SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll van dit moment
Poll: Wie censureert hier DE GYM?
• Smegmanus
• Fopje
• Hean82
• Lompehork
• Tally
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 04-02-2016 22:44:51 ]
Word. Jij de brabantse, ik de negerversie. See you on the other side.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Drinky het volgende:
Allaahf u akbarrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tijd voor carnaval vieze K'tjes
Ik heb de Negerversie al in London meegemaakt. Doe alvast RIP aan je reet en poesje. BBC life.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Word. Jij de brabantse, ik de negerversie. See you on the other side.
ik heb echt niet het idee dat bv zomercarnaval ook maar in de buurt komt van wat er hier gaat gebeuren. Travelsize lube maar in de tas doen iigquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb de Negerversie al in London meegemaakt. Doe alvast RIP aan je reet en poesje. BBC life.
Ik ga als vluchteling. Ik doe gewoon mijn normale kleding aan, pak m'n iPa 6S en ga lekker met mijn vrienden een stel sletten betasten en beroven. Haha ja togquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
Zonder outfitpics zijn dit lege woorden.
Vrouwen zijn toch gewoon sletten die moeten luisteren, anders gewoon roepen wat een gekkighedenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ga als vluchteling. Ik doe gewoon mijn normale kleding aan, pak m'n iPa 6S en ga lekker met mijn vrienden een stel sletten betasten en beroven. Haha ja tog
Heb speciaal een arm zodat ze armlengte afstand moeten houden. Wel Dima size zodat ik lekker dichtbij kan komen nomsayin'quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch gewoon sletten die moeten luisteren, anders gewoon roepen wat een gekkigheden
Toen ik jong was stopte ik altijd het zwaard van mijn Mighty Morphing Power Rangers Zord in mijn anus. Weet niet of dat meeteltquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij een rondje hebt in plaats van een * ?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toen ik jong was stopte ik altijd het zwaard van mijn Mighty Morphing Power Rangers Zord in mijn anus. Weet niet of dat meetelt
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het is niet gay als de penis vrouwelijk is.
Jup jup. Nog een paar uurtjes werken en dan zuipen tot dinsdag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Drinky het volgende:
Allaahf u akbarrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tijd voor carnaval vieze K'tjes
Thanks man voel me ineens motivated as fuckkk, of komt dat door de MDMA?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa sick motivation plaatje voor iedereen!
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thanks man voel me ineens motivated as fuckkk, of komt dat door de MDMA?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
bij de eerste regel gaat het al foutquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die delts lolquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
persies vriend je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:30 schreef seto het volgende:
echt een goeie post onnoman
deze ga je nooit meer overtreffen
zou hier nooit meer posten om op dat hoogtepunt te blijven
echt iets voor kutboeren iddquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:02 schreef Questular het volgende:
CarnavalKan ik de bezopen gastjes verkleed als monnik of met zo een kek boevenpakje aan weer uit de tuin halen als ze denken dat het een openbaar toilet is
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker schuren toch met meidjes in xs latex politiepakje
Daarom ook: bierquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heel de avond die kutmuziek
no thanks jeff
en dan vind je kutmuziek ineens goed ofzo?quote:
lol niet tegen 10 bier kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan vind je kutmuziek ineens goed ofzo?
al zuip ik 10 bier kutmuziek blijft kutmuziek
ik zuip ook nooit 10 bier ben geen strontboer ofzo
mag ik vragen als jij op de hoogte bent van de nutteloosheid van half volle melk ? mits je doet liften, i guess nottttttttttquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:16 schreef Klokov het volgende:
liter melk is anders lekker goedkoop vandaag de dag. Welke melk kopen jullie? Ik koop altijd deze:
[ afbeelding ]
hahah die gast traint met kettlebells manquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij op de hoogte bent van de nutteloosheid van half volle melk ? mits je doet liften, i guess notttttttttt
Klopt, daarom zijn kettlebells ook een ankerpunt is de meeste vechtsporttrainingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahah die gast traint met kettlebells man
je weet die wijvendingen
Mag ik vragen als jij pullup bar op kantoor hebt?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn kettlebells ook een ankerpunt is de meeste vechtsporttrainingen.
schaduwboksen voor de spiegelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
klokov is volgens mij echt zo iemand die karatetrappen in de gym gaat oefenen
Nee, wel thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij pullup bar op kantoor hebt?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij pullup bar op kantoor hebt?
In de sportschool doen wat je ook thuis kan doenquote:
zou d'r toch nog doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
hey duece ken je deze
https://www.instagram.com/mskatiemay/
is dood
lol 'is dood'quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
hey duece ken je deze
is dood
ik probeer mijzelf altijd te evenarenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:30 schreef seto het volgende:
echt een goeie post onnoman
deze ga je nooit meer overtreffen
zou hier nooit meer posten om op dat hoogtepunt te blijven
hij bedoelde of je op wilt tyftenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik probeer mijzelf altijd te evenaren
kan ik een eenzijdig antwoord op gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij bedoelde of je op wilt tyften
wtf dat mocht je niet zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol 'is dood'
Zit lkr met tupac te chille op Cuba vriend
hey onnomanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan ik een eenzijdig antwoord op geven
Lekker naar de getsie zometeen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
nog nooit tot zo laat gewerkt op vrijdag
maar
WEEKENDDD
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
klokov is volgens mij echt zo iemand die karatetrappen in de gym gaat oefenen
even post mortem fapje gezetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
hey duece ken je deze
is dood
maak maar ff nieuwe snapchatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sta as we speak onder de douche. Dat dere waterproof tellie![]()
DM voor details
wanneer??quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
zag ik jou laatst in de sushi @ haarlem ethan ??
lol hoezo dat weet je toch niet als iemand op internet zegt dat die seks heeft gehad hoeft dat niet zo te zijn hoezo geloof je dat. dat kan alleen zo zijn als degene met wie hij seks heeft geha-----quote:
ik doe jbquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er eigenlijk een soort wie-doet-wie van gym? Zullen vast wel meerdere piemels hier in hetzelfde meisje hebben zitten roeren.
jahr00n met cakemanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er eigenlijk een soort wie-doet-wie van gym? Zullen vast wel meerdere piemels hier in hetzelfde meisje hebben zitten roeren.
wie heeft jou allemaal al gedaan xdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben te dik voor seks piemel bereikt de boel nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie heeft jou allemaal al gedaan xd
Weissman heeft dus een kleintje...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor seks piemel bereikt de boel niet
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol hoezo dat weet je toch niet als iemand op internet zegt dat die seks heeft gehad hoeft dat niet zo te zijn hoezo geloof je dat. dat kan alleen zo zijn als degene met wie hij seks heeft geha-----
wacht
[ afbeelding ]
Stiekem dus meer een lattenbodemdestroyer dan penisdestroyer?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
lolquote:Functieomschrijving:
- Hand- en spandiensten binnen de organisatie
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel iets voor Fripsel misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heb je meer fokdudes geboned naast weissman?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je meer fokdudes geboned naast weissman?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]ayyyyyyyyyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is vizor een kloon van Cor?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
toch zie ik vizor voor me als de vieze oude man die stiekem alsnog pubertjes probeert te hosselen.
Sap is dit waar?quote:
Dit ^quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
Vizor is stamposter in gezond slank.
Van hem hoef je je dus écht niets aan te trekken.
Ooit werd ik hier afgestraft voor mijn beeldspraak. Ik ben blij dat je even bewijst dat het altijd slechter kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit ^
Ben hoogstens relateerbaar aan dat stoffig kratje bier in de schuur, al lang vergeten maar je krijgt er nog wel een schamele 3,90 voor.
Durum kotsneiging komt ook weer eens om de hoek, was wel hard nodig gvd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ooit werd ik hier afgestraft voor mijn beeldspraak. Ik ben blij dat je even bewijst dat het altijd slechter kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Klokov het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je Fripsel geld geeft voor diensten die ze niet leverd.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Klokov het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je Fripsel geld geeft voor diensten die ze niet leverd.LeverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien hebben ze het idee dat je in je vrije tijd graag komkommers in je rectum duwt onder het mom van ''het is niet gay als het geen penis is''.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:08 schreef Onnoman het volgende:
ik kan er nooit tegen als mannen mij continu aankijken als ik aan het sporten ben..
denk ik echt van.. gtfo gayfag!
Dank hiervoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dank hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen probleem, het is je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je probeert nu gewoon <hihi hier stond iets anders> interessant te doen met een domme d/t fout.Deathlift or Die.![]()
Ik ben ook <hier stond niks anders want ik ben geen plebs> interessant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
Je probeert nu gewoon <hihi hier stond iets anders> interessant te doen met een domme d/t fout.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Zelfkennis siert de mens zeg ik altijdTogether We Will Live Forever
Englis forever masterrace ja togquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:16 schreef Klokov het volgende:
Mijn Nederlands gaat achteruit, schrijf al een paar jaar geen srs Nederlands meer![]()
Jammer dat alleen forever goed is geschrevenTogether We Will Live Forever
Make that the cat wise!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:26 schreef Klokov het volgende:
Jammer dat alleen forever goed is geschreven![]()
Zolang ik niet in de koffiekamer hoef te slapen vind ik het wel best.Together We Will Live Forever
Wie is hier goed met computers maken? Dm mag ook
Advies voor goede zelfstandige zonder pensioen printer mag ook in DM![]()
Zeg eerst even wat je precies wil weten.Together We Will Live Forever
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijken![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:36 schreef Faeroer het volgende:
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesDan kun je ook wel wat voor 350 in elkaar flansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijkenDeathlift or Die.![]()
Classic klokovquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:27 schreef seto het volgende:
klokov staat nu zoals dat heet
echt voor schutDeathlift or Die.![]()
~900 voor een pc waar je alleen excel etc. op gaat doen is indd dikke overkill
haal dan een chromebook oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderklasse is ook een klasse jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb klasse vriend. Ik ga niet voor dat soort types.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesKan stukken goedkoper in ieder geval als je alleen dat wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijkenTogether We Will Live Forever
Ook echt een muis van 61 euro en een toetsenbord van 83 euro
Together We Will Live Forever
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesAls je al een redelijke pc hebt snap ik deze keuze niet alleen voor excel en printen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijken![]()
Zorg in ieder geval dat je een beeldscherm hebt met een zo laag mogelijke reactiesnelheid, 1 of 2ms is wel acceptabel voor Excel.Together We Will Live Forever
En een hoge contrastratio voor betere weergave van je celformules.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
is de cm quickstorm ultimate wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:54 schreef seto het volgende:
mechanisch toetsenbord is het wel waard tho![]()
Zou nog liever een armband kopen van dat geld.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is de cm quickstorm ultimate wat?Together We Will Live Forever
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:02 schreef Klokov het volgende:
Zorg in ieder geval dat je een beeldscherm hebt met een zo laag mogelijke reactiesnelheid, 1 of 2ms is wel acceptabel voor Excel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klokov approved?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]Zeker, zou alleen de factuur niet in het Fins doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klokov approved?Together We Will Live Forever
Haha! Wat een retard!quote:Ja tog. Gewoon dikke SLI 980 met die dikke graphics van patiencequote:Hier kan ik wat mee, wel 1 hele USB poort op een oma machine. Bedankt!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:01 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/price(...)b-ssd/specificaties/
koop dan zoiets
meer dan genoeg voor wat je wilt![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou nog liever een armband kopen van dat geld.![]()
![]()
Koop gewoon een Intel NUCBehulpzaam als een waterkraan.
rustig maarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Haha! Wat een retard!
[..]
Ja tog. Gewoon dikke SLI 980 met die dikke graphics van patience
[..]
Hier kan ik wat mee, wel 1 hele USB poort op een oma machine. Bedankt!fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
8quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:27 schreef seto het volgende:
faeroer zit vol passie
hij is na 3 dates getrouwd remember![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:27 schreef seto het volgende:
faeroer zit vol passie
hij is na 3 dates getrouwd rememberquote:Together We Will Live Forever
whahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:27 schreef seto het volgende:
faeroer zit vol passie
hij is na 3 dates getrouwd rememberDeathlift or Die.![]()
Ok VMS, voorzichtig instappen, anders beschadig je de auto.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
kkharde cringe bij sommigen hier
mja
jouw leven
Behulpzaam als een waterkraan.
VMs xDDDDDDD auto tunnen dike auto posten verlaagds xDD civic
Wel leuk geprobeerd Klokov, maar zelfs Cor roast me beter dan dat.![]()
Moet daar niet ook nog ram en een hd in?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:23 schreef fathank het volgende:
Heey Faroeur
http://tweakers.net/price(...)i5syh/specificaties/![]()
![]()
Zit ook geen besturingsysteem op.Together We Will Live Forever
Dan koop je er een oem-licentie bijquote:
En ram en een ssd
Puik masjientje, en niet zo'n achterlijke kast op/onder/achter je bureau
Of je neemt een i3, grofweg 100 piek goedkoper. Celeron zou ik laten staan.Behulpzaam als een waterkraan.
Ook zeker aan te bevelen voor iemand die een computer van 800 euro wil kopen om spreadsheetjes mee te maken.quote:Together We Will Live Forever
SSonja van Cu2dayVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
¤ 597,76 incl. Toetsenbord en muis tellen niet mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ook zeker aan te bevelen voor iemand die een computer van 800 euro wil kopen om spreadsheetjes mee te maken.![]()
Blauwe schoenen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesjezus man. Loop de mediamarkt binnen en koop de goedkoopste laptop die je ziet staan. En zeker niet iets van meer dan 450¤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijkenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dit is wel een mooi keyboardje voor je Faeroer.Together We Will Live Forever
nou idd man man manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
jezus man. Loop de mediamarkt binnen en koop de goedkoopste laptop die je ziet staan. En zeker niet iets van meer dan 450¤![]()
Ja echt chill zo'n budgetprul zonder SSDquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
jezus man. Loop de mediamarkt binnen en koop de goedkoopste laptop die je ziet staan. En zeker niet iets van meer dan 450¤
Alsof je niks beters te doen hebt dan wachten op je harddisk
Wil een pc erbij kopen voor ZZP dingen en printer om facturen te maken. Het is puur voor Excel, Outlook en kattenfilmpjesWat moet je met een i5, third party CPU koeler, 450 watt PSU, en een SSD voor wat Excel en Outlook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beeldscherm moet ik nog even naar kijken![]()
Als je alleen spreadsheets wil maken heb je niet echt een SSD nodig. Het enige programma wat je opstart is Excel of een Browser. Maar inderdaad, alsnog wel makkelijk ook in opstarttijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja echt chill zo'n budgetprul zonder SSD
Alsof je niks beters te doen hebt dan wachten op je harddisk
Zou gewoon zoiets als deze kopen
https://azerty.nl/1-5997-880486/azerty-prosumer-i5-v2-tower.html![]()
Faeroer vergeet te vermelden dat hij miljoenen regels bewerkt in Excel
Dan zou ik gewoon een berg PS3's kopen en aan elkaar hangenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Klokov het volgende:
Faeroer vergeet te vermelden dat hij miljoenen regels bewerkt in Excel![]()
![]()
Is goed vriend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
Kunne we het weer over roids en trannys hebben? Danku
[ Bericht 9% gewijzigd door Deuce92 op 06-02-2016 21:32:48 ]![]()
Wat wil je??quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Etha jij hebt vast wel tips voor een hardcore kuurtjeDeathlift or Die.![]()
Niet echt nodig maar een ssd is echt een +10 voor de gebruikerservaring imhoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je alleen spreadsheets wil maken heb je niet echt een SSD nodig. Het enige programma wat je opstart is Excel of een Browser. Maar inderdaad, alsnog wel makkelijk ook in opstarttijd.
Zou gewoon zoiets als deze kopen
https://azerty.nl/1-5997-880486/azerty-prosumer-i5-v2-tower.htmlBehulpzaam als een waterkraan.
Srs? Maakt het veel verschil? Dan koop ik er ook 1 in mijn volgende pc. Huidige pc is uit 2008. Zodra er iets kapot gaat koop ik een nieuwe.Together We Will Live Forever
Ja, klein beetje extra uitgeven voor een ssd is het zeker waard.Daarom snap ik het ook wel dat Faer wat extra wil in plaats van een budget systeem. Alleen de andere cpu-koeler en muis zie ik als overkill.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet echt nodig maar een ssd is echt een +10 voor de gebruikerservaring imhoLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Wat kom je stoer doen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Hey klokov heb je nog inbelverbinding
http://newobserveronline.(...)ulticultural-toilet/quote:It says that all efforts to educate the nonwhites as to how a toilet works have failed, even though detailed instructions have been provided in pictogram and in Arabic script.quote:“Added to all of this, is that many of the Muslim refugees do not know what toilet paper is,” the article continued, adding that they “clean up with the left hand, the unclean hand.”Together We Will Live Forever
Niet alleen die 'refugees'. Speelt al jaren op universiteiten en hogescholen dat toiletpotten gewoon afbraken omdat al die mensen erop gingen staan, ook al zijn het 5e generatie immigranten.![]()
Heb wel eens zo'n Aziatisch toilet geprobeerd. Poept wel voortreffelijk, zou zelf ook wel zo'n toilet willen.Together We Will Live Forever
Met een SSD zou het een stuk hoger zijn:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat kom je stoer doen dan?
[ afbeelding ]
Dat is met deze schijf https://www.afuture.nl/productview.php?productID=2427171 had alsnog wel iets hoger verwacht tbh![]()
![]()
Zou nooit zeggen dat Apple producten kut zijn want het werkt echt fijn, maar je foon niet mogen laten repareren door 3rd party en dus hele ding blokkeren + de prijs is waarom ik het zelf niet koop.Ah, heb zelf stock R9 290.quote:Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Apple is sowieso kut met garantie en dat soort dingen. Het is ook gewoon idioot dat er maar 1 jaar garantie zit op een laptop van 1500 euro en je nog ruim 200 euro extra moet betalen om dat te verlengen naar 3quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:37 schreef V1z0R het volgende:
Zou nooit zeggen dat Apple producten kut zijn want het werkt echt fijn, maar je foon niet mogen laten repareren door 3rd party en dus hele ding blokkeren + de prijs is waarom ik het zelf niet koop.
iPhone zelf ben ik ook niet echt fan van, vooral vanwege iTunes en iOS. Mag dinsdag abonnement verlengen denk dat ik voor S6 Edge ga. Kan ook nog paar maanden wachten op S7 alleen dan betaal je direct weer de hoofdprijs voor je abonnement.![]()
Koop gewoon een telefoon van 100-250 euro met sim only, dikke prima.Together We Will Live Forever
Voor C_CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Dat feel wanneer geen enkele hoeveelheid alcohol je dronken krijgt
Gratis bier
Carnaval
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
De evenementenbier-mythe
dit is echt wel een stoere postquote:Op zondag 7 februari 2016 04:38 schreef Drinky het volgende:
Gratis bier
Carnaval
etha en henk kunnen hier nog wat van leren![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whaha oke Henk, je krijgt bij carnaval pure Grolsch
En als je wel dronken wordt snuif je jezelf gewoon weer rechtquote:Op zondag 7 februari 2016 04:38 schreef Drinky het volgende:
Gratis bier
CarnavalBehulpzaam als een waterkraan.
ja toch Haha vanaf lekker aan de drank en bitchesquote:Op zondag 7 februari 2016 09:53 schreef seto het volgende:
[..]
dit is echt wel een stoere post
etha en henk kunnen hier nog wat van lerenI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Setonegerplaatje.gifquote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef Questular het volgende:
Ow nee een depressieve maagd en een midget schelden me uit...![]()
Dat is toch dezelfde persoon?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef Questular het volgende:
Ow nee een depressieve maagd en een midget schelden me uit...![]()
Gewoon halve liters klappen bij de nachtwinkel.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
RIP GYMI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ZONDAG BISEPSDAGI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
hey badyI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ja kun je beter vluchtelingenfilmpjes kijkenquote:Behulpzaam als een waterkraan.
is dat ook een sport?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja kun je beter vluchtelingenfilmpjes kijkenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel mensen een footfetish hebben plus wat er zo leuk aan is
sap? deuce?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Geen idee man ik snap het ook niet. Ik vind het niet erg om een vrouw in mooie heels te zien, maar een voetfetish nee dat is vaag tbh![]()
Vannacht is carnaval.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Finlandquote:Op zondag 7 februari 2016 17:30 schreef Beach het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel mensen een footfetish hebben plus wat er zo leuk aan is
sap? deuce?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
kun je ajb meer vertellen over jouw interesse in mooie heels?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee man ik snap het ook niet. Ik vind het niet erg om een vrouw in mooie heels te zien, maar een voetfetish nee dat is vaag tbh![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kun je ajb meer vertellen over jouw interesse in mooie heels?![]()
![]()
Dit soort dingen kan ik wel waarderen, ziet er ook sexy uit imo. Beter dan zo'n naakte voet dat is gewoon een raar ding om te zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kun je ajb meer vertellen over jouw interesse in mooie heels?![]()
![]()
Heb je ook de behoefte om voeten te kussen als ze in mooie hakken gestoken zijn?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan ik wel waarderen, ziet er ook sexy uit imo. Beter dan zo'n naakte voet dat is gewoon een raar ding om te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nee dat niet, vind ik een beetje vreemd. Zou er wel eventueel overheen willen ejaculeren als de schoenen makkelijk schoon te maken zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook de behoefte om voeten te kussen als ze in mooie hakken gestoken zijn?
Ben ook niet echt seksueel aangetrokken ofzo, vind het er gewoon mooi uit zien. Gewoon de aesthetics van een vrouw op hoge hakken.![]()
Deze praktische gedachtequote:Op zondag 7 februari 2016 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet, vind ik een beetje vreemd. Zou er wel eventueel overheen willen ejaculeren als de schoenen makkelijk schoon te maken zijn.
Ben ook niet echt seksueel aangetrokken ofzo, vind het er gewoon mooi uit zien. Gewoon de aesthetics van een vrouw op hoge hakken.maar wel gentle hoor.
![]()
HalloI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: