oh dus jij vindt die reclame wel goed?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
trollie kan niet zoveel anders stijn
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze er ondanks foute kleding goed uitzien vanwege hun figuur betekent niet dat ze er goed gekleed uitzien
Ahja, dan heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.
quote:
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze er vaker mee weg komen. Wegkomen staat niet per se gelijk aan goed gekleed zijn voor mij. Het is alleen prettiger om naar te kijken.
Hoooooo, ieder mens heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
trollie kan niet zoveel anders stijn
Dat ligt aan je voorkeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemand
Ze heeft wel een levensmoe gezicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
B&H / Alicia Vikander
Wat vind je hiervan Faxie?
weet niet over welke reclame het gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dus jij vindt die reclame wel goed?
Zou geven , maar niet de mooiste ofzo voor mijquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
B&H / Alicia Vikander
Wat vind je hiervan Faxie?
Noes.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft wel een levensmoe gezicht.
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoooooo, ieder mens heeft recht op een mening.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uiteraard
maar de mening van trollie is veelal negatief of komt niet verder dan
Dat is jouw probleem dus ik kan er niet zoveel mee,quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uiteraard
maar de mening van trollie is veelal negatief of komt niet verder dan
Weet ik. Het enige wat ik zei is dat een flater me bij een slank iemand minder opvalt. Zoals bij Loka.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd. Een modieus slank iemand is ook fijner om naar te kijken dan een modieus dik iemand
Oh daarmee ben ik het oneens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Het enige wat ik zei is dat een flater me bij een slank iemand minder opvalt. Zoals bij Loka.
ja ik ook niet maarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet over welke reclame het gaat
ik kijk bijna geen tv dus zie maar weinig reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |