Als je maar aan die 24 uur denktquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel ligt de stok in een blok ijs
Even wachten tot ie gesmolten is.
Tegen 16:00 is ie vast wel ontdooid.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je maar aan die 24 uur denkt
Waarom zit 'ie in ijs dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Momenteel ligt de stok in een blok ijs
Even wachten tot ie gesmolten is.
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waarom zit 'ie in ijs dan?Heb je 'm ingevroren of buiten laten liggen?
Oh, hihiquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.
Oja, nu geef ik ZH wel een kans om in actie te komen, aangezien het noorden echt dramatisch was. Dus hij hoeft niet meteen richting het platteland
Ja, want Zuid Holland was echt een succesquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de auto laten liggen. Die heeft nogal in de wind gestaan denk ik.
Oja, nu geef ik ZH wel een kans om in actie te komen, aangezien het noorden echt dramatisch was. Dus hij hoeft niet meteen richting het platteland
Daar was ie binnen een dag al wegquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want Zuid Holland was echt een succes
Beter dan de rest van het land in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want Zuid Holland was echt een succes
Zeg RozeStokje waar ga je heen? Zo alleen, zo alleen....quote:
Ik spuit m een andere kleur hoor he, als ik m te pakke krijgquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg RozeStokje waar ga je heen? Zo alleen, zo alleen....
Naar oma!
Wat is er mis met blauw/zwart?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik spuit m een andere kleur hoor he, als ik m te pakke krijg
Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed afquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opschieten dan, de vorige keer dat ie in deze plaats lag liep het niet goed af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |