Waarom niet? Genoeg modieuze hoedjes voor vrouwen tochquote:
Ja ik ook, in de winter altijd een paar van die 60den thermopanty's aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben sowieso grote fan van zwarte panty's. Draag die vaak. (Of leggings wat van panty stof is)
Doe eens picsquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van zwarte panty onder bruin suede rokje?
Ik zie veel mensen op straat hetzelfde dragen eigenlijk. En dat vind ik bijna allemaal niets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor dingen vind je echt heel tof als je ze iemand op straat ziet dragen?
Het is thuis. Komt goedquote:
Misschien dat ik het gewoon een keer in een impulsieve bui moet doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg modieuze hoedjes voor vrouwen toch
Maar ja, VVSB had wel echt fijn geweest jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Zou het zelf wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.Your beauty never ever scared me.
[..]ik zou het niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
[..]Ik vind dat rokje sowieso erg lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja vind het ook zonde om in de winter helemaal niet te dragen. Maar zonder panty is hij wel leuker.quote:
[..]Wel een groot contrast zo ja, maar dat komt ook meer door het topje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus of het wel leuk is met zo'n zwarte panty eronder. Het is toch een klein beetje een gek contrast.
Ja opgevouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is mijn kledingkast, daar horen toch stapeltjes kleren in?
en bordspelletjes?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ligt allemaal rommelig door elkaar. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan. Ik vind hem alleen niet mooi.quote:
hoezo niet is echt 10 minuten werkquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga daar echt niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |