SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja oke, maar dan is de schade misschien al gedaan.... ik zie Dave al springen, het net niet redden, en z'n nageltjes in m'n boards plantenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
maar je kan katten bepaalde dingen afleren he
onze kat vond het ook erg leuk om op de tafel te zitten nou dat heeft ze geweten
90% van mijn kledingkast komt daar ook wel weg jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:46 schreef Trollscience het volgende:
ik koop sws bijna alles bij h&m
de homo's & meidenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:46 schreef Trollscience het volgende:
ik koop sws bijna alles bij h&m
Ik heb best wel een hekel aan truien. Vestenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Trollscience het volgende:
en ben een grote fan van truien. ik draag bijna alleen maar truien behalve in de zomer vesten
misschien moet ik ook meer vesten gaan dragen idkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan truien. Vesten
Wat voor dingen vind je echt heel tof als je ze iemand op straat ziet dragen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik wil een nieuwe, eigen stijl ontwikkelen. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Herkenbaar. Ik ben snel bang dat ik voor lul loop terwijl die fashion bloggers enz ook gewoon zelf wat doen en iedereen vind dat leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik wil een nieuwe, eigen stijl ontwikkelen. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
heb je geen bandmerch truien dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
chille aan vesten is wel dat ik cool kan doen met mijn bandshirts
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je geen bandmerch truien dan?
Hoeden zijn wel leuk jaquote:
dat sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Faxie het volgende:
Gewoon dragen waar je zin in hebt, en fuck de mode
sommige designs zijn wel hardquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind ik meestal niet zo leuk
Ben sowieso grote fan van zwarte panty's. Draag die vaak. (Of leggings wat van panty stof is)quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van zwarte panty onder bruin suede rokje?
Waarom niet? Genoeg modieuze hoedjes voor vrouwen tochquote:
Ja ik ook, in de winter altijd een paar van die 60den thermopanty's aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben sowieso grote fan van zwarte panty's. Draag die vaak. (Of leggings wat van panty stof is)
Doe eens picsquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van zwarte panty onder bruin suede rokje?
Ik zie veel mensen op straat hetzelfde dragen eigenlijk. En dat vind ik bijna allemaal niets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor dingen vind je echt heel tof als je ze iemand op straat ziet dragen?
Het is thuis. Komt goedquote:
Misschien dat ik het gewoon een keer in een impulsieve bui moet doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg modieuze hoedjes voor vrouwen toch
Maar ja, VVSB had wel echt fijn geweest jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Zou het zelf wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.Your beauty never ever scared me.
[..]ik zou het niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
[..]Ik vind dat rokje sowieso erg lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja vind het ook zonde om in de winter helemaal niet te dragen. Maar zonder panty is hij wel leuker.quote:
[..]Wel een groot contrast zo ja, maar dat komt ook meer door het topje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
Ja opgevouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is mijn kledingkast, daar horen toch stapeltjes kleren in?
en bordspelletjes?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.quote:
hoezo niet is echt 10 minuten werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga daar echt niet aan beginnen
Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
woehoe ben home alone tot maandag
#fissa
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjes
Echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mijn kledingkast is 1 door elkaar gegooide teringzooi![]()
Zou je in elkaar slaan, no offencequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik bij Loka op visite zou zijn ging ik vast spontaan haar kleding opvouwen.
Jaquote:
Ik denk dat het niemand mooi staat. Flatteert niet echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.
[..]met iets anders erboven kan het gewoon tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Offense.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je in elkaar slaan, no offence
Zou het wel vragen. Maar zou het wel doen als het mochtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je in elkaar slaan, no offence
Oh. Lijk ik er dik in of wat ziet er raar uit? Want ik zie het oprecht niet, maar weet niet of ik hem nu nog aan durf omdat ik voor gek loop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand mooi staat. Flatteert niet echt.
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terugquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch lastig iets vinden dan
Wordt toch smerig op de grond? Ik snap dat niet.quote:
Dan vind ik echt niets meer hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terug
Serieus?quote:
mequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terug
Nou als het net gewassen is doe ik het natuurlijk niet, maar ik snap zijn insteek welquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt toch smerig op de grond? Ik snap dat niet.
Niet per se dik of raar, maar het ziet er rommelig uit. Ik kan het niet echt goed uitleggen eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Lijk ik er dik in of wat ziet er raar uit? Want ik zie het oprecht niet, maar weet niet of ik hem nu nog aan durf omdat ik voor gek loop.
Ik was al aan het vrezen dat ik mezelf al jaren belachelijk maak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is goed.
Offense is amerikaans.
Offence vind ik persoonlijk mooier, maar ik heb een lichte bias naar Brits Engels.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was al aan het vrezen dat ik mezelf al jaren belachelijk maak.
Ik ben ook Amerikaans opgevoed wat betreft Engels.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is goed.
Offense is amerikaans.
denk elke keer dat jc post ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Inso ik moet wennen aan je nieuwe UI.
Ik vind Amerikaans in het geschreven woord nooit zo netjes staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook Amerikaans opgevoed wat betreft Engels.
Ik vind offense wel mooier. Misschien omdat het meer lijkt op het Nederlandse offensief.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Amerikaans in het geschreven woord nooit zo netjes staan.
Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruiken
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu abo kan al mijn Kate UI's wel weer gebruiken
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se dik of raar, maar het ziet er rommelig uit. Ik kan het niet echt goed uitleggen eigenlijk.
Nee, gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Heb je abo gekocht trouwens? Dacht namelijk dat je ooit zei dat nooit te gaan kopen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?
Nee, je vorige was leukquote:
Hoi.quote:
Republikeingod.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat toch geen UI nemen van zo`n republikein man man
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik denk dan dat ik heel veel onflatteuze kleding draag. Vind jij dat ik veel onflatteuze kleding draag?
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je vorige was leuk
Je gaat toch geen UI nemen van zo`n republikein man man
wel eens 6 weken op rij, mensen die hun afspraken niet nakomen enzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij wel eens twee weken op rij gefuckt bij een gezamenlijke praktische opdracht of is dat jou nooit voorgevallen?
luie flikkers daarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij wel eens twee weken op rij gefuckt bij een gezamenlijke praktische opdracht of is dat jou nooit voorgevallen?
Ik heb twee weken achter elkaar een groepje die hun benodigde apparatuur niet in orde hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel eens 6 weken op rij, mensen die hun afspraken niet nakomen enzo
Dat is weinig geruststellend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.
Dit is helemaal waar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar ik moet zeggen dat je met een slank figuur sowieso met veel wel wegkomt.
Zo vaak heb ik je ook nog niet gezien hoor.quote:
In een half jaar al 2 groepsopdrachten vrijwel alleen gedaan en de rest gekickt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Groepsopdrachten
Je komt er dan achter dat er maar weinig capabele mensen rondlopen.
Ik vind deze denk ik wel de leukste. Of die tweede.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / [VBL SC #4422] KK verbieden
kijk hier al mijn kate UI's maar ama
Ik ben nog niet op de proef gesteld door de capabiliteit maar door het onvermogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Groepsopdrachten
Je komt er dan achter dat er maar weinig capabele mensen rondlopen.
Zesde ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind deze denk ik wel de leukste. Of die tweede.
Had je mijn advies maar moeten opvolgen en vwo moeten doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, benodigde apparatuur niet op orde hebben.
Al moet je het volgend jaar overdoen die PO als je 't niet haalt morgen
In ieder geval beter dan Trump en Cruz, dat welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik doe gewoon lekker Rubio.
Mijn held.
Helaas hadden ze bij de boekhandel hier z'n boeken niet.
wattequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, benodigde apparatuur niet op orde hebben.
Al moet je het volgend jaar overdoen die PO als je 't niet haalt morgen
Met I want to break free gaat dat lukken denk je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus nu zit ik met muziek van Queen aan op zoek naar Eureka-momenten.
En Clintonquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Trump en Cruz, dat wel
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je mijn advies maar moeten opvolgen en vwo moeten doen.
Ik heb net Bohemian Rhapsody gehad, al vind ik de versie op het tribute voor Mercury wel aardig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met I want to break free gaat dat lukken denk je?
Dat weet ik, maar zie je eigen mening niet als verheven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb het beste met je voor.
Don`t stop me now is leuk jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net Bohemian Rhapsody gehad, al vind ik de versie op het tribute voor Mercury wel aardig.
Radio Gaga, Don't Stop Me Now en Under Pressure zijn mijn favorieten.
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik je ook nog niet gezien hoor.Anders maar eens pics sturen van al je outfits.
Wat denk je van de bekerlotingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zie je eigen mening niet als verheven.
Denk het ook niet. Een modeflater blijft een modeflater.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.
Nou ja, erg dikke mensen kunnen echt niet met alles wegkomen, sommige dingen zien er gewoon vadsig uit dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het echt waar dat modeflaters minder opvallen als je slank bent? Ik heb dat idee nooit zo eigenlijk.
Ja daarom. Misschien word je slank sneller vergeven voor je modeflater, maar het valt toch niet minder op ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Een modeflater blijft een modeflater.
Alleen als je dik bent ben je dan ook nog dik.
echt niet #fatpplhaverightsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dik bent moet je je er wel een beetje naar kleden ja.
Ah nee dat kan toch nooit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo erover heen
dikke mensen niet
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo
Ik vind dat bij slanke mensen ook niet echt heel mooi. Rokje erover is leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
Als je een goede kont hebt kan je nog wel wegkomen met alleen een legging dragen zonder rokje ofzo erover heen
dikke mensen niet
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensenquote:
Maar je komt er nooit mee weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensen
Het ziet er dan uit alsof je in je ondergoed loopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geef toe dat het dan minder erg is dan bij dikke mensen
kun je zeker onder het rokje kijken he viezerikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat bij slanke mensen ook niet echt heel mooi. Rokje erover is leuker
Het is tenminste wel een positief en fijn nummer. Meeste van Queen is toch wat duisterder en minder snel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef Trollscience het volgende:
die piano in 'don't stop me now' is echt leuk
Gewoon zo`n buggy met camera om inkijk te zien als vrouwen voorover naar je baby kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je zeker onder het rokje kijken he viezerik
en was het leukquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey fokkie, ik heb vandaag dan toch eindelijk in de london eye gezeten he wat ik had gezegd
hm ja oke, maar bij dikke mensen zou ik denken: omg lelijkquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey fokkie, ik heb vandaag dan toch eindelijk in de london eye gezeten he wat ik had gezegd
Nee, ik zei dat ik dat zou doen op het moment dat we over waren.quote:
Dat is beter dan zo`n gek reuzenrad jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna goddelijke sushi gegeten.
Vind ik in veel gevallen wel zo. Zoals die uitspraak: "die ziet er nog goed uit in een vuilniszak". Zal ergens vandaan komen, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke jij bent echt niet serieus te nemen faxie.
Enorm tokkiegehaltequote:
Krijg je niet sneller den eiigng om in de stad te gaan eten nu je in London woont?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Freddie Mercury enige leuke van queen.
Dat ze er ondanks foute kleding goed uitzien vanwege hun figuur betekent niet dat ze er goed gekleed uitzienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik in veel gevallen wel zo. Zoals die uitspraak: "die ziet er nog goed uit in een vuilniszak". Zal ergens vandaan komen, lijkt me.
Het moet leuk blijven he.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je niet sneller den eiigng om in de stad te gaan eten nu je in London woont?
Zoveel leuke tentjes enzo
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vervloek de Dacia Duster-reclame.
ANOTHER ONE TRIES THE DUSTER
kan daar nog wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritant
OPA HENK IS BEING CALLEDquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan daar nog wel om lachen eigenlijk
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duitsers maken geen grappen- is ook heel irritant
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaanquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.
Man begraven man cremeren
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
kent u de dood of spreekt u de dood
waarom nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaan
Lekker deprimerend Stijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reclame die ik ergens kan waarderen is de YARDEN of wat was het voor reclame.
Man begraven man cremeren
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
kent u de dood of spreekt u de dood
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze een kont heeft waarvan jij hem wel omhoog kunt krijgen betekent niet dat het oke is als kleding om mee over straat te gaan
oh dus jij vindt die reclame wel goed?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
trollie kan niet zoveel anders stijn
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze er ondanks foute kleding goed uitzien vanwege hun figuur betekent niet dat ze er goed gekleed uitzien
Ahja, dan heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.
quote:
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.
Hoooooo, ieder mens heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
trollie kan niet zoveel anders stijn
Dat ligt aan je voorkeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemand
Ze heeft wel een levensmoe gezicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
B&H / Alicia Vikander
Wat vind je hiervan Faxie?
weet niet over welke reclame het gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dus jij vindt die reclame wel goed?
Zou geven , maar niet de mooiste ofzo voor mijquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
B&H / Alicia Vikander
Wat vind je hiervan Faxie?
Noes.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft wel een levensmoe gezicht.
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoooooo, ieder mens heeft recht op een mening.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uiteraard
maar de mening van trollie is veelal negatief of komt niet verder dan
Dat is jouw probleem dus ik kan er niet zoveel mee,quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uiteraard
maar de mening van trollie is veelal negatief of komt niet verder dan
Weet ik. Het enige wat ik zei is dat een flater me bij een slank iemand minder opvalt. Zoals bij Loka.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemand
Oh daarmee ben ik het oneens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Het enige wat ik zei is dat een flater me bij een slank iemand minder opvalt. Zoals bij Loka.
ja ik ook niet maarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet over welke reclame het gaat
ik kijk bijna geen tv dus zie maar weinig reclames
Hoeft niet altijd om viesdikke mensen te gaan. Maar mensen met bepaalde curves kunnen beter iets hebben dan hele tengere mensen. Andersom ook trouwens, voordat ik een skinnyhater wordt genoemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja of je moet chubby chaser zijn.
Of Drizzt heten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel mooi. Maar ze ziet er wel intens bedroefd uit.
Mij dan weer niet. Ik heb daar niet echt oog voor. Of interesse in wat dat betreft.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar modeflaters vallen mij dan sowieso wel heel snel op.
wat een zweefteef zegquote:
Mij valt het altijd ook heel snel bij mannen op als schoenen en riem niet matchen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij dan weer niet. Ik heb daar niet echt oog voor. Of interesse in wat dat betreft.
Ik zou haar zo voorbij lopen op straat. Niet lelijk, maar ze zou me niet opvallen verder. Dus ik snap de hype niet zo.quote:
Vind d'r esthetisch niet zo heel bijzonder.quote:
Mij dus totaal niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij valt het altijd ook heel snel bij mannen op als schoenen en riem niet matchen.
Zo'n droevige reclame en dan staat die heks er hyperactief door heen te zwaaien, genot.quote:
die mimiek ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n droevige reclame en dan staat die heks er hyperactief door heen te zwaaien, genot.
De hype komt vooral door haar acterenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou haar zo voorbij lopen op straat. Niet lelijk, maar ze zou me niet opvallen verder. Dus ik snap de hype niet zo.
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hype komt vooral door haar acterenMaar ze heeft echt een betoverend uiterlijk als je haar zo ziet, tenminste bij mij dan :$
Hm, dan ben ik te autistisch om dat eruit te halenquote:
Ik ook. Maar eigenlijk meer naar vrouwen dan naar mannen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.
Op het terras zitten, mensen kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.
Ik kijk naar beide wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk meer naar vrouwen dan naar mannen.
heheh dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk naar beide wel.
Vooral in de wat chiquere restaurants waar het toch al meer kijken en bekeken worden is.
XDXDquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken lol
[ afbeelding ]
Zou een ronde veter mooier vinden dan een leren maar wel heel mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt heel leuk.
Echte conservatief jijquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Of knulletjes van 18 die het eerst posh gaan dineren met hun vriendin en de verkeerde knoopjes dicht hebben.
huehuehue
Het is vooral dat ze zo hun best doen, maar zo grandioos falen.quote:
Vanwege mensen zoals jij durf ik nooit uit eten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze zo hun best doen, maar zo grandioos falen.
Oh, ik zou me van mijzelf weinig aantrekken hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege mensen zoals jij durf ik nooit uit eten.
Je voelt ze kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik zou me van mijzelf weinig aantrekken hoor.
moet je echt schijt aan hebben hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Maar als je bij iemand eet en je het van te voren aangeeft, is het aan de gastheer om de gast op z'n vermak te laten voelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Inso, linkshandigen die hun mes dus in hun linkerhand vasthouden en vork rechts, wordt dat ook gezien als slechte etiquette?
beetje jammer voor zijn kotersquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
Brit overlijdt na hamburger in één hap
natuurlijke selectie
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar als je bij iemand eet en je het van te voren aangeeft, is het aan de gastheer om de gast op z'n vermak te laten voelen.
Verder leren veel mensen het zich wel aan. Maar in mijn optiek is het als het echt niet anders kan beter om het andersom te doen dan om als een apaat te eten.
truequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje jammer voor zijn koters
kan je toch oefenen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook weleens geprobeerd ja maar ik ben echt een leprapatient met m`n mes in m`n rechterhand ja
Er zijn cursussen voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook weleens geprobeerd ja maar ik ben echt een leprapatient met m`n mes in m`n rechterhand ja
Mijn motoriek is sowieso niet al te best hequote:
Ik vind met mijn dominante hand al moeilijk om met meer dan alleen een vork of lepel te eten, moet er niet aan denken dat het andersom zou moeten.quote:
je vader is dan gewoon voor altijd een nieuwsartikel in de 'opmerkelijk'-categoriequote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
"ja hoe is je vader gestorven?" "hij wou een hamburger in 1 hap opeten"
oh hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn motoriek is sowieso niet al te best he![]()
Genoeg mensen die me waarschijnlijk al apatisch zullen vinden eten met m`n bestek goed
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je vader is dan gewoon voor altijd een nieuwsartikel in de 'opmerkelijk'-categorie
Mits mogelijk, prikken met de vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
Als je in een chique restaurant zit eet je dan patatjes met mes en vork of met je handen?
Ik prik het dan aan de vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
Als je in een chique restaurant zit eet je dan patatjes met mes en vork of met je handen?
Fietsen ook trouwens, veel mensen vroeger altijd vragen: Wat fiets jij apartquote:
Hoe stap jij van je fiets af?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fietsen ook trouwens, veel mensen vroeger altijd vragen: Wat fiets jij apart![]()
Ja geen idee
Oehquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:30 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt heel leuk.
Met m`n rechterbeen over m`n zadelquote:
kinderen neem ik het niet kwalijk ook maar vind het wel echt een no go als je het met je handen eet als volwassenen imoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Patat is verder wel een grensgevalletje.
Over het algemeen wordt het namelijk bij kinderen wel gedoogd met de handen.
Vanwege mensen zoals hij zou je juist expres dingen fout doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Prikken met vork.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:40 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat je frietjes wel met je handen kon eten. Ik vind het er zo raar uitzien om ze met een vork te eten eigenlijk.
Rem jij af voordat je afstapt?quote:
Geen van beide. Ik eet frietjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
Bij mijn ouders moet ik ze ook met vork eten. Anders komen overal vette vingerafdrukken. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:40 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat je frietjes wel met je handen kon eten. Ik vind het er zo raar uitzien om ze met een vork te eten eigenlijk.
Nee doe ik ook soms hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rem jij af voordat je afstapt?
Want ik stap er gewoon af en als ik op de grond sta stopt de fiets vanzelf, maar mensen schijnen dat raar te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |