SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll van dit moment
Poll: Wie censureert hier DE GYM?
• Smegmanus
• Fopje
• Hean82
• Lompehork
• Tally
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 04-02-2016 22:44:51 ]
Word. Jij de brabantse, ik de negerversie. See you on the other side.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Drinky het volgende:
Allaahf u akbarrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tijd voor carnaval vieze K'tjes
Ik heb de Negerversie al in London meegemaakt. Doe alvast RIP aan je reet en poesje. BBC life.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Word. Jij de brabantse, ik de negerversie. See you on the other side.
ik heb echt niet het idee dat bv zomercarnaval ook maar in de buurt komt van wat er hier gaat gebeuren. Travelsize lube maar in de tas doen iigquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb de Negerversie al in London meegemaakt. Doe alvast RIP aan je reet en poesje. BBC life.
Ik ga als vluchteling. Ik doe gewoon mijn normale kleding aan, pak m'n iPa 6S en ga lekker met mijn vrienden een stel sletten betasten en beroven. Haha ja togquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
Zonder outfitpics zijn dit lege woorden.
Vrouwen zijn toch gewoon sletten die moeten luisteren, anders gewoon roepen wat een gekkighedenquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ga als vluchteling. Ik doe gewoon mijn normale kleding aan, pak m'n iPa 6S en ga lekker met mijn vrienden een stel sletten betasten en beroven. Haha ja tog
Heb speciaal een arm zodat ze armlengte afstand moeten houden. Wel Dima size zodat ik lekker dichtbij kan komen nomsayin'quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch gewoon sletten die moeten luisteren, anders gewoon roepen wat een gekkigheden
Toen ik jong was stopte ik altijd het zwaard van mijn Mighty Morphing Power Rangers Zord in mijn anus. Weet niet of dat meeteltquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij een rondje hebt in plaats van een * ?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toen ik jong was stopte ik altijd het zwaard van mijn Mighty Morphing Power Rangers Zord in mijn anus. Weet niet of dat meetelt
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het is niet gay als de penis vrouwelijk is.
Jup jup. Nog een paar uurtjes werken en dan zuipen tot dinsdag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Drinky het volgende:
Allaahf u akbarrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tijd voor carnaval vieze K'tjes
Thanks man voel me ineens motivated as fuckkk, of komt dat door de MDMA?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa sick motivation plaatje voor iedereen!
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thanks man voel me ineens motivated as fuckkk, of komt dat door de MDMA?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
bij de eerste regel gaat het al foutquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die delts lolquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
persies vriend je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:30 schreef seto het volgende:
echt een goeie post onnoman
deze ga je nooit meer overtreffen
zou hier nooit meer posten om op dat hoogtepunt te blijven
echt iets voor kutboeren iddquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:02 schreef Questular het volgende:
CarnavalKan ik de bezopen gastjes verkleed als monnik of met zo een kek boevenpakje aan weer uit de tuin halen als ze denken dat het een openbaar toilet is
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker schuren toch met meidjes in xs latex politiepakje
Daarom ook: bierquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heel de avond die kutmuziek
no thanks jeff
en dan vind je kutmuziek ineens goed ofzo?quote:
lol niet tegen 10 bier kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dan vind je kutmuziek ineens goed ofzo?
al zuip ik 10 bier kutmuziek blijft kutmuziek
ik zuip ook nooit 10 bier ben geen strontboer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |