Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
woehoe ben home alone tot maandag
#fissa
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjes
Echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mijn kledingkast is 1 door elkaar gegooide teringzooi![]()
Zou je in elkaar slaan, no offencequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik bij Loka op visite zou zijn ging ik vast spontaan haar kleding opvouwen.
Jaquote:
Ik denk dat het niemand mooi staat. Flatteert niet echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]met iets anders erboven kan het gewoon tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Offense.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je in elkaar slaan, no offence
Zou het wel vragen. Maar zou het wel doen als het mochtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je in elkaar slaan, no offence
Oh. Lijk ik er dik in of wat ziet er raar uit? Want ik zie het oprecht niet, maar weet niet of ik hem nu nog aan durf omdat ik voor gek loop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand mooi staat. Flatteert niet echt.
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terugquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch lastig iets vinden dan
Wordt toch smerig op de grond? Ik snap dat niet.quote:
Dan vind ik echt niets meer hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terug
Serieus?quote:
mequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je het eruit, pak je wat je nodig hebt en gooi je het weer terug
Nou als het net gewassen is doe ik het natuurlijk niet, maar ik snap zijn insteek welquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt toch smerig op de grond? Ik snap dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |