Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed afquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed af
Heb vanavond geen tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik hem straks bij je in de buurt leg, haal jij hem dan op?
Hier in het noorden binnen 30 minuten :wquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was ie binnen een dag al weg
Volgens mij lag ie daar al langerquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hier in het noorden binnen 30 minuten :w
plastic roest niet! maar eensch dattie niet echt lekker mee werktquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
En serieus, waarom weer per se ergens anders... Kan ie nooit eens in de randstad rond gaan?
En je hebt iemand voor niks laten rijden, niet handig
En ik kreeg dat slot amper meer in een andere combinatie, heel dat slot is verroest.
*kuch*jij*kuch*quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
plastic roest niet! maar eensch dattie niet echt lekker mee werkthad ik ook al last van
al had ik hem zelfs zonder hem op slot te doen kunnen achterlaten![]()
maar wie had dit slot nou ook alweer geritseld?
Goeree is nog ZH toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
En serieus, waarom weer per se ergens anders... Kan ie nooit eens in de randstad rond gaan?
En je hebt iemand voor niks laten rijden, niet handig
En ik kreeg dat slot amper meer in een andere combinatie, heel dat slot is verroest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |