quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Wel een groot contrast zo ja, maar dat komt ook meer door het topje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
Ja opgevouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is mijn kledingkast, daar horen toch stapeltjes kleren in?
en bordspelletjes?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.quote:
hoezo niet is echt 10 minuten werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga daar echt niet aan beginnen
Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.
nicequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
woehoe ben home alone tot maandag
#fissa
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Poeh. Ik heb wel eens dat mijn t-shirt/hemdjes stapel over hoop ligt maar dat moet toch na een tijdje weer netjes. Rest is gelukkig wel netjes
Echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mijn kledingkast is 1 door elkaar gegooide teringzooi![]()
Zou je in elkaar slaan, no offencequote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik bij Loka op visite zou zijn ging ik vast spontaan haar kleding opvouwen.
Jaquote:
Ik denk dat het niemand mooi staat. Flatteert niet echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi als in zou jij niet dragen of als in staat me lelijk?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ja. Mijn broertje heeft ook een kast, maar alles wat m'n moeder brengt aan schone was laat hij gewoon op de grond liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |