DE KONING VAN VVSB DAAR ISSIEquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIE JONGEN MOET OOK NOG MORGEN STAGE LOPEN BIJ DE HEMA VERDOMME
Die liggen nu weer te sleutelen aan de praalwagens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef Caland het volgende:
Meer Utrechtsupporters bij de loting dan PSV supporters in het stadion vanavond.
Wat vind jij van een stage bij de Hema?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:37 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat gelul over stage bij de Hema.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:36 schreef Dekatria het volgende:
Praat ons er nog even door, wat ging er door je heen
Giannigod wordt nieuwe FIFA-president.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Oldground het volgende:
Waarom hebben wij Heinrich en geen Gianni?
Weet ik, maar lotinggod wordt je niet. Dat ben je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giannigod wordt nieuwe FIFA-president.
Dit verdient wel een stage bij de V&D.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De verkeerde thuisspelende ploegen maar wel de goede wedstrijden voorspeld.
Telt dat ook, Pascanus?
Idem hierquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De verkeerde thuisspelende ploegen maar wel de goede wedstrijden voorspeld.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef FritzWepper het volgende:
AZ - Feyenoord en VVSB - Utrecht uit de balletjes aub.
twitter:
AADGOD.twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 23:42:48Zie je er had niet geloot hoeven worden... https://t.co/Nfzasu3J8D reageer retweet
Aad Resultaatquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AADGOD.twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 23:42:48Zie je er had niet geloot hoeven worden... https://t.co/Nfzasu3J8D reageer retweet
11:30 loting. 21-5 = 11-30.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AADGOD.twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 23:42:48Zie je er had niet geloot hoeven worden... https://t.co/Nfzasu3J8D reageer retweet
Metsjfiksing.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Had Aad nog een tweede tweet klaar staan met de andere wedstrijden of is Aad niet zo stiekem?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Aad is een eerlijk mens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Had Aad nog een tweede tweet klaar staan met de andere wedstrijden of is Aad niet zo stiekem?
Feyenoord gaat zich herpakken, aankomende zondag al. Utrecht gaat verliezen, want onderschatting.quote:
quote:
Dat kan ik nog wel geloven ja.quote:
Bal is rond, 11 tegen 11, gras is groen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zich herpakken, aankomende zondag al. Utrecht gaat verliezen, want onderschatting.
Finale: Feyenoord - VVSB.
Feyenoord zal de beker wel winnen.
Die Utrechtenaren die zo staan te juichen. Dat vraagt gewoon om slechte karma.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bal is rond, 11 tegen 11, gras is groen.
Nu kunnen ze dat stadion eens vullen zonder kaarten aan basisscholen te hoeven geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef La_Moustache het volgende:
Haha de kutste loting die VVSB kon hebben. Verliezen doe je toch wel, dan liever in de Kuip of bij AZ. Nu moet je naar die saaie bende in Utrecht
Je suis Haller. Die gast is fenomenaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die Utrechtenaren die zo staan te juichen. Dat vraagt gewoon om slechte karma.
Een uitwedstrijd in een eredivisiestadion is altijd mooi, daarnaast is de Galgenwaard in ieder geval nog een stuk sfeervoller dan het AFAS stadion.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef La_Moustache het volgende:
Haha de kutste loting die VVSB kon hebben. Verliezen doe je toch wel, dan liever in de Kuip of bij AZ. Nu moet je naar die saaie bende in Utrecht
In principe is elke loting uit tegen een Eredivisieclub voor een ploeg als VVSB mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef La_Moustache het volgende:
Tuurlijk is het mooi. Maar je speelt natuurlijk veel liever in de Kuip dan in de Galgenwaard, dus het is wel jammer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In principe is elke loting uit tegen een Eredivisieclub voor een ploeg als VVSB mooi.
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:06 schreef MichelWuyts het volgende:
Is die Ramselaar Nederlands elftal materiaal?
in de toekomst?quote:
En het is allemaal live op SBS6. Wat een feest.quote:Woensdag 2 maart
20:45 FC Utrecht - VVSB
Donderdag 3 maart
20:45 Feyenoord - AZ
Vast chips en bier inkopenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het is allemaal live op SBS6. Wat een feest.
0-3quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:05 schreef Paul het volgende:
Jongens wat voorspellen jullie bij:
FC Utrecht - VVSB?
4-1quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:05 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht - VVSB?
Ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wordt een afslachting. Helaas voor de 'neutrale' toeschouwer. Voor rust al een 5-0 of 6-0 en dan in de 2e helft rustig uitbouwen
Ik verwacht wel winst voor Utrecht maar of het zo makkelijk gaat worden? Ik denk het niet.quote:
We gaan verliezen met penalsquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel winst voor Utrecht maar of het zo makkelijk gaat worden? Ik denk het niet.
Onzin, 6-1.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Helaas moet dat als FC Utrecht supporter
Doe normaal man, die Fransman van jullie moet er toch wel minstens 2 in kunnen leggen tegen die amateurs of niet? Nou dan scoren die amateurs nog een lucky goal en dan win je met 3-1 ofzo.quote:
Ik weetnie hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Doe normaal man, die Fransman van jullie moet er toch wel minstens 2 in kunnen leggen tegen die amateurs of niet? Nou dan scoren die amateurs nog een lucky goal en dan win je met 3-1 ofzo.
Dat zou een groteske prestatie zijn. Ik denk dat als utrecht gewoon gaat voetballen, het zo 4/5-0 gaat worden. Als ze gaan voetballen om niet te verliezen (wat écht een schande zou zijn), kan je voorspelling nog wel eens uitkomen.quote:
twitter:wijkagnhout twitterde op woensdag 02-03-2016 om 19:29:21Speler vvsb heeft zijn voetbalschoenen vergeten. Motorrijder geregeld die de schoenen naar het stadion brengt. #utrvvsb reageer retweet
twitter:wijkagnhout twitterde op woensdag 02-03-2016 om 19:31:29We doen alles om de sterkste opstelling te realiseren. #utrvvsb reageer retweet
Gvdquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef Max23 het volgende:
twitter:wijkagnhout twitterde op woensdag 02-03-2016 om 19:29:21Speler vvsb heeft zijn voetbalschoenen vergeten. Motorrijder geregeld die de schoenen naar het stadion brengt. #utrvvsb reageer retweet
twitter:wijkagnhout twitterde op woensdag 02-03-2016 om 19:31:29We doen alles om de sterkste opstelling te realiseren. #utrvvsb reageer retweet
Homofielenschlagerzangerquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef Max23 het volgende:
Wat een baasquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef Max23 het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef Max23 het volgende:
Veel mensen die dit doen inderdaad, 1 van de populairste bets had ik gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:39 schreef asco het volgende:
¤ 14.25 FC Utrecht - VVSB 2 @19 mogelijke winst ¤ 270.25
Hoppa.![]()
()
De bal is rond.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:39 schreef asco het volgende:
¤ 14.25 FC Utrecht - VVSB 2 @19 mogelijke winst ¤ 270.25
Hoppa.![]()
()
5-0.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:05 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht - VVSB?
Wat speelt er in Engeland?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5-0.
Binnen een kwartier schakelen Stijn en ik naar Engels voetbal.
Daarom.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Veel mensen die dit doen inderdaad, 1 van de populairste bets had ik gelezen
Mooi toch.
Luxeprobleem iddquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
Er zijn te veel wedstrijden tegelijk die ik wil zien.
Ik schakel net over van het vrouwenvoetbal op FOX. Alles om dit voor mij een goede wedstrijd te doen lijkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
Er zijn te veel wedstrijden tegelijk die ik wil zien.
Elke keer dat ons Sierdgenot ontzegd wordt is dat een grof schandaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Jammer dat Leo het commentaar verzorgd.
Tijd voor boze tweets.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer dat ons Sierdgenot ontzegd wordt is dat een grof schandaal
*verzorgtquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Jammer dat Leo het commentaar verzorgd.
Gek hé.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:58 schreef La_Moustache het volgende:
Die gasten kunnen er echt helemaal niks van
Ze gaan straks in de finale in de Kuip Feyenoord verslaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:58 schreef La_Moustache het volgende:
Die gasten kunnen er echt helemaal niks van
Oh, ik dacht dat je Utrecht bedoelde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:03 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Naja, Utrecht kan er ook helemaal niks van dus had wel wat meer verwacht.
Ik vond al dat ik lang op je moest wachten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen echte liefhebbers kijken dit.
Ik wilde de verlangens een beetje opwekken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik lang op je moest wachten.
Leuk allen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Het lied van VVSB!!!!!!
Vuist op tand, gaan wij ten strijde, vuist op tand, VVSB 1
Jammer, mis je toch de vernedering van de eeuw voor Utrechtquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga morgen wel weer Feyenoord kijken, gaap.
ok doeiquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga morgen wel weer Feyenoord kijken, gaap.
Hopelijk kunnen we die spirit morgen ook van Feyenoord verwachten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:09 schreef timmmmm het volgende:
TOch schitterend. VVB duidelijk de mindere partij maar ze weerhouden ze toch steeds van schieten
Als ik AZ van het weekend bezig zag, voorzie ik weinig problemenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we die spirit morgen ook van Feyenoord verwachten.
Die speelde toen tegen de absolute top van Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik AZ van het weekend bezig zag, voorzie ik weinig problemen
Moesten ze tegen PSV?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelde toen tegen de absolute top van Nederland.
Nu niet.
Het zou ook wel raar zijn als Ajax de Galgenwaard vol zou moeten krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Beschamend wel dat een club als Utrecht slechts eens in de 6 jaar de Galgenwaard vol krijgt.
Wel grappig dat het ze in 6 jaar tijd vaker is gelukt dan Ajax.
Scherp.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou ook wel raar zijn als Ajax de Galgenwaard vol zou moeten krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou ook wel raar zijn als Ajax de Galgenwaard vol zou moeten krijgen
Met andere woorden het is ook een shirt met korte mouwen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:15 schreef Groby het volgende:
VVSB heeft precies het zelfde tenue van Groningen een paar jaar geleden maar dan met een ander kleurtje
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met andere woorden het is ook een shirt met korte mouwen?
Daar ben ik te lui voor. Heb je een samenvatting?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik raad jullie aan even naar Fox open kanaal te zappen.
[..]
Nederland ontsnapt. 3-4 voorsprong nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Heb je een samenvatting?
Is dit de eerste wedstrijd?Ze moeten als eerste eindigen in de poule toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik raad jullie aan even naar Fox open kanaal te zappen.
Ja, eerste wedstrijd en de makkelijkste tegenstander op papier is Zwitserland.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dit de eerste wedstrijd?Ze moeten als eerste eindigen in de poule toch?
[..]
Nou, dat wordt nog wat dan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, eerste wedstrijd en de makkelijkste tegenstander op papier is Zwitserland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Binnenkant paal. Het geluk van de finalist.
okquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken?
Het....is.....zoooo.....traag,quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken?
Feyenoord lukte het ook inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
Kom op zeg, iedere club kan toch wel bij Utrecht winnen
Fijn dat er altijd weer een onbenul zich geroepen voelt om de grap uit te leggenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord lukte het ook inderdaad.
Hij was te makkelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn dat er altijd weer een onbenul zich geroepen voelt om de grap uit te leggen
Ik ook. Miedema > Boymansquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Zwitserland - Nederland beter.
Jammer dit Opper, jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders had jij hem nooit begrepen.
Bayern - Mainz?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zap weer terug naar de Bundesliga.
yupquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern - Mainz?
Liverpool - City is er ook nog.
quote:Vanuit wedkantoren in Zuid-Duitsland is er verdacht gegokt op het resultaat van de eredivisiewedstrijd tussen N.E.C. en Willem II op 17 januari van dit jaar.
De Duitse publieke omroep heeft dat ontdekt tijdens onderzoek dat woensdag wordt gepresenteerd in een documentaire over matchfixing.
Er werd door de gokkers gespeculeerd op een thuisoverwinning van N.E.C. en dat kwam uit (1-0). Ook op het duel tussen Oostende en Waasland-Beveren op dezelfde dag in de Belgische competitie werd hoog ingezet. Er werd gewed op een hoge score met ten minste drie doelpunten. De wedstrijd eindigde in 3-3.
Volgens de documentairemakers is er door de bookmakers een bedrag met vijf cijfers uitgekeerd. De verdachte wedstrijden zijn gemeld aan wereldvoetbalbond FIFA.
Willem II is al eerder in verband gebracht met matchfixing. De KNVB stelde dit jaar vast dat een voormalig speler van Willem II (Ibrahim Kargbo) in 2009 een duel van zijn club heeft geprobeerd te manipuleren. (ANP)
West Ham-Spurs it isquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern - Mainz?
Liverpool - City is er ook nog.
Bayern - Mainz is wel boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern - Mainz is wel boeiendZeker interessant, a.s. zaterdag Dortmund - Bayern. Bij deze tussenstanden en een stunt van Dortmund zaterdag kan het naderen tot 3 puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
ja mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
Hahag nu denkt Haags dat het nog kan voor DortmunfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We zien aan deze post echt niet wat in de spoiler staat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahag nu denkt Haags dat het nog kan voor Dortmunf
mainz tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey een post van een uur geleden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk wel dat niemand hier op reageerde of dit boeiend vond.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:52 schreef Joezi het volgende:
Woohohohooooh ohohohoooh wij zijn VVSB Noordwijkerhout!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |