Laat hem maar gewoon naar het zuiden komenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
Nou. Gaat de stok weer naar zuid holland. Ligt ie weer een week stil straks
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
Nou. Gaat de stok weer naar zuid holland. Ligt ie weer een week stil straks
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
Wat een onzinik heb volgende week vakantie
weer ?? Als ik slinger is het niet naar het oostenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]kan je hem wel weer een slinger deze kant op geven
Ja had hem toen toch in Junne gegooid?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
weer ?? Als ik slinger is het niet naar het oosten
Gewoon lekker in de regio blijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
weer ?? Als ik slinger is het niet naar het oosten
Dat dus 😊 of....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de regio blijven.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja had hem toen toch in Junne gegooid?
ligt eraan hoelang hij patatjes aan het eten isquote:
denk dat die meer van het gevogelte is.. blijft een kat ehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
ligt eraan hoelang hij patatjes aan het eten is
ooh hij eet uit de vuilnisbakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat die meer van het gevogelte is.. blijft een kat eh
Dankzij jouw actie ben ik in de avondspits terecht gekomenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jouw actie ben ik in de avondspits terecht gekomen
En moest nog even tanken; 33,6L op een tank van 35. Was niet eens meer thuis gekomen als ik niet 10km voor het einde ging tanken
47+ liter tanken op een 47 liter tankquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jouw actie ben ik in de avondspits terecht gekomen
En moest nog even tanken; 33,6L op een tank van 35. Was niet eens meer thuis gekomen als ik niet 10km voor het einde ging tanken
Als je maar aan die 24 uur denktquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel ligt de stok in een blok ijs
Even wachten tot ie gesmolten is.
Tegen 16:00 is ie vast wel ontdooid.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je maar aan die 24 uur denkt
Waarom zit 'ie in ijs dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel ligt de stok in een blok ijs
Even wachten tot ie gesmolten is.
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waarom zit 'ie in ijs dan?Heb je 'm ingevroren of buiten laten liggen?
Oh, hihiquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.
Oja, nu geef ik ZH wel een kans om in actie te komen, aangezien het noorden echt dramatisch was. Dus hij hoeft niet meteen richting het platteland
Ja, want Zuid Holland was echt een succesquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.
Oja, nu geef ik ZH wel een kans om in actie te komen, aangezien het noorden echt dramatisch was. Dus hij hoeft niet meteen richting het platteland
Daar was ie binnen een dag al wegquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want Zuid Holland was echt een succes
Beter dan de rest van het land in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want Zuid Holland was echt een succes
Zeg RozeStokje waar ga je heen? Zo alleen, zo alleen....quote:
Ik spuit m een andere kleur hoor he, als ik m te pakke krijgquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg RozeStokje waar ga je heen? Zo alleen, zo alleen....
Naar oma!
Wat is er mis met blauw/zwart?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik spuit m een andere kleur hoor he, als ik m te pakke krijg
Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed afquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed af
Heb vanavond geen tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik hem straks bij je in de buurt leg, haal jij hem dan op?
Hier in het noorden binnen 30 minuten :wquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was ie binnen een dag al weg
Volgens mij lag ie daar al langerquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hier in het noorden binnen 30 minuten :w
plastic roest niet! maar eensch dattie niet echt lekker mee werktquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
En serieus, waarom weer per se ergens anders... Kan ie nooit eens in de randstad rond gaan?
En je hebt iemand voor niks laten rijden, niet handig
En ik kreeg dat slot amper meer in een andere combinatie, heel dat slot is verroest.
*kuch*jij*kuch*quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
plastic roest niet! maar eensch dattie niet echt lekker mee werkthad ik ook al last van
al had ik hem zelfs zonder hem op slot te doen kunnen achterlaten![]()
maar wie had dit slot nou ook alweer geritseld?
Goeree is nog ZH toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
En serieus, waarom weer per se ergens anders... Kan ie nooit eens in de randstad rond gaan?
En je hebt iemand voor niks laten rijden, niet handig
En ik kreeg dat slot amper meer in een andere combinatie, heel dat slot is verroest.
Halverwege de weg tussen Terloere en die andere plaats van de foto'squote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, wie heeft de pinpoints voor Teroele en Nieuwe Wetering voor me? Dan gooi ik die in de wiki
ter hoogte van t waterquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, wie heeft de pinpoints voor Teroele en Nieuwe Wetering voor me? Dan gooi ik die in de wiki
Bovenweg/Achterweg denk ik?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halverwege de weg tussen Terloere en die andere plaats van de foto's
Kruising Bovenweg en Buitenweg.
Ja. Één pot nat in die hoekquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bovenweg/Achterweg denk ik?
kan maringo nou weer aan de arbeit!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dank in ieder geval, wiki's zijn weer bijgewerkt
3x raden wie er net mis heeft gegrepen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kan maringo nou weer aan de arbeit!
Mangoman!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x raden wie er net mis heeft gegrepen.
Technisch gezien is het nog ZH.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
Weer in die provincie die in de zee gedumpt had mogen worden.
Die had ook in de zee gedumpt mogen wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Technisch gezien is het nog ZH.
Echt grappig jij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die had ook in de zee gedumpt mogen worden
Ik mocht volgens mij al langer... laatste verplaatsing van me was al bijna 3 weken geleden of zoquote:
Hoe groot kan een plaats dat Ooltgensplaat heet nou zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik mocht volgens mij al langer... laatste verplaatsing van me was al bijna 3 weken geleden of zo
Maar... Ooltgensplaat? Is een klein half uurtje vanaf hierMaar heb nog geen vrij, over een kwartiertje pas.
En sowieso... pinpointen met maar 1 foto waar niet eens de omgeving te zien is?
Toch wel zo'n 7 toegangswegen als ik zo op mijn telefoon kijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe groot kan een plaats dat Ooltgensplaat heet nou zijn?
Ik grijp niet mis. Ik haal hem hoogstens ergens anders op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3x raden wie er net mis heeft gegrepen.
Oudedijk in Ooltengsplaatquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dank in ieder geval, wiki's zijn weer bijgewerkt
Heb je 'm al gehaald?quote:
Voor dat zou ik zonder pardon in de auto stappenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:43 schreef Fien1989 het volgende:
Ik ga al, rijtijd is blijkbaar maar een kwartier
hoe groot kan teroele zijn he!quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe groot kan een plaats dat Ooltgensplaat heet nou zijn?
Jup ik heb hem al.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gehaald?
Ik ben nu klaar en net vertrokken. Maar als jij 'm al hebt, ga ik natuurlijk niet meer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |