SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja oke, maar dan is de schade misschien al gedaan.... ik zie Dave al springen, het net niet redden, en z'n nageltjes in m'n boards plantenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
maar je kan katten bepaalde dingen afleren he
onze kat vond het ook erg leuk om op de tafel te zitten nou dat heeft ze geweten
90% van mijn kledingkast komt daar ook wel weg jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:46 schreef Trollscience het volgende:
ik koop sws bijna alles bij h&m
de homo's & meidenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:46 schreef Trollscience het volgende:
ik koop sws bijna alles bij h&m
Ik heb best wel een hekel aan truien. Vestenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Trollscience het volgende:
en ben een grote fan van truien. ik draag bijna alleen maar truien behalve in de zomer vesten
misschien moet ik ook meer vesten gaan dragen idkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan truien. Vesten
Wat voor dingen vind je echt heel tof als je ze iemand op straat ziet dragen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik wil een nieuwe, eigen stijl ontwikkelen. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Herkenbaar. Ik ben snel bang dat ik voor lul loop terwijl die fashion bloggers enz ook gewoon zelf wat doen en iedereen vind dat leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik wil een nieuwe, eigen stijl ontwikkelen. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
heb je geen bandmerch truien dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
chille aan vesten is wel dat ik cool kan doen met mijn bandshirts
neequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je geen bandmerch truien dan?
Hoeden zijn wel leuk jaquote:
dat sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Faxie het volgende:
Gewoon dragen waar je zin in hebt, en fuck de mode
sommige designs zijn wel hardquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind ik meestal niet zo leuk
Ben sowieso grote fan van zwarte panty's. Draag die vaak. (Of leggings wat van panty stof is)quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van zwarte panty onder bruin suede rokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |