hier zie je overal alleen nog maar van dat soort winkels...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zie je ze overal.. Misschien is dat het verschil dan
Hier toch wel in bepaalde wijken, dwz, de wijken waar alleen dure huizen staan vind je ze in ieder geval minder tot helemaal niet, en daar waar veel sociale woningbouw staat zitten er gewoon veel, en ik woon in zo'n wijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zie je ze overal.. Misschien is dat het verschil dan
Ik bedoel zoiets in die trend ja, omdat het niet alleen om de Moskee isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hier zie je overal alleen nog maar van dat soort winkels...
Om brood te kunnen kopen van een Nederlandse bakker moet ik naar Osdorp met de auto.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel zoiets in die trend ja, omdat het niet alleen om de Moskee is
Dat vind ik bizar, ik heb hier twee straten verderop gelukkig nog een echte warme bakker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om brood te kunnen kopen van een Nederlandse bakker moet ik naar Osdorp met de auto.
Idioot gedoe!
Ja ... De supermarkten doen tegenwoordig wel in vers brood in navolging van de Lidl... Maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om brood te kunnen kopen van een Nederlandse bakker moet ik naar Osdorp met de auto.
Idioot gedoe!
De Lidl hier bezoek ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... DE supermarkten doen tegenwoordig wel in vers brood in navolging van de Lidl... Maar je hebt gelijk
Ik heb daar wat minder moeite mee.. Alleen ben ik geen vis-eterquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Lidl hier bezoek ik al helemaal niet.
Daar ben ik dan de enige die Nederlands spreekt,
Om die reden kom ik ook nog maar weinig op het plein bij jou.
Alleen de visboer is nog Nederlands...
Boodschappen doe ik in Zwanenburg, niet in die ghetto hier vlakbij...
Tsja, dan moet je wel aan de halalburgers en de baklava...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar wat minder moeite mee.. Alleen ben ik geen vis-eter
Ik ga veggie of voor plof versie van de superquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je wel aan de halalburgers en de baklava...
Die supermarkten bij jou hebben ook geen personeel meer zonder hoofddoek...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga veggie of voor plof versie van de super
Jawel hoor niet overdrijven nu... Sommige dragen een hoofddoek, maar de meesten niet. Maar dat zijn vaak mannenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die supermarkten bij jou hebben ook geen personeel meer zonder hoofddoek...
Ja, je lult weer lekker...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoor niet overdrijven nu... Sommige dragen een hoofddoek, maar de meesten niet. Maar dat zijn vaak mannen
Smakelijk en weer met een eitjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:17 schreef FANN het volgende:
Smaakt nog beter dan gisteren![]()
[ afbeelding ]
Dat cholestrol verhaal van vroeger staat ook niet meer zoals het vroeger stond idd.. Niet te hard doorgebakken is beterquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
een eitje kan nooit kwaad denk ik dan maar
oh met mijn cholestrol zit het wel goed... de rest is kutquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat cholestrol verhaal van vroeger staat ook niet meer zoals het vroeger stond idd.. Niet te hard doorgebakken is beter
De mijne was ook nog OK...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oh met mijn cholestrol zit het wel goed... de rest is kut
Daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden, nu eet ik niet zoveel eieren, gewoon op zijn tijd als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat cholestrol verhaal van vroeger staat ook niet meer zoals het vroeger stond idd.. Niet te hard doorgebakken is beter
Hier mag alles en wie wil zeuren, daarvoor is er een zeurhoek.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Mag het nog nu we niet meer in CUL zitten?
Ik heb zelfgemaakte tomatensoep op met Italiaanse bollen uit de oven, belegd met salami, mozzarella en olijfjes.
En voor morgen staat het rundvlees en de stoofpeertjes op het vuur, voor bij de spruitjes (ja, eindelijk spruitjes).
Het voelt als een warm badquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier mag alles en wie wil zeuren, daarvoor is er een zeurhoek.
Een zeikerd zou zeggen, die man die rechts zit rookt en dat mag niet meer anno 2016.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Een leuk raadsel/zoekplaatje voor de liefhebbers.
Wat is er mis met deze foto?
[ afbeelding ]
Jeetje, dat had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Het bebrilde meisje heeft 3 armen...
Ik was er in januari nog, na de heropening, om even snel wat te halen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je er nooit meer komt... Dus je doet een aanname
Jij blijft zoals altijd overdrijven.. Een hoop meisjes dragen geen hoofddoek punt uit 2 of 3 misschien..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er in januari nog, na de heropening, om even snel wat te halen.
Dus niet miepen met je aanname...
Ik zoals altijd overdrijven? Gaan we de rollen omdraaien?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij blijft zoals altijd overdrijven.. Een hoop meisjes dragen geen hoofddoek punt uit 2 of 3 misschien..
Zag je het zelf zo snel of heb je het AD gelezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Het bebrilde meisje heeft 3 armen...
Ik was er ook even bang voor dat dat was wat er mis is met de foto.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een zeikerd zou zeggen, die man die rechts zit rookt en dat mag niet meer anno 2016.
Ik zag het, ik lees het AD niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je het zelf zo snel of heb je het AD gelezen?
Heel knap, ik zag het dus niet, maar ik vind dit soort zoekplaatjes wel altijd leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het, ik lees het AD niet.
Maar ik heb wel vaker dit soort foto's gezien en als er dan gevraagd wordt wat er niet klopt, moet je juist op de 'normale' dingen letten. Daar kijk je normaal dus overheen...
Ja, ik dacht aan een foto bij een anti-reclame.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er ook even bang voor dat dat was wat er mis is met de foto.
Ik heb niks gelezen, ik zweer het, maar ik zag het ook meteenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je het zelf zo snel of heb je het AD gelezen?
Laat maar MM.. Met jouw valt geen gelijk te halen..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoals altijd overdrijven? Gaan we de rollen omdraaien?
Krijg ik dan voor iedere daar werkzame dame, meer dan de max. 3 door jou genoemd, 100 euro?
Ik wil er morgen wel even langs gaan om daarvoor foto's te maken.
En nu niet gaan piepen dat je niet wedt om geld. Als je zeker bent van je zaak, dan neem je mijn aanbod nu aan...
Je gaat nog 'scherp' worden op je ouwe dagquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen, ik zweer het, maar ik zag het ook meteen
Nou jij zag het niet, dus scherper dan jou in elk gevalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat nog 'scherp' worden op je ouwe dag
Je weet toch, ik zie hoofdzakelijk wat ik wil zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jij zag het niet, dus scherper dan jou in elk geval
Ik geef je juist een kans, pak 'm aan...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar MM.. Met jouw valt geen gelijk te halen..
Echt?! Ik heb 5 minuten zitten kijken en na de peuk, dacht ik dat er iets mis was met het hekquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen, ik zweer het, maar ik zag het ook meteen
Ik heb daar geen zin meer in... Maar ga morgen gerust kijken.. Elke dag weer een andere bezettingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je juist een kans, pak 'm aan...
Op zondag zitten er altijd meer dames met een hoofddoekje, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zin meer in... Maar ga morgen gerust kijken.. Elke dag weer een andere bezetting
maarre... we hadden het over hoofddoeken dus begrijp ik, ik denk dat het bij D v.d. Bquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet toch, ik zie hoofdzakelijk wat ik wil zien.
Geen idee.. Ik let daar nooit op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zondag zitten er altijd meer dames met een hoofddoekje, toch?
échtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb 5 minuten zitten kijken en na de peuk, dacht ik dat er iets mis was met het hek
Ik twijfel geen moment aan je woord.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
échtik zweer het
valt me zelf ook mee hoor
Gelukkig...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel geen moment aan je woord.
Ja, want dat is een Christelijke dag en dan mogen de niet-hoofddoekjes niet werken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zondag zitten er altijd meer dames met een hoofddoekje, toch?
Ik had het over de AH, van daaruit kwam het op de straat hier om de hoek waar in het filiaal waar voorheen de Aldi was een islamitische supermarkt is waar ik nooit kom, en via daar bij de kassa miepen met doek, waarvan er hier verderop in de AH waar ik kom een enkeling zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
maarre... we hadden het over hoofddoeken dus begrijp ik, ik denk dat het bij D v.d. B
50/50 is qua cassieres, vakkenvullers zijn ook eigenlijk alleen jongens en mannen,
en de klanten, ja wel veel hoofdoeken geloof ik, maar niet de meerderheid, tenminste
ik let er amper nog opalleen zo'n heel Burkageval valt me dan nog
wel op en héél af en toe een Burka met gezichtsbedekking, die valt me altijd meteen op,
want daar erger ik me eerlijk gezegd aan, kan ik niet goed tegen dat die vrouwen er zo bij moeten lopen...
Bij Jumbo, personeel en klanten, weinig hoofddoek te zien eigenlijk bedenk ik me nu
Ik snap je punt, maar chufi duidelijk niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want dat is een Christelijke dag en dan mogen de niet-hoofddoekjes niet werken.
Maar ik wil, zonder overdrijven, maandag of dinsdag ook wel even langs gaan, de dag maakt me niet uit en doet er niet toe...
Het verschilt per buurt/plaats en per keten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
maarre... we hadden het over hoofddoeken dus begrijp ik, ik denk dat het bij D v.d. B
50/50 is qua cassieres, vakkenvullers zijn ook eigenlijk alleen jongens en mannen,
en de klanten, ja wel veel hoofdoeken geloof ik, maar niet de meerderheid, tenminste
ik let er amper nog opalleen zo'n heel Burkageval valt me dan nog
wel op en héél af en toe een Burka met gezichtsbedekking, die valt me altijd meteen op,
want daar erger ik me eerlijk gezegd aan, kan ik niet goed tegen dat die vrouwen er zo bij moeten lopen...
Bij Jumbo, personeel en klanten, weinig hoofddoek te zien eigenlijk bedenk ik me nu
En is dat dan met hun mobiele telefoon of met de zakelijke telefoon waarmee ze "Chantal, kassa 3, alsjeblieft" roepen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verschilt per buurt/plaats en per keten.
In Zwanenburg heb je niet 1 hoofddoek en hier barst het er van.
Bij de LIdl hier spreken de caissières helemaal geen Nederlands, lijkt het, 'goedenmiddag' kan er niet eens vanaf.
Maar als hun telefoon afgaat, dan laten ze je wel even wachten en blijken ze toch te kunnen praten.
Ben één keer met mijn boodschappen, die ik niet kon afrekeken daardoor, doorgelopen en toen kreeg ik de bewaker achter me aan. Ik moest betalen, anders werd de politie gebeld. Heb de manager toen gevraagd er bij te komen en heb hem uitgelegd dat ik wel wilde betalen, maar dat die gelegenheid me niet geboden werd.
Sorry, dit, dit, excuus, maar het gebeurt nog steeds...
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ben één keer met mijn boodschappen, die ik niet kon afrekeken daardoor, doorgelopen en toen kreeg ik de bewaker achter me aan. Ik moest betalen, anders werd de politie gebeld. Heb de manager toen gevraagd er bij te komen en heb hem uitgelegd dat ik wel wilde betalen, maar dat die gelegenheid me niet geboden werd.
Sorry, dit, dit, excuus, maar het gebeurt nog steeds...
En ik krijg de schuld van ?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar chufi duidelijk niet.
Als sacha er niet is krijg jij overal de schuld van.quote:
Chantal werkt er niet en het is met hun mobiele telefoon...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is dat dan met hun mobiele telefoon of met de zakelijke telefoon waarmee ze "Chantal, kassa 3, alsjeblieft" roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |