Save trip !quote:
He die lijkt op een oud collegaatje van mequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
OK, nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Ouwe taart!
Die kon ook zo goed taarten bakken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
He die lijkt op een oud collegaatje van me
In treinquote:
Daar lopen de landen door elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gehucht ietsje onder Tilburg.
Net over de grens in België.
Je hebt een draak getekend?quote:
Vind het nog best knap gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien is dat nog wel het meest lijkende
het is knap gedaan van degene die het gedaan heeft.quote:
Ik begin er ook niet aanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is me te massaal allemaal.
Bij mij kwam toen straks nog een wagen langs met bijbehorende 'muziek'.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is me te massaal allemaal.
Als dat hier zou gebeuren , zouden ze met de boot zijn geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij kwam toen straks nog een wagen langs met bijbehorende 'muziek'.
ja maak ze maar weer wakker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:01 schreef sacha het volgende:
iedereen slaapt, nu ga ik een feestje vieren
Bij jou ligt toch ook een straat langs dat water, zover ik dat ooit op foto zag?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat hier zou gebeuren , zouden ze met de boot zijn geweest
Fietspad aan de overkant, autos mogen daar niet rijden... Misdadigers daar gelaten..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou ligt toch ook een straat langs dat water, zover ik dat ooit op foto zag?
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )quote:
Jij gaat er vol tegenaan zo te horenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Feestneuzen - Tarara boemdié ( 1957 )
Stel je niet aan. Je hebt niet eens KLOTEquote:
Ik mag hopen dat Sas wakker is....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je hebt niet eens KLOTE
30 minuten geleden kondigde ze aan dat ze NU een feestje zou gaan bouwen... als ze nu al omgevallen is... dan zijn dat verdomde korte feestjes en weet ze niet hoe ze een echt feestje moet bouwenquote:
Die is het dorp inquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
30 minuten geleden kondigde ze aan dat ze NU een feestje zou gaan bouwen... als ze nu al omgevallen is... dan zijn dat verdomde korte feestjes en weet ze niet hoe ze een echt feestje moet bouwen
Dan is ze toch wakker oelewapperquote:
ow lekkerquote:
nah... ik was juist in zo'n vredige stemmingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die ook al dood?
Oh ja die viel hier van een balkon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |